Vapaa kuvaus

Aloituksia

9

Kommenttia

408

  1. Itsellä tuli outo ylivirittynyt ja väsynyt olo juoksusta silloin, kun meni liikaa kahvia ja tupakkaa.
  2. Juu.
  3. Juokseminen on parasta.
  4. Basta