Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kardox89
profiilit
Kardox89
Kardox89
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4251
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se on totta .,Jos vuona 2023 ihmisiä ei osaa puhu toisia kanssa ja halua sota ei rauhaa ja jos naapuri ei voi ymmärrä naapuria ,Sota sitten
10.04.2023 19:05
Jos sanoin Että tänään tai huomenna pakko venäjä palauta jokainen 1 cm takaisin Ukrainalla ,Ja Ukraina on Ukrainalainen ei Venäjälaiset .Mutta sinun ongelma haluat kirjoitan kuinka venäjä on huono ja Usa Enkeli ,Sitten se ei joo minä ,En olen papukaija puhun mitä toisia sanoa ja toisia halua ,Minulla myös pää ja aivo ,
10.04.2023 19:01
No se on hyvä länsi maa on rahaa riittää ,Olisi kiva sano länsi maa hallitus jos rahaa on noin paljon älkää nosta Benz ja Sähkö ja Ruokaa hinta
10.04.2023 18:57
No se on sota Venäjä tappaa ukrainalaiset myös Ukraina tappaa Venäjälaiset
10.04.2023 18:55
Kansamurha muista koko ajan et voi auta jos Venäjä joka päivä keksiä uusi sota,ja Hei herätys ,Jos uskot että yksi päivä Venäjä ja Kiina tulee sama kuin Switzerland .Älä näkee unta ,,Amerikka myös uskoisi että Irak ja Afganstan he tulevat sama kuin Saksa ja Japani .Mutta mitä tapahtui rahaa mene ja ihmiset kuollut ja 20 vuotta jälkeen Amerikka sanoi bye bye Afganstan
10.04.2023 18:43
Kyllä olen Ukrainalainen puolesta omaa maa. myös uskon että afganilainen ja irakilainen ja p. korealainen heillä on oikeus puolesta omaa maa vaikka heidän vs Rakas USA
10.04.2023 18:37
No länsi maa myös kohta rahaa lopu, sinä hyvin tiedä jos Tänään Amerrikka lopeta Ukraina sota on loppu ,Ja älä sanoa että jos Amerikka ei auta ukraina mutta Euroopa auta.Muista 80 vuotta euroop ei uskalla mene yksin wc ilma USA Lupaa
10.04.2023 18:34
No kuka sanoi että Demokrati maa heillä on täydellinen elämä ,Ranska on kohta sisällissota ja sitten Saksa ,Amerikkasta jokainen 23 Tuntia yksi paikka varas ja jokainen 73 tuntia yksi raiskaus Plus 2 mil vankila ja plus 8 mil ihmisiä nuku kadulla ,Englandissa jokainen hallitus voi kestä 5 kk ,Katso vähän Ranska poliisi ja usko minua ei mitä on ero Ranska poliisi ja Kiinan poliisi
10.04.2023 17:16
Laiska mene töihin
10.04.2023 17:05
Ja Hei olen 100 p,r.s.e.Ukrainalaiset kanssa,Mun idea sanoa Ukrainalaset älkää uskoalla Amerikka ja Länsi maa he puhu paljon ja he puhuvat kaunis myös he lupaa paljon ,Mutta loppu aikaan kanssa ,Ei ennä he muista mitä he ovat puhunut ,,Ja paras Esim.Länsi maa ja Amerikka lupasi paljon Afganstan,.Irak. Sudan..Somal .Syyria,,Lybiya..Uganda .Vietnam.Kuba,.Mutta loppu he tuhotanut enemmän ,Ukrainalaiset oppi ,ja muista Te oot yksin te voi voitta 100 kertaa Venäjä ja Kiina ja maailma ,Mutta jos Länsi maa ja Amerikka laita käsi ukrainasta sota kestä 100 vuotta ,Koska te olet kauppa tavara Amerikkan ja Länsi maa silmästä
10.04.2023 17:02
No sinä et Annat Ukraina venäjältä .Se on Amerikka päätä ei sinä ,Tiedä että 80 vuotta sinun Euroopa sanoa Amerikkala YES UNCLE SAM .Hei kysymys nälkää ei tarkoita köyhien maiden .Jos sinä uskot että kaikki Suomalainest tai Amerikkalaiset he ovat rikas olet vääräsää .Sun hieno maa Usa 8 mil ihmisiä nuku kadulla ,Kyllä nykyisiä rikas ja köyhä ihmisiä joka paikasasta ,Mutta sitten kuka kuolle ensi se on toinen kysymys
10.04.2023 16:52
Oliko tuo sinun vasta haha hehe .Arasin papukaija ei voi vastata kotka,.Elä sama kuin papukaija puhu mitä toisia sanoa.Älä ikinä käytä omaa pää ja aivo
10.04.2023 16:33
No mitä on tapahtunut yli yksi vuotta sota vaikka maailma auta ukraina.Maailmasta paljon ihmisiä täyty vähentää ihmisiä ruokaa ei riitä kaikkilla .Ei minä sanoin mutta moni fiksuja ihmisiä ja yliopistolainen sano noin
10.04.2023 16:30
No terroristi on paksu sana ,Amerikkalaiset sanoivat Vietnamilaiset terroristi,Myös Venäjä sano Ukrainalaiset ovat terroristia
10.04.2023 16:27
Kuin sanoin kyllä rakastan koira ei se häitä is okay Minä olen mitä olen,Mutta jos et olet koira kaka mitä sitten sinä olet,Nyt kysymys sinusta,ei minusta,Nyt tiedä olen koira kaka ,Entä sinä
10.04.2023 16:21
Kyllä Kiina on alistanut hongkong voi voi heistä oletko huomannut joka päivä tulossa Euroopasta Huong kong lainen ja kysyä turva paikka ,,Moni ihmisiä halua matkusta Huong kong ..Kuinka seurat Amerikkan media sun aivo ei päivitä ,Sama kuin tietokone ihmisiä tarvi omaa aivo päivitä ja päivitys .En sanon älä usko Amerikkalaiset mutta myös älä usko kaikkia
10.04.2023 16:12
Ja Venäjä ja Kiina plus Pakistan he istua katsoa kuin Isreail tuhota lähi itä ,,Myös Amerikka ei hyväksy se idea ,Ja Isreail ei uskalla mene yksin wc ilma Usa lupaa ,Toivon joka ei sanoa älä puhu pahaa , Muista Juutalaiset eri juttua kuin Isreail
10.04.2023 16:06
Et olet tiennyt nyt on rahaa S,Arabia,Ja Iran .,Kyllä Kiina osaa tehdä mitä Amerikka ei osaa tehdä 15 vuotta
10.04.2023 16:01
Ja hyvä esim.Irak.Syyria..Yaman..Somal.Sudan. Lybia ,
10.04.2023 15:58
Kysymys ei isreail,Juutalaiset elä lähi idä 5000 vuotta ,Kysymys on Missä on Amerikka laitaa käsi ei tule olemaan rauhaa
10.04.2023 15:56
163 / 213