Yksinkertaistettu tyyli- ja makutesti

helmiä.sioille

Minkälaisesta musasta diggaat? Jos diggaat skeidasta musasta, sulla ei ole toivoakaan vastakkaisen sukupuolen kanssa... :D

Ehkä itse epäonnistun jo ekalla yrityksellä... :D

Mut silti minusta Robert on yks kaikkien aikojen kovimmista rock-laulajista... :)

https://www.youtube.com/watch?v=I4maqik0hWA

64

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmiä.sioille
    • helmiä.sioille
    • Mutta asiaan siirtyäkseni. Oikeassa olet, paskalla musalla ei naisten housuihin päästä, selvähän se. Toki riippuu myös naisesta mikä paskaksi tulkitaan. Itse olen kuunnellut lähinnä Zeppeliniä, Plantin sooloprokkikset on mulle vieraampia.

• helmiä.sioille

Plantin sooloproggikset on oikeestikin aika helvetin hienoja! Esimerkiksi hänen yhteistuotanto Alison Kraussin kans. Alison kun laulaa, se on kun enkeli avais suunsa ja antaisi meidän kaikkien nauttia hetken Jumalallista nektaria... :)

Ja biisihän on alunperin Tom Waitsin... :)

https://www.youtube.com/watch?v=sHoRKb8hajg

• Paskapuhetta. Musiikkimaulla ei ole mitään tekemistä pöksyihin pääsemisen kanssa. Tosin näyttää olevan hyötyä mainstream-popoin kuuntelemisesta, koska ainakin minä tykkään sitä tanssia ja tanssitaito yökerhossa on plussaa naisten silmissä.

• helmiä.sioille
        Ratikkakuski kirjoitti:

Paskapuhetta. Musiikkimaulla ei ole mitään tekemistä pöksyihin pääsemisen kanssa. Tosin näyttää olevan hyötyä mainstream-popoin kuuntelemisesta, koska ainakin minä tykkään sitä tanssia ja tanssitaito yökerhossa on plussaa naisten silmissä.

Ok, jos pöksyjen ja pöksyjen sisällön laadulla ei ole väliä niin sit toimii kaikki mauttomuuskin... :D

• helmiä.sioille kirjoitti:

Plantin sooloproggikset on oikeestikin aika helvetin hienoja! Esimerkiksi hänen yhteistuotanto Alison Kraussin kans. Alison kun laulaa, se on kun enkeli avais suunsa ja antaisi meidän kaikkien nauttia hetken Jumalallista nektaria... :)

Ja biisihän on alunperin Tom Waitsin... :)

https://www.youtube.com/watch?v=sHoRKb8hajg

.. todella kaunista.

Ok, jos pöksyjen ja pöksyjen sisällön laadulla ei ole väliä niin sit toimii kaikki mauttomuuskin... :D

Meinaatko, että extreme-musiikin kuuntelijat ovat parempia punkassa?

• helmiä.sioille
        Ratikkakuski kirjoitti:

Meinaatko, että extreme-musiikin kuuntelijat ovat parempia punkassa?

Extreme- musiikki? Ja se on?

Mainstream-musasta diggaavat ovat yleensä samankaltaisia yllätyksettömiä sopuileita, joissa ei ole mitään mielenkiintoista. Joten kiitos, mut ei kiitos... :D

• helmiä.sioille
        PikkuLikka kirjoitti:

.. todella kaunista.

Moni kelaa, ettei naisista löydy hienoja tulkitsijoita ja artisteja. Tässä toinen näyte, mikä osoittaa ne ajatukset vääriksi. Sheryl saa ainakin mulla jalat veteläks laulullaan. Ei aina, mut joskus niinku tän biisin kans... :)

https://www.youtube.com/watch?v=1v9AhF0waak

Extreme- musiikki? Ja se on?

Mainstream-musasta diggaavat ovat yleensä samankaltaisia yllätyksettömiä sopuileita, joissa ei ole mitään mielenkiintoista. Joten kiitos, mut ei kiitos... :D

Se, mikä ei listoilla näy. Se, mitä sen kuuntelijat pitävät hienompana tai parempana kuin populaarimusiikkia. Aivan kuin vanhemmassa polvessa oopperan tai nuoremmassa kellaribänbien diggailu tekisi ihmisestä jotenkin paremman.

Musiikin "paremmuudelle" kun ei vielä ole keksitty parempaa mittaria kuin suosio.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Se, mikä ei listoilla näy. Se, mitä sen kuuntelijat pitävät hienompana tai parempana kuin populaarimusiikkia. Aivan kuin vanhemmassa polvessa oopperan tai nuoremmassa kellaribänbien diggailu tekisi ihmisestä jotenkin paremman.

Musiikin "paremmuudelle" kun ei vielä ole keksitty parempaa mittaria kuin suosio.

Makunsa kullakin ja se ilo kaikille suotakoon. En silti lähtisi tuolle linjalle, että suosituimmuus ratkaisee, miljoona kärpästä.. tiedäthän mistä ne tykkäävät. Veikkaan, että asiasta jotain tietävät muusikot ovat kanssani samoilla linjoilla. Itse en musiikista mitään tajua, kunhan nautiskelen..

• helmiä.sioille
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sä kuulostat vähän Elina Lepomäeltä.

Kuinka monta taulua Vincent Van Gogh möi elämänsä aikana?

Sä kuulostat vähän Elina Lepomäeltä.

Kuinka monta taulua Vincent Van Gogh möi elämänsä aikana?

Sinustakin tulee varmaan legenda kuoltuasi. Nauti siitä nyt sitten eläessäsi.

• helmiä.sioille
        Ratikkakuski kirjoitti:

Sinustakin tulee varmaan legenda kuoltuasi. Nauti siitä nyt sitten eläessäsi.

Ei minusta. Toivottavasti ei tule.

Mut pointti onkin siinä, ettei mainstream diggarit tunnista hienoutta. Ne palvoi Salieria ja hautas mozartin unohdettuna yhteishautaan... Joten tiedä nyt siitä sun käsityksestä musiikin hyvyyden mittaamisesta... :D

• helmiä.sioille
        helmiä.sioille kirjoitti:

Mut pointti onkin siinä, ettei mainstream diggarit tunnista hienoutta. Ne palvoi Salieria ja hautas mozartin unohdettuna yhteishautaan... Joten tiedä nyt siitä sun käsityksestä musiikin hyvyyden mittaamisesta... :D

Mistä muuten tuli mieleen, että kuinkahan monta sävellystä Salierilta ratikkakuski muistaa? Entä kuinka monta Mozartilta?

Niinpä... :D

Historia näyttää.

Tuosta Elina Lepomäestä olen vähän samaa mieltä kuin Susanna Koskestakin: Älykkäitä, kauniita, mutta kylmiä ihmisiä.

• helmiä.sioille
        Ratikkakuski kirjoitti:

Historia näyttää.

Tuosta Elina Lepomäestä olen vähän samaa mieltä kuin Susanna Koskestakin: Älykkäitä, kauniita, mutta kylmiä ihmisiä.

Millä tavalla älykkäitä?

Minusta älykkyys sellaisenaan, mitä se oikeasti on, loistaa poissaolollaan. Ne ole sen älykkäämpiä kuin Stubbi, Soini tai Sipiläkään. Eli aika heikolta näyttää...

Millä tavalla älykkäitä?

Minusta älykkyys sellaisenaan, mitä se oikeasti on, loistaa poissaolollaan. Ne ole sen älykkäämpiä kuin Stubbi, Soini tai Sipiläkään. Eli aika heikolta näyttää...

Poliittinen mielipide ei ole älykkyyden merkki.

• helmiä.sioille
        Ratikkakuski kirjoitti:

Poliittinen mielipide ei ole älykkyyden merkki.

Niin. Eli missä kysesisten henkilöiden älykkyys ilmenee?

Niin. Eli missä kysesisten henkilöiden älykkyys ilmenee?

No se on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni. Moni pitää LI Anderssoniakin älykkäänä. Jopa minä, vaikken ole sen kanssa juuri mistään samaa mieltä.

• helmiä.sioille
        Ratikkakuski kirjoitti:

No se on vain minun henkilökohtainen mielipiteeni. Moni pitää LI Anderssoniakin älykkäänä. Jopa minä, vaikken ole sen kanssa juuri mistään samaa mieltä.

Li Andersson on yhtä tyhmä kuin edellä mainitut. Hän vaan edustaa tythmyyden toista ääripäätä.

• erkki-täti
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ei suosio tee musiikista automaattisesti parempaa.
        Moni ihminen ei tiedä musiikista laajasti, eikä tunne kunnolla musiikin eri lajeja, puhumattakaan niiden alalajeista.

Uskallan väittää, että sellainen musiikki ei voi olla huonoa, mikä kestää aikaa. Valitettavasti nykyisin tuotetaan paljon sellaista musiikkia, joka ei kestä useampaa kuuntelukertaa, eikä sellaista musiikkia kukaan edes muista vaikkapa 10 vuoden kuluttua. Ja moista moskaa tehdään kaikissa lajeissa, ei pelkästään pop/iskelmä tms. alueella.

Tämä on uusista tulokkaista minun mielestäni hieno:

https://www.youtube.com/watch?v=e4Ao-iNPPUc

Osaa miekkoset soittaa! Ja huomaatteko, että video on mitä ilmeisimmin yhdellä otolla kuvattu?

• helmiä.sioille
        erkki-täti kirjoitti:

Moni ihminen ei tiedä musiikista laajasti, eikä tunne kunnolla musiikin eri lajeja, puhumattakaan niiden alalajeista.

Uskallan väittää, että sellainen musiikki ei voi olla huonoa, mikä kestää aikaa. Valitettavasti nykyisin tuotetaan paljon sellaista musiikkia, joka ei kestä useampaa kuuntelukertaa, eikä sellaista musiikkia kukaan edes muista vaikkapa 10 vuoden kuluttua. Ja moista moskaa tehdään kaikissa lajeissa, ei pelkästään pop/iskelmä tms. alueella.

Osaa miekkoset soittaa! Ja huomaatteko, että video on mitä ilmeisimmin yhdellä otolla kuvattu?

Seven's Seagulls on kiva proggis, mutta en usko et he kestävät ajan hampaan. Sellaisia nyt kuitenkin taitaa olla juutuubi täynnä, heille vaan kävi hyvä munkki kun pääsivät esille.

Uusimmista tulokkaista minusta tämä on yksi hienoimpia juttuja, vaikka ei mitään suurempaa menestystä ja huomiota olekaan saanut... :)

https://www.youtube.com/watch?v=6Ed1IsPMCK4

Ps. Suosittelen tähän bändiin tutustumista. :)

• helmiä.sioille

Seven's Seagulls on kiva proggis, mutta en usko et he kestävät ajan hampaan. Sellaisia nyt kuitenkin taitaa olla juutuubi täynnä, heille vaan kävi hyvä munkki kun pääsivät esille.

Uusimmista tulokkaista minusta tämä on yksi hienoimpia juttuja, vaikka ei mitään suurempaa menestystä ja huomiota olekaan saanut... :)

Ja tästä lisää... :)

https://www.youtube.com/watch?v=ibSmbDFfDjs

• erkki-täti

Kyllähän hillbilly-juttuja on paljon, mutta omasta mielestäni steve ja lokit osaa SOITTAA sen verran hyvin, että tulevaisuutta löytyy.

Bluegrass-hillbilly pohjalta voi luoda kaikenlaista uutta, jos perinteinen meininki alkaa puuduttaa. Markkinoita kyllä riittää. Minun mielestäni on tosi mahtava juttu, että ovat päässeet "suureen maailmaan". Livekeikoilla hyvät bändit pääsevät loistamaan..Siinä muuten onkin toinen määre "hyvälle musiikille": se kuulostaa live-esityksenä vähintään yhtä hyvältä kuin äänitteenä.

Tässä vähän toisenlaista bluegrass-blues-swing-taustaista sekametelisoppaa:
        koko albumi:
        https://www.youtube.com/watch?v=Vo-aGp8lCk8

jos ei jaksa koko levyä, niin tässäpä kappale rahojaan kaipaavasta tyttösestä:
        https://www.youtube.com/watch?v=ZGeOoWSht6g

• erkki-täti kirjoitti:

Minusta on hienoa, jos joku bändi itse sanoittaa, sovittaa ja säveltää esittämänsä kappaleet. Toki tuo oli ihan kiva coveri, vaikken siitä musiikillista hienoutta löytänytkään.

Ajan kestäminen on toki hyvä juttu, mutta sen tietää vasta aikojen päästä. Muistan miten nuoruudessani kriitikot kirjoittivat esimerkiksi Pet Shop Boysista. Nyt, 30 vuotta myöhemmin on aivan eri ääni kellossa, vaikka biisit on samoja.

Erityisen arvostettavaa on mielestäni, jos luo kokonaan uuden musiikkityylin, kuten vaikkapa punkin tai grungen.

• kisunkaa

Ei toisen musiikkimieltymys ole niin vakava asia, kunhan soittaa paskaa musiikkia kun minä en ole kuuntelemassa.

• helmiä.siolle

On! On melkein poliisiasia!

Nim. Pari kuukautta toisen kännipäissään kuunneltuja Anna Erikssoneja sietäneenä... :D

• Ei se vakava asia olekaan, mutta musiikki on siitä jännä juttu, että se menee syvälle ihmisen sisustaan ja tunteisiin.. Jos sen kokemuksen voi jakaa rakkaansa kanssa, niin onhan se hienoa.

• helmiä.sioille
        PikkuLikka kirjoitti:

Ei se vakava asia olekaan, mutta musiikki on siitä jännä juttu, että se menee syvälle ihmisen sisustaan ja tunteisiin.. Jos sen kokemuksen voi jakaa rakkaansa kanssa, niin onhan se hienoa.

Siis voi helvetti!

Tunnet sä mut? :D

Siis voi helvetti!

Tunnet sä mut? :D

..No sitä ihmettä! :D

• helmiä.sioille

• kisunkaa
        PikkuLikka kirjoitti:

Ei se vakava asia olekaan, mutta musiikki on siitä jännä juttu, että se menee syvälle ihmisen sisustaan ja tunteisiin.. Jos sen kokemuksen voi jakaa rakkaansa kanssa, niin onhan se hienoa.

Totta. Onhan musiikki kuitenkin henkilökohtainen ja tärkeä asia, niin ehkä se toisi lisäarvoa suhteeseen, jos tunteitaan ja ajatuksiaan voisi jakaa musiikin kautta.

• kisunkaa kirjoitti:

Totta. Onhan musiikki kuitenkin henkilökohtainen ja tärkeä asia, niin ehkä se toisi lisäarvoa suhteeseen, jos tunteitaan ja ajatuksiaan voisi jakaa musiikin kautta.

Juuri niin. :)

• helmiä.sioille
        PikkuLikka kirjoitti:

Juuri niin. :)

No voi helvetti! Mimmi kirjoittelee nyt jo jonkun kisunkaa mimmin kanssa, vaikka sun pitäisi täysillä flirttailla mun kanssa... :D

So disappointed... :(

Ok, I understand...

"Now I know, I understand
        Woman like you don't need no man..." :)

https://www.youtube.com/watch?v=xTU-DuFPH_I

No voi helvetti! Mimmi kirjoittelee nyt jo jonkun kisunkaa mimmin kanssa, vaikka sun pitäisi täysillä flirttailla mun kanssa... :D

So disappointed... :(

Ok, I understand...

"Now I know, I understand
        Woman like you don't need no man..." :)

https://www.youtube.com/watch?v=xTU-DuFPH_I

Oi anteeksi, en minä sinua unohtanut.. Mutta minäkin olen vähän semmoinen.. leikkisä, ettäs tiedät.. :)

• Ikis__M
        kisunkaa kirjoitti:

"Onhan musiikki kuitenkin henkilökohtainen ja tärkeä asia, niin ehkä se toisi lisäarvoa suhteeseen, jos tunteitaan ja ajatuksiaan voisi jakaa musiikin kautta."

Ihan vaan sivusta huomautan että toisikohan se jos jompikumpi tai vielä pahempaa molemmat ottaa vähän liian tosissaan, siinä on neuvomisen vaara jos ei oikein hyväksy ihan kaikkia toisen tykkäämisiä kun ne saattaa olla liian kaupallisia tms.

• helmiä.sioille
        PikkuLikka kirjoitti:

Oi anteeksi, en minä sinua unohtanut.. Mutta minäkin olen vähän semmoinen.. leikkisä, ettäs tiedät.. :)

:)

Ei mitään. Mä oon vaan tottunut saamaan kaiken jakamattoman huomion silloin kun haluan sen. :D Minkäs narsisti itselleen voi... :D

https://www.youtube.com/watch?v=VEAuMiKqP-4

• kisunkaa
        Ikis__M kirjoitti:

"Onhan musiikki kuitenkin henkilökohtainen ja tärkeä asia, niin ehkä se toisi lisäarvoa suhteeseen, jos tunteitaan ja ajatuksiaan voisi jakaa musiikin kautta."

Ihan vaan sivusta huomautan että toisikohan se jos jompikumpi tai vielä pahempaa molemmat ottaa vähän liian tosissaan, siinä on neuvomisen vaara jos ei oikein hyväksy ihan kaikkia toisen tykkäämisiä kun ne saattaa olla liian kaupallisia tms.

Eri asiat ja eri musiikki puhuttelevat eri ihmisiä. Jos asiat haluaa ottaa niin kovin vakavasti, niin paras etsiä suhteeseen vain sellaisia tyyppejä, joiden mieltymykset ovat samat. Ei toisen mietteitä ja mieltymyksiä pidä ylitulkita.

• Ikis__M
        kisunkaa kirjoitti:

Eri asiat ja eri musiikki puhuttelevat eri ihmisiä. Jos asiat haluaa ottaa niin kovin vakavasti, niin paras etsiä suhteeseen vain sellaisia tyyppejä, joiden mieltymykset ovat samat. Ei toisen mietteitä ja mieltymyksiä pidä ylitulkita.

Sitähän minäkin enkä usko että täydellisen samat mieltymykset omaavaa on edes mahdollista löytää mutta niin kuin tässäkin ketjussa jo näytti olevan vääntöä valtavirran musiikin suhteen niin se on varmaan oikeassakin elämässä.

• helmiä.sioille
        kisunkaa kirjoitti:

Tiedätkö...?

Suhdemielessä näen asian niin, että parempi kun ei kuuntele musiikkia ollenkaan kuin se että kuuntelisi skeidaa ja luulisi sitä hyväksi.

En minäkään ymmärrä esimerkiksi kuvataiteesta mitään ja sen takia en edes esitä diggaavani sitä. Toisaalta en voisi edes kuvitella itseäni suhteeseen jonkun kuvataidetyypin kanssa. Ja tuskin kukaan kuvataidetyyppi haluisi suhteeseen minun kanssani. Minä en ymmärtäisi häntä eikä hän ymmärtäisi minua. Mut sitten taas jonkun kirjallisuus- ja musatyypin kanssa asia olisi asia täysin toinen...

Ja siitä vakavasti ottamisesta... Oman kokemukseni mukaan vakavimmin ottavat elämän elämästä vähiten ymmärtävät ihmiset. Joten taidetajuttomat ihmiset ovat hyvin nounou minun mittapuulla. Heidän huumorintaju on nolla, tilannetaju täysin olematon ja kaikki mikä poikkeaa heidän heille opetetusta todellisuudesta on Pahuutta tai jotain. Joten kiitos, mutta ei kiitos...

Eli kysessä on ne perus keskivertoihmiset. Ne ovat ihan ok, mutta lähelleni ei yhdelläkään ole mitään asiaa.

https://www.youtube.com/watch?v=gifEn61dZBc

• helmiä.sioille

Black Celebration on muuten ehkä heidän aliarvostetuin albumi. Mun suosikkeja Ultran ohessa... :)

https://www.youtube.com/watch?v=zANpSt9XwK4

No nyt sinä sitten olet Ikiksen, Ratikan ja Bukowskin kimpussa.. Äijälle ei näemmä mikään riitä! :D

• helmiä.sioille
        PikkuLikka kirjoitti:

No nyt sinä sitten olet Ikiksen, Ratikan ja Bukowskin kimpussa.. Äijälle ei näemmä mikään riitä! :D

Ootas kun pääsen Oscar Wilden ja Samuel Clemensin kimppuun... :)

Mut pysyttelen vielä hetken Bukon parissa...

"Intellektuelli kertoo sinulle yksinkertaisen asian monimutkaisella tavalla. Taiteilija kertoo sinulle monimutkaisen asian yksinkertaisella tavalla..." :)

<3

https://www.youtube.com/watch?v=KANBeat7FFA

• Ikis__M
        PikkuLikka kirjoitti:

Minua tässä huvittaa se kun GM lataa "Ja siitä vakavasti ottamisesta... Oman kokemukseni mukaan vakavimmin ottavat elämän elämästä vähiten ymmärtävät ihmiset." eikä huomaa itse olevansa toisten makua tuomitessaan olevansa se vakavammin ottava :D

• scrg
        PikkuLikka kirjoitti:

helmiä.sioille ja ratikkakuski ovat ikiaikaisia vihollisia kuten batman ja kissanainen mutta joskus riittävän päihdemäärän vaikutuksesta jonkinlainen rakkauden pilkahduskin on aistittavissa. Ei sinulle pikkulikka ole kuin syrjähypyn osa tarjolla tuohon suhteeseen.

Tämä ketju on niin dejavu.

• Ikis__M

Ootas kun pääsen Oscar Wilden ja Samuel Clemensin kimppuun... :)

Mut pysyttelen vielä hetken Bukon parissa...

"Intellektuelli kertoo sinulle yksinkertaisen asian monimutkaisella tavalla. Taiteilija kertoo sinulle monimutkaisen asian yksinkertaisella tavalla..." :)

<3

https://www.youtube.com/watch?v=KANBeat7FFA

Oscar Wilde.. huomasin, että taannoin siteerasit jossain kohtaa.. En mulla ole enää muuta vaihtoehtoa kuin.. en tiedä. <3

• scrg kirjoitti:

helmiä.sioille ja ratikkakuski ovat ikiaikaisia vihollisia kuten batman ja kissanainen mutta joskus riittävän päihdemäärän vaikutuksesta jonkinlainen rakkauden pilkahduskin on aistittavissa. Ei sinulle pikkulikka ole kuin syrjähypyn osa tarjolla tuohon suhteeseen.

Tämä ketju on niin dejavu.

No voi ny vittu.. ja taas kävi näin. >:`(

• helmiä.sioille
        PikkuLikka kirjoitti:

Oscar Wilde.. huomasin, että taannoin siteerasit jossain kohtaa.. En mulla ole enää muuta vaihtoehtoa kuin.. en tiedä. <3

"Naiset on tarkoitettu rakastettavaksi. Ei ymmärrettäviksi" :)

Hassua kun miehistä pitävä mies on ymmärtänyt naisia paremmin kuin naisista pitävät miehet tai naiset itse... :D

https://www.youtube.com/watch?v=I1JGyCmMnY0

• helmiä.sioille

• Ikis__M

En mä siitä tiedä, mutta Me Naisia lukevat miehet ovat kyllä hiukan epäilyttäviä... :D

Lukeminen kannattaa aina ja jos sitä tekee ilman ennakkoluuloja voi lyötää helmiä. Niin ja muuten, jos tykkää juopottelukuvauskirjallisuudesta jossa toki Bukowskilla on ansionsa niin melkeinpä on niin että Dan Fante on siinä lajissa parempi mutta sehän on vaan minun mielipide.

• helmiä.sioille
        Ikis__M kirjoitti:

Lukeminen kannattaa aina ja jos sitä tekee ilman ennakkoluuloja voi lyötää helmiä. Niin ja muuten, jos tykkää juopottelukuvauskirjallisuudesta jossa toki Bukowskilla on ansionsa niin melkeinpä on niin että Dan Fante on siinä lajissa parempi mutta sehän on vaan minun mielipide.

Elämän eläminen eikä pakeneminen siltä on sitä kaikkein parasta sivistystä. Toki kirjallisuutta yhtään aliarvioimatta. Niistä löytää muuten yllättävän paljon yhtäläisyyksiä. Enkä nyt tarkoita mitään Me Naisia ja muita iltapäiväskeidojen lukemista ja palstan haavemaailmoissa elämistä.

Nojoo... Näitä on ihan turhaa heitellä ätmiläislle, jotka eivät uskalla poistua omasta turvallisesta ätmipalstamaailmasta... :D

Sen verran vaan, että naiset oppii parhaiten tuntemaan olemaan naisten kanssa. Itsensä oppii parhaiten tuntemaan olemaan itsensä kanssa jne. :) Tai jos haluat tulla kirjailijaksi, on paras oppi Hank moodyn oppi: "Sit your ass down and write"

Ei mulla muuta tästä asiasta...

Ps. Voithan sä toki jatkaa itsesi sivistämistä Me Naisilla tai Cosmopolitanilla... :D

• helmiä.sioille
    • masika.tibodhisatva

Aika ahdasmielistä.

• kovakohtalo

Tykkään eeppisestä musiikista, mutta eeppisiä naisia ei vain ole.

• cheers.darlin
    • nimimerkitönj

Monen moisesta musasta. Toivoa on niin kauan kun kehitystä tapahtuu. ;)

• m-i-e-s

Joku korkeampi voima käski tulla pilaamaan vailla mitään merkitystä. =)

https://www.youtube.com/watch?v=yWWkidYII6w

https://www.youtube.com/watch?v=aAk27BvWpsg

https://www.youtube.com/watch?v=jQFYiD6t5us

https://www.youtube.com/watch?v=nEZHUmvZutc

Älä mieti mitä ne ovat, mieti milloin ne on tehty ja millä, paremminkin mille. =)

(Tietenkin kukalla on aina kasvuaikansa.) (Kaikilla kukka ei aina kasva oikein)

https://www.youtube.com/watch?v=lkvScx3Po8I

https://www.youtube.com/watch?v=_ir-jKSDZYY

Sukupolvelta toiselle. =) (Viskihöyryissä upotin sen 2 mastoisen fregatillani, tarkoitukseni oli kaapata se merimislaulaja, mutta eihän se mennyt kuin elokuvissa.)

https://www.youtube.com/watch?v=8eOIU9ekSMk

https://www.youtube.com/watch?v=_j4OC7-g_84

https://www.youtube.com/watch?v=boanuwUMNNQ

(Kun ei mennyt kuten elokuvissa, niin en jaks alkaa linkittämään, mutta Ennio Morricone ja John Williams kertoo ihan riittävästi, jossa tapahtuu kukan kasvuaikansa ja se, ettei kukka aina kasva oikein) =P

Pidemmittä paskanlässyttämisistä on aika siirtyä yrityksen hallinnollisiin työtehtäviin (pizzaonline) ja edes näyttää siltä, että on kapteenina ruorissa. (Ankkuriin köytettynä)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      230
      5099
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4141
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3723
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3470
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3195
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2586
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2376
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      54
      2350
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      24
      1997
    Aihe