Asiaa päihteistä

Anonyymi

Mä tässä olen miettinyt kun tuntuu että yhdellä jos toisella on jonkun sortin päihdeongelmaa. Olen 40-vuotias nainen ja käyttänyt kaikkea hallitusti teinistä lähtien. Teen kahta työtä ja elämä kunnossa.
Mun mielestä huumeet on hyvä keksintö. Jopa alkoholi. Aika tylsää se nyt olisi jos pitäisi aina olla selvinpäin varsinkin jos töissä rankkaa tai muita huolia elämässä. Vedetään huumeita koska se on kivaa ajanvietettä. Ei sitä esimerkiksi tässä iässä enää jaksa baareissa notkua ellei sitten vauhdeissa. Tai jos haluaa viikonloppuisin nauttia olosta niin miksi ei trippailisi vaikka sienillä tai hapolla. Minä on sinun suosikkihuumeesi? Minulla se vaihtelee aika paljon elämäntilanteen mukaan. Nyt sienet toimii kivasti. Kukaan ei uskoisi että käytän kaikkea. Kuitenkin treenaan sitten vastapainoksi ja elän hyvää elämää.

1

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vähän sama tilanne ku mulla. Kaikenlaista tulee silloin tällöin vetäistyä raskaan arjen piristykseksi ja rentoutumiseen. Alko tosin on jääny vähemmälle kun tulee vanhemmiten kauheet olot aamuks😅
      Lähinnä vähä kolaa tai piriä pienissä määrin kerrallaan. Yleensä kolaa. Piri valvottaa liikaa ja haittaa yritystoimintaa 😁
      Pilveä en oikeastaan juurikaan polta kun se väsyttää ja 60-90h työviikkojen jälkeen se tuo vaan unen heti.
      Arkena en oikeestaan käytä mitään jos ei oo äkillistä vapaata tai jotain kemuja mut pe on yleensä se ilta kun tulee rentouduttua jos ehtii. Joskus jopa baareissakin mut yleensä pihasauna lämpee muuta bisse kolan kylkeen ja mereen uimaan . Siinähän se yö sitten melkein aina meneekin🤣 Ehkä kerran kuussa tulee saunottua tolleen kunnolla. Mun mielestä jees ollu versus viina kun sit ei mee koko seuraavaa päivää oksentaessa ja ripuloidessa. En tiedä kyl et oonkohan jotenkin allerginen oluelle hiiivalle yms kun maha hajoo siitä vanhemmiten jos juo isompia määriä. Kallistahan kola on mut en vedä sitä niin paljoa et ei suurta väliä.
      Eli ihan normi arkea elän ja vuosi numero 11 menee yrittäjänä tällä hetkellä ja käyn kalassa merellä yms ja urheilen. Ikää siis 34 ja näytän ihan normaalilta ( naiset jopa sanonu komeeks 🤣) . Pari metriä on mittaa ja en oo mikää kukkakeppi.
      Tässähän tätä oli höpinää😅 yrittäjän vapaapäivän ratoksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      263
      3428
    2. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      37
      2983
    3. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      34
      2218
    4. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      44
      2128
    5. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      79
      1999
    6. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      84
      1766
    7. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      50
      1696
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      122
      1557
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      56
      1454
    10. Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.

Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä
      Kiuruvesi
      15
      1380
    Aihe