Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sienitrippi sinne tai tänne.. mutta käsityksensä ovat kuitenkin todellisuudesta lähtöisin. Palstan, Iltalehden ja hypergamian tuollapuolen on elämää.
06.01.2016 23:04
Senkin tiedän, että sentään joku elää todellisuudessa.. Se on huojentavaa.
Kiva kun varmistit. :)
06.01.2016 22:40
( ... kyllä mä tuon tiedän, mutta tämä ei ole oikea paikka puhua siitä.. )
06.01.2016 22:07
Minulla ei ole mitään illuusioita tai harhaluuloja tuon asian suhteen, omaan muutamia miespuolisia ystäviä.
Ero on keskustelun rakentavuudessa. Mieskaverien puheet voivat alkaa suht törkeänä läpänheittona, mutta yleensä pohjalta löytyy jotain sanomisen ja ajattelemisen arvoista. Tämä palsta ei juurikaan pyri ratkaisemaan mitään, vaan pikemminkin ylläpitämään ongelmaa ja lietsomaan pahoinvointia.
06.01.2016 22:03
En silti usko, että toimii tällä palstalla. Vaikea kuvitella, että kukaan nainen innostuisi pillunhuutelijasta. Senkin ajan ja energian voisi käyttää tehokkaammin, palstalaisia rasittamatta. Joskin vapaa foorumihan tämä on ja voin toki halutessani lakata pyörimästä täällä.
06.01.2016 21:52
Minun käsitykseni kyllä on, että akateemisilla aloilla esiintyy paljon pienipalkkaisuutta, toki alasta riippuen. Itse kuvittelen, että nainen tosiasiassa haluaa akateemisen miehen, koska olettaa tämän olevan fiksua seuraa. Näinhän ei tietenkään välttämättä ole. Mänttejä löytyy kaikista ammattikunnista ja yhteiskuntaluokista, eikä äly ole viisauden tae.
06.01.2016 21:48
Ei, mutta asian ilmaiseminen noin ja jatkuva, tulokseton tyhjään putkeen huutelu antaa vähäjärkisen kuvan.
06.01.2016 21:40
Naisen älykkyydellähän ei ole väliä, joten miten äly, tai se, että luulisin itseäni älykkääksi, auttaisi minua toteuttamaan hypergamiaa? Ulkonäkö, ikä ja käyttöastehan ratkaisee, vai mitä?
06.01.2016 21:35
Halusit itse tehdä tuollaisen johtopäätöksen. Ketjun aloittaja kuitenkin esiintyi naisena ja hänen arveltiin olevan 12- vuotias. Kommenttini voidaan mukaan lukevan myös hänet. Valitettava tosiasia on, että miehet täällä useammin kirjoittavat aivovammaista tekstiä: "antaakaa pillua " yms. Tosin kuin luulet, minulla ei ole mitään miehiä vastaan, ainoastaan tyhmiä ihmisiä.
06.01.2016 21:29
Kiitos, niin olen.
06.01.2016 21:23
Ihan suoraan juttujen tasosta tein tämmöisen päätelmän, on ollut tavanomaistakin heikompaa viime aikoina. Oletko eri mieltä?
06.01.2016 21:22
Hohhoijaa.. Jos ei sentään kaupungin parhaimmin muodostunut, niin ainakin palstan parhaiten muodostunut, persereikä kyseessä.. Ja paskaa pukkaa tauotta.
06.01.2016 21:18
Uuh beibi, sinähän olet oikea logiikkapeto.. Sanoin kuitenkin "suurin osa", enkä itse kuulu tähän "suurimpaan osaan" , eli ei käy selitykseksi se.
06.01.2016 21:11
Minä taas en usko, että hän on ollenkaan niin ruma kuin väittää, koska kysyntää kuitenkin tuntuu olevan, mutta sinä selvästikin puhut toisille ihan vitun rumasti, ettäs tiedät, saatana.
06.01.2016 00:34
Olen aina rauhallisempi jos tiedän kenen tahansa henkilön psyykeen lepäävän rationaalisella pohjalla.. Suoraan sanottuna yritän mahdollisimman pitkälle välttää ajattelemasta koko asiaa.
06.01.2016 00:27
Kyllähän tiettyjen tahojen keskeinen tavoite on ollut jo pitkään pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan romahduttaminen. En silti usko, että maahantulo olisi heidän taholtaan tämän asian ajamista. Ennemminkin kyseessä on pidempiaikainen ja vaivihkaisempi kulttuurien taistelu ja muutosprosessi.. ristiretkiä puolin ja toisin. Kautta historian on kulttuureja syntynyt ja tuhoutunut, enkä tiedä voiko sitä estää. Itse en tule ikinä hyväksymään islamisaatiota, sen enempää kuin muutakaan hihhulointia, mutta teidän etuannehan se kylläkin palvelee, miksi siis vastustatte? Naisille säkit päälle ja kotiin keittämään puuroa?
06.01.2016 00:05
Tuo on kyllä enemmän kuin totta. Jatkan tutkimuksia.
05.01.2016 23:49
Niin, humanitääriset seikat on toki huomioitava, mutta siltikin erikoinen tilanne. Kyllähän tosiasia on, että tänne on tullut joukko ihmisiä (miehiä) täysin erilaisesta kulttuurista, erilaisia traumatisoivia asioita kokeneina, ja jotkut niitä myös tehneinä. Luulisi olevan selvää, että tilanteesta koituu jonkinlaisia ongelmia. Pitäisi myös olla itsestään selvää, että viranomaiset suojelevat kansalaisia tällaisilta ongelmilta, eivätkä mitkään katupartiot.
05.01.2016 23:42
Ns hands on- kokemusta minulla on vain yhdestä pimpistä, joka kylläkin on varsin perinpohjaisesti tutkimani. Laajemman aineiston puuttuessa en saa väikkäriä aikaiseksi.. mutta onneksi meillä on olemassa nämä palstan pilluasiantuntijat.
05.01.2016 23:32
Ei tämän asian ratkaiseminen ole minkään SPR:n tätien käsissä, vaan kyseisen ongelman hoitamiseen tarvitaan laajempaa poliittista tahtoa.
En mielestäni sanonutkaan, että heille tulisi asia ilmaista kohteliaasti, vaan pikemminkin hyvinkin suoraan. Heidän on avunsaajina kohteliaasti hyväksyttävä kulttuuri ja olosuhteet joihin tulevat.
05.01.2016 23:19
97 / 109