Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

7

1. Ei oo. Pieni korjaus että tuo netto kuntoutustuki on n. 1400e brutto reilu 1600e. Eipä näille mitään voi. Kun odotella 20v että pääsee eroon. Siinähän se elämä meneekin ja voi jäädä iloisena eläkkeelle:)
  2. Sama+asia+kun+viinankin+kanssa.+Juoppo+juo+sitä+niin+kauan+kun+se+tuntuu+hyvältä+ja+vähän+ylikin.+Sit+kun+lopulta+itse+tajuaa+että+ei+sa...ana+tää+on+pas..kaa.+Sit+on+valmis+lopettaa.+Eikä+tarvii+olla+edes+kun+ihan+vaan+tuurijuoppo+mut+kyllä+silleenkin+saa+elämän+ihan+tarpeeks+sekaisin.+Jos+siis+yrittää+varsinkin+elää+työssäkäyvän+elämää+ja+hoitaa+velvoitteitansa.+Jos+hanskat+lyö+täysin+tiskiin+elämän+kanssa+niin+sitten+voi+olla+ettei+lopu+kun+haudassa.+Itse+sain+pahimman+addiktion+poikki+onneks+n.+vuosi+sitten+eli+dokailun.+Sit+kun+aina+herää+viina+takia+putkasta+ni+kyllä+sen+lopulta+tajuaa+et+mitä+paskaa+se+on.+Ja+itellä+ainankin+kun+on+stressaava+työ+niin+siihen+vitutukseen/stressiin+sit+pullo+tummaa+rommia+ja+kaljakoppa+nelosta+saunoessa+ja+sit+baariin.+Viime+kesäkuussa+lopetin+kun+aivan+järkky+sekoilu+viinan+ja+tramalinien+kanssa+4-5päivää.+Lopputulos+aina+jotain+varsin+mielenkiintoista+😅+Siihen+loppu+12vuotiaana+aloitettu+alkoholistin+ura+ja+kestikin+reilu+20+vuotta.+Tosin+nuorempana+en+juurikaan+käyttäny++Ja+ne+krapulat.....+voi+äiti....+joka+reiästä+tulee+kaikkea+mahdollista+useamman+päivän.+Jos+otti+2+päivää+niin+krapula++2-3+päivää.+Pääsiäisen+nelosen+jälkeen+about+5vrk.+Exän+aikana+se+alko+autotallitissuttelusta.++Nyt+riittää+saunabisset+joskus+viivat+kolaa+tai+piriä+ja+siinä+se+sit+on.+Useasti+käyn+ihan+autolla+stadissa+baarissa+kattelee+bändei+yms+ja+ei+juma+et+ei+oo+aiemmin+tajunnu+miten+hiton+hyvin+saa+muijia+pokattua+kun+sober+baarissa.+Siis+aivan+joka+kerta+on+seuraa+löytynyt.++Fiilis+pirteys+elämän+ilo+ihan+erilainen.+Mä+oon+sitä+mieltä+et+toi+alko+on+kyllä+noista+suurin+myrkky+vaikka+laillinen+onkin.+Sitä+pitäis+juoda+vaan+iloisissa+tilanteissa+eikä+tehdä+siitä+kaveria+purkaa+vitutusta.+Se+on+ihan+mukavan+rento+renki+kaverina+mut+hiton+huono+isäntä.+Meni+vähä+of+topik+sori.+Vapaa+päivää+viettelen+😅