Mixi kaimani avakusimentit positetaan ?

Minä niin niin olen pahoittanut mieleni siitä epäjohdonmukaisuudesta, että minua ei ole positettu, kertaakaan. Olenko huonompi ihmisenä vai missä mättää ? Osaan kiroilla ja irvistelläkin tarvittaessa, vähintäänkin peilille. En ymmärrä.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä olet toveri SOTILASseniili naisten mieleen. Charmikas herrasmies, jolla enää seisoo vain silmämunat.

      • Anonyymi

        Älähän nyt ala keulimaan, sillä on ranskalaiset munat, eli pussitkin seisoo.


    • Anonyymi

      Sorruit sitten hapsumattolentäjämajurin kirjoitteluun kielellisesti otsikon osalta? Millaisen sotilaallisen uhan se muodostaa ottaen huomioon myös kaimasi?

    • Anonyymi

      Onko sinulla se parempi "RUKki", mitä täällä se yksi mielikuvitusupseeri penää sillointällöin?

      • Anonyymi

        Aloittaja on se KRH mies.


    • Anonyymi

      Se on todella merkillistä, kun kaikki kirjoitukset on ollut jo toista kymmentävuotta sanansta sanaan samat, ei edes pilkun paikka ole vaihtunut. Pelastakaa Aisa. Olen VKKsta ja en ihan terve. Slava Turtiainen, Heroim VKK ja Venäjä!

      • Anonyymi

        Ossi elää joka päivä uutta eilistään sekä vetää jatkuvasti sata lasissa ja käsijarru päällä. Vähän sama asia, kun soutaisit ja huopaisit samanaikaisesti. Siksi mikään ei muutu.


    • On se outoa, että tungeksitte MINUN avakusimenttiini. Avatkaa omia ja vastailkaa niissä itsellenne, niin minäkin teen. Kaimani on toistojen ammattilainen, minä vasta noviisi. Totuus on kuitenkin, että toistot opettavat. Yksikään nokkahuilun huippu ei ole välttynyt kymmeniltätuhansilta toistoilta päästäkseen huipulle.

      Mitä politiikkaan tulee niin kaikenlainen vastustaminen on heti lopetettava. Eri mieltä saa toki olla, mutta ei minun kanssani.

      Suutelin sammakkoa ja muutuin prinsessaksi. Ei se päälle näy, ei, mutta sisikuntani muuttui hauraaksi ja haavoittuvaksi. Ensi kuussa taas leikkelevät ihonalaista sisikuntaani, mutta jos siitä vielä selviän, niin lupaan lopettaa kaikenlaiset lestanhuudot ja muut, vähintäänkin kuukaudeksi. Älköön kaimani tukehtuko porkkanaan tahi siihen sontaämpäriinsä mitä tänne aina annostelee tasaisin väliajoin, päivät pääksytysten, vuodesta toiseen. Hänellä on sama nuha kuin minulla: taivaaseen ei huolita, belsepuupi ei siedä kilpailijoita ja komposti on jo valmiiksi täynnä paskaa, Siksi me siis kellumme tässä rajapinnassa elämän ja Suomi24:n välillä, puristuksissa ja raskautettuina.

      • Anonyymi

        Voihan didgeridoo ja lampun jalka!!!


    • Anonyymi

      Ei hätiä mitiä. Halonen ollut leikkauksessa, saanut nyt omat munat.
      Kertoileeko ny naisista vieläkin kiimaisemmin.

      • Anonyymi

        Pyllymajuri oli leikkauksessa mukana tarkastamassa, että ne munat varmasti myös tulivat?


    • Anonyymi

      Inkeroisissa ihmetellään ihan samaa!

      • Anonyymi

        Ja joka päivä yhä uudelleen ja uudelleen.


    • Anonyymi

      Mites tää liittyy kepuun?

      No kaatopaikalle kuuluu kaikki paitsi keskustan asiat.

    • Anonyymi

      Se on niiin väärin, loistavia avauksia ja joka päiviä uusia ja tuoreita näkökantoja! Aisan nerokkuus on uudistuminen ja ei toista vanhaan, miksi ne poistetaan?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      80
      3339
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1982
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1881
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1385
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1048
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      840
    Aihe