Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Hietvo2019
profiilit
Hietvo2019
Hietvo2019
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lisäys+edelliseen:+Ulkolämpötila+pakkasta+15+astetta!
07.11.2019 14:05
Ulkolämpötila+pakkasta+15+astetta!
07.11.2019 14:03
Mittasin+omasta+Kotilämpö+D1000:sta+lämmityskennon+tulo+ja+paluuputken+lämpötilat+15:sta+asteen+ulkoilmalämpötilassa.+Tuloputken+lämpötila,+joka+on+kytketty+säätöventtiilin+kautta+kennon+alaosaan,+sen+lämpötila+oli+56+astetta.+Paluuputken+lämpötila+oli+27+astetta,+eli+lämpötilaero+29+astetta.+Puhallin+on+nopeudella+2.+Pumppuna+on+ALPHA1+25-60+180,+nopeusasetus+ulkoilman+++puolella+pp1+tai+pp2+ja+ulkoilman+pakkasen+puolella+cp1+ja+cp2.+Se+on+selvä+asia,+että+kun+lämpötilaero+pienenee,+kennon+ilmakanavat+on+tukossa.+Olen+puhdistanut+kennon+niin,+että+olen+irroittanut+putket+ja+vetänyt+kennon+ulos+ja+puhdistanut+sen+pesuaineliuoksella+ja+käsisuihkulla.+Kennon+olen+asettanut+niin,+että+kennolevyt+ovat+vaakasuorassa.+Kun+toinen+puoli+on+puhdistettu,+olen+kääntänyt+kennon+toisinpäin+ja+puhdistanut+samalla+tavalla+toisen+puolen.+Noin+5+vuotta+menee+puhdistamatta+kevyesti,+kun+huolehtii,+että+puhdistaa+ja+vaihtaa+suodattimet+riittävän+usein.+Suodatin+aina+paikalleen+laittaessa+niin,+että+tiheä+puoli+tulee+alaspäin+(tuntee+sormilla+tunnustellen+ja+katsomalla).
04.11.2019 18:56
Mittasin+omasta+Kotilämpö+D1000:sta+lämmityskennon+tulo+ja+paluuputken+lämpötilat+15:sta+asteen+ulkoilmalämpötilassa.+Tuloputken+lämpötila,+joka+on+kytketty+säätöventtiilin+kautta+kennon+alaosaan,+sen+lämpötila+oli+56+astetta.+Paluuputken+lämpötila+oli+27+astetta,+eli+lämpötilaero+29+astetta.+Puhallin+on+nopeudella+2.++Se+on+selvä+asia,+että+kun+lämpötilaero+pienenee,+kennon+ilmakanavat+on+tukossa.+Olen+puhdistanut+kennon+niin,+että+olen+irroittanut+putket+ja+vetänyt+kennon+ulos+ja+puhdistanut+sen+pesuaineliuoksella+ja+käsisuihkulla.+Kennon+olen+asettanut+niin,+että+kennolevyt+ovat+vaakasuorassa.+Kun+toinen+puoli+on+puhdistettu,+olen+kääntänyt+kennon+toisinpäin+ja+puhdistanut+samalla+tavalla+toisen+puolen.+Noin+5+vuotta+menee+puhdistamatta+kevyest,+kun+huolehtii,+että+puhdistaa+ja+vaihtaa+suodattimet+riittävän+usein.+Suodatin+aina+paikalleen+laittaessa+niin,+että+tiheä+puoli+tulee+alaspäin+(tuntee+sormilla+tunnustellen+ja+katsomalla).
04.11.2019 18:29
1 / 1