Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

9

1. olen+vastannut+siihen+jo+:)Kiitos.toivonkin+vilkasta+keskustelua
  2. kyllä[email protected]
  3. kirjeen
  4. Hyvää+sunnuntaita+sinne+joutsen+lammellesi.Kiitos+kysymästä.+Lauantai+meni+hyvin+rauhallisesti.+Hieman+nolona+tunnustan+että,+kävin+aika+monta+kertaa,+katsomassa+ketjua.+Voit+sen+varmasti+arvatakin.Ihan+normi+askareita+muuten.+Pyykkiä,+siivousta,+ruoan+laittoa.+Tiedän+tunteen,+kun+muut+ajattelevat+olevan+vaikea.+Jos+vaan+on+itsekäs,+ja+ajattelee+vain+itseään,+elämä+olisi+paljon+helpompaa.+Myönnän+kyl+olevani+siinä+mielessä+outo+että,+minusta+on+kiva+mennä+töihin.+Siellä+saan+arvostusta,+ja+tiedän+että+työkaverit+vastavuoroisesti+auttavat+tarvittaessa.++Huumori+on+aika+ironista.+Juurikin+usein+puhumme+kuin,+jonkun+ajattelemattoman+suulla.++En+mä+haluisi+tyhjentää+sisintäni+tunteista.+Ehkä+voisin+menestyä+paremmin.+Mut+jos+ei+tunne+mitään,+olisiko+silläkään+merkitystä.+Jos+ulospäin+näyttää+hyvältä,+sisältä+tyhjä,+mielestäni+se+ei+olisi+minkään+arvoista.+Jos+polkisin+ihmisiä+jalkoihini,+se+vain+lisäisi+tyhjyyttä.+Luulen+että+se+vaatisi+aina+vaan+lisää,+edes+jotain+tunteakseen.+Mielummin+tunnen+isosti,+pieniäkin+asioita.+Vaikkapa+tästä.++Ainakin+minä+nautin+tästä,+toivon+että+sinä+myös.+Jos+haluat+kirjoittaa,+pienemmälle+kuuliakunnalle,+voit+kirjoittaa+sähköpostiin.+Ymmärrän+ettet+ehkä+uskalla+luottaa,+mut+voit+rekata,+oman+sp,+tätä+varten.+Tuntemattomalle+voi+olla+helompikin+puhua,+kuin+liian+tutulle,+koska+ei+ole+ennakkoluuloja.+On+mul+yksi+ennakkoluulo,+mut+se+on+hyvin+positiivinen+:)+Tiedät+että+se+on+vastavuoroista+ja+se+voi+olla+antoisaa+moneenkin+suuntaan.+Tänään+näyttää+tulevan+poutapäivä.+Pitänee+yrittää+vaihtaa+talvirenkaat+alle.toivon+sinulle+mukavaa+sunnuntaita.+Ainakin+yksi+ajattelee+oikeasti,+mitä+sinulle+kuuluu+oikeasti?
  5. Huomenta,+sinne+jonnekin.+Toivottavasti+yösi+meni+myös+rauhallisesti.Eihän+kenenkään+tarvitse+eikä+voi+olla+aina+se+astia,+jota+vain+täytetään.Se+pursuaa+yli.+Tiedän+kyl+tunteen+kun:+*kato+kyllähän+sinä+voit,+kun+sulla+on+toi...*Helposti+itse+*voin*+kun+pyydetään,+vaikka+mielessä+liikkuukin:+Jos+olisit+kulkenut+polkuni,+saanut+naarmuni,+kompastunut+kantoihini,+näkisi+asian+varsin+toisenlaisena.+Monasti+se+omaan+maailmaan+sulkeutuminen+saa+ajatukset+kiertämään+kehää.Toisaalta+sitten+vain+repii+itsensä+ulos,+vaikkapa+näin+sateisena.++tuulisena+aamuna.Antaa+sään+tehdä+tehtävänsä*Tuuli+tuo,+tuuli+vie+vanhan+muiston.+Josta+lämpöä+ei+enää+saa..*++Minä+näin+mustana+joutsenena,+varmaan+katselisin+sivusta,+Kaipa+niilläkin+joku+kukkotappelu+on.+Löytääkö+ne+kumppaninsa+täällä,+vai+etelässä,+en+tiedä.+Mut+olishan+siinä+etunsa.+Talvet+lämpimässä.+Niidenkään+polkuja+en+ole+kulkenut,+en+tiedä+mitä+ne+sisällään+tuntee.+Mistä+sitä+tietää+vaikka,+olisi+kulissi+liitto.+:)+Ovat+vielä+pikavippilainalla+kustantaneet+matkansa,+ja+pelkäävät+nyt+sulkiensa+puolesta.+Mut+ulospäin+pitää+näyttää+hyvältä+ja+komealta.Huomasin+että+olisin+halunut+kysyä+sinulta,+mitä+kuuluu?+Mut+koin+sen+että+parempi+kysymättä,+koska+eihän+tänne+kuitenkaan+voi+ihan+kaikkea+laittaa.+Olisi+silti+pitänyt+kysyä,+Mut+toivotan+sulle+taas+mukavaa+lauantaipäivää.+Jos+tahdot+voit+kirjoittaa+myös+sp.+Tiesitkin+sen.Tee+päivästäsi+erityinen.+Tee+jotain+mitä+olet+miettinyt+pitäiskö+vai.+Tänään+teet+sen.