Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PikkuLikka
profiilit
PikkuLikka
PikkuLikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2163
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hih.. Mulla saattaa olla arvaus tähän, mutta en tiedä tohdinko veikata. Ainakin meilläpäin tällä legendalla oli todellakin tapana haalia yleisöstä tyttösiä/naikkosia matkaansa.
30.12.2015 00:08
Laitatko naisen siivoamaan ennen vai jälkeen seksin, vai hoitaako tiskit samalla?
29.12.2015 23:39
Tuosta olen kyllä samaa mieltä. Joskus on hienoa ja ilahduttavaa nähdä miten hyvältä joku tuttu, tavallisesti vähän nuhjuinen mies, voi yllättäen puku päällä näyttää.
29.12.2015 23:35
Käyttäkö jotkut muka oikeasti heijastinliivejä tai -takkeja? En ole nähnyt sellaisia muuta kuin raksamiehillä ja tarhalapsilla.. joskus lenkkeilijöillä.
29.12.2015 23:32
Paitsi Nykäsellä.
Missäköhän päin..Olisko suositella jotain tiettyä pikkukaupunkia, mistä näitä löytää?
29.12.2015 23:20
Rintsikkojen täytteenä voi olla iso tukku seteleitä.
29.12.2015 23:14
Hmm.. tämä on kiinnostavaa informaatiota, vaikka tietysti aika itsestään selvää. Siis että paljas pinta antaa tiettyä singnaalia.. Itse en taida edes haluta, että minua lähestytään tuolta pohjalta.
29.12.2015 23:07
Juu ei.. :D
29.12.2015 23:01
Niin, kyseessä onkin sellainen vähän tuhma kirjastotäti.
Eikös sanonta kuitenkin sano “Dress for the job you want, not the job you have.” eli voi postimieskin käyttää pikkutakkia..Sitä paitsi, hyvä pukeutuminen ei välttämättä tarkoita miehellä pikkutakkityyliä tms vaan jokaisen olisi hyvä löytää itseään miellyttävä ja itselle sopiva tyyli. Seuraavaksi joku tulee kertomaan, että lenkkarit ja kainaloihin saakka vedetyt nykäs-farkut on hänen tyylinsä.. :)
29.12.2015 23:00
Tarkoitin itsearvostuksella ja arvostuksella ehkä ennemminkin siisteyttä ja puhtautta tässä kohtaa.. mutta olen sellaiseenkin törmännyt, että saavutaan ihmisten tärkeisiin juhliin shortseissa ja crocseissa.. Sellainen välinpitämätön asenne kielii minun mielestäni tilannetajun ja arvostuksen puutteesta muita kohtaan. Tietyt tilanteet vaativat tietynlaisen pukeutumisen, kärjistetysti naamiaiset lässähtävät ikävästi, jos puolet jengistä on paikalla arkikamppeissa.
Ymmärrän hyvin, että kaikkia ihmisiä ei tällaiset jutut kiinnosta yhtään. Itse satun kuitenkin olemaan visuaalisesti suuntautunut ja piintynyt esteetikko, joten paljon tulee katseltua ja kiinnitettyä pukeutumisasioihin kaiken muun pällisteltävän ohella, huomiota.. minulla on myös hyvä näkömuistí.
29.12.2015 22:44
Periaatteessa olet oikeassa, vaatteet voi pukea päälleen kuka tahansa, mutta hyvä vartalo on saatu synnyinlahjana ja on siten vaikeammin saatavissa ja ilmaisee biologista statusta, mutta toisaalta.. kenellä on Suomessa pokkaa laittaa ne tyylikkäät kuteet päälleen ja tepastella rennosti minne hyvänsä? Tampereellekin? Munat = status. Henkiset ominaisuudet painavat vaakakupissa myös, joskus jopa enemmän.
Mitä omaan pukeutumiseen tulee, minusta tuntuu, että ne rokkijännärit nimenomaan ennemminkin tuntuvat osaavan arvostaa naisella korkkarit, punaista huulipunaa ja kissarajaukset - kirjastotätityyliä, verrattuina ns perusmiehiin.
Toivoisin kyllä, että Suomessa alettaisiin kiinnittää enemmän huomioita näihin seikkoihin ja päästäisiin kaikenlaisista körttiläisasenteista pikkuhiljaa eroon. Tuntuu, että tähänkin asiaa, kuten kaikkeen muuhunkin, suhtaudutaan niin kovin vakavasti ja ilottomasti.
29.12.2015 22:35
Kiva huomata, että sinulla on silmää klassiselle tyylikkyydelle, sellaisia miehiä on valitettavan harvassa. Useimpiin tuntuu purevan perus pissismeininki, tai sitten asenne asiaa kohtaan on mainitsemani "ihan sama".
29.12.2015 22:12
En osaa sanoa, toimiiko naisen hyvä pukeutuminen miehiä loitontavasti, mutta minulla on vähän se käsitys, että miehet eivät useinkaan osaa arvostaa hillittyä tyylikkyyttä, vaan ennemminkin paljas pinta ja raflaava pukeutuminen kerää potin. Tai vaihtoehtoisesti miehet eivät tosiaankaan kiinnitä vaatetukseen sen suurempaa huomiota, omaansa tai naisenkaan, vaan esim. vartalo tai kasvot kiinnittävät huomion, tyyliseikat ei niinkään.
Yleisesti ottaen sanoisin, että Suomessa on edelleen vallalla "rumat ne vaatteilla koreilee" - ajattelu. Tuntuu, että sukupuolesta riippumatta hyvää pukeutumista, ja naisilla myös arkisin meikkaamista, katsotaan hiukan kieroon. Täällähän oli taannoin meikkaamista koskeva ketjukin ja aika nihkeästi asiaan tunnuttiin suhtautuvan. Oletan, että mitä syvemmälle maaseuduille mennään, tämän kaltainen ajattelu lisääntyy. Onkohan niin, että asenneilmapiiristä johtuen ihmiset eivät edes välttämättä uskalla panostaa pukeutumiseensa, vaikka ehkä haluaisivatkin, ja kokevat sen jonkinlaiseksi tarpeettomaksi itsetehostamiseksi. Ajattelen kuitenkin, että ulkoasuun panostaminen ilmentää arvostusta itseä ja muita kohtaan ja tuottaa visuaalista iloa. Erilaisilla tyyleillä pukeutuneita, siistejä ihmisiä on ilo katsoa, ilman mitään sen kummempia taka-ajatuksiakin.
29.12.2015 21:54
Meikä lähtee nyt nukkumaan, tämän siivittämänä.. taas.
https://www.youtube.com/watch?v=rH2BAn8gZr4
Hyvää yötä teille <3
29.12.2015 01:08
No voi ny vittu.. ja taas kävi näin. >:`(
29.12.2015 00:47
Oscar Wilde.. huomasin, että taannoin siteerasit jossain kohtaa.. En mulla ole enää muuta vaihtoehtoa kuin.. en tiedä. <3
29.12.2015 00:42
Alan taas käydä sanattomaksi.. :)
29.12.2015 00:31
No nyt sinä sitten olet Ikiksen, Ratikan ja Bukowskin kimpussa.. Äijälle ei näemmä mikään riitä! :D
29.12.2015 00:25
Tietenkin.. Tuossa sinulle Depeche modea.
https://www.youtube.com/watch?v=qU8UfYdKHvs
29.12.2015 00:05
Oi anteeksi, en minä sinua unohtanut.. Mutta minäkin olen vähän semmoinen.. leikkisä, ettäs tiedät.. :)
28.12.2015 23:51
99 / 109