Ite olen 165 ja uus tuttava(mies) on 172 eli jos laitan kengät joissa 5cm korot ni ei jää paljon pituuseroa. Tottunut miehiin jotka on vähintään 180cm. Outoa kulkea vierekkäin varsinkin kun korolliset kengät ja kengistä en luovu:D
Onko 170-172cm mies sinusta lyhyt?
79
201
Vastaukset
- HC-ATM
Hear hear, juurikin 180 cm on se mihin naiset ovat tottuneet ja muu tuntuu oudolta.
- sadsadasdas
Mitä helvetin väliä jollain pituuserolla on?
- helgamies
Tilastollisesti tärkein ominaisuus miehessä on naisen näkökulmasta pituus.
helgamies kirjoitti:
Tilastollisesti tärkein ominaisuus miehessä on naisen näkökulmasta pituus.
Mistähän sellainen tilasto löytyisi?
Ratikkakuski kirjoitti:
Mistähän sellainen tilasto löytyisi?
Sinä voit tehdä sellaisen tilaston aikasi kuluksi kokemattomana sinkkumiehenä.
super-atm kirjoitti:
Sinä voit tehdä sellaisen tilaston aikasi kuluksi kokemattomana sinkkumiehenä.
Mitä helvettiä? Oletko sinä varastanut minun kokemukseni?
Ratikkakuski kirjoitti:
Mitä helvettiä? Oletko sinä varastanut minun kokemukseni?
Olet ollut 12 vuotta päivittäin sinkkupalstalla. Se todistaa sinun olevan vajaaälyinen, kokematon ja hölmö.
super-atm kirjoitti:
Olet ollut 12 vuotta päivittäin sinkkupalstalla. Se todistaa sinun olevan vajaaälyinen, kokematon ja hölmö.
Kiitos luonnehdinnasta! ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Kiitos luonnehdinnasta! ;-)
Ole hyvä. Voit liittää se työhakemukseesi jos jaksat joskus muuallakin olla kuin kotona laiskottelemassa.
super-atm kirjoitti:
Ole hyvä. Voit liittää se työhakemukseesi jos jaksat joskus muuallakin olla kuin kotona laiskottelemassa.
Taitaa olla parempi, että sinä teet työt ja minä vaan laiskottelen. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Taitaa olla parempi, että sinä teet työt ja minä vaan laiskottelen. ;-)
Tiesin että olet yhteiskunnan rahoilla elävä sosiaalipummi.
super-atm kirjoitti:
Tiesin että olet yhteiskunnan rahoilla elävä sosiaalipummi.
Jos noin, niin täytyy sanoa, että yhteiskunnan tuet ovat aika ruhtinaalliset. On siinä teillä ahkerilla idiooteilla työtä tehtävänä ja veroja maksaessa. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Jos noin, niin täytyy sanoa, että yhteiskunnan tuet ovat aika ruhtinaalliset. On siinä teillä ahkerilla idiooteilla työtä tehtävänä ja veroja maksaessa. ;-)
"idiooteilla"
Kerrot selvästi itsestäsi. Koska ajattelit hankkia itsellesi tyttöystävän? Miksi olet edelleen sinkku?super-atm kirjoitti:
"idiooteilla"
Kerrot selvästi itsestäsi. Koska ajattelit hankkia itsellesi tyttöystävän? Miksi olet edelleen sinkku?Milloin kyselyikäsi ja tautologiasi alkaa helpottamaan? Lähtisikö ne poikuuden myötä?
Ratikkakuski kirjoitti:
Milloin kyselyikäsi ja tautologiasi alkaa helpottamaan? Lähtisikö ne poikuuden myötä?
Koska itse menetät poikuutesi ja saat järkeä päähäsi? Miksi olet sinkku?
super-atm kirjoitti:
Koska itse menetät poikuutesi ja saat järkeä päähäsi? Miksi olet sinkku?
Tuskin koskaan ja siksipä juuri. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Tuskin koskaan ja siksipä juuri. ;-)
Miksi olet ollut 12 vuotta sinkkupalstalla?
super-atm kirjoitti:
Olen minä täällä ainakin 15 vuotta ollut.
Ratikkakuski kirjoitti:
Tietysti siksi, että sinulla olisi jotain mietittävää.
Siinä oikein keski-ikäisen miehen kehittynyt ja älykäs vastaus.
super-atm kirjoitti:
Siinä oikein keski-ikäisen miehen kehittynyt ja älykäs vastaus.
Kiitos, kiitos! ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Sinähän sen tiedät. ;-)
Tiedän vaikka mitä, mutta sinä olet yksinkertainen homo.
super-atm kirjoitti:
Tiedän vaikka mitä, mutta sinä olet yksinkertainen homo.
Se oli topakasti sanottu! ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Se oli topakasti sanottu! ;-)
Aina paremmin sanottu mihin itse pystyt.
super-atm kirjoitti:
Aina paremmin sanottu mihin itse pystyt.
Joo, sinä olet kyllä aivan kuningas sanomisissasi ja etenkin tekemisissäsi. ;-)
- Hahaaahaaaaaa
super-atm kirjoitti:
Jos se on homo kuten lienet sinäkin?
Ratikkakuski kirjoitti:
Joo, sinä olet kyllä aivan kuningas sanomisissasi ja etenkin tekemisissäsi. ;-)
Olen kuningas sinuun verrattuna. Miksi olet ollut palstalla 15 vuotta?
- syrjitty
Eikös miehen pidä olla "sen" mittaa pidempi, eihän se muuten onnistu. Joten 170 senttiselle naiselle pitää olla vähintään 190 senttinen mies.
- ATM-automaatti
Onko ap kenties 12v?
PikkuLikka kirjoitti:
Täällähän on suurin osa kirjoittajista 12 v, lisäksi pari inttijätkää joukossa.
Olet siis 12 v tai inttijätkä. Siitä johtuen sinulle ei ole tissit kasvaneet.
super-atm kirjoitti:
Uuh beibi, sinähän olet oikea logiikkapeto.. Sanoin kuitenkin "suurin osa", enkä itse kuulu tähän "suurimpaan osaan" , eli ei käy selitykseksi se.
PikkuLikka kirjoitti:
Uuh beibi, sinähän olet oikea logiikkapeto.. Sanoin kuitenkin "suurin osa", enkä itse kuulu tähän "suurimpaan osaan" , eli ei käy selitykseksi se.
Millä logiikalla itse päättelysi teit ja mihin johtopäätöksesi perustuu?
super-atm kirjoitti:
Millä logiikalla itse päättelysi teit ja mihin johtopäätöksesi perustuu?
Ihan suoraan juttujen tasosta tein tämmöisen päätelmän, on ollut tavanomaistakin heikompaa viime aikoina. Oletko eri mieltä?
PikkuLikka kirjoitti:
Ihan suoraan juttujen tasosta tein tämmöisen päätelmän, on ollut tavanomaistakin heikompaa viime aikoina. Oletko eri mieltä?
En ole täysin eri mieltä. Silti kommenttisi oli naisille tyypillinen, miehiin kohdistuva, ylimielinen vittuilu.
- VitunMopot
super-atm kirjoitti:
Inttipojut runkkaakin kun vain saa mopot luvan....Ja tihertää itkua runkatessa kun ei ole naista saanut koskaan...
VitunMopot kirjoitti:
Inttipojut runkkaakin kun vain saa mopot luvan....Ja tihertää itkua runkatessa kun ei ole naista saanut koskaan...
Kerrot selvästi itsestäsi.
super-atm kirjoitti:
En ole täysin eri mieltä. Silti kommenttisi oli naisille tyypillinen, miehiin kohdistuva, ylimielinen vittuilu.
Halusit itse tehdä tuollaisen johtopäätöksen. Ketjun aloittaja kuitenkin esiintyi naisena ja hänen arveltiin olevan 12- vuotias. Kommenttini voidaan mukaan lukevan myös hänet. Valitettava tosiasia on, että miehet täällä useammin kirjoittavat aivovammaista tekstiä: "antaakaa pillua " yms. Tosin kuin luulet, minulla ei ole mitään miehiä vastaan, ainoastaan tyhmiä ihmisiä.
PikkuLikka kirjoitti:
Halusit itse tehdä tuollaisen johtopäätöksen. Ketjun aloittaja kuitenkin esiintyi naisena ja hänen arveltiin olevan 12- vuotias. Kommenttini voidaan mukaan lukevan myös hänet. Valitettava tosiasia on, että miehet täällä useammin kirjoittavat aivovammaista tekstiä: "antaakaa pillua " yms. Tosin kuin luulet, minulla ei ole mitään miehiä vastaan, ainoastaan tyhmiä ihmisiä.
"Valitettava tosiasia on, että miehet täällä useammin kirjoittavat aivovammaista tekstiä: "antaakaa pillua ""
Onko seksin tarve osoitus aivovammasta?super-atm kirjoitti:
"Valitettava tosiasia on, että miehet täällä useammin kirjoittavat aivovammaista tekstiä: "antaakaa pillua ""
Onko seksin tarve osoitus aivovammasta?Ei, mutta asian ilmaiseminen noin ja jatkuva, tulokseton tyhjään putkeen huutelu antaa vähäjärkisen kuvan.
PikkuLikka kirjoitti:
Ei, mutta asian ilmaiseminen noin ja jatkuva, tulokseton tyhjään putkeen huutelu antaa vähäjärkisen kuvan.
Sillon vallan onkin ottanut alapää, eikä yläpää määrää tekstin tasoa. Ehkä joku on huutelulla pillua saanut, joten yläpään vähäjärkisellä käytöllä on joku voinut saada alapäälle toimintaa.
- ATM-automaatti
PikkuLikka kirjoitti:
Muistuttaisin että monet "ihanat miehet" (rennot, itsevarmat, kokeneet pelimiehet ja jännämiehet joista käsittääkseni pidät) ovat erityisen kovia käyttämään tuollaista kieltä naisista. Tosin lähinnä miesporukassa, kun ei ole naisia kuulemassa.
Onko paljoakaan eroa kerrotaanko juttuja nimettömänä palstalla vai kavereiden kesken? Molemmissa tapauksissa ajatusmaailma on sama, ja tavoitteena ettei naisille paljastu miten oikeasti ajatellaan. super-atm kirjoitti:
Sillon vallan onkin ottanut alapää, eikä yläpää määrää tekstin tasoa. Ehkä joku on huutelulla pillua saanut, joten yläpään vähäjärkisellä käytöllä on joku voinut saada alapäälle toimintaa.
En silti usko, että toimii tällä palstalla. Vaikea kuvitella, että kukaan nainen innostuisi pillunhuutelijasta. Senkin ajan ja energian voisi käyttää tehokkaammin, palstalaisia rasittamatta. Joskin vapaa foorumihan tämä on ja voin toki halutessani lakata pyörimästä täällä.
ATM-automaatti kirjoitti:
Muistuttaisin että monet "ihanat miehet" (rennot, itsevarmat, kokeneet pelimiehet ja jännämiehet joista käsittääkseni pidät) ovat erityisen kovia käyttämään tuollaista kieltä naisista. Tosin lähinnä miesporukassa, kun ei ole naisia kuulemassa.
Onko paljoakaan eroa kerrotaanko juttuja nimettömänä palstalla vai kavereiden kesken? Molemmissa tapauksissa ajatusmaailma on sama, ja tavoitteena ettei naisille paljastu miten oikeasti ajatellaan.Minulla ei ole mitään illuusioita tai harhaluuloja tuon asian suhteen, omaan muutamia miespuolisia ystäviä.
Ero on keskustelun rakentavuudessa. Mieskaverien puheet voivat alkaa suht törkeänä läpänheittona, mutta yleensä pohjalta löytyy jotain sanomisen ja ajattelemisen arvoista. Tämä palsta ei juurikaan pyri ratkaisemaan mitään, vaan pikemminkin ylläpitämään ongelmaa ja lietsomaan pahoinvointia.
- Lyyrikko
Naiset haluavat aina 20cm pituuseroa. Mutta ihan vähintään on oltava sellanen 10cm! Eli sinun pitää katsella alle 160cm naisia. Tämä on sääntö numero 1.
- lyhyt
Mutta oli tämmönen tapaus on 182cm pitkä mies seisoin pitkän naisen takana sanoin että tunnen itseni pieneksi. siinä nainen tokaisi ,onhan tuota pituutta 195 cm .en kyllä ilkeä lähteä käsikynkkää hänen kanssaan kävelemään ,jos vielä 5cm korot kengissä,
- oh.my.fucking.god
"Lyhytnainen
21.12.2015 1:51
Mä rakastan pitkiä miehiä, mitä pidempi sen parempi.. Mun kaikki poikaystävät on ollu >180cm.. Olen itse 152 ja aviomieheni 198..tiedän et näytetään naurettavilta yhdessä mutta rakastan sitä kun hän kaappaa mut helposti syliinsä jne.. Kai se on joku turvallisuuden tunne mikä siinä tulee ☺️"- EITAPPI
voi vittu sentään eikö sinulle sopisi paremmin vaikka 195 s pitkä mies. Hän voisi kantaa sinua selkärepussa. Ihan hyvä että sinulla on niin pitkä mies ja itse olet tappi riittääpähän ihmisillä naurua kun katselevat teitä.
HYVÄT IHMISET
TÅÄSSÄ NÄETTE HYVÄN ESIMERKIN SIITÄ ETTÄ MITÄ LYHYEMPI NAINEN SITÄ PITEMMÄN MIEHEN HÄN HALUAA
- jatkoa.seuraa
"hallouhallou
30.12.2009 6:06
Mä en ennen välittänyt miehen pituudesta, mutta tapaillessani erästä 190senttistä miestä, niin uhhhuhuhuhuhuuuu oli ihanaa kävellä hänen rinnallaan käsikädessä! Olen itse siis 164cm.
Mutta ei toi ole mulle mikään vaatimus! Kunhan on vaan mua pidempi. Toi 190cm on _ideaalipituus_, mutta kyllä mä katselen kaikenpituisia!En edes tunne kovinkaan montaa 190cm pituista."- nestorim
tuokin kommentti herättää ajatuksia. varmaan on aika paljon niitäkin miehiä jotka ovat alle 165 heillähän ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia saada naista. Saunan taakse vai ?
- ja.lisaa
"ja korkkarit jalassa
7.10.2009 0:02
Mun ihannemies on n 20cm mua pidempi eli yli 190. Voin laittaa yhä korkkarit ja jäädä tuulen alapuolelle...
Eli kaikille on ottajansa. Mulle keskipituus on 190. Mutta tää maa on vaan vaan niin lyhyiden ihmisten maa. Hollannissa on jo ihan toisen mittaisia ihmiä. Ja niin kauniita...
Kyllä lyhyetkin siis on kauniita. En mä sitä." - 34567832
Ehdottomasti pituus on tärkein ominaisuus ja se, miltä yhdessä näytetään...
Kyllä tuo mies on aivan liian lyhyt, ei kannata antaa sille pimpulaa.
Kyllä taas trollit lyhyitä miehiä kiusaavat.
Kuten olen ennenkin kertonut: Jos 183 senttinen mies on lyhyt, niin sitten minä olen. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Kuten olen ennenkin kertonut: Jos 183 senttinen mies on lyhyt, niin sitten minä olen. ;-)
Olet lyhyt ja sen lisäksi olet yksinkertainen.
super-atm kirjoitti:
Olet lyhyt ja sen lisäksi olet yksinkertainen.
Siihän nähden minulla menee aika hyvin. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Siihän nähden minulla menee aika hyvin. ;-)
Siihen nähden sinulla menee huonosti. Miksi olet sinkku? Miksi et ole menettänyt poikuuttasi?
super-atm kirjoitti:
Siihen nähden sinulla menee huonosti. Miksi olet sinkku? Miksi et ole menettänyt poikuuttasi?
En minä ole sinä. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
En minä ole sinä. ;-)
Onneksi sinunlaisia epäonnistujia on vain yksi. Miksi olet ollut sinkkupalstalla 12 vuotta?
super-atm kirjoitti:
Onneksi sinunlaisia epäonnistujia on vain yksi. Miksi olet ollut sinkkupalstalla 12 vuotta?
Olen minä täällä ainakin 15 vuotta ollut, joten äläpäs vähättele.
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen minä täällä ainakin 15 vuotta ollut, joten äläpäs vähättele.
Miksi olet ollut täällä 15 vuotta?
Ratikkakuski kirjoitti:
No miksikäs ei?
Olet ehkä kuullut että seurustelevat ihmiset tekevät muutakin kuin ovat 24/7, 15 vuoden ajan sinkkupalstalla, toisin kuin sinä.
- 88888888888
super-atm kirjoitti:
Olet ehkä kuullut että seurustelevat ihmiset tekevät muutakin kuin ovat 24/7, 15 vuoden ajan sinkkupalstalla, toisin kuin sinä.
Monenko miehen käyttämä olet?
super-atm kirjoitti:
No sinähän sen kokemuksesta tiedät. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
No sinähän sen kokemuksesta tiedät. ;-)
En ole ollut täällä kovinkaan kauaa sinuun verrattuna vaikka väität valheellisesti seurustelevasi.
No itselläni ei ongelmaa tuossa asiassa ole,koska pituudella ei ole pilattu ;) Mutta miettisin kyllä jos mies on vain muutaman sentin pidempi ja mukava,toinen 15cm pidempi mutta täys kokovartalo mu?##u niin kumpi on pahempi...
- ATM-automaatti
Kertoo paljon että sinulle jos mies on täysi kokovartalomulkku on saman tasoinen ongelma kuin se jos mies on vain muutaman sentin pidempi.
- nimimerkitönj
Ei kai sillä ole mitään väliä onko mies 170 cm vai 200 cm, jos kerran hänestä tykkäät. Tai vaikka oisi sua lyhyempi hattu päässä. Et kai sinä oikeasti tuollaista murehdi?
- ATM-automaatti
Tärkeintä on mitä muut ajattelevat. Jos mies näyttää muiden silmissä oudolta tai hänen ammattinsa/statuksensa on alhaisempaa tasoa kuin ystävät ja sukulaiset odottivat, ei miestä voi "katsoa ylöspäin".
- nimimerkitönj
ATM-automaatti kirjoitti:
Tärkeintä on mitä muut ajattelevat. Jos mies näyttää muiden silmissä oudolta tai hänen ammattinsa/statuksensa on alhaisempaa tasoa kuin ystävät ja sukulaiset odottivat, ei miestä voi "katsoa ylöspäin".
Jos ihminen miettii mitä muut ajattelee hänen itselle valitsemastaan kumppanista kuten kuvailit, niin eihän se itse silloin sitä valitse vaan ne muut joille pitää näytelmää omalla ja toisen kustannuksella. Ts. muiden odotukset täytetään ja itse mukaudutaan muiden odotuksiin. Ei kuulosta kovin järkevältä.
- LumikkiJaMutakääpiöt
Se on ihan kääpiö. Älä anna kääpiölle, paitsi jos se on matu, sitten anna, koska pituudella ei silloin ole väliä, ihonväri kompensoi sen.
- olen.asunut.Lontoossa
Korkokenkiä käyttävänä naisena sitä voit kysyä ja korkokenkiä käyttävänä naisena sitä myös kysyt.
- helyy
Heh,heh,, kuka mis laittaa 5cm homokorko kengät ???
Ja pituudella on väliä,niin miehen ja kalun, totuus on vain niin,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4326138- 875460
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514457- 543986
- 743934
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33606SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1923541Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213264Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432299