Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Latifolia
profiilit
Latifolia
Latifolia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+aloittanut+Ozempicin+kuukausi+sitten+0,25+mg+ja+huomenna+siirryn+0,5+mg+annokseen.++Painoa+on+pudonnut+noin+300+g.+Reseptin+sain+terveyskeskuslääkäriltä+mutta+reseptin+saamista+varmaan+vähän+edisti+gynekologin+kirjaukset+kanta.fihin.++BMI+40+eli+30-40+kg+pitäis+sen+taulukon+mukaan+pudottaa.+Olen+alkanut+liikkumaan+reippaammin,+mm+kuntopyörällä+hikilenkkiä+ja+ulkona+sauvojen+kanssa.+Ruoankin+suhteen+olen+tehnyt+muutoksia,+en+syö+enää+niin+paljon+kerralla,+syön+säännöllisesti,+juon+paljon+vettä,+en+syö+herkkuja+ollenkaan.+Olisin+niin+toivonut+että+minullakin+olisi+paino+lähtenyt+putoamaan+vauhdilla.+Olen+miettinyt+voiko+vielä+muutosta+tapahtua+kun+annosta+nostetaan?+Onko+jollain+kokemusta+tällaisesta?+Tietääkö+joku+mistä+löytyisi+materiaalia+miksi+tämä+valmiste+ei+toimi+joillakin+ja+miksi+taas+joillakin+toimii.?+Joskus+ajattelen,+että+mulla+on+varmaan+rasva+ja+läski+jumittunut,+imeytynyt+kroppaani+tosi+tiukkaan,+vuosia+saaneet+siinä+olla,+ehkä+aineenvaihduntakin+hidastunut,+niin+tarvitaan+järeemmät+välineet+jotta+pääsen+ylimääräisestä+eroon.++Ei+ehkä+perustu+faktaan+tämä+ajatus+;)+Voisko+ajatella+että+kannattaa+vielä+odottaa+vaikuttaako+annoksen+nostot,+ja+että+jos+3+kk:n+jälkeen+ei+ole+paino+pudonnut+ja+olen+pysynyt+tiukkana+ruuan+ja+liikunnan+suhteen+niin+sitten+tuo+valmiste+ei+vaan+toimi+minulle?++Ois+kiva+kuulla+kokemuksia+ja+vinkkejä!
09.02.2022 11:21
1 / 1