Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6

1. Minun+sukulaiset+Venäjällä+täti+ja+hänen+mies+oli+molemmat+sairastuivat.+Ensiksi+miehellä+oli+kurkku+syöpä.+Lähti+sairaalasta+pois+ja+täti+itse+hoiti+että+mies+parantui+.+Ääni+palautui.+Joivat+paljon+mukulaleinikki+.+se+on+myrkyllinen+.+Vain+yksi+nielaista+aamulla+päivällä+ja+illalla.++Hyvin+varovasti+sen+takia+kuin++sydän+vaikutus+on.++Ja+dieetti.+Ei+saa+sokeria+ja+leivoksia+missä+on+hiiva.+Pelkistä+purro+vedellä+ja+kasvikset.+Mukulaleinikki+ei+anta+syöpä+kasva.+Pysähtyä.+Kuin+täti+sairastui+paksu+suoli+syöpä+hän+kin+joi+paljon+mukulaleinikki.+Lääkäri+antoi+väärin+diagnoosi.+Vuosi+täti+oli+sairas+paksu+suoli+syöpä+mutta+luuli+että+se+on++mioma.++Joi+mukulaleinikki+koko+vuosi.+Hän+ei+parantunut.+Pidä+mennä+leikkauksen.+Lääkäri+ihmetteli+mitä+se+on+mahdollista+että+vuodessa+syöpä+ei+kasvanut+yhtä.++Maksa+oli+kuin+18+vuotialla.+Mukulaleinikki+pysähtyä+syöpä.+Se+ei+hävinnyt+mutta+ei+levittänyt.+Sen+jälkeen+tatin+mies+eli+15+vuotta+kuin+kurkku+syöpä+parantui+ja+kuoli+80+vuotiana.+Täti+on+vielä+elossa.Silloin+kuin+minä+puhuin+syöpään+parantamista+täti+sanoi+ne+kin+käytävät+valopetroli+myös.++Hänen+mies+joi+silloin+kuin+kurkku+alkaa+kipeä+.+hän+oli+pelkää+että+syöpä+palauta.+Hän+otti+joka+aamu+ruoka+luusikka+valopetroli+joka+aamu+.++Täti+kin+myös+ottaa+mutta+laitoi+aina+sokeri+palolle+pieni+tippa+valopetroli.++Täti+sanoi+se+teki+vähän+maha+sekaisin.+Ei+muuta.+Se+vielä+parempi+kuin+mukulaleinikki.