Talletuspako on se klassinen tarina, joka kaataa isonkin pankin-nordea?

Anonyymi-ap

46

2863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei OP:tä missään nimessä.
      Siellä ei arvosteta tavallista asiakasta vaikka olisi omistajajäsen. Pitää olla runsaasti varallisuutta ja sijoitussalkku, niin pääsee suljetun oven taakse istuallaan asioimaan.

      Osuuspankilla uusi uljas konttori ja taidehäkkyröitä katossa, mutta asiakaspalvelupisteet todella ala-arvoiset. Ihan suututtaa, kun eläkeläiset jonottaa oven takana konttorin avautumista ja sitten jonottavat ja KAIKKI asiointi kuuluu muille vuoroaan odottaville. Yritä siinä sitten vanhojen vapisevien käsien avulla kaivaa seisoallaan laukusta henkkareita ja papereita, eikä sille laukulle ole mitään tasoa mihin laskea käsistään. Niin törkeää kohtelua, kun rahaa palanut ja paljon rakentamiseen, mutta se perusasia elikkä asiakas unohdettu täysin.

      S-pankkiin voi varata ajan ja saa asioida suletun oven takana tuolilla istuen!!!!

      • Anonyymi

        onko siellä myös asiakaspalvelija? vai istutko yksin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko siellä myös asiakaspalvelija? vai istutko yksin?

        Höh! Huonoa huumoria, jäikö pollea olo noin älykkäästä kommentista?


      • Anonyymi

        No osuuskauppaan ei kannata rahojaan uskoa. Sieltä voi kuka tahansa tietokoneista perillä oleva koulupoika nostaa rahaa ihan miltä tililtä haluaa.


      • Anonyymi

        Olemme S pankin asiakkaita olleet vuosia ,eipä ole kadonnut yhtään lanttia .Osuuspankissa sai istua 2tuntia,kunnes pääsin asioimaan.myös avoinna muutan tunnin viikossa.S pankki a on auki joka päivä arkisin


      • Anonyymi

        No joo, pakko myöntää että palvelut ja varsinkin ns. asiakasedut ovat heikentyneet koko ajan.
        Esim. samaan konserniin kuuluvista vakuutusten tuomista eduista pääsi nauttimaan vuosia sitten kun oli 3 vakuutusta. Sen jälkeen keksittiin että niiden pitää olla eri "vakuutuskoreista". Samoin etua sai jos oli pankista joko lainaa tai tilillä rahaa. Sitten tuokin muuttui ja rajusti eli enää ei asiakasetuja tipu vaikka onkin omistajajäsen.

        Ehkä pitääkin tosiaan harkita pankin vaihtamista S-Pankkiin...


      • Anonyymi

        "S-pankkiin voi varata ajan ja saa asioida suletun oven takana tuolilla istuen!!!!"

        Totta noin, mutta siinä on yksi mutta ainakin meidän kaupungissa.
        Tänään 27.9.24 on seuraava vapaa aika tuonne oven taakse istumaan 18.10.24


      • Katsoin juuri viime viikolla OP tilejäni eikä ollut yhtään karkulaista, vaan pikemminkin saldot kasvaneet!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Katsoin juuri viime viikolla OP tilejäni eikä ollut yhtään karkulaista, vaan pikemminkin saldot kasvaneet!

        Sanoo moktar gubta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo moktar gubta

        Ei, Extyökkäri sanoo niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "S-pankkiin voi varata ajan ja saa asioida suletun oven takana tuolilla istuen!!!!"

        Totta noin, mutta siinä on yksi mutta ainakin meidän kaupungissa.
        Tänään 27.9.24 on seuraava vapaa aika tuonne oven taakse istumaan 18.10.24

        Sama ongelma. On jo pitkään pitänyt siirtää kaikki tilit pois Nordeasta, mutta S-pankin ajanvaraus on ollut ongelma eli aikojen saaminen. Joskus tosin olisi kyllä keskellä päivää päässyt aika lyhyelläkin jonottamisella.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Ei, Extyökkäri sanoo niin!

        Tärkeä havainto. Juurisyyt on erotettava, MG: llä on oma profiili ja niin on extyökkärilläkin.


    • Anonyymi

      Eipä tuolla pankin konttorissa tarvitse juurikaan käydä, kun netissä hoidetaan hommat. Tietenkin se suututtaa jos asiointi ja maksaminen tökkii tämän tästä, niin kuin nyt on uutisoitu Nordeasta.

      Osuuspankista kyllä todella monet asioivat kertovat asiakaspalvelupisteiden olevan suoraan sanoen persiistä, mutta pankkihan voi köyhiä kyykyttää miten vain ja tehdä kaikkensa ettei rahvas toisi hiekkaa lattioille. Niin, että vaihda vain OP:hen, saat itse kantapään kautta todeta kuinka siellä yksityisyys ja asiointi sujuu.

    • Anonyymi

      Kysyntä ja tarjonta

      • Anonyymi

        No jaa.
        Kysyntää henkilökohtaiselle pankkipalvelulle varmasti on, suuret ikäluokat nääs.
        Pankit potkivat suurimman osan työntekijöistään aikoinaan pois. Pian ei tarvita muuta kuin pankinjohtaja ja pari alaista. Näin kärjistäen.
        Melkoinen määrä ihmisiä tulee saamaan kenkää ja osalle se kenkä uppoaa vain liian syvälle.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Suomessa arvotetaan pahoittelu liian korkealle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa arvotetaan pahoittelu liian korkealle.

        Tuokin on ihan tuurista kiinni että kulminaatiopisteen sijainti ratkaisee .


    • Anonyymi

      Laitamma pankkitiskit kuntoon asiakkaita varten

      tietokone ja raha ei ole kavereita?

    • Anonyymi

      Päivän uutisoinnista lainattua:

      "– Nordeat ja muut voivat kohdella henkilöasiakkaita jopa vähän huonostikin, koska yksittäisen asiakkaan asiat ovat niin pieniä ja yksittäisillä henkilöasiakkailla on aina iso kynnys vaihtaa pankkia."

      Oli pankki mikä hyvänsä niin olisiko aika lopettaa huonon kohtelun sietäminen ja siirtyä vaihtelemaan. Jos ei muuten niin ihan vaan piruuttaan.

    • Anonyymi

      OP on hyvä, ei kannata haukkua. Vaihdoin Nordeasta pois jo 2014, kun nämä palvelunestohyökkäykset alko, heitä ei asioiden korjaaminen paljoa kiinnostanut. S-Pankkihan on halpa, sekä ystävällinen.

      • Anonyymi

        Kritiikki ei ole haukkumista! Kyllä asiakkaalla on oikeus vaatia kunnollista palvelua!
        Kiinnostaneeko OP:tä parantaa palvelua?


    • Anonyymi

      Nyt punikit hopi, hopi perustakaa STS Suomen Työväen Säästöpankki
      Korot jäsenkirjan mukaan: Vas 0,005%, Demuloisijat (SDP) 0,006%
      Nämä on säästökorot
      Tervehtimismaksu 16,99€
      Näkemiin maksu 11,99€ +alv

      Lainakorot: viinan ostoon 16%
      haalarin ostoon 21%
      asuntolainoja ei anneta koska ei niitä anota, kaikki
      asuu SAKn kusetusyhtiössä KOIJAAMON läävissä

      • Anonyymi

        Pidä persu pääs kiinni! Ei demarit ole mitään loisijoita!


    • Anonyymi

      OP on Turajussien pankki. Kepulaisten junttien
      Kepuisännät istuvat niiden johtokunnissa.

    • Anonyymi

      Nordea on paska pankki.Aivan kuten danske pankkikin, eivät halua köyhiä tuomaan santaa pankkinsa lattialle.OP sentään vielä jotenkin palvelee asiakkaitaan joten siellä minunkin tilini on.

      • Anonyymi

        Syökää Silakkaa köyhät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syökää Silakkaa köyhät

        Silakka ei nykyään ole köyhän ruokaa. Holkerin ajoista on aikaa, jolloin silakkaa sai torilta halvalla. Nyt kaikki terveellinen ruoka maksaa ja vaikka omenapuut notkuu, niin niistä ei makseta mitään, mutta ulkomailta tuodaan, vaikka omia kaadetaan kaatopaikalle, kun kotimaisesta ei maksettaisi mitään. Satakiloiset siat käy autolla hakemassa MacDonalssista hampurilaisia, joiden pihvit on jauhettua eläinten mahalaukkua ja hyvää on, mutta sen näköisiä on asiakkaatkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silakka ei nykyään ole köyhän ruokaa. Holkerin ajoista on aikaa, jolloin silakkaa sai torilta halvalla. Nyt kaikki terveellinen ruoka maksaa ja vaikka omenapuut notkuu, niin niistä ei makseta mitään, mutta ulkomailta tuodaan, vaikka omia kaadetaan kaatopaikalle, kun kotimaisesta ei maksettaisi mitään. Satakiloiset siat käy autolla hakemassa MacDonalssista hampurilaisia, joiden pihvit on jauhettua eläinten mahalaukkua ja hyvää on, mutta sen näköisiä on asiakkaatkin.

        Kiitos moktar gubta


      • Anonyymi

        Nordea on ihan hyvä pankki siinä missä OP:kin joten älä jauha potaskaa! Santaa pankkiin tuonti on Wahlroosin sanonta ja siitä on ikuisuus aikaa. Walhroos on ylimielinen ja halveksi köyhiä kun on itse ökyrikas ja hän lähti Suomen veroja pakoon Ruotsiin!


    • Anonyymi

      Mikä juttu että OP olisi huono pankki? Olen ollut sen asiakas 35 vuotta ja kaikki toimii.
      Asiakaspalvelu toimii todella hyvin netissä, puhelimessa ja konttorissa.
      Jotain trolleja taas varmaankin.

      • Anonyymi

        Sinäkö oikeasti hyväksyt sen, että jos asioit "tiskillä" niin kaikki odottajat kuulevat asiasi???

        Nykyisin joka paikassa muualla kunnioitetaan yksityisyyttä, esimerkiksi terveydenhuollossa kutsutaan pelkällä vuoronumerolla ja asiat puidaan suljetun oven takana ja kaikkialla muuallakin, mutta ei ainakaan Koskikadun OP:n konnttorissa. Koen, että törkeää asiakkaiden kohtelua.


    • Anonyymi

      Nordea oli paskapankki jo 2014 nyrpeine asiakas"palveluineen" ja alati kohoavine "palvelu"maksuineen. Vaihdoin S-pankkiin enkä ole päätöstä katunut. Kokeintaan joku masokisti saattaa pitää Nordeaa hyvänä vaihtoehtona.

    • Anonyymi

      M,sososokekzkzkzk😃😄😄😄😄😄🤩

    • Anonyymi

      Kun lukee kommentteja, tulee tunne, mikään pankki ei ole hyvä. Suo siellä, vetelä täällä. Mutta laissa pitäisi olla kirjattuna mahdollisuus hoitaa kaikki raha-asiansa aina myös henkilökohtaisesti kasvokkain, ei vain verkon kautta. Joka pankissa. Se, miten asiakkaita kussakin pankissa kohdellaan, ei johdu pankista, vaan yksittäisen pankkitoimihenkilön asenteesta. Fiksu ihminen kohtelee kaikkia asiakkaita asiallisesti, arvostavasti ja kohteliaasti, se on pankinkin etu. Köyhä voi vaurastua, rikas köyhtyä se on hyvä muistaa, jos arvostaa vain varallisuutta, mikä sinänsä ei kyllä ole ihan oikein toisen elämänvaiheita tuntematta.

      • Anonyymi

        Haluaisin todellakin tietää kenen aivoista on lähtöisin OP:n Koskikadun konttorin palvelutiskien suunnittelu??? Kuka on noin täysin törppö, että ei käsittänyt sitä, että ihmiset haluaa hoitaa raha-asiansa yksityisyyden säilyttäen. Miten pankin johto ja asiakaspalvelun työntekijät suhtautuu kritiikkiin?

        Jatkossa, jos joudun menemään konttoriin asioille, en suostu asioimaan niillä tiskeillä vaan painan valintanappia oven takana työskentelevän henkilön tykö. Pääasiassa hoidan pankkiasiani verkossa, mutta vanhempien kuolin tapauksen takia jouduin tuonne asioimaan ja kyllä savu nousi korvista vitutuksen takia, kun papereita setvittiin avoimella tiskillä ja vuoroani odottaessa kuulin monen muun asioinnit. Hirveää, siis aivan hirveää!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin todellakin tietää kenen aivoista on lähtöisin OP:n Koskikadun konttorin palvelutiskien suunnittelu??? Kuka on noin täysin törppö, että ei käsittänyt sitä, että ihmiset haluaa hoitaa raha-asiansa yksityisyyden säilyttäen. Miten pankin johto ja asiakaspalvelun työntekijät suhtautuu kritiikkiin?

        Jatkossa, jos joudun menemään konttoriin asioille, en suostu asioimaan niillä tiskeillä vaan painan valintanappia oven takana työskentelevän henkilön tykö. Pääasiassa hoidan pankkiasiani verkossa, mutta vanhempien kuolin tapauksen takia jouduin tuonne asioimaan ja kyllä savu nousi korvista vitutuksen takia, kun papereita setvittiin avoimella tiskillä ja vuoroani odottaessa kuulin monen muun asioinnit. Hirveää, siis aivan hirveää!!!!!

        Pankeissa on asiointitiskejä ollut kautta aikojen, eli eivät ole mikään uusi keksintö. Jos haluat asioida rauhassa kaksin toimihenkilön kanssa, niin silloin varataan etukäteen aika joko puhelinpalvelusta, verkosta tai mobiilista.

        Useimmat pankkiasiat voi tänä päivänä hoitaa ihan omalta kotisohvalta verkkoneuvottelun kautta tai puhelimitse. Eli ei todellakaan tarvitse mennä sinne tiskille asioimaan.


    • Anonyymi

      Nordea saisi haastaa Iltalehden oikeuteen moisista jutuista jotka on pelkkää provosointia, lietsomista ja turhaa pelottelua!!

      Perheeni on ollut vuosikymmeniä Nordean asiakkaita, ja aina ollaan saatu hyvää ja asiallista palvelua vaikka ollaan vain duunareita eikä rikkaita.

      Eikä ne palvelunestohyökkäykset ole Nordean syytä eikä se voi sille mitään että pahantahtoiset tahot tekee niitä!!

    • Anonyymi

      Nordean leipäpankkijonot Kampissa katosi yllättäen mutta minne?

      • Anonyymi

        Ne jonot "katosivat" Pasilaan jonne on hyvät liikenneyhteydet, Pasilan sillan vieressä!


    • Anonyymi

      Kyllä nyt tarvitaan nopeasti leijonakantinen takaisin! Kansalaisaloite vetämään.

      Leijonakantinen toimii silloinkin kun netti ei toimi, kyllä ne talletukset siellä vihkoon merkityissä tarralapuissa on turvallisesti tallessa.

    • Anonyymi

      "Minä juon nyt kahvia!"

      Syökää silakkaa köyhät.

      • Anonyymi

        Hih


    • Anonyymi

      No nyt on OP:lla palvelunestohyökkäyset menossa mutta onneksi ei Suomessa vaan ulkomailla joten Suomen verkkopalvelut toimii normaalisti:

      https://yle.fi/a/74-20114786

      Eli turhaa elämöidä ja öyhöttää talletuspaosta, kaikkiin pankkeihin kohdistuu jossain välissä palvelunestohyökkäyksiä, tai on jo kohdistunut. Tärkeintä on ettei asiakkaan tiedot ja varat ole vaarassa!!

    • Anonyymi

      Pankit ovat itselleen voittoa tuottavia yrityksiä, kovat voitot julkistettiin taannoin. Siellä johtoporras saa ökykokoiset bonukset, kun raha löytää kotinsa. Näin se bisnes toimii, ei niiden tarvitsekaan olla hyvätekeväisyys laitoksia, mutta joskus ihmetyttää tuo johtoportaan ja hallintoneuvostojen valtava palkitseminen. Isoista rahoista puhutaan, silloin ei napeilla pelata.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Useita puukotettu Tampereella

      Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      142
      2633
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1967
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

      Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1687
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

      Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      32
      1546
    5. Meneeköhän sulla

      oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

      Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

      Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

      Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      927
    9. Jumala puhui minulle

      Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      918
    10. Annan meille mahdollisuuden

      Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe