Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SOTILASseniili
profiilit
SOTILASseniili
SOTILASseniili
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
58
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Neiti+on+nyt+hyvä+ja+rauhoittuu.
03.09.2022 12:48
Älä+nyt+viitsi.+Illat+ovat+iltoja.+Lopeta+nipotus+ja+ole+lojaali+niin+sukkasikin+kestävät+useamman+viikon+kerralla+jalassa+pesemättä++kun+et+enää+hikoile+kuten+nyt.
03.09.2022 12:47
Hyvin+ajateltu,+hyvin+kirjoitettu.+Hyvää+viikonloppua+sinulle.
03.09.2022 12:35
Pankkomajuri+ottaa+ja+rauhoittuu.
Arvon+pankkomajuri.+Nyt+on+niin,+että+Sinä+vaikutat+tällä+hetkellä
toiseksi+epäasiallisimmalta+keskustelijalta,+kuten+ennenkin.+Henkilökohtaiset+herjat
ja+demareiden+haukut+eivät+kuulu+tälle+palstalle,+poliittinen+väittely
kylläkin.+Jos+toisten+mielipiteet+ärsyttävät,+niihin+on
pystyttävä+vastaamaan+asia-argumentein,+ei
henkilökohtaisuuksin+ja+törkysanoin.
Korostan+lisäksi+pankkomajurille+ja+kaikille+muillekin+keskustelijoille,
että+kirjoittelussa+kannattaa+pyrkiä+huolellisuuteen.
Kirjoitusvirheitä+vilisevä+teksti+on+epämiellyttävää+lukea+ja
heikentää+myös+mielipiteiden+painoarvoa.
Palstan+ylläpäpättäjänä+mielellään+näkisin,+että+keskustelu+olisi
sävyltään+henkisempää+ja+muutenkin+tasokkaampaa+kuin
nyt.+Olemme+kuitenkin+katsoneet,+että+saitti+kestää
vasureita+koskevan+poskettoman+nillityksesi.+Siis+jatka+vaan+samaan+malliin,+kuulut+jo+kalustoon.
03.09.2022 12:31
Saahan+niitä+adresseja+pykätä,+siitä+vaan.++Meillä+täällä+pehmustetussa+sellissä+on+vain+yksi+tikkataulu+ja+siinä+tummaan+pukeutunut+epämääräinen+hahmo,+jossa+lukee+KAPITALISTI.+Sitä+heittelemme+tylsillä+kumitikoillamme+aamusta+iltaan.+Hoitajille+lisää+palkkaa,+varastavat+tikkarimme+kun+ei+raha+riitä+elämiseen.
Ota+sinä+pahvi+rennosti,+Sanna+Marin+on+seuraavankin+hallituskauden+pääministeri+täysin+huolimatta+siitä,+mitä+sinä+asiasta+ajattelet.+Ei+Sanna+hyvä+ole+ei,+mutta+paras+kuitenkin,+jos+ymmärrät.+Ja+sinähän+ymmärrät+:-)
03.09.2022 12:23
Minäkin+jäin+14+vuotiaana+jumiin+eli+nalkkiin.+Oliko+se+sinisorsa,+sitä+en+kerro.+Ei+se+siili+ainakaan+ollu.
03.09.2022 11:37
Mitä+se+peräkammarin+vahingonlaukaus+taas+mesoaa+?
03.09.2022 11:24
Putin+on+paska.+Hän+ei+elä+91-vuotiaaksi.+Minäkin+olen+paska+enkä+siis+elä+minäkään+91+vuotiaaksi.
03.09.2022 11:21
Onko+tuo+nyt+taas+niitä+isojen+poikien+juttuja+?+Minä+olen+tullut+lapseksi+jälleen+ja+jos+jotakin+kaipaan+niin+tenttuun+kastettua+hupituttia...
03.09.2022 11:18
Näin+kait+sitten.+Mitäpä+tässä+muuta,+laitetaan+saitti+paksuksi.
03.09.2022 11:09
Kyllä+kyse+on+samasta+tieteenalasta.+Olen+itsekin+tsykologian+dosetti.
03.09.2022 11:03
Hahhahaha,+hohhohohoho,+on+kuin+peiliin+katsoisi,+kaksi+urheaa+mörköjä+pelkäämätöntä+SOTILAS+-merkkistä+apinaa.+Minä+siis+olen+henkieläimesi+ja+hallitsen+mielesi+liikkuja.+Kokeillaan+vaikka.+Suljepa+silmäsi.+Aivan+oikein,+teit+niin+etkä+nähnyt+mitään.+Tiesin.
03.09.2022 10:59
No+hyvä.+Ei+hän+ennenkään+munaton+ollut...
02.09.2022 19:41
Ehkä,+ehkä,+ähky,+ähkyähkyähky.+Noniin+taas+mopo+karkasi+käsistäni,+ei+kiva.
02.09.2022 19:39
Onneksi+edes+sinä+ymmärrät.
02.09.2022 19:36
Minäkö+ääliö+ja+sivistymätön+moukka++?++En+kiistä+mutta+kuka+minut+paljasti+?+Ei+niin+saa+tehdä.
02.09.2022 19:10
Ehhehehehe,+ehhehehehe,+ei+se+nuin+mene.+Kuudennen+käyntikerran+jälkeen+spykiatri+ei+enää+kestänyt,+hyppäsi+arkkupakastimeen+eikä+enää+suostunut+tulemaan+pois.+Nyt+minulla+on+sitten+porttikielto+koko+spykiatrian+osastolle.+Äänestäisin+kernaasti+sitä+VKK:ta+vai+mikäseoli,+mutta+särkivät+äänestimeni,+eikä+ilman+äänestintä+voi+äänestää,+jos+ymmärrät,+ja+kyllähän+sinä+ymmärrät.
02.09.2022 19:08
On+se+outoa,+että+tungeksitte+MINUN+avakusimenttiini.+Avatkaa+omia+ja+vastailkaa+niissä+itsellenne,+niin+minäkin+teen.+Kaimani+on+toistojen+ammattilainen,+minä+vasta+noviisi.+Totuus+on+kuitenkin,+että+toistot+opettavat.+Yksikään+nokkahuilun+huippu+ei+ole+välttynyt+kymmeniltätuhansilta+toistoilta+päästäkseen+huipulle.
Mitä+politiikkaan+tulee+niin+kaikenlainen+vastustaminen+on+heti+lopetettava.+Eri+mieltä+saa+toki+olla,+mutta+ei+minun+kanssani.
Suutelin+sammakkoa+ja+muutuin+prinsessaksi.+Ei+se+päälle+näy,+ei,+mutta+sisikuntani+muuttui+hauraaksi+ja+haavoittuvaksi.+Ensi+kuussa+taas+leikkelevät+ihonalaista+sisikuntaani,+mutta+jos+siitä+vielä+selviän,+niin+lupaan+lopettaa+kaikenlaiset+lestanhuudot+ja+muut,+vähintäänkin+kuukaudeksi.+Älköön+kaimani+tukehtuko+porkkanaan+tahi+siihen+sontaämpäriinsä+mitä+tänne+aina+annostelee+tasaisin+väliajoin,+päivät+pääksytysten,+vuodesta+toiseen.+Hänellä+on+sama+nuha+kuin+minulla:+taivaaseen+ei+huolita,+belsepuupi+ei+siedä+kilpailijoita+ja+komposti+on+jo+valmiiksi+täynnä+paskaa,+Siksi+me+siis+kellumme+tässä+rajapinnassa+elämän+ja+Suomi24:n+välillä,+puristuksissa+ja+raskautettuina.
02.09.2022 18:55
Nyt+minä+kyllä+suutun.+Miksi+en+tuota+itse+keksinyt...+Sinä+sitten+kivasti+pokkaat+ideallasi+sen+kauan+havittelemani+Noppelin+palkinnon+nuhaisen+nenäni+edestä.+Nyt+nyppii+ihan+satasella.+Osta+itse+karkkisi,+minun+pussista+et+saa+yhtään.
01.09.2022 22:59
Aivan,+aivan+niin+siellä+takarivissä,+aivan+niin.+Ja+seuraava+luentoni+aihe+onkin:+Onko+Jumala+nainen.+Ottakaa+muistiinpanovälineenne+mukaan,+luento+alkaa+vartin+yli+yksi.+Siis+lyijykynä+ja+ruutuvihko,+kumia+ei+tarvita,+minäkään+en+käytä...
01.09.2022 10:29
1 / 3