Tämä palstalla kurpparaivosta, hypergamiasta, yms. asioista paasaava nimimerkki, joka esiintyy miehenä, mutta on oikeasti kaunis nainen, niin hän on oikeassa elämässä vaaraton tapaus. Järkevä ja ystävällinen, ja "se" on todellakin hyvin kaunis ja upeasti muodostunut. Varmasti kaupungin parhaita.
Hän ei vaan syty alemman tason miehistä, mutta säästää heidät siltä tiedolta. Järkevän uranaisen piirteitä hänessä, enkä pidä tuomittavana, että hän haluaa itsensä tasoista seuraa.
Hän on ystävilleen lojaali, ja osaa antaa emotionaalista tukea. Ihan hyvä tyyppi. Hänessä on villi puolensa, joka nauttii provosoimisesta ja leikistä. Sen puolen hän näyttää hyvin harvoille.
Ei mitään pelättävää siis hänessä. Lukee miehiä hyvin. Voisi sanoa, että pelinainen, vaikka irtosuhteita ei harrastakaan. On siis "lutkailua" kohtaan äärimmäisen kielteinen. Vain oikeantasoinen mies saa syttymään. Vahva luonne, nuorehko. Alfanainen tavallaan, joskaan ei täydellinen.
Seuraa paljastus, osa 2.
39
146
Vastaukset
- helmiä.sioille
Heh... Tämä alkaa nyt haiskahtaa siltä, että joku on petaamassa itselleen uutta palstahahmoa kun vanha on tulossa tiensä päähän...
Mut en mä kuitenkaan mistään mitään tajua. Kaikkein vähiten näistä palstajubinoista ja -paljastuksista... :D- Aloittaja_
Ei ole siitä kyse. Hän pitää hahmostaan kiinni. On siihen kiintynyt. Tuntuu siltä, että hän haluaa välittää muille maailmankuvaansa. Nauttii roolistaan.
- helmiä.sioille
Aloittaja_ kirjoitti:
Ei ole siitä kyse. Hän pitää hahmostaan kiinni. On siihen kiintynyt. Tuntuu siltä, että hän haluaa välittää muille maailmankuvaansa. Nauttii roolistaan.
Ok. Whatever... Have fun! :D
https://www.youtube.com/watch?v=ZTpk9x4V53Q - Aloittaja_
:) Palstapojat ovat aikamoiseen sirkukseen joutuneet.
- Aloittaja_
Pidin pitkään itselläni tiedon hänen oikeasta persoonastaan, mutten voinut vastustaa kiusausta paljastaa kuplettien juonia. Tiedän ettei hän minulle suutu. Höpönassu. :)
- erkki-täti
Älä Pullapastori yritä, ei mene läpi!
Vaikka et mikään näppäimistön neropatti olekaan, niin sinulla on tunnistettava tyyli.
Ja mikä ihmeen "se" oli taas aloituksessa? Nenä? - Aloittaja_
erkki-täti kirjoitti:
Älä Pullapastori yritä, ei mene läpi!
Vaikka et mikään näppäimistön neropatti olekaan, niin sinulla on tunnistettava tyyli.
Ja mikä ihmeen "se" oli taas aloituksessa? Nenä?Minun ja hänen tyylit ovat täysin erilaiset. Hän on yksityiskohtien taitaja. Varsinainen teoriamestari! Tätä voi olla vaikea uskoa, mutta näin se on. Tämä ihminen on fiksu.
- Usko.jo
Aloittaja_ kirjoitti:
Minun ja hänen tyylit ovat täysin erilaiset. Hän on yksityiskohtien taitaja. Varsinainen teoriamestari! Tätä voi olla vaikea uskoa, mutta näin se on. Tämä ihminen on fiksu.
Expua - sinä et ole fiksu.
- Aloittaja_
Sen vielä sanon, että hänen iskulauseissaan ja kommenteissaan loistaa hänen hulvaton ja kiero huumorintajunsa. Tietää tasan tarkkaan miten tolkuttoman koominen hänen hahmonsa on, ja välillä hän vetää roolinsa tarkoituksella överiksi ikään kuin testatakseen, tajuaako fiksuimmat vedätyksen.
Hän pitää miehistä, mutta pilailee maskuliinisen öyhötyksen kustannuksella. Vaikka ihailee sitä. Hohhoijaa.. Jos ei sentään kaupungin parhaimmin muodostunut, niin ainakin palstan parhaiten muodostunut, persereikä kyseessä.. Ja paskaa pukkaa tauotta.
PikkuLikka kirjoitti:
Kiitos, niin olen.
Ainakin omissa kuvitelmissasi. Naiset hypergamisesti luulevat aina itsestään liikoja.
super-atm kirjoitti:
Ainakin omissa kuvitelmissasi. Naiset hypergamisesti luulevat aina itsestään liikoja.
Naisen älykkyydellähän ei ole väliä, joten miten äly, tai se, että luulisin itseäni älykkääksi, auttaisi minua toteuttamaan hypergamiaa? Ulkonäkö, ikä ja käyttöastehan ratkaisee, vai mitä?
PikkuLikka kirjoitti:
Naisen älykkyydellähän ei ole väliä, joten miten äly, tai se, että luulisin itseäni älykkääksi, auttaisi minua toteuttamaan hypergamiaa? Ulkonäkö, ikä ja käyttöastehan ratkaisee, vai mitä?
"Naisen älykkyydellähän ei ole väliä, joten miten äly, tai se, että luulisin itseäni älykkääksi, auttaisi minua toteuttamaan hypergamiaa?"
Harva mies jaksaa kuunnella naista joka pitää itseään älykkäämpänä mitä todellisuudessa on. Moni akateeminen nainen vaatii itselleen akateemista miestä, koska on niin "älykäs". Siinä yksi osoitus hypergamiasta. Todellinen syy vaatimukseen on akateeminen mies jolla on lisäksi paremmat tulot.
"Ulkonäkö, ikä ja käyttöastehan ratkaisee, vai mitä?"
En ole vastuussa "palstatotuuksista" enkä edes joka suhteessa samaa mieltä niiden kanssa. Mutta tietysti nuo ovat monelle miehelle tärkeitä asioita naisessa.super-atm kirjoitti:
"Naisen älykkyydellähän ei ole väliä, joten miten äly, tai se, että luulisin itseäni älykkääksi, auttaisi minua toteuttamaan hypergamiaa?"
Harva mies jaksaa kuunnella naista joka pitää itseään älykkäämpänä mitä todellisuudessa on. Moni akateeminen nainen vaatii itselleen akateemista miestä, koska on niin "älykäs". Siinä yksi osoitus hypergamiasta. Todellinen syy vaatimukseen on akateeminen mies jolla on lisäksi paremmat tulot.
"Ulkonäkö, ikä ja käyttöastehan ratkaisee, vai mitä?"
En ole vastuussa "palstatotuuksista" enkä edes joka suhteessa samaa mieltä niiden kanssa. Mutta tietysti nuo ovat monelle miehelle tärkeitä asioita naisessa.Minun käsitykseni kyllä on, että akateemisilla aloilla esiintyy paljon pienipalkkaisuutta, toki alasta riippuen. Itse kuvittelen, että nainen tosiasiassa haluaa akateemisen miehen, koska olettaa tämän olevan fiksua seuraa. Näinhän ei tietenkään välttämättä ole. Mänttejä löytyy kaikista ammattikunnista ja yhteiskuntaluokista, eikä äly ole viisauden tae.
- helmiä.sioille
PikkuLikka kirjoitti:
Psst!
Kyllä naisen älyllisillä lahjoilla on paljonkin väliä. Ainakin minulle monen muun seikan ohessa. Bimbot on nounou... :) Bimboille on ne jääkiekkoilijat ja sellaiset... :D
Mut älä kerro muille sitä.. :) PikkuLikka kirjoitti:
Minun käsitykseni kyllä on, että akateemisilla aloilla esiintyy paljon pienipalkkaisuutta, toki alasta riippuen. Itse kuvittelen, että nainen tosiasiassa haluaa akateemisen miehen, koska olettaa tämän olevan fiksua seuraa. Näinhän ei tietenkään välttämättä ole. Mänttejä löytyy kaikista ammattikunnista ja yhteiskuntaluokista, eikä äly ole viisauden tae.
"Minun käsitykseni kyllä on, että akateemisilla aloilla esiintyy paljon pienipalkkaisuutta, toki alasta riippuen."
Naiset hakeutuvat miehiä enemmän akateemisille pienpalkka-aloille. Akateemisuutta tärkeämpää naiselle on, että miehellä on parempi palkka. Joten jos naisen vaatimuksena on akateemisuuden lisäksi parempi palkka, niin en ihmettele että ne "hyvät miehet" on aika vähissä. Etenkin kun miehistä suuren osan kriteereissä naisen koulutuksella ei ole kovin suurta merkitystä. Naisen on vaikea toteuttaa hypergamiaa jos on itse määrittelemiensä kriteerien perusteella huipulla.helmiä.sioille kirjoitti:
Psst!
Kyllä naisen älyllisillä lahjoilla on paljonkin väliä. Ainakin minulle monen muun seikan ohessa. Bimbot on nounou... :) Bimboille on ne jääkiekkoilijat ja sellaiset... :D
Mut älä kerro muille sitä.. :)Sinulle sopii, ruma, ylipainoinen, yksinhuoltaja, yli-ikäinen nainen. Tärkeintä että on älykäs.
- helmiä.sioille
super-atm kirjoitti:
Sinulle sopii, ruma, ylipainoinen, yksinhuoltaja, yli-ikäinen nainen. Tärkeintä että on älykäs.
Minulle sopii nainen, joka onnistuu kutittamaan minun sisintäni. Sellainen kutitustaito edellyttää monen muun seikan oheessa myös älykkyyttä.
Ruma? Nainen, joka onnistuu yllä mainitussa kutittelussa, ei voi olla ruma.
Ylipainoinen? Jos onnistuu siinä kutittamisessa, painolle on aina tehtävissä jotain.
Yksinhuoltaja? Miksei? Mullakin on skidi. Ei tarvi enää tehtailla lisää.
Yli-ikäinen? Kuin vanha on yli-ikäinen? Yli 25-vuotias? Siinä tapauksessa kyllä. Mieluummin yli 35- vuotias. Vähemmän jauhoa päässä kuin nuoremmilla.
Ja kyllä. Kaikissa niissä tapauksissa älyn lahjoilla on aika iso merkitys. Niiden vähäisyys tai puuttuminen on hyvin nounou... helmiä.sioille kirjoitti:
Minulle sopii nainen, joka onnistuu kutittamaan minun sisintäni. Sellainen kutitustaito edellyttää monen muun seikan oheessa myös älykkyyttä.
Ruma? Nainen, joka onnistuu yllä mainitussa kutittelussa, ei voi olla ruma.
Ylipainoinen? Jos onnistuu siinä kutittamisessa, painolle on aina tehtävissä jotain.
Yksinhuoltaja? Miksei? Mullakin on skidi. Ei tarvi enää tehtailla lisää.
Yli-ikäinen? Kuin vanha on yli-ikäinen? Yli 25-vuotias? Siinä tapauksessa kyllä. Mieluummin yli 35- vuotias. Vähemmän jauhoa päässä kuin nuoremmilla.
Ja kyllä. Kaikissa niissä tapauksissa älyn lahjoilla on aika iso merkitys. Niiden vähäisyys tai puuttuminen on hyvin nounou...Onneksi naisille miehen älykkyydellä ei tunnu olevan mitään merkitystä, joten onnea etsimiseen.
helmiä.sioille kirjoitti:
Psst!
Mut älä kerro muille sitä.. :)( ... kyllä mä tuon tiedän, mutta tämä ei ole oikea paikka puhua siitä.. )
- helmiä.sioille
PikkuLikka kirjoitti:
( ... kyllä mä tuon tiedän, mutta tämä ei ole oikea paikka puhua siitä.. )
Kyllä minäkin tiesin sen, että tiedät. Kunhan varmistin... :)
- helmiä.sioille
super-atm kirjoitti:
Onneksi naisille miehen älykkyydellä ei tunnu olevan mitään merkitystä, joten onnea etsimiseen.
Onneksi niin!
Nyt näkisin, että olet asian ytimessä! Pidä kiinni siitä ja lujaa! helmiä.sioille kirjoitti:
Kyllä minäkin tiesin sen, että tiedät. Kunhan varmistin... :)
Senkin tiedän, että sentään joku elää todellisuudessa.. Se on huojentavaa.
Kiva kun varmistit. :)- Ikis__M
PikkuLikka kirjoitti:
Senkin tiedän, että sentään joku elää todellisuudessa.. Se on huojentavaa.
Kiva kun varmistit. :)Olehan tarkkana tuon helmiä.sioille kanssa, sen todellisuudet saattaa olla aika häilyväisiä.
- helmiä.sioille
Ikis__M kirjoitti:
Olehan tarkkana tuon helmiä.sioille kanssa, sen todellisuudet saattaa olla aika häilyväisiä.
Nyt alkaa haiskahtaa valkoritaroinnilta... :D
helmiä.sioille kirjoitti:
Onneksi niin!
Nyt näkisin, että olet asian ytimessä! Pidä kiinni siitä ja lujaa!No hehe. Minun mielipiteelläni ei ole mitään merkitystä asian suhteen. Sillä on merkitystä miten naiset käyttäytyvät.
Ikis__M kirjoitti:
Olehan tarkkana tuon helmiä.sioille kanssa, sen todellisuudet saattaa olla aika häilyväisiä.
Sienitrippi sinne tai tänne.. mutta käsityksensä ovat kuitenkin todellisuudesta lähtöisin. Palstan, Iltalehden ja hypergamian tuollapuolen on elämää.
- helmiä.sioille
PikkuLikka kirjoitti:
Sienitrippi sinne tai tänne.. mutta käsityksensä ovat kuitenkin todellisuudesta lähtöisin. Palstan, Iltalehden ja hypergamian tuollapuolen on elämää.
On ikis siinä mielessä oikeassa, että elän eri todellisuudessa kuin he täällä ja moni muukin palstan ulkopuolella. Minulla on se oma maailmani, mistä tullessani ulos, astun siihen sisälle... Ja sitä ei aina muut ymmärrä... :)
https://www.youtube.com/watch?v=Da69-pu_pqc helmiä.sioille kirjoitti:
On ikis siinä mielessä oikeassa, että elän eri todellisuudessa kuin he täällä ja moni muukin palstan ulkopuolella. Minulla on se oma maailmani, mistä tullessani ulos, astun siihen sisälle... Ja sitä ei aina muut ymmärrä... :)
https://www.youtube.com/watch?v=Da69-pu_pqcNoo..eiköhän jokaisella ole jossain määrin oma todellisuutensa, toisilla vaan vähän enemmän kuin toisilla.. toisilla ehkä enemmän ulkopuolelta annettu ja toisilla monimuotoisempi oman ajattelun ja kokemusten myötä hankittu.
- helmiä.sioille
PikkuLikka kirjoitti:
Noo..eiköhän jokaisella ole jossain määrin oma todellisuutensa, toisilla vaan vähän enemmän kuin toisilla.. toisilla ehkä enemmän ulkopuolelta annettu ja toisilla monimuotoisempi oman ajattelun ja kokemusten myötä hankittu.
Kyllä mä uskaltaisin väittää, että aika harvalla on se oma maailma. Katso vaikka pikkuleijonien kultajuhlia tai itsenäisyyspäivän vastanoton seuraajien määrää...
Kyllä suurin osa elää muiden viitoittamassa maailmassa. Tai sitten haaveilee elävänsä joidenkin muiden elämää... :)
Joku kauan sitten sanoi mulle, ettei kannata liikaa tuijottaa oman päänsä sisältöä. Vastasin sille, että se on ainoa mihin kannattaa tuijottaa. Olen siitä asiasta samaa mieltä edelleen... :)
https://www.youtube.com/watch?v=BbJS3DEB3Ps
Tässä tuli muuten jokunen päivä sitten kuluneeksi 30 vuotta Phil Lynottin kuolemastakin. Levätköön hänkin edelleen rauhassa...
- lfjklfjlk
Aloittaja on hurahtanut ja harhainen kurppa.
- Aloittaja_
Olen mies, ja tunnen hyvin tämän naisen.
- Aivanvarmastitunnet
Aloittaja_ kirjoitti:
Olen mies, ja tunnen hyvin tämän naisen.
Toki sinä tunnet hänet hyvin. Onhan hän oma kätesi.
- voieii
Paljastuin!
- HullusäoletPua
Ex pua mainostaa nyt tässä itseään kun jäi kiinni että olikin nainen. Niin suurella rakkaudella kirjoittaa tästä hahmosta, että on aivan selvää itserakkautta! Skitsofreenikko ja kaksi persoonaa? Transu?!
- Sirisi
Pelinainenko? http://seksimokat.com/pelinaisen-paivakirja/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4326138- 875460
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514457- 543986
- 743934
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33606SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1923541Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213264Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432299