vielä 70 vuotiaanakin, eikä varmastin pannut mitään 50v muumioita vaan parikymppisiä huippuvuosiaan viettäviä kauniita naisia. Jos hän olisi pannut itseään vain 10v nuorempia mummoja, niin häntä olisi pidetty seksuaaliperverssinä, jolla on mummofetissi. Seksuaalisesti terve ja normaali mies pyrkii parittelemaan parhaassa iässä olevien 18-22v naisten kanssa, olipa mies itse minkäikäinen hyvänsä.
Edesmennyt superYT Lemmy oli komea mies
83
223
Vastaukset
- Ikis__M
Tuo on ihan totta että jos mies pysyy nuorekkaana & miehekkäänä ei sille joku mummo sovi kainaloon. Videon lievästä huvittavuudesta huolimatta ei tuohonkaan kurpat sopisi taustalle:
https://www.youtube.com/watch?v=lTI8I-S4Ld4
Monellakohan vuosikymmenellä se reetukin on jo parikymppisiä kissoja kellistellyt? aika monella. - arvostanlemmyä
Eräässä haastattelussa Lemmy totesi aina keikan jälkeen haluavansa heti pukille.
Se oli miehen puhetta se.- helgamies
Lemmy vaihtoi poikansakin kanssa naisia.
- 2plus17
Vai oli se komea mies. Olisitko pannut jos olisi tullut tilaisuus?
- Ex------------PUA
Jollekin iski shaming languaesta päätellen ikäkriisi. ;D
Älä huoli, olet melkein saman ikäinen kuin Lemmy, ainakin mitä tulee MA:hasi, joten pitäähän sinun nyt olla samalla tasolla kuin hän, koska feminismi. - 20plus14
Ex------------PUA kirjoitti:
Jollekin iski shaming languaesta päätellen ikäkriisi. ;D
Älä huoli, olet melkein saman ikäinen kuin Lemmy, ainakin mitä tulee MA:hasi, joten pitäähän sinun nyt olla samalla tasolla kuin hän, koska feminismi.EXPUA MORO!!!! Tulit takaisin palstalle! Ehdin jo ikävöimään sinua koska palsta on liian tylsä ilman sinun (tai Darkkiksen) provosoitumisia ja ennalta-arvattavia PUA-raivokohtauksia :D
Minkä ikäinen olet? - Ex------------PUA
20plus14 kirjoitti:
EXPUA MORO!!!! Tulit takaisin palstalle! Ehdin jo ikävöimään sinua koska palsta on liian tylsä ilman sinun (tai Darkkiksen) provosoitumisia ja ennalta-arvattavia PUA-raivokohtauksia :D
Minkä ikäinen olet?Osu ja uppos! :D
Ikäkriisiytynyt darkkis 2 turvautui oitis kurpparaivoklisheishiinsä, esittelyssä mm. itte oot-defenssi!
Ja kyllä tiedän että sinulla on alfaa ikävä, mutta meillä on se ero, että minä panen nuoria naisia palstan ulkopuolella, ja sinä asut täällä pitäen minun stalkkaamistasi ainoana kontaktinasi alfaan.
Vaan takaisin asiaan: minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
Sen verran ikäkriisi nosti taas päätänsä, että on pakko kysyä! :D :D - 1plus20
Osu ja uppos! :D
Ikäkriisiytynyt darkkis 2 turvautui oitis kurpparaivoklisheishiinsä, esittelyssä mm. itte oot-defenssi!
Ja kyllä tiedän että sinulla on alfaa ikävä, mutta meillä on se ero, että minä panen nuoria naisia palstan ulkopuolella, ja sinä asut täällä pitäen minun stalkkaamistasi ainoana kontaktinasi alfaan.
Vaan takaisin asiaan: minkä ikäinen olet ja miten moni mies on käyttänyt sinua?
Sen verran ikäkriisi nosti taas päätänsä, että on pakko kysyä! :D :D46 ja 14
Minkä ikäinen itse olet? - Ex------------PUA
1plus20 kirjoitti:
46 ja 14
Minkä ikäinen itse olet?Vanha huora! :D
Eli selitys ikäkriisillesi siis löytyi! - 10plus1
Vanha huora! :D
Eli selitys ikäkriisillesi siis löytyi!Yllätys yllätys, ei vastausta kysymykseen vaan huoraksi haukkuminen :D
Minkä ikäinen itse olet? - Ex------------PUA
10plus1 kirjoitti:
Yllätys yllätys, ei vastausta kysymykseen vaan huoraksi haukkuminen :D
Minkä ikäinen itse olet?Osu ja uppos! :D
- 14plus16
Idiootti, nuo ovat kirjaimia eikä numeroita!
- 2626
Kammottavan näköinen friikki jonka "musiikki" oli järkyttävää kuultavaa. En ollut ikinä kuullutkaan koko sedästä ennen tätä aamua. Ja sellainen pääsee pääuutisiin!
- helgamies
Et ole ilmeisestikään jännämies.
- Ikis__M
Lemmy on legenda. Siinä sulle:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/ab/35/76/ab3576280087d418789d399855284a15.jpg - 2626
Tulipa tästä vielä mieleen yksi pikkuasia - MIKÄLI joskus pääsette parisuhteeseen ja saman katon alle normaalin naisen kanssa, niin teidän on joko unohdettava friikkirääkyjät, formulat ja muut äijäpaskat tai hankittava kuulokkeet. Äidillinen neuvo.
- Riiiiiiiiiiiii
Kuulokkeet kuuluvat toki avo-/avioliittoon. Kumpikin saa kuunnella mitä haluaa:).
2626 kirjoitti:
Tulipa tästä vielä mieleen yksi pikkuasia - MIKÄLI joskus pääsette parisuhteeseen ja saman katon alle normaalin naisen kanssa, niin teidän on joko unohdettava friikkirääkyjät, formulat ja muut äijäpaskat tai hankittava kuulokkeet. Äidillinen neuvo.
Taidat olla aikamoinen pirttihirmu (nykyaikainen feministivaimo).
- 2626
super-atm kirjoitti:
Taidat olla aikamoinen pirttihirmu (nykyaikainen feministivaimo).
En suinkaan, vaan realisti. Kuten Riiii totesi, kumpikin saa kuunnella mitä haluaa. Ja jos todella etsitte normaaleja naisia ettekäniitä "jännäjennoja", niin onhan selvää ettei sellaisen naisen kodissa voi kiljuttaa mitä tahansa. Kai haluaisit perustaa huumeluolankin yhteiseen asuntoon syyttäen pirttihirmuksi ellei sovi?
2626 kirjoitti:
En suinkaan, vaan realisti. Kuten Riiii totesi, kumpikin saa kuunnella mitä haluaa. Ja jos todella etsitte normaaleja naisia ettekäniitä "jännäjennoja", niin onhan selvää ettei sellaisen naisen kodissa voi kiljuttaa mitä tahansa. Kai haluaisit perustaa huumeluolankin yhteiseen asuntoon syyttäen pirttihirmuksi ellei sovi?
Kai kuuntelet itse sitten myös musiikkia ja katsot tv:tä kuulokkeet päässä? Siis aivan joka kerta. Sinun tyylillä sanottuna paskamusiikkiasi ja ala-arvoisia ohjelmiasi.
"Kai haluaisit perustaa huumeluolankin yhteiseen asuntoon syyttäen pirttihirmuksi ellei sovi?"
En itse asiassa haluaisi. Mutta kiitos ideasta. Voisin viedä sinut sellaiseen piikitettäväksi.
p.s. Äidilliset neuvot sopivat parhaiten äidin omille lapsilleen kerrottaviksi. Et vaikuta erityisen järkevältä, joten suosittelen lasten neuvomisen jättämistä päiväkoulun henkilökunnan ja opettajien tehtäväksi.Riiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Kuulokkeet kuuluvat toki avo-/avioliittoon. Kumpikin saa kuunnella mitä haluaa:).
Hyvä neuvo. Etenkin jos puolisona on joku feministi/pirttihirmu, niin voi kuunnella vaihtoehtoisesti mäkättämisen sijaan kuulokkeista mitä haluaa.
- Riiiiiiiiiii
super-atm kirjoitti:
Kai kuuntelet itse sitten myös musiikkia ja katsot tv:tä kuulokkeet päässä? Siis aivan joka kerta. Sinun tyylillä sanottuna paskamusiikkiasi ja ala-arvoisia ohjelmiasi.
"Kai haluaisit perustaa huumeluolankin yhteiseen asuntoon syyttäen pirttihirmuksi ellei sovi?"
En itse asiassa haluaisi. Mutta kiitos ideasta. Voisin viedä sinut sellaiseen piikitettäväksi.
p.s. Äidilliset neuvot sopivat parhaiten äidin omille lapsilleen kerrottaviksi. Et vaikuta erityisen järkevältä, joten suosittelen lasten neuvomisen jättämistä päiväkoulun henkilökunnan ja opettajien tehtäväksi.Etsitäänpä nyt asioiden parhaat puolet, ja mitä feminismi tähän liittyy. Ihanne toki olisi iso koti ja kaksi telkkaria, ettei tarvisi katsella väkisin jotain itselle vastenmielistä ohjemaa. Itse vetäisin ranteet auki jos mies kuuntelee radiokanavia jotka soittavat vanhoja kasarihittejä tai sitä hitusen väärää genreä levyltä liian kovaa liian usein tai mitä vaan liian kovaa (ääniherkkä ei pariudu kuten huomaatte). Kai sinäkin haluaisit katsoa leffaa rauhassa jos toinen vaikka ommella jyrryyttää vieressä? Entäs sitten kun haluat vetää nokoset yövuoron jälkeen, kelpaisko italoiskelmä tai Marion Manson vai annatko tytölle kuulokkeet?
- ATM-automaatti
Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Etsitäänpä nyt asioiden parhaat puolet, ja mitä feminismi tähän liittyy. Ihanne toki olisi iso koti ja kaksi telkkaria, ettei tarvisi katsella väkisin jotain itselle vastenmielistä ohjemaa. Itse vetäisin ranteet auki jos mies kuuntelee radiokanavia jotka soittavat vanhoja kasarihittejä tai sitä hitusen väärää genreä levyltä liian kovaa liian usein tai mitä vaan liian kovaa (ääniherkkä ei pariudu kuten huomaatte). Kai sinäkin haluaisit katsoa leffaa rauhassa jos toinen vaikka ommella jyrryyttää vieressä? Entäs sitten kun haluat vetää nokoset yövuoron jälkeen, kelpaisko italoiskelmä tai Marion Manson vai annatko tytölle kuulokkeet?
"Ihanne toki olisi iso koti ja kaksi telkkaria"
Ja siinähän se toive rahasta ja statuksesta tuli, ovelasti piilotettuna. Riiiiiiiiiii kirjoitti:
Etsitäänpä nyt asioiden parhaat puolet, ja mitä feminismi tähän liittyy. Ihanne toki olisi iso koti ja kaksi telkkaria, ettei tarvisi katsella väkisin jotain itselle vastenmielistä ohjemaa. Itse vetäisin ranteet auki jos mies kuuntelee radiokanavia jotka soittavat vanhoja kasarihittejä tai sitä hitusen väärää genreä levyltä liian kovaa liian usein tai mitä vaan liian kovaa (ääniherkkä ei pariudu kuten huomaatte). Kai sinäkin haluaisit katsoa leffaa rauhassa jos toinen vaikka ommella jyrryyttää vieressä? Entäs sitten kun haluat vetää nokoset yövuoron jälkeen, kelpaisko italoiskelmä tai Marion Manson vai annatko tytölle kuulokkeet?
"mitä feminismi tähän liittyy" "Ihanne toki olisi iso koti ja kaksi telkkaria"
Itse vastasit kysymykseesi. Feministit vaativat "tasa-arvoisesti" ja hypergamisesti että mies ostaa ison talon ja kaksi telkkaria. Feministin osuus on sitten ehkä 1 % niin hänkin voi ylpeillä ystävättärilleen että me ostimme talon ja tv:t.
Lisäksi feminismi liittyy aiheeseen sillä tavalla että feministi on yleensä yksinkertainen ja äkäinen akka.- 2626
super-atm kirjoitti:
Itse vastasit kysymykseesi. Feministit vaativat "tasa-arvoisesti" ja hypergamisesti että mies ostaa ison talon ja kaksi telkkaria. Feministin osuus on sitten ehkä 1 % niin hänkin voi ylpeillä ystävättärilleen että me ostimme talon ja tv:t.
Lisäksi feminismi liittyy aiheeseen sillä tavalla että feministi on yleensä yksinkertainen ja äkäinen akka.Kellarissa oli paneloitu takka- ja musiikkihuone, missä mieheni sai soittaa täysillä sillä tuulella ollessaan, kakkoskerrokseen ei kuulunut juuri mitään, sain lueskella rauhassa. Kakkoskerrokseen ei televisiota tullut, se oli laadukkaasti kalustettu tila seurustelua, yhdessäoloa ja ruokailua varten. Pienemmät soittimet oli sielläkin, onneksi miehelläni oli asiallinen musiikkimaku.
Molemmat pidimme laadukkaista elokuvista, katselimme niitä yhdessä takkatulen ääressä viinilasillisen kanssa. Tytär oli linnoittautunut kolmanteen kerrokseen oman televisionsa kanssa. Ja nyt hipheijaa, kaikki kuorossa "hypergamiaa". Ihme juttu, aina jos jollakulla menee hyvin kitkeröityneet neitsyet vinkuvat hypergamiaa.
Onhan selvä juttu, että onnistuneeseen parisuhteeseen tarvitaan kaksi vastaanotinta, ellei nyt aivan täysosumaa löydä. Kaupungeissa tosin on yleistynyt tapa, että nuoret miehet lähtevät kapakoihin viettämään laatuaikaa oluen, urheilun ja kavereiden kanssa. Ihan hyvä tapa,mielestäni, ei sitä rakastuneenakaan voi koko aikaa toistensa kyljessä nuohota.
Sinulla on oudot käsitykset aviopuolisoiden asumistilanteista. Syyttömiä me palstakurpat olemme sinun p-aukisiin ja heikkolahjaisiin vanhempiisi. - 2626
super-atm kirjoitti:
p.s. Äidilliset neuvot sopivat parhaiten äidin omille lapsilleen kerrottaviksi. Et vaikuta erityisen järkevältä, joten suosittelen lasten neuvomisen jättämistä päiväkoulun henkilökunnan ja opettajien tehtäväksi.Ei tarvitse, oma tupa, oma lupa. Mutta viimeksi seurustellessani naureskelimme, että omat huoneet ja omat telsut olisivat pakolliset, jos joskus yhteen muuttaisimme. Jo senkin vuoksi, että molemmat hortoilimme unettomina usein.
- 2626
ATM-automaatti kirjoitti:
"Ihanne toki olisi iso koti ja kaksi telkkaria"
Ja siinähän se toive rahasta ja statuksesta tuli, ovelasti piilotettuna.Vinku-automaatti vauhdissa...
- 203
2626 kirjoitti:
Vinku-automaatti vauhdissa...
Reps :D
- Riiiiiiiiiiii
super-atm kirjoitti:
Lisäksi feminismi liittyy aiheeseen sillä tavalla että feministi on yleensä yksinkertainen ja äkäinen akka.Miten niin taas oletusarvoisesti feministi vaatii että mies ostaa ison asunnon? Koita nyt painaa paksuun kalloosi että Suomessa naiset käyvät töissä (ne onnelliset joilla töitä on) ja maksavat asuntolainaa.
Miten selviät arkielämästä, jos luetun ymmärtäminen on tuota tasoa? Harhoihin auttanee neuroleptilääkitys.
Voihan asuntoihanteita olla. Jos ei ole ok-taloa tai ei halua sellaista niin otetaan kuulokkeet avuksi tms. tai sovitellaan muuten. - Ex------------PUA
Nämä ovat näitä "katkeria sanoi kurppa"-tilanteita, mitkä realisoituvat oitis, kun todistetaan että miehen MA nousee iän myötä, ja kurppa ei kestä sitä, kuin ei myöskään sitä että häntä ei valita tuon miehen toimesta. - Ex------------PUA
2626 kirjoitti:
Ei jotenkaan ihme, ettei kukaan mies ole huolinut sinua, jos kanssasi oleminen on kuin olisi armeijassa.
Noh, olet vielä nuori joten sinulla on varmasti aikaa etsiä arvoistasi seuraa. ;D 2626 kirjoitti:
Eli mä en kelpais sulle?
- Ex------------PUA
203 kirjoitti:
Reps :D
Hoh-hoijaa, uuvuttavaa naistsemppausta ja tekonaurua. Niin ennalta-arvattavaa!
- hypergamia
2626 kirjoitti:
Kellarissa oli paneloitu takka- ja musiikkihuone, missä mieheni sai soittaa täysillä sillä tuulella ollessaan, kakkoskerrokseen ei kuulunut juuri mitään, sain lueskella rauhassa. Kakkoskerrokseen ei televisiota tullut, se oli laadukkaasti kalustettu tila seurustelua, yhdessäoloa ja ruokailua varten. Pienemmät soittimet oli sielläkin, onneksi miehelläni oli asiallinen musiikkimaku.
Molemmat pidimme laadukkaista elokuvista, katselimme niitä yhdessä takkatulen ääressä viinilasillisen kanssa. Tytär oli linnoittautunut kolmanteen kerrokseen oman televisionsa kanssa. Ja nyt hipheijaa, kaikki kuorossa "hypergamiaa". Ihme juttu, aina jos jollakulla menee hyvin kitkeröityneet neitsyet vinkuvat hypergamiaa.
Onhan selvä juttu, että onnistuneeseen parisuhteeseen tarvitaan kaksi vastaanotinta, ellei nyt aivan täysosumaa löydä. Kaupungeissa tosin on yleistynyt tapa, että nuoret miehet lähtevät kapakoihin viettämään laatuaikaa oluen, urheilun ja kavereiden kanssa. Ihan hyvä tapa,mielestäni, ei sitä rakastuneenakaan voi koko aikaa toistensa kyljessä nuohota.
Sinulla on oudot käsitykset aviopuolisoiden asumistilanteista. Syyttömiä me palstakurpat olemme sinun p-aukisiin ja heikkolahjaisiin vanhempiisi.Juu. Sä olet ihan palstaluuseri, perittyä omaisuutta kun omaa ei ole. Miten se poikkeaa avioliittohuoraamisesta?
- Ex------------PUA
hypergamia kirjoitti:
Juu. Sä olet ihan palstaluuseri, perittyä omaisuutta kun omaa ei ole. Miten se poikkeaa avioliittohuoraamisesta?
Naisten maailmassa nainen kokee, että hänelle ilmaisena tullut omaisuus on hänen ansaitsemansa.
- Riiiiiiiiiii
Mullapa on ihan huippujuttu teille ilkeät palstamiehet. Mitäpä sanotte seuraavasta:
En kerro nimeä, mutta ihan yber-legenda-rock-ytmi (?), jonka nimi ja bändi on tuttu sellaisellekin joka ei musiikkia juuri kuuntele, oli tulossa iskemään minua kun olin...... tratttattataaaa....rummun pärinää.... 37-vuotias!
Ei, kyse ei ollut harhasta. Kaveri voi todistaa. Kyseinen enpäsanokuka kyttäsi minua koko illan jo lavalle mennessään ja lavalla, ja varmistimme ettei varmasti katsonut ohi johonkin nuoreen koppeloon. Kyse ei siis ole mistään doom metalin piirimestaruuskisaajasta tai yhden hitin ihmeestä.
Varmistaakseni sen ettei ole mehukasta kerrottavaa olemattomille lapsilleni, pakenin typeränä nörttinä perhetyttönä paikalta viime tipassa ennen kuin herra sarjassa legendat "jotka eivät ikinä katsokaan mummoihin" tuli harmissaan heti keikan jälkeen pyörimään pöydän ympärille. Oli meinaan sen verran elähtänyt ja näytti vielä samalta kuin isäni aikoinaan krapula-aamuina. Mitä sille olisi sanonut. Olisko antanut jne.
Hähääääääääääää. Ai niin, tämä oli toki taas yksittäistapaus (...)
Itsekeskeisen tilityksen lopuksi: R.I.P Lemmy.- helgamies
Lemmy on super-YTMinä tehnyt monen naisen onnelliseksi.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288372892947.html - erkki-täti
helgamies kirjoitti:
Lemmy on super-YTMinä tehnyt monen naisen onnelliseksi.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288372892947.htmlMutta minullapa on sisäpiirin tietoa Lemmystä, enkä sitä teille kerro.
Lemmy oli älykäs ja mukava mies. Eikä lainkaan niin pinnallinen kuin te palstapojut luulette.
Hieman yököttänyt uutisointi, jossa joka toinen suomalainen julkkis on yhtäkkiä suurin piirtein Lemmyn paras kaveri...mutta enpä sano mitään. - Ikis__M
Sanon sitä että tuolla tarinallasi todistat vain aloituksen oikeaan osuvuutta ja naisten hypegamiaa. Elähtäneestä ulkomuodostaan huolimatta ytmirokkari teki niin suuren vaikutuksen että muistelet sitä vieläkin ja kenties kadut pakenemista :)
- helgamies
Osuiko äiti-tytär vaihto kohdalle.
Hih.. Mulla saattaa olla arvaus tähän, mutta en tiedä tohdinko veikata. Ainakin meilläpäin tällä legendalla oli todellakin tapana haalia yleisöstä tyttösiä/naikkosia matkaansa.
- Ikis__M
erkki-täti kirjoitti:
Mutta minullapa on sisäpiirin tietoa Lemmystä, enkä sitä teille kerro.
Lemmy oli älykäs ja mukava mies. Eikä lainkaan niin pinnallinen kuin te palstapojut luulette.
Hieman yököttänyt uutisointi, jossa joka toinen suomalainen julkkis on yhtäkkiä suurin piirtein Lemmyn paras kaveri...mutta enpä sano mitään.Kyllä minäkin olen kuvitellut että Lemmy on aika fiksu ja mukava luonteeltaan,tottakai joutuu tavallaan vetämään jonkin verran roolia tuollaisessa asemassa mutta ei oikeasti pysy huipulla viittäkymmentä vuotta jos ei ole älliä päässä.
PikkuLikka kirjoitti:
Hih.. Mulla saattaa olla arvaus tähän, mutta en tiedä tohdinko veikata. Ainakin meilläpäin tällä legendalla oli todellakin tapana haalia yleisöstä tyttösiä/naikkosia matkaansa.
Siis jos oli kyse kotimaisesta.
- helgamies
PikkuLikka kirjoitti:
Siis jos oli kyse kotimaisesta.
Kuten eräs kotimainen stara lavalla kauniisti puhui hotellihuoneeseen änkeävistä ruttohuorista.
- hyväkirjasuosittelen
Lemmy on nainut myös Suomessa. Elämäkerrastaan White Line Fever (s.129) hän kertoo tapahtumista rundilla 1980-luvun puolivälissä:
Man, those Finnish gigs were like Fellini’s Satyricon backstage. It was so horrifying, it was great! I got some wonderful chicks on that tour. One place, I remember, we had to drive through four miles of quarry to get to this hut where the gig was, and it was packed. I don’t know where the fuck those people came from! But I pulled this incredible chick that night – sixteen years old, just beautiful. She took her clothes off and I fell to my knees in tears and thanked God. - kikkeliskakkelis
PikkuLikka kirjoitti:
Helppo arvata, tyttöjen ystävä Röyhkä.
- Riiiiiiii
Ikis__M kirjoitti:
Sanon sitä että tuolla tarinallasi todistat vain aloituksen oikeaan osuvuutta ja naisten hypegamiaa. Elähtäneestä ulkomuodostaan huolimatta ytmirokkari teki niin suuren vaikutuksen että muistelet sitä vieläkin ja kenties kadut pakenemista :)
Ai nytkö tämä kokemukseni istuukin siihen myyttiin, että naiset ovat hypergamisia? Se myytti, että kukaan korkeastatuksinen ja blaablaa ja luokituksia muka onkaan ei muka voisi iskeä kurppaa jäikin sopivasti ja ovelasti vastauksessasi huomiotta vaikka sen kumosin.
Kurppa on rock, soittakaa paranoid.
PikkuLikka, uteliaisuus heräsi:). Kotimainen oli. Varmaan on pannunna tuhansia. Hyh. Nuorena toki oli vetävä. Olishan tuo kokemus ollut.
Joo, taidan yrittää hankkia sen oikean elämän kun pitää moista tapahtumaa muistella. Muilla on perheet, lapset ja urat, mulla tämä ja on muuten serkkupoikaakin yrittänyt eräs kansanedustajanainen! Vot. En vaan voinut olla sanomatta kun taas dissataan naisia oikein olan takaa. - Riiiiiiii
Riiiiiiii kirjoitti:
Ai nytkö tämä kokemukseni istuukin siihen myyttiin, että naiset ovat hypergamisia? Se myytti, että kukaan korkeastatuksinen ja blaablaa ja luokituksia muka onkaan ei muka voisi iskeä kurppaa jäikin sopivasti ja ovelasti vastauksessasi huomiotta vaikka sen kumosin.
PikkuLikka, uteliaisuus heräsi:). Kotimainen oli. Varmaan on pannunna tuhansia. Hyh. Nuorena toki oli vetävä. Olishan tuo kokemus ollut.
Joo, taidan yrittää hankkia sen oikean elämän kun pitää moista tapahtumaa muistella. Muilla on perheet, lapset ja urat, mulla tämä ja on muuten serkkupoikaakin yrittänyt eräs kansanedustajanainen! Vot. En vaan voinut olla sanomatta kun taas dissataan naisia oikein olan takaa.MITÄ luokituksia, sori typo
- Riiiiiiiiiiii
kikkeliskakkelis kirjoitti:
Röyhkä on pikkutekijä tuon meikäkurppaa yrittäneen rinnalla. Kunnia hänelle muusikkona. Röyhkä on kyllä yrittänyt nuorta tuttuani. Mutta ei lähdetty siis:)
- Ikis__M
Riiiiiiii kirjoitti:
Joo, taidan yrittää hankkia sen oikean elämän kun pitää moista tapahtumaa muistella. Muilla on perheet, lapset ja urat, mulla tämä ja on muuten serkkupoikaakin yrittänyt eräs kansanedustajanainen! Vot. En vaan voinut olla sanomatta kun taas dissataan naisia oikein olan takaa.Sorry, en tarkoittanut dissata, tein vaan huomion kuinka naiseen teki julkkis vaikutuksen vaikka on jo elähtänyt ja kyllä tosiaan voi rokkarikin haluta mieluummin lähempänä omaa ikäänsä olevan naisen jos se kaunis & tyylikäs, sinä ilmeisesti olet koska noin iski silmänsä sinuun.
Pidä vaan muistosi, eihän se sinun syy ole jos jännytmit jahtaa :) - Riiiiiiiiii
helgamies kirjoitti:
Kuten eräs kotimainen stara lavalla kauniisti puhui hotellihuoneeseen änkeävistä ruttohuorista.
Mikäs on vanhaa staraa pakeneva kurppa tahi tyttönen? Nirsolutkia? Onko stara ruttoytmi?
Nyt alkoi rockjalkaa vipattamaan, musiikkimielessä. Tässä IM ja se parempi laulaja ja kappale sinkuille ätmeistä kurppiin:
https://www.youtube.com/watch?v=wJ2ksDodZEM - helgamies
Ikis__M kirjoitti:
Sorry, en tarkoittanut dissata, tein vaan huomion kuinka naiseen teki julkkis vaikutuksen vaikka on jo elähtänyt ja kyllä tosiaan voi rokkarikin haluta mieluummin lähempänä omaa ikäänsä olevan naisen jos se kaunis & tyylikäs, sinä ilmeisesti olet koska noin iski silmänsä sinuun.
Pidä vaan muistosi, eihän se sinun syy ole jos jännytmit jahtaa :)YTMi se vaan kostuttaa kiimavitun. Vielä vuosienkin jälkeen haikaillaan kostuttajan perään, vaikka ei päästy edes hommiin;)
- helgamies
Riiiiiiiiii kirjoitti:
Mikäs on vanhaa staraa pakeneva kurppa tahi tyttönen? Nirsolutkia? Onko stara ruttoytmi?
Nyt alkoi rockjalkaa vipattamaan, musiikkimielessä. Tässä IM ja se parempi laulaja ja kappale sinkuille ätmeistä kurppiin:
https://www.youtube.com/watch?v=wJ2ksDodZEMRuttohuoria ilmeisesi on tarjolla runsaasti rokkistara super-YTMeille, joten nirsolutkailu ei paljon asiaan vaikuta. Mitä nyt nirsolutkat myöhemmin harmittelevat ja muistelevat haikeina nirsouttaan ja menetettyä mahdollisuutta super-YTMiin.
- erkki-täti
helgamies kirjoitti:
Ruttohuoria ilmeisesi on tarjolla runsaasti rokkistara super-YTMeille, joten nirsolutkailu ei paljon asiaan vaikuta. Mitä nyt nirsolutkat myöhemmin harmittelevat ja muistelevat haikeina nirsouttaan ja menetettyä mahdollisuutta super-YTMiin.
Vai että ihan uusi termi on keksitty palstalla, "ruttohuora"..hmm..
Palsta-sedät eivät ole kivoja nallekarhuja, vaan ruttonalleja:
https://www.youtube.com/watch?v=cDHRehyPbQs - Riiiiiiiiiiii
helgamies kirjoitti:
YTMi se vaan kostuttaa kiimavitun. Vielä vuosienkin jälkeen haikaillaan kostuttajan perään, vaikka ei päästy edes hommiin;)
Nimen omaan. Nytkin on värkki ihan märkänä kun tuota pelottavan näköistä otusta muistelen, ja kaikki nämä vuodet olen puinut pientä nyrkkiäni taskussa etten mokomalle paapalle antanut. Siinä se on elämä vierähtänyt ohi ihan huomaamatta. Mikä mahdollisuus tuo tosiaankin olisi minulle ollut, varmaan olisin seuraavaksi saanut lottovoiton jne.
Onko täällä yhtään ätmiä joka ei selvästi inhoa naisia? Yksi mukavan ja asiallisen tuntuinen joulun alla kirjoitteli joulunvietostaan ja kyseli muiltakin. Repivätkö muut ätmit hänet kappaleiksi? erkki-täti kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=cDHRehyPbQsIhan mahtavaa! :D
kikkeliskakkelis kirjoitti:
Kakea minäkin olisin veikannut.. melkoinen epeli. :D
- Riiiiiiiiii
erkki-täti kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=cDHRehyPbQsMenevä on Verjnuarmu, siinä pojille kipale. Laulavat savoksi! Vanha kunnon Ruoska samalta suunnalta pistää vielä paremmaksi.
- erkki-täti
Riiiiiiiiii kirjoitti:
Menevä on Verjnuarmu, siinä pojille kipale. Laulavat savoksi! Vanha kunnon Ruoska samalta suunnalta pistää vielä paremmaksi.
Joo, tuli vaan tuosta huorittelusta tuo ruttonalle-kappale mieleen. Ja sanathan sopivat palstan huorittelijoille kuin kirves otsaluuhun :D
- Ei.keksitty.täällä
erkki-täti kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=cDHRehyPbQsLue tarkemmmin yltä: "Kuten eräs kotimainen stara lavalla kauniisti puhui hotellihuoneeseen änkeävistä ruttohuorista."
- helgamies
erkki-täti kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=cDHRehyPbQsRuttohuora on vanha termi. Kuvaa rokkipiireissä bändärien toimintaa ja tapaa kiimavitunsa suhteen.
Lemmy oli hieno mies. Kunnia hänen muistolleen.
- tietäjä-
Huumehörhö oli, en arvosta
Haittasiko Lemmyn huumeidenkäyttö sinua jotenkin? Lemmy oli varmasti pettynyt kun et arvostanut.
- Pahkurainennaama
Ruma mieshän tuo Lemmy oli! Sillähän oli tosi vastenmielisen näköiset rasvapatit toisessa poskessa. Vai vielä komea!
- Naisasialooseri1
Lemmy vetosikin naisiin rouhealla karismallaan ja oli miljoona kertaa seksikkäämpi kuin joku mallipoika.
- Naisasiawinneri
Naisasialooseri, kumpaa olisit pannut mieluummin, Lemmyä vai Sean Conneryä?
- erkki-täti
Nalli olisi ollut kontallaan heidän välissään, kerjäten seksiä markkina-arvonsa huipulla olevilta vanhemmilta herrasmiehiltä. Lemmy edessä poskihoitoa saamassa, ja Sean takatuupparina.
Lemmyä ei peppuhommat kiinnostaneet, koska hänellä oli nuoruudesta ikäviä kokemuksia erään vuokraisäntänsä kanssa. Mr. Brownsword oli vuokraisännän nimi, uskomatonta mutta totta.
- nimimerkitönj
Vaikuttaa tavalliselta rokkarilta, päihteitä ja naisia. Ei poikkea mitenkään muista ikäisistään rokkaavista fossiileista. :)
- 876
Lemmy oo mitää verrattuna Geneen.
- 876
Ozzykin hyppää heittämällä yli.
- Guitar-Mummy
Mick ja Keith on muuten bisneksen kovimmat muumiot. Rokki on siitä hyvää musiikkia, että sitä pystyy rämpyttämään ihan seniilinäkin, eikä yleisö huomaa mitään.
- Ex------------PUA
RIP Lemmy - joka myös muistutat meitä siitä, että palstatotuudet ovat totuuksia.
- 135135315
Ja milläs tavalla Lemmy muistutti meitä siitä, että palstatotuudet ovat totuuksia? Tarkennappas hiukan.
- helgamies
135135315 kirjoitti:
Ja milläs tavalla Lemmy muistutti meitä siitä, että palstatotuudet ovat totuuksia? Tarkennappas hiukan.
Hypergamia, hypergamia, hypergamia.
- Ex------------PUA
135135315 kirjoitti:
- Hypergamia
- Miehen MA nousee vanhetessa
- Raha ja status
- Jännämies
jne - 135135315
- Hypergamia
- Miehen MA nousee vanhetessa
- Raha ja status
- Jännämies
jneTarkoitin, että kuinka monta kertaa on uutisissa ilmoitettu että Lemmy on taas nähty nuoren ja kauniin naisen seurassa. Tai gallupin, jossa mahdollisimman moni nainen olisi nimennyt Lemmyn seksikkääksi jne.
- Ex------------PUA
135135315 kirjoitti:
Tarkoitin, että kuinka monta kertaa on uutisissa ilmoitettu että Lemmy on taas nähty nuoren ja kauniin naisen seurassa. Tai gallupin, jossa mahdollisimman moni nainen olisi nimennyt Lemmyn seksikkääksi jne.
Väität tosiaan ettei asia ole noin?
Että Lemmy ei saanut naista tai että oikein uutisoidaan miesten MA-sijoittumista? Vaikka on tietysti kätevä paeta kivuliasta totuutta, kun määrittelee että "jos Lemmystä ei ole mainintaa kymppiuutisissa, tuo väitteesi ei ole totta"
Älä nyt viitsi, et voi olla niin moukari, että väität ettei rokkareilla käy flaiksi. :D
http://www.metalunderground.com/news/details.cfm?newsid=19394
"MOTÖRHEAD mainman Lemmy Kilmister has made the Maxim magazine's Top 10 list of "Living Legends of Sex." In the June 2006 of the magazine, the MOTÖRHEAD singer "explains what makes him irresistible to women." Lemmy reveals his perfect woman and if he's gotten lucky.
Maxim: You popped your cherry when you were 18. How'd it happen?
Lemmy: "On a beach. In the rain. It was miserable, and that sand gets everywhere, you know."
Maxim: And since then you've scored 2,000 women…
Lemmy: "I never said 2,000. I said 1,000. It's probably 1,200 or so now. I've been at it a long time and I was never married, so there hasn't been any time off." - 135135315
Väität tosiaan ettei asia ole noin?
Että Lemmy ei saanut naista tai että oikein uutisoidaan miesten MA-sijoittumista? Vaikka on tietysti kätevä paeta kivuliasta totuutta, kun määrittelee että "jos Lemmystä ei ole mainintaa kymppiuutisissa, tuo väitteesi ei ole totta"
Älä nyt viitsi, et voi olla niin moukari, että väität ettei rokkareilla käy flaiksi. :D
http://www.metalunderground.com/news/details.cfm?newsid=19394
"MOTÖRHEAD mainman Lemmy Kilmister has made the Maxim magazine's Top 10 list of "Living Legends of Sex." In the June 2006 of the magazine, the MOTÖRHEAD singer "explains what makes him irresistible to women." Lemmy reveals his perfect woman and if he's gotten lucky.
Maxim: You popped your cherry when you were 18. How'd it happen?
Lemmy: "On a beach. In the rain. It was miserable, and that sand gets everywhere, you know."
Maxim: And since then you've scored 2,000 women…
Lemmy: "I never said 2,000. I said 1,000. It's probably 1,200 or so now. I've been at it a long time and I was never married, so there hasn't been any time off."Tulihan sitä konkretiaa kun vähän puristi! Ja vastaus kysymykseesi on se, että en ole kyseenalaistanut totuutta, testasin vain, pystyttekö todistamaan hänen korkean MA:n konkretian kautta vai vetoatteko vain ympäripyöreästi noihin MiehenMANouseeiänmyötähänonväkivaltainenjännämies-kohtiin.
- Ikis__M
Laitetaanpa tähän vielä yksi legenda joka ei näytä väsymisen merkkejä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Udo_Dirkschneider
saksan patukka ei näytä hyytyneen vaikka ikää tässä jo 63v.:
https://www.youtube.com/watch?v=b8HpLJlDetMUdo on vähintään Lemmyn veroinen.
Tai Rob halford vaikka onkin homo.
https://www.youtube.com/watch?v=VggDiaQHA-I- Ikis__M
hullu_ukko kirjoitti:
Udo on vähintään Lemmyn veroinen.
Tai Rob halford vaikka onkin homo.
https://www.youtube.com/watch?v=VggDiaQHA-IJep. Kova ukko se on tuo Alice Cooperkin:
https://www.youtube.com/watch?v=MMhnrBTFqGk
Ei ihan heti arvaisi että on liki Lemmyn ikäinen:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Alice_Cooper
- EräskinKurppa
Voi että, teillekin voisin tarinoita herrasta kertoa..mutta kunnioituksesta häntä kohtaan, jääköön salaisuudeksemme, vaikka ei huonoa olekaan, päinvastoin.
Hän oli aina vain ja ainoastaan herrasmies naisia kohtaan, varmaan harva saa jälkeensä niin paljon hyviä ajatuksia kuin hän.
Olisikin mielenkiintoista tietää, mitä olisi tykännyt palstan ätmeistä ;) :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2605246Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204251- 604151
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363647- 513640
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413435Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv302798Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232546
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo652427