Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
luottamus.ja
profiilit
luottamus.ja
luottamus.ja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
olen+vastannut+siihen+jo+:)
Kiitos.
toivonkin+vilkasta+keskustelua
21.10.2019 16:23
kyllä
[email protected]
21.10.2019 15:22
Huomenta.+Hyvää+alkavaa+viikkoa.+Tänään+näyttää+taas+satelevan+vähän+vettä.+
Hyvä+päivä+mennä+töihin.+
+Toivottavasti+viikonloppusi+meni+hyvin?+
+Itse+kävin+tapaamassa+äitiä+ja+vaihdoin+talvirenkaat...+Autoon+siis,+en+äidille+:)+Ei+yllätä+sitten+talvi.+Muuten+kyllä+talvi+saa+yllättää.+Yllätyksethän+on+elämän+suola.+Launtaista+jo+kerroinkin.+Melko+rauhallista+siis.+No+tykkäänkin+rauhallisuudesta.+Töissä+sit+sitä+vilinää+ja+vilskettä.+
+Kun+on+pimeää+ja+sateista,+ostin+eilen+ulkovalosarjan.+laitan+sen+ulkorapun+kaiteeseen,+näkee+tulla+kotiin.+
+Toivon+päiväsi+olevan+hyvä+ja+kuulevani+vielä.+Olen+pahoillani+jos+säikytin.
21.10.2019 06:39
kirjeen
20.10.2019 19:03
ei+sillä+ruokkomaksuja+makseta.
Kyllähän+myös+postin+tj+voisi+näyttää+mallia+palkanpienennykseen.
20.10.2019 16:36
Hyvää+sunnuntaita+sinne+joutsen+lammellesi.
Kiitos+kysymästä.+Lauantai+meni+hyvin+rauhallisesti.+Hieman+nolona+tunnustan+että,+kävin+aika+monta+kertaa,+katsomassa+ketjua.+Voit+sen+varmasti+arvatakin.
Ihan+normi+askareita+muuten.+Pyykkiä,+siivousta,+ruoan+laittoa.
+Tiedän+tunteen,+kun+muut+ajattelevat+olevan+vaikea.+Jos+vaan+on+itsekäs,+ja+ajattelee+vain+itseään,+elämä+olisi+paljon+helpompaa.
+Myönnän+kyl+olevani+siinä+mielessä+outo+että,+minusta+on+kiva+mennä+töihin.+Siellä+saan+arvostusta,+ja+tiedän+että+työkaverit+vastavuoroisesti+auttavat+tarvittaessa.++Huumori+on+aika+ironista.+Juurikin+usein+puhumme+kuin,+jonkun+ajattelemattoman+suulla.+
+En+mä+haluisi+tyhjentää+sisintäni+tunteista.+Ehkä+voisin+menestyä+paremmin.+Mut+jos+ei+tunne+mitään,+olisiko+silläkään+merkitystä.+Jos+ulospäin+näyttää+hyvältä,+sisältä+tyhjä,+mielestäni+se+ei+olisi+minkään+arvoista.+Jos+polkisin+ihmisiä+jalkoihini,+se+vain+lisäisi+tyhjyyttä.+Luulen+että+se+vaatisi+aina+vaan+lisää,+edes+jotain+tunteakseen.
+Mielummin+tunnen+isosti,+pieniäkin+asioita.+Vaikkapa+tästä.+
+Ainakin+minä+nautin+tästä,+toivon+että+sinä+myös.+Jos+haluat+kirjoittaa,+pienemmälle+kuuliakunnalle,+voit+kirjoittaa+sähköpostiin.+Ymmärrän+ettet+ehkä+uskalla+luottaa,+mut+voit+rekata,+oman+sp,+tätä+varten.+Tuntemattomalle+voi+olla+helompikin+puhua,+kuin+liian+tutulle,+koska+ei+ole+ennakkoluuloja.+On+mul+yksi+ennakkoluulo,+mut+se+on+hyvin+positiivinen+:)
+Tiedät+että+se+on+vastavuoroista+ja+se+voi+olla+antoisaa+moneenkin+suuntaan.
+Tänään+näyttää+tulevan+poutapäivä.+Pitänee+yrittää+vaihtaa+talvirenkaat+alle.
toivon+sinulle+mukavaa+sunnuntaita.+
Ainakin+yksi+ajattelee+oikeasti,+mitä+sinulle+kuuluu+oikeasti?
20.10.2019 08:11
Huomenta,+sinne+jonnekin.+Toivottavasti+yösi+meni+myös+rauhallisesti.
Eihän+kenenkään+tarvitse+eikä+voi+olla+aina+se+astia,+jota+vain+täytetään.
Se+pursuaa+yli.+
Tiedän+kyl+tunteen+kun:+*kato+kyllähän+sinä+voit,+kun+sulla+on+toi...*
Helposti+itse+*voin*+kun+pyydetään,+vaikka+mielessä+liikkuukin:
+Jos+olisit+kulkenut+polkuni,+saanut+naarmuni,+kompastunut+kantoihini,+näkisi+asian+varsin+toisenlaisena.
+Monasti+se+omaan+maailmaan+sulkeutuminen+saa+ajatukset+kiertämään+kehää.
Toisaalta+sitten+vain+repii+itsensä+ulos,+vaikkapa+näin+sateisena.++tuulisena+aamuna.
Antaa+sään+tehdä+tehtävänsä
*Tuuli+tuo,+tuuli+vie+vanhan+muiston.+Josta+lämpöä+ei+enää+saa..*+
+Minä+näin+mustana+joutsenena,+varmaan+katselisin+sivusta,+Kaipa+niilläkin+joku+kukkotappelu+on.+Löytääkö+ne+kumppaninsa+täällä,+vai+etelässä,+en+tiedä.+Mut+olishan+siinä+etunsa.+Talvet+lämpimässä.
+Niidenkään+polkuja+en+ole+kulkenut,+en+tiedä+mitä+ne+sisällään+tuntee.+Mistä+sitä+tietää+vaikka,+olisi+kulissi+liitto.+:)+Ovat+vielä+pikavippilainalla+kustantaneet+matkansa,+ja+pelkäävät+nyt+sulkiensa+puolesta.+Mut+ulospäin+pitää+näyttää+hyvältä+ja+komealta.
Huomasin+että+olisin+halunut+kysyä+sinulta,+mitä+kuuluu?+Mut+koin+sen+että+parempi+kysymättä,+koska+eihän+tänne+kuitenkaan+voi+ihan+kaikkea+laittaa.+Olisi+silti+pitänyt+kysyä,
+Mut+toivotan+sulle+taas+mukavaa+lauantaipäivää.+
Jos+tahdot+voit+kirjoittaa+myös+sp.+Tiesitkin+sen.
Tee+päivästäsi+erityinen.+Tee+jotain+mitä+olet+miettinyt+pitäiskö+vai.+Tänään+teet+sen.
19.10.2019 07:36
rekkasin+tämän+tätä+varten+kuten+ymmärsitkin.+Ei+siis+oikea+nimeni+:D
18.10.2019 18:50
Monologit+on+kurjia,+yksin,+yksinään,+
Pitäis+olla+enemmän+duoo+ku+sooloo,+sanotaan+laulussakin.
+Kuuntelijan+osa+on+helposti+pysyvä.+Osia+on+vaikea+monasti+vaihtaa.+Koska+ihmisillä+ei+ole+halua+kuunnella.+Vuorovaikutus+tai+osien+kääntäminen+ei+ole+helppoa,+koska+monilta+puuttuu+kyky+asettua+toisen+asemaan.+Näkee+vain+oman+asiansa.
+Se+näkyy+myös+vaikkapa+politiikassa.+
Välinpitämättömyydellä+on+helpompi+kestää.+Siksihän+meitä+varmasti+monet+pitävät+hiljaisina.+Jotkut+ajattelevat+sitä+myös+tyhmyytenä.+Se+kuuluisa+kun+ihmiset+eivät+näe+metsää+puilta.
+Kanaemon+osa+on+vaikea.+Jos+haluaa+pitää+välit+kunnossa.+Se+helposti+koetaan+tungetteluksi.+Itse+mielummin+yritän+keskittyä+ko+asiaan.+Antaa+ihmisen+avautua.+Korjausliikkeet+voi+tehdä+sitten+kun+on+valmis.+Parempi+jos+antaa+vain+eväitä+toisen+itse+huomata.
++Itsekin+tunnen+joskus+olevani+vain+laastari.+Hetken+hirveän+tarpeellinen,+sitten+pelkkä+roska.
+Minun+täytyy+tunnustaa...
Käytän+sinua+hyväkseni.+Nautin+tästä+ketjusta+paljon.+Töistä+tullessani+katsoin+ensin+tänne....+Ilahduin+kun+olit+vastanut+taas.+Siis+kiitos+ja+anteeks+:)+
Olet+myös+opettanut+minulle,+mitä+en+ennen+ymmärtänyt.
Miten+voi+pitää+jostakin+ihmisestä,+josta+ei+tiedä+mitään+:)
+Nyt+toivotan+sinulle+hyvää+iltaa.+Itse+käyn+saunassa+ja+menen+sen+jälkeen+hetkeksi+vanhimpien+sättiin+tällä+nikillä....
no+aina+on+tilaa+haaveille.
18.10.2019 18:49
1 / 1