Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

1

1. Nyt+on+pakko+kommentoida+nimimerkin"ensuosittele"+suorastaan+valheellista+kirjoitusta!+Ensinnäkin,+liike+ei+ole+MISSÄÄN+vaiheessa+uhkaillut+häntä,+olemme+ainoastaan+kertoneet+asiakkaan+oikeudesta+kääntyä+Kuluttajaneuvojan+puoleen+(asiakas+oli+jo+itse+ollut+sinne+yhteydessä),+jos+hän+ei+ole+tyytyväinen+meidän+ehdottamaamme+ratkaisuun,+eli+kaupanpurkuun,+mistä+hänelle+koituisi+muutaman+satasen+lasku.Toiseksi,+asia+ei+ole+liikkeestä+johtuvista+syistä+venynyt+kuukausia,+asiakas+on+ITSE+valinnut+korjaamot,+mihin+on+autonsa+vienyt+ja+liike+on+maksanut+kaikki+nämä+korjauskulut+ja+antanut+asiakkaalle+laina-auton.+Meiltä+löytyy+kaikki+dokumentit+korjauksista+ja+myös+valtuutetun+korjaamon+lausunto+siitä,+että+auto+toimii.+Olemme+myös+itse+ajaneet+ko.+ajoneuvolla+kolme+päivää+korjauksen+jälkeen+ja+se+toimi+täysin+moitteettomasti.Kirjoittajan+kannattaisi+miettiä+tarkaan,+ennen+kuin+kirjoittaa+valheellisia+ja+erittäin+vakavia+syytöksiä,+mm.+syytettä+uhkailusta!+Olemme+tehneet+tässä+ko.tapauksessa+kaikkemme+asiakkaan+toiveiden+mukaisesti.