Minä niin niin olen pahoittanut mieleni siitä epäjohdonmukaisuudesta, että minua ei ole positettu, kertaakaan. Olenko huonompi ihmisenä vai missä mättää ? Osaan kiroilla ja irvistelläkin tarvittaessa, vähintäänkin peilille. En ymmärrä.
Mixi kaimani avakusimentit positetaan ?
15
84
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä olet toveri SOTILASseniili naisten mieleen. Charmikas herrasmies, jolla enää seisoo vain silmämunat.
- Anonyymi
Älähän nyt ala keulimaan, sillä on ranskalaiset munat, eli pussitkin seisoo.
- Anonyymi
Sorruit sitten hapsumattolentäjämajurin kirjoitteluun kielellisesti otsikon osalta? Millaisen sotilaallisen uhan se muodostaa ottaen huomioon myös kaimasi?
- Anonyymi
Onko sinulla se parempi "RUKki", mitä täällä se yksi mielikuvitusupseeri penää sillointällöin?
- Anonyymi
Aloittaja on se KRH mies.
- Anonyymi
Se on todella merkillistä, kun kaikki kirjoitukset on ollut jo toista kymmentävuotta sanansta sanaan samat, ei edes pilkun paikka ole vaihtunut. Pelastakaa Aisa. Olen VKKsta ja en ihan terve. Slava Turtiainen, Heroim VKK ja Venäjä!
- Anonyymi
Ossi elää joka päivä uutta eilistään sekä vetää jatkuvasti sata lasissa ja käsijarru päällä. Vähän sama asia, kun soutaisit ja huopaisit samanaikaisesti. Siksi mikään ei muutu.
On se outoa, että tungeksitte MINUN avakusimenttiini. Avatkaa omia ja vastailkaa niissä itsellenne, niin minäkin teen. Kaimani on toistojen ammattilainen, minä vasta noviisi. Totuus on kuitenkin, että toistot opettavat. Yksikään nokkahuilun huippu ei ole välttynyt kymmeniltätuhansilta toistoilta päästäkseen huipulle.
Mitä politiikkaan tulee niin kaikenlainen vastustaminen on heti lopetettava. Eri mieltä saa toki olla, mutta ei minun kanssani.
Suutelin sammakkoa ja muutuin prinsessaksi. Ei se päälle näy, ei, mutta sisikuntani muuttui hauraaksi ja haavoittuvaksi. Ensi kuussa taas leikkelevät ihonalaista sisikuntaani, mutta jos siitä vielä selviän, niin lupaan lopettaa kaikenlaiset lestanhuudot ja muut, vähintäänkin kuukaudeksi. Älköön kaimani tukehtuko porkkanaan tahi siihen sontaämpäriinsä mitä tänne aina annostelee tasaisin väliajoin, päivät pääksytysten, vuodesta toiseen. Hänellä on sama nuha kuin minulla: taivaaseen ei huolita, belsepuupi ei siedä kilpailijoita ja komposti on jo valmiiksi täynnä paskaa, Siksi me siis kellumme tässä rajapinnassa elämän ja Suomi24:n välillä, puristuksissa ja raskautettuina.- Anonyymi
Voihan didgeridoo ja lampun jalka!!!
- Anonyymi
Ei hätiä mitiä. Halonen ollut leikkauksessa, saanut nyt omat munat.
Kertoileeko ny naisista vieläkin kiimaisemmin.- Anonyymi
Pyllymajuri oli leikkauksessa mukana tarkastamassa, että ne munat varmasti myös tulivat?
- Anonyymi
Inkeroisissa ihmetellään ihan samaa!
- Anonyymi
Ja joka päivä yhä uudelleen ja uudelleen.
- Anonyymi
Mites tää liittyy kepuun?
No kaatopaikalle kuuluu kaikki paitsi keskustan asiat. - Anonyymi
Se on niiin väärin, loistavia avauksia ja joka päiviä uusia ja tuoreita näkökantoja! Aisan nerokkuus on uudistuminen ja ei toista vanhaan, miksi ne poistetaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1337864- 565834
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa813302Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72953Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101688Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2101650Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3341370Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351182Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931179Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321091