3. maailmansota

RauhaaKaipaamme

Askel kerrallaan olemme matkalla kohti kolmatta maailmansotaa. Se nimittäin on väistämättä seurauksena, mikäli USA ja Venäjä alkavat sotia keskenään.

Ja varsin ikävää on, jos sotaa käytäisiin Suomen maaperällä. Suomesta tulisi asuinkelvotonta aluetta satojen vuosien ajaksi.

Tarvis varmaankin herättää Kekkonen hetkeksi henkiin. Nykyiset poliitikkomme eivät tätä kehitystä oikein näytä ymmärtävän.

13

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pakollakosotahalutaan

      Historiasta ei ole opittu mitään. Vanhojen kaavojen mukaan mennään. Mistä muualta suomen armeija etsii nykyään vihollista, paitsi venäjästä? Ei korkeimmat upseeritkaan mitään suuria älyn välkkyjä välttämättä ole, jotka osaavat pitää mielipiteensä niin neutraaleina, ettei median vähän väliä jauhama negatiivisuus venäjästä vaikuta. Venäjä on varoittanut suomea liittymästä natoon, enkä usko, että sen uhkaamat vastatoimet ovat jotain elintarvikkeisiin liittyviä pakotteita tms.

      • Kunhan_Kysyn_

        Mitenkäs siellä Moskovassa on kevät edennyt?


    • Kekkosta.ikävä

      On olemassa kulminaatiopiste, jonka jälkeen tilanne muuttuu hallitsemattomaksi. Piste voidaan saavuttaa nopeastikin, esim. kahden hävittäjän törmätessä toisiinsa Itämeren yllä.

      Nyt tarvitaan nopeasti Suomen poliitikoilta jämäkkyyttä pysäyttää sapelien kalistelu. Tuskin meistä monikaan haluaa Suomen ajautuvan tuhoon tuomituksi.

      • kuolematuleekohta

        No tuho tulee EUn myötä kuiteki, eikai väliä


      • 70vuottaAsiatHyvin

        Niin että kaikki paskaksi vaan! Ehkä se sopii sinulle, mutta itse ajattelen huomattavan paljon eri tavalla.

        Rauhaa minä haluan, sota on se vihon viimeinen vaihtoehto.


    • voivoieiei

      Jos 3. maailmansota alkais, niin olisko alkamisen syy korkeimman eliitin vallan ja rahan ahneus?

      Jos tässä sota alkais, niin menen mielummin vankilaan kuin alan tappamaan ja kärsimään jonkun narsistisen valtariippuvaisen mielihalujen takia.

    • nainseon.com

      Todennäköisesti on jo liian kauan ollut rauha Euroopassa, sodan kauhut jääneet kauas taakse, maailma raaistuu muutenkin, väkivalta ja rikokset lisääntyneet ja raaistuneet.

      Sodan alkaminen voi tapahtua hyvinkin pienestä kipinästä tai onhan historiassa nähty ja koettu kuinka itänaapurimme on taitava lavastaja joskin valheella on ollut lyhyet jäljet.

      Helppo se on päättäjien ja päälliköiden käskeä mutta loppupelissä rivikansalainen kärsii.

      Jos jokainen kansalainen kieltäytyisi sotimasta niin päättäjät ja päälliköt joutuisivat itse taistelemaan keskenään mutta kun on olemassa organisaatiot kuten armeija ja poliisi niin näissä organisaatioissa on omat sätkynukkensa ja naruja nykii juuri nämä päättäjät ja päälliköt ja sätkyukot tekevät juuri niin kuin narujen nykijät haluaa.

      Kansalaisiin ei päättäjillä ja päälliköillä ole naru-yhteyttä vaan kansalaisia ohjataan kepillä ja porkkanalla.

    • ytutrrtyty
    • vastustetaan.niitä
    • semenijuuri

      3- maailmansota on jo käyty!

    • Ennustaja Vanga ennusti 3 maailman sota .. Europa kuollut.... Ei ihmisiä ei luonto.... Täysi tyhjä maa. Mutta Venäjälle ennusti hyvää tulevaisuuden.

      • Walitettavasti

        Tyhjille jääkaapeille ja kaupanhyllyjen tilalle tarjotaan sairaalloista kansallismielisyyttä sekä ulkoista uhkaa. Tuleva viikko on 2.-Maailmansodan jälkeen kriitisintä aikaa koska Englanti mitä todenäköisimmin jättää EU:n ("venäjän syliin") ja Lännessä alkaa kaiken toiminnan lamauttava lomakausi Juhannuksineen.


    • Pidä pysähtyä sota hullut Obama ja Clinton muutenkin kaikille on tulossa paha. En ne voi ymmärrä mitä iso Venäjän maa. Venäjä ei saa vallata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe