Miksi palstailet joka ilta?

Kyselijä-

Eikö sinulla ole muuta elämää?

26

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purantunteita

On muuta elämää, mutta puran vain tunteita ja en edes ole täällä kuin harvoin.

• Kilttiatm

ei oo elämää, oon yksinäinen

• Ex----PUA

Tämä on koukuttava eli addiktoiva palsta! :D

En palstaile joka ilta tai aamu.

• mrmentula

haha, bullshit.

• Kilttiatm

Olen oikeesti täällä päivästä iltaan. Aamuisin käyn salilla ja jossain asioilla mutta muuten palsta on koko ajan näkyvillä. Olen miettinyt että tässä tää mun elämä menee , ei ystäviä , ei töitä eikä ketään. Ei varmaan kellään ole asiat yhtä huonosti.

• Kannattaisi varmaan aloittaa hankkimmalla työ- tai opiskelupaikka, niin ei tarttis päivystää täällä koko ajan.. Töissä on myös usein muita ihmisiä ja sosiaalinen elämäkin laajenee sitten samalla.

• Kilttiatm
        PikkuLikka kirjoitti:

Kannattaisi varmaan aloittaa hankkimmalla työ- tai opiskelupaikka, niin ei tarttis päivystää täällä koko ajan.. Töissä on myös usein muita ihmisiä ja sosiaalinen elämäkin laajenee sitten samalla.

Ei kukaan palkkaa rumaa, lyhyttä ja tyhmää.

Huomenna menen katsomaan herkkupeppuja salille ja ehkä panemaankin niitä.

• Kilttiatm kirjoitti:

Ei kukaan palkkaa rumaa, lyhyttä ja tyhmää.

Huomenna menen katsomaan herkkupeppuja salille ja ehkä panemaankin niitä.

Palkkaa tietenkin, tiedän paljon rumia, tyhmiä ja lyhyitä joilla on työpaikka.. Itsekin käyn töissä. :)

• Kilttiatm
        PikkuLikka kirjoitti:

Kannattaisi varmaan aloittaa hankkimmalla työ- tai opiskelupaikka, niin ei tarttis päivystää täällä koko ajan.. Töissä on myös usein muita ihmisiä ja sosiaalinen elämäkin laajenee sitten samalla.

En kirjoittanu tuota edellistä. Olen kyllä hakenut töitä, hain 15 paikkaan töihin, ollut muutamissa haastatteluissa mutta eipä ole pärjännyt.

• Kilttiatm kirjoitti:

En kirjoittanu tuota edellistä. Olen kyllä hakenut töitä, hain 15 paikkaan töihin, ollut muutamissa haastatteluissa mutta eipä ole pärjännyt.

Se on kyllä harmillista, työpaikka on oikeasti ihmiselle tärkeä juttu ja kohentaa elämänlaatua muutoinkin kuin taloudellisesti. Sinun täytyy vaan jatkaa yrittämistä, ei ole hyvä norkoilla täällä jatkuvasti.

Ja minä kun yritin olla kannustavan vitsikäs, mutta röllille meni sekin..

• helmiä.sioille
        PikkuLikka kirjoitti:

Se on kyllä harmillista, työpaikka on oikeasti ihmiselle tärkeä juttu ja kohentaa elämänlaatua muutoinkin kuin taloudellisesti. Sinun täytyy vaan jatkaa yrittämistä, ei ole hyvä norkoilla täällä jatkuvasti.

Ja minä kun yritin olla kannustavan vitsikäs, mutta röllille meni sekin..

Työpaikka nujertaa ihmisestä sen viimeisenkin ihmisyyden rippeen.

• helmiä.sioille kirjoitti:

Työpaikka nujertaa ihmisestä sen viimeisenkin ihmisyyden rippeen.

Joo, olet osittain oikeassa.. tai siis riippuu työpaikasta. Olen ollut töissä helvetin esikartanossa, lukuisia kertoja.. ollut työttömänä ja kitkutellut apurahoilla.. nyt mulla on onneksi hyvä työpaikka ja nuppi sitä myöten paremmin kasassa, mutta kaikillahan ei tietenkään valitettavasti ole mahdollisuutta saada mieluisaa työpaikkaa, tai tehdä niitä juttuja mistä tykkää. Luulen silti, että paskakin duuni on askel kohti elämänhallintaa ja sosiaalisia suhteita, jos tilanne on se, että koko elämä on palstalla. En tiedä onko niin oikeasti, mutta siltä varalta että.. :)

• helmiä.sioille
        PikkuLikka kirjoitti:

Joo, olet osittain oikeassa.. tai siis riippuu työpaikasta. Olen ollut töissä helvetin esikartanossa, lukuisia kertoja.. ollut työttömänä ja kitkutellut apurahoilla.. nyt mulla on onneksi hyvä työpaikka ja nuppi sitä myöten paremmin kasassa, mutta kaikillahan ei tietenkään valitettavasti ole mahdollisuutta saada mieluisaa työpaikkaa, tai tehdä niitä juttuja mistä tykkää. Luulen silti, että paskakin duuni on askel kohti elämänhallintaa ja sosiaalisia suhteita, jos tilanne on se, että koko elämä on palstalla. En tiedä onko niin oikeasti, mutta siltä varalta että.. :)

Et taida olla ytksityuisellä sektorilla edistämässä Vapaata Markkinataloutta.... :D

Mä oon olluyt työelämässä jotain 23 vuotta ja olen aivan vitun valmis eläkkeelle. Minua on duuni melkein aina syönyt. Tosin kestäessään sitä syöntiä, olen voinut vapaa-aikana nauttia snadisti paremmanlaatuisesta ajasta mitä olisin voinut nauttia työttömänä... Toisaalta ei sillä ole vittuajakaan väliä miten sen ajan viettää, enemmän on väliä sillä kenen kanssa sen ajan viettää...

Et taida olla ytksityuisellä sektorilla edistämässä Vapaata Markkinataloutta.... :D

Mä oon olluyt työelämässä jotain 23 vuotta ja olen aivan vitun valmis eläkkeelle. Minua on duuni melkein aina syönyt. Tosin kestäessään sitä syöntiä, olen voinut vapaa-aikana nauttia snadisti paremmanlaatuisesta ajasta mitä olisin voinut nauttia työttömänä... Toisaalta ei sillä ole vittuajakaan väliä miten sen ajan viettää, enemmän on väliä sillä kenen kanssa sen ajan viettää...

No helvetti, en todellakaan ole. :D

Tuo juuri se dilemma, kun on töissä on enemmän rahaa tehdä kaikkea, mutta ei aikaa tehdä paljon mitään ja kun taas ei ole töitä on kyllä aikaa, mutta ei rahaa.. henkilökohtaisesti arvostan vapautta ja aikaa melkoisen korkealle. Olisi hyvä löytää joku tasapaino.. teen tällä hetkellä ihan liikaa töitä.

Nimenomaan noin, elämä on liian lyhyt vietettäväksi huonossa seurassa.

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

Palkkaa tietenkin, tiedän paljon rumia, tyhmiä ja lyhyitä joilla on työpaikka.. Itsekin käyn töissä. :)

"Palkkaa tietenkin, tiedän paljon rumia, tyhmiä ja lyhyitä joilla on työpaikka.. Itsekin käyn töissä. :)"

Oliko tuo osoitus alemmuuskompleksista :D Aika lyhyt kai oletkin jos nimimerkki pitää paikkansa, kovin tyhmänä en ole pitänyt ja tuo rumuushan ei ole itsesi päätettävissä.

• Ikis__M
        helmiä.sioille kirjoitti:

"Mä oon olluyt työelämässä jotain 23 vuotta ja olen aivan vitun valmis eläkkeelle. Minua on duuni melkein aina syönyt. "

Rehki nyt vielä ja keräile tammenterhoja varastoon, sitten kun tilanne on optimaalinen varat suhteessa odotettavissa olevaan elinikään (jotain 75 miehillä) niin vaikkapa tuonne omaehtoiselle varhaiseläkkeelle:

http://www.savonsanomat.fi/viihde/halvin-kaukomatk-ak-ohde-on-kambodza/2049653

Monihan nimittäin tekee sen virheen että tuirottaa siellä varmassa eläkevirassaan sinne viralliseen eläkeikään ja ehkä vähän ylikin, kuittaa lähtiessään kultakellon ja masentuu sitten kotiinsa harmitellen ettei silloin nuorempana tullut lähdettyä. Olen semmoistakin kuullut että kun jossain laitetaan paljon porukkaa lomautukselle niin siellä saatetaan tehdä itsareita kun se "ihan paska" työpaikka on sittenkin ollut niin tärkeä ettei ilmankaan voi elää, sairasta. Siinä mielessä tuo ettei liikaa rakasta niitä tekemisiään on ihan hyvä juttu.

Työn mielekkyys riippuu varmaan vähän siitäkin, kuinka pitkälle on kouluttautunut ja millaisiin tehtäviin päässyt. Päätetyötä tehdessä voi vaikka palstailla pitkin päivää ja sillä tavalla säilyttää jonkinlaisen yhteyden vapaa-aikaan.

• nowomannolife

En "palstaile" mutta epäilen syyn olevan ^^^^^.

• Ikis__M

Huvikseni ja siksi että se muu elämä ja ihmiset ovat niin rasittavia, täällä on paljon helpompaa.

• Kilttiatm

Ei epäsosiaalista oteta minnekään töihin.

• Käyn töissä. Näen kavereita. Hoidan lasta. Deittailen silloin tälllöin.

• Elämä on yliarvostettua.

• tyek75k

Ilmeisesti palstalaisten seura on niin arvokasta että sitä ilta toisen jälkeen palaa tänne. Läheisiä ei ole, ne on kaukana tai muuten vaan ärsyttäviä :)

• just-for-fun-

Elämänne on aika säälittävää. Ei teillä ole ystäviä eikä töitä eikäketään. Siksi palstailette.

• Luolamadonna

On minulla televisio.

(Naurua)

• Luolamadonna
        Luolamadonna kirjoitti:

On minulla televisio.

(Naurua)

Tosin lihaksikas ja tatuoitu rakastajani juuri katselee sitä, koska sieltä tulee jääkiekkoa.

(Hihitystä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4979
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4699
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4183
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4097
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3278
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3094
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2828
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2777
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2752
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2743
    Aihe