Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

5

  1. Hyvää+juhannusta,+tiedän+uskoakseni+aivan+tarpeeksi.+Kenenkään+yksityiset+asiat+eivät+kuulu+yhdellekään+"anonyymille"+sen+enempää+kuin+minullekaan.++Omissa+on+jokaisella,+vaan+ei+ilmeisestikään+kaikilla,+aivan+tarpeeksi+tietämistä!
  2. Tervhehdys+kyläläiset+ja+muutkin!Onpa+paljon+"anonyymeja"+kirjoittajia+heittelemässä+kuka+millaisiakin+kommentteja+K-Pehkosen+kaupasta+ja+terassista.+Ovatpa+jotkut+sortuneet+varsin+ikäviin+(lähentelee+rikosta)+henkilökohtaisuuksiinkin!+Tätä+se+on+kun+ei+riitä+itsetunto+esiintyä+omalla+nimellään.+Puskista+on+helppo+huudella+ja+"ampua+kylkeen"!+Olemme+kaikki+kyläläiset,+täällä+syntyneet,+pois+muuuttaneet+ja+palaavat,+tietoisia,+jotta+kateus+on+meidän+kulmakunnan+rasitteena+ollut+ja+näkyy+olevan+vieläkin.+Tämä+on+hyvin+harmillista!Jospa+olisitte+sen+verran+ystävällisiä+ja+kohteliaita,+jotta+lopettaisitte+jonniin+joutavan+suunpieksännän+ja+olisitte+tyytyväisiä+kun+kylällä+on+hyvin+palveleva+kauppa.+Harvalla+kylällä+nimittäin+on+näin+hyvää+kauppaa,+jonka+palvelupalettiin+kuuluvat+myös+kesäterassi+ruokineen+ja+juomineen!+Tälle+täytyy+antaa+täysi+kymppi!Maistoin+burgeria+ja+hyväksi+totesin,+eriomaisen+makuinen+ja+ranut+paistettu+juuri+sopivan+rapeiksi.+Minulla+on+mihin+verrata+kun+olen+syönyt+burgereita+arvioni+mukaan+noin+50:ssä+maassa.+Burgereiden+kotimaassa+Amerikassa+saa+hyviä+tuotteita,+eikä+Pehkosen+burgeri+jää+yhdellekään+niistä+tappiolla!+Suosittelen+pilkkapuhujat,+menkää+ja+maistakaa!Itse+olen+aikeissa+(harkinnassa)+muuttaa+takaisin+kylälle+50-vuoden+reissun+päätteeksi.+Tyytäväisenä+totean,+jotta+yksi+asiaan+vaikuttava+syy+on+kauppa+omalla+kylällä.++Antakaa+yrittäjien+rauhassa+harjoittaa+ammattiaan!Hyvää+juhannusta!H.Savolainen+(näin,+omalla+nimellä+omat+mielipiteet,+se+on+reilua)