Nälkään

kuoleminen

Jos aloitan vesipaaston kauanko elän? Painoindeksi 20 eli hoikka/normaalipainoinen. Onko nälkään kuoleminen tuskallista? En halua tehdä itsaria muulla tavalla.

16

7209

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Josmies

      Jos oot terve niin elät pelkällä vedellä maks pari kuukautta josta suurimman osan körsit ihan helvetisti fyysisesti ja henkisesti. Aika varmasti et ainakaan kuukautta pidempään. Se on tapauskohtaista miten kauan elää vedellä, varmaa on vain oma ja läheistesi kärsimys. Mahdollisesti joudut tahdonvastaiseen hoitoon. Miks ihmeessä sinä kuolla tahdot? No niin ajattelen minäkin päivittäin että kuolisinpa niin etten edes huomaisi tai mennäkö junamatkalle tuonpuoleiseen, mutta siitä huolimatta tahdon enemmän elää. Kerran yritin vakaalla aikomuksella hirttäytyä, mutta perkele eihän siitä mitään tullut. Onneksi ei jäänyt vahinkoa enkä paljastunut nolosti. Onneksi jäin henkiin. Eihän minulla elämää ole, mutta olenpahan hengissä ja saan pitää edes mahdollisuuden joskus elää parempaa elämää.

    • varmasti...

      rakastaa sinua. Jokaisella ihmisellä on joku ihminen, joka välittää edes pikkaisen. Joten: sinuakin tarvitaan, että voit olla olemassa jollekin. Jeesus on myös kaikkien paras ystävä. Löytyi ihana linkki: http://www.youtube.com/watch?v=SeFrPDqB1TE

      • Yksi_Vain_90

        Toi biisihän on ihan hirveetä paskaa, pitäis olla lain mukaan kuolemanrangaistuksella rankastavaa edes linkata tollasia linkkejä julkisille palstoille. Jos mulla menis laiffi päin vittua, ja joku löis mulle tollasen paskan kuunneltavaksi, työntäisin saman tien piipun suuhuni ja värittäisin seinät aivoillani. Vittu mieti nyt edes hetki mitä paskaa linkkaat kärsiville ihmisille, täällä olis tarkotus tukea eikä pilata oloa entisestään. Saatanan urpo.


      • Noin minäkin kuvittelin. Ja se tosiaan oli vaan haavekuva joka hävisi savuna ilmaan.


      • Ystävät auttavat toisiaan eikö vaan? Eli älä laita turvaasi muihin kuin itseesi!


    • Minä se vaan

      ihminen pärjää 3 päivää ilman vettä ja 3 viikkoa ilman ruokaa. Oon myös sairaalloisen laihtumisen takia hommannut äitini pakkohoitoon, jolloin pois ei pääse ennenkuin syö ja lihoaa. Jollei syö niin vaihtoehtona tulee sitten ravintoliuosta suoneen.

    • ensin

      Sekoat täysin ennen kuolemista.

      • Paska... ☺️ Intiassa kuolee ihmisiä joka päivä nälkään täysin järjissään. Suomi24 on täyttä saissea kun ei tarvitse tunnistautua.
        Ääliöt sekaantuvat asioihin mistä eivät tiedä yhtään mitään!
        Myös vanhuksilla se on aika yleinen kuolinsyy.


    • Uskova

      Älä sentään itseäsi tapa. saatana yllyttää ihmisiä siihen, mutta et kai sinä tahdo kenenkään toisen tahdosta kuolla?

      Rukoile kaikesta sydämestäsi: "Herra Jeesus tule minun Herrakseni. Ota minut kokonaan Sinun omaksesi ja anna minulle minun kaikki syntini anteeksi, Aamen."

      Saat huomata, että elämä Jeesuksen kanssa on elämisen arvoista.

      • Ei toimi... Valitan.


    • Uskova

      Älä sentään itseäsi tapa. sielun vihollinen yllyttää ihmisiä siihen, mutta et kai sinä tahdo kenenkään toisen tahdosta kuolla?

      Rukoile kaikesta sydämestäsi: "Herra Jeesus tule minun Herrakseni. Ota minut kokonaan Sinun omaksesi ja anna minulle minun kaikki syntini anteeksi, Aamen."

      Saat huomata, että elämä Jeesuksen kanssa on elämisen arvoista.

      (Kone luuli että kiroilen, kun kirjoitin sielunvihollisen nimen.)

    • Ei... Se on miellyttää kun henkinen tuska on suurempi. Kutsutaan myös "intialaiseksi itsemurhaksi".
      Osa nääntyy omasta tahdosta, osa 6hteiskunnan tahdosta. Vaikka ruokaa on kaikille se ei jakaudu oikein.
      Lapseni särki sydämeni niin kuin on usein tehnyt. Lopetin syömisen. En olevitkeskelyyn taipuvainen vaan tuska oli niin suuri että ei tullut edes mieleen syödä.
      Näin peilistä kuinka pieneni, hameeseen tuli vekkejä että se pysyi päällä...
      Ei muuta kipua ollut kun kaikenkattava sielun tuska.
      Toki voit juoda jotain parempaa kuin raakaa vettä.
      Minä myös aloitan tämän "hoidon" varmaan jo tulevana viikonlopouna. Jaakaappi on lähes tyhjä. En jaksa enää. Enkä selitä miksi en jaksa enää. Syyt ovat liian suuret tuntemattomien retosteltavaksi.
      Elämäni on ollut riittävän pitkä. Nyt on aika lähteä.

    • Anonyymi

      Kraanavettä pelkästään syömällä, otat kokonaan proteiinit pois ravinnosta, ainakin laihtuu sitten, älä karsi vettä vaan salaatinlehdet, ja pillereinä syöt vitamiinit.

      Mutta toisaalta Sauli Niinistö joskus sanoi että hän lihoo salaatinlehtiäkin syömällä, eli kasvisravinto läskistyttää häntä, jota hieman ihmettelin että mitähän öljyä on sitten niissä kasvisravinnoissa ollut, luultavasti Jennin laittamaa korkeaoktaanista lentokone bensaa mausteena oliiviöljyn lisäksi mauste.

    • Anonyymi

      Siitä vaan kiirtania tanssimaan, rauhoittaa, ylentää mielen ja tuo positiivisia ajatuksia. Sen teho perustuu osittain ns vyöhyketerapeuttiseen vaikutukseen, kun siinä tanssiessa kosketellaan ison varpaan kärjellä lattiaa, jolla on aivotoimintaa rauhoittava vaikutus. Lisäksi siinä lauletaan Baba Nam Kevalam mantraa ja ajatellaan sen merkitystä, universaalia rakkautta. Mantran värähtely ja mantran merkityksen ajattelu vaikuttaa siten, että rakkaudellinen tunne säilyy jossain määrin koko päivän ajan. Ennakkoluulot syrjään ja kokeilkaa. Youtubessakin joku opettaa kiirtan tanssia.

    • Anonyymi

      sain ylinopeussakon joka on luokkaa että menee kortti en pärjää ilman autoa olen ihan pois tästä maailmasta helvetin huono olo olen arka mutta silti haluaisin kuolla koska autotta en pärjää

      • Anonyymi

        Oma vika kun ajoit ylinopeutta.Kärsi seuraukset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2289
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1579
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1505
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      1320
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1199
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      924
    7. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      880
    8. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      296
      832
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      815
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      69
      744
    Aihe