kahvit jo kutsuu ludiludiludi
kuuletko miten aamun
25
338
Vastaukset
- Anonyymi
Kuulen 🤧😷 pusuja miehelle 😘
- Anonyymi
Enpä kuule.
Jooh kunhan nukahtaisin.
- Anonyymi
Yritä saada unta.
Mulla kyl myös sama ongelma.
Tv. Originalpieninainen
🤗😴🤗 Anonyymi kirjoitti:
Yritä saada unta.
Mulla kyl myös sama ongelma.
Tv. Originalpieninainen
🤗😴🤗Jooh yritän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä saada unta.
Mulla kyl myös sama ongelma.
Tv. Originalpieninainen
🤗😴🤗Onko yksinkeskustelugubbe yypee bannannut taas tämän toisen hahmosi? Viittaan siis siihen, että iso mies käy performatiivista keskustelua humpuukihahmojensa kanssa ja hiturit yrittää olla ymmärtämättä sitä, itseään voi pettää niin monella tavalla, mutta misogyynit ovat tunnetusti hieman vähemmän älykkäitä, mutta sitäkin sinnikkäämpiä
Anonyymi kirjoitti:
Onko yksinkeskustelugubbe yypee bannannut taas tämän toisen hahmosi? Viittaan siis siihen, että iso mies käy performatiivista keskustelua humpuukihahmojensa kanssa ja hiturit yrittää olla ymmärtämättä sitä, itseään voi pettää niin monella tavalla, mutta misogyynit ovat tunnetusti hieman vähemmän älykkäitä, mutta sitäkin sinnikkäämpiä
Ei näytä olevan bannattu.
Ei mulla muuta sanottavaa sulle oo.- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Ei näytä olevan bannattu.
Ei mulla muuta sanottavaa sulle oo.No onpa hienoa, multinikkimies
- Anonyymi
Kyllä, voin kuvitella sinun juovan aamulla kahvia ja antaa mielikuvituksesi lentää.
- Anonyymi
Kahvit jo juotu 🤍☕
- Anonyymi
Minä oon kyl nyt myöhässä kahvieni kanssa. ☕️en tiedä mikä niin väsyttää😒
- Anonyymi
Kuulen, ku kuravetes lotisee "naama mudassa", puoliksi järsitty munckki odottamassa työpöydällä. Vain oikeet pin-setit puuttuu... -sivu
- Anonyymi
Onko tämä puheenparsi sitten jollekin ”kollekalle” osoitettu tällä kertaa kun tyäpöytä mainittu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä puheenparsi sitten jollekin ”kollekalle” osoitettu tällä kertaa kun tyäpöytä mainittu?
"Pre-pre-pre, Hon-hon-hon". Ja kaljaaki saa ojasta, ni ei tarvi itte "kaatua".. Kuulemma. ;)
-ranneliikehihasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Pre-pre-pre, Hon-hon-hon". Ja kaljaaki saa ojasta, ni ei tarvi itte "kaatua".. Kuulemma. ;)
-ranneliikehihastaEli auot käytännössä kaikille päätäsi täällä keiden ajattelet olevan vastarannalla tätä hienoa Hanketta vastaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli auot käytännössä kaikille päätäsi täällä keiden ajattelet olevan vastarannalla tätä hienoa Hanketta vastaan?
Oli sitten samaa suttusakkia tahi ei niin kumma ku ei mene Kolvi läjään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli sitten samaa suttusakkia tahi ei niin kumma ku ei mene Kolvi läjään
Koukkunokan "mysteeritarinoissa" menee hiabilla. ;)
-sivujuonne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koukkunokan "mysteeritarinoissa" menee hiabilla. ;)
-sivujuonneJaa en tunnista mutta ihan sinuun kölövi viittasin
Kahvit tippumassa. Ai että.
- Anonyymi
🤧
☕️
Missä muruseni?- Anonyymi
kohta pskalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kohta pskalla
Ihanaa, että annat elonmerkkejä 🤧❤️. Täällä vttumainen virus päällä. Yskittää, aivastuttaa ja nenä valuu samaan aikaan.
- Anonyymi
Ikkunat aivan märkänä ☕
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473