Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
RamonaB
profiilit
RamonaB
RamonaB
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
28
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+sinun+juttusi+naurettavan+ilmiselviltä!+Taitaa+pahakin+kitka+vaivata+"sisarta"+kun+joku+Kenian+poppamies+on+sinut+näin+sekaisin+saanut.++Hyi+olkoon...+🤮
25.07.2020 02:50
Tässä+kuuluu+syvä+järjen+ääni‼️+Vaikken+olisikaan+rampa+tiedän+aivan+liikaa+Afrikan+huijareista+lähteäkdeni+niistä+yhtäkään+kuuntelemaan.
Ne+iskee+kiinni+jo+Facebookissa+eli+ei+niistä+eroon+pääse.+Edes+kotona!
Ja+jokaisella+on+hyvä+tarina...+☺️
25.07.2020 02:46
No+voi+hellanlettas!+Tässä+on+todellisen+rakastuneen+naisen+ääni!+Ei+tolkun+hiventäkään.
Joka+itsensä+ylentää+se+alennetaan.+Ja+nämä+ovat+Yeshuan+omat+sanat.
PIENTEN+lasten+kaltaisten+on+Jumalan+valtakunta!
25.07.2020 02:37
Ei+valkene...+Vain+brittinaiset+ylittävät+duomslsiseu***t+mitä+tulee+himo+mustia+miehiä+kohtaan.+Onhan+Kenia+suosittu+NAISTEN+seksiturismi+maa.
Juttelin+pitkään+kerran+yhden+alalla+toimivan+pojan+kanssa+joten+kuva+on+aika+selvä+miksi+tästä+Owuorista+niin+paljon+tapellaan+ja+nämä+naiset+todella+tulevat+silmille+kun+heidän+rakastaan+kehdataan+arvostella.+
Yleinen+afrikkalainen+mielipide:+Suomi+nainen+tyhmä.+Iso+AMEN+tälle!
25.07.2020 02:33
"Veli"+on+riittävä+titteli.+Muita+ei+tarvita.+Suomessa+on+ihan+oikeastikin+yliopiston+käyneitä+ja+ihan+oppiarvon+itselleen+hankkineita+Raamatun+opettajia+jotka+eivät+kikkaile+valoilla+ja+keräile+monien+himojen+raadtamia+naisia+kaupungin+suurimpaan+kokoustilaan+kuuntelemaan+valheita.
Owuori+olisi+voinut+jäädä+sinne+savannille.+Totuushan+on+että+suomalaiset+ovat+tyhmiä+mutta+että+tämäkin+on+pitänyt+vielä+nähdä+että+Afrikan+rikkaimmat+huijarit+tänne+raahataan+kun+Suomessa+ei+muka+olisi+tarpeeksi+eksytyäjiä!+😖
25.07.2020 02:20
No+nyt+tuli++asiaa+‼️+pyydä+minut+FB+kaveriksi+niin+jutella+lisää.+Elisabeth+Blom.+Löydät+minut+kyllä.+Todella+hyvin+kirjoitettu...+🙏
25.07.2020 01:22
Mistä+sinä+tiedät+mihin+rahasi+menevät+jos+työnnät+ne+jonkun+kyseenalaisen+lahkon+kolehtiin?
Jos+sinulla+todella+on+näky+antamisesta,+löydät+varmasti+omasta+elinpiiristäsi+ihmisiä+jotka+kipeästi+tarvitsevat+apua!+Miksi+et+auta+heitä?+Jos+olisit+enemmän+kiinnostunut+Yeshuan+opetuksista+kuin+Mooseksen+laista+sinä+kasvattaisit+taivaallista+omaisuuttasi.+Mikäli+yleensä+olet+pelastuksessa+sisällä...
Jokainen+tekee+omallaan+mitä+lystää,+ehdotin+vaan+omaa+tapaani+toimia.+Antaa+kädestä+käteen+jos+on+jotain+mitä+antaa...+Minä+en+onnistu+saamaan+edes+Raamattua+koska+eläke+ei+riitä.+Minullekin+saa+lahjoittaa!+☺️
25.07.2020 01:17
Olen!+Ihan+niin+kuin+Boakin.+Kannan+äitini+sukunimeä+juutalaisuuden+tähden.
21.06.2020 02:20
Hermot+sulla+ei+ole+hanskassa+eikä+elämä!+Suomi+sujuu+oikein+hyvin+vale+efraimilainen+kun+täällä+räyhäät.
Minä+en+tähän+juttuun+usko+minkä+kaaleet+ovat+muutamasta+jakeesta+päätelleet.+Haluan+esim+gernitedtaukdia+ja+paljon+muuta+ennen+kuin+juutalaisena+tämän+ajatuksen+hyväksyn.
21.06.2020 02:16
Herra+on+hyvä+ja+painuu+juutalaisen+seurakunnan+sivulle+ja+lukee+juutalaisen+määriyelmän.+Täällänräyhäämällä+sinä+et+saa+kuin+häpeän+päällesi.+
Useimmissa+Afrikan+maissa+ei+ole+mustalaisia.+He+eivät+edes+tiedä+mitä+sana+tarkoittaa+joten+heillä+ei+ole+ennekkoluilojakaan+meitä+kohtaan.
21.06.2020 02:11
Näin+tämä+varmastikon+on.+Vihaan+koko+keskustelua.+Saan+takuu+varmasti+hulluilta+hyökkäyksiä+kun+käytän+somessa+omia+tietojani.
Minä+olen+juutalainen+matriarkaalisen+järjestyksen+mukaan.+Siis+juutalainen+ja+pappani+puolelta+romani.+☺️+Kyllä+v***a+määrättyjä+hörhöjä.
Jstlivadtibyilee+kommenttia+jostain+"mitä+sinä+leikit..."
Vaan+kun+en+leiki+mitään.+
Ehkä+minä+ja+täys+veljeni+olemme+ainoita+laatujamme+ja+jos+se+pahoittaa+jonkun+mieltä+pahoittakoon.+Minä+en+siitä+ole+vastuussa.+
Vain+siitä+että+palvelen+Yeshuaa+elämäni+loppuun+asti+koko+mielelläni,+sielullani+ja+elämälläni+eikä+kukaan+tee+minusta+valehtelijaa.
21.06.2020 02:04
Missäs+nämä+geenitestit+ovat+nähtävissä?+Minä+kun+en+usko+KENENKÄÄN+satuiluihin+haluan+joka+väittämään+todisteen.
21.06.2020 01:55
Varsin+hyvin+sopii.+Joka+kansa+palvoo+MATERIAA+eli+maallista+hyvää+yli+Jumalan.
21.06.2020 01:52
Herroja+on+kahta+lajia.+Herra+vaihtui+seurakunnan+mukana.
13.06.2020 11:32
Höpsis....+Boa+on+heidän+itsensä+valitsema+sukunimi!
13.06.2020 03:45
Joo.+Boahan+on+iso+kuristajakäärme+☺️.+Erikoinen+sukunimi+valinta.
13.06.2020 03:41
Ystävät+auttavat+toisiaan+eikö+vaan?+Eli+älä+laita+turvaasi+muihin+kuin+itseesi!
13.05.2020 14:10
Ei+toimi...+Valitan.
13.05.2020 14:07
Paska...+☺️+Intiassa+kuolee+ihmisiä+joka+päivä+nälkään+täysin+järjissään.+Suomi24+on+täyttä+saissea+kun+ei+tarvitse+tunnistautua.
Ääliöt+sekaantuvat+asioihin+mistä+eivät+tiedä+yhtään+mitään!
Myös+vanhuksilla+se+on+aika+yleinen+kuolinsyy.
13.05.2020 14:06
Noin+minäkin+kuvittelin.+Ja+se+tosiaan+oli+vaan+haavekuva+joka+hävisi+savuna+ilmaan.
13.05.2020 14:02
1 / 2