Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ad_astra
profiilit
Ad_astra
Ad_astra
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulle , ja miljoonalle muille, on annettu 4piikkiä , ja kaikki hyvin.
Mitä Kariin tulee niin lopeta lapselliset syytökset. Ero sinuun ja Kariin on että sinä luulet tietäväsi, kuin taas Kari tietää.
29.03.2023 15:47
Jos+musta+aukko+on+tarpeeksi+suuri+(++10+miljoonaa+aurinko+massa)+et+huomaa+mitään+kuin+ohitat+tapahtumahorisontin+.+Huomaat+kyllä+että+et+saa+yhteyttä+emoalukseen+joka+on+tapahtumahorisontin+ulkopuolella+.+Mutta+mitään+"spagettifiointia"+ei+tapahdu+vielä+pitkään+aikaan+.
31.08.2022 17:46
Et+siis+ymmärrä+mitä+singulariteetti+tarkoittaa+kosmologiasta.+
Äärettömän+tiheä+äärettömän+pieni+.
Se+on+se+kohta+suhtiksessa+mikä+romahtaa.
Nimenomaan+sen+takia+etsitään+ratkaisuja+kvanttigravitaation,koska+jakaaminen+nollalla+johtaa+tietenkin+ääretömyyksiin,+mikä+viittaa+että+jotain+on+pahasti+väärin.+Tosi+eräs+suomalainen+hum.+kand.+kirjailija+viljelee+singulariteettia+omissa+"+yleistieteilisissä+teoksissaan"
31.08.2022 17:33
"Etoric+heikentää+kuntoa"+höpö-höpö,+päinvastoin.+Kuin+ei+pääse+liikkumaan+se+sitä+kuntoa+alentaa.+Kiitos+etoricoxiibin(+++Adenuric)+pääsin+aikoinaan++"jaloileni"+ja+ulos+kävelemään+,+5km/pv+reipasta+kävelyä+(+alle+tunti)+ja+kaikki+veriarvot+ok,+kolesteroli+LDL+snadist+koholla.+Olen+70v.
05.08.2022 09:21
Ota+nyt+ihmeessä+!+Ei+se+mikään+killer+pilleri+ole.+Olen+käyttänyt+sitä+silloin+tällöin+40v+kuin+kihti+iskee.+Tosin+kihti+on+pysynyt+poissa+maisemista+10v+kuin+on+toi+päivittäin+otettava+adenuric+80mg.
05.08.2022 09:04
Sinulla+taitaa+olla+kihti,+päätellen+siitä+että+et+saa+kenkää+jalkaan+,+kävelemisestä+puhumattakaan.+Welcome+to+the+club.😨
05.08.2022 08:54
1 / 1