Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Masaniemi69
profiilit
Masaniemi69
Masaniemi69
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sama+asia+kun+viinankin+kanssa.+Juoppo+juo+sitä+niin+kauan+kun+se+tuntuu+hyvältä+ja+vähän+ylikin.+Sit+kun+lopulta+itse+tajuaa+että+ei+sa...ana+tää+on+pas..kaa.+Sit+on+valmis+lopettaa.+Eikä+tarvii+olla+edes+kun+ihan+vaan+tuurijuoppo+mut+kyllä+silleenkin+saa+elämän+ihan+tarpeeks+sekaisin.+Jos+siis+yrittää+varsinkin+elää+työssäkäyvän+elämää+ja+hoitaa+velvoitteitansa.+
Jos+hanskat+lyö+täysin+tiskiin+elämän+kanssa+niin+sitten+voi+olla+ettei+lopu+kun+haudassa.+Itse+sain+pahimman+addiktion+poikki+onneks+n.+vuosi+sitten+eli+dokailun.+Sit+kun+aina+herää+viina+takia+putkasta+ni+kyllä+sen+lopulta+tajuaa+et+mitä+paskaa+se+on.+Ja+itellä+ainankin+kun+on+stressaava+työ+niin+siihen+vitutukseen/stressiin+sit+pullo+tummaa+rommia+ja+kaljakoppa+nelosta+saunoessa+ja+sit+baariin.+Viime+kesäkuussa+lopetin+kun+aivan+järkky+sekoilu+viinan+ja+tramalinien+kanssa+4-5päivää.+Lopputulos+aina+jotain+varsin+mielenkiintoista+😅+Siihen+loppu+12vuotiaana+aloitettu+alkoholistin+ura+ja+kestikin+reilu+20+vuotta.+Tosin+nuorempana+en+juurikaan+käyttäny++Ja+ne+krapulat.....+voi+äiti....+joka+reiästä+tulee+kaikkea+mahdollista+useamman+päivän.+Jos+otti+2+päivää+niin+krapula++2-3+päivää.+Pääsiäisen+nelosen+jälkeen+about+5vrk.+Exän+aikana+se+alko+autotallitissuttelusta.++Nyt+riittää+saunabisset+joskus+viivat+kolaa+tai+piriä+ja+siinä+se+sit+on.+Useasti+käyn+ihan+autolla+stadissa+baarissa+kattelee+bändei+yms+ja+ei+juma+et+ei+oo+aiemmin+tajunnu+miten+hiton+hyvin+saa+muijia+pokattua+kun+sober+baarissa.+Siis+aivan+joka+kerta+on+seuraa+löytynyt.++Fiilis+pirteys+elämän+ilo+ihan+erilainen.+Mä+oon+sitä+mieltä+et+toi+alko+on+kyllä+noista+suurin+myrkky+vaikka+laillinen+onkin.+Sitä+pitäis+juoda+vaan+iloisissa+tilanteissa+eikä+tehdä+siitä+kaveria+purkaa+vitutusta.+Se+on+ihan+mukavan+rento+renki+kaverina+mut+hiton+huono+isäntä.+Meni+vähä+of+topik+sori.+Vapaa+päivää+viettelen+😅
09.06.2022 03:29
Vähän+sama+tilanne+ku+mulla.+Kaikenlaista+tulee+silloin+tällöin+vetäistyä+raskaan+arjen+piristykseksi+ja+rentoutumiseen.+Alko+tosin+on+jääny+vähemmälle+kun+tulee+vanhemmiten+kauheet+olot+aamuks😅+
Lähinnä+vähä+kolaa+tai+piriä+pienissä+määrin+kerrallaan.+Yleensä+kolaa.+Piri+valvottaa+liikaa+ja+haittaa+yritystoimintaa+😁+
Pilveä+en+oikeastaan+juurikaan+polta+kun+se+väsyttää+ja+60-90h+työviikkojen+jälkeen+se+tuo+vaan+unen+heti.+
Arkena+en+oikeestaan+käytä+mitään+jos+ei+oo+äkillistä+vapaata+tai+jotain+kemuja+mut+pe+on+yleensä+se+ilta+kun+tulee+rentouduttua+jos+ehtii.++Joskus+jopa+baareissakin+mut+yleensä+pihasauna+lämpee+muuta+bisse+kolan+kylkeen+ja+mereen+uimaan+.+Siinähän+se+yö+sitten+melkein+aina+meneekin🤣+Ehkä+kerran+kuussa+tulee+saunottua+tolleen+kunnolla.+Mun+mielestä+jees+ollu+versus+viina+kun+sit+ei+mee+koko+seuraavaa+päivää+oksentaessa+ja+ripuloidessa.++En+tiedä+kyl+et+oonkohan+jotenkin+allerginen+oluelle+hiiivalle+yms+kun+maha+hajoo+siitä+vanhemmiten+jos+juo+isompia+määriä.++Kallistahan+kola+on+mut+en+vedä+sitä+niin+paljoa+et+ei+suurta+väliä.+
Eli+ihan+normi+arkea+elän+ja+vuosi+numero+11+menee+yrittäjänä+tällä+hetkellä+ja+käyn+kalassa+merellä+yms++ja+urheilen.+Ikää+siis+34+ja+näytän+ihan+normaalilta+(+naiset+jopa+sanonu+komeeks+🤣)+.+Pari+metriä+on+mittaa+ja+en+oo+mikää+kukkakeppi.+
Tässähän+tätä+oli+höpinää😅+yrittäjän+vapaapäivän+ratoksi
09.06.2022 03:05
1 / 1