Mixi kaimani avakusimentit positetaan ?

Minä niin niin olen pahoittanut mieleni siitä epäjohdonmukaisuudesta, että minua ei ole positettu, kertaakaan. Olenko huonompi ihmisenä vai missä mättää ? Osaan kiroilla ja irvistelläkin tarvittaessa, vähintäänkin peilille. En ymmärrä.

15

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä olet toveri SOTILASseniili naisten mieleen. Charmikas herrasmies, jolla enää seisoo vain silmämunat.

• Anonyymi

Älähän nyt ala keulimaan, sillä on ranskalaiset munat, eli pussitkin seisoo.

• Anonyymi

Sorruit sitten hapsumattolentäjämajurin kirjoitteluun kielellisesti otsikon osalta? Millaisen sotilaallisen uhan se muodostaa ottaen huomioon myös kaimasi?

• Anonyymi

Onko sinulla se parempi "RUKki", mitä täällä se yksi mielikuvitusupseeri penää sillointällöin?

• Anonyymi

Aloittaja on se KRH mies.

• Anonyymi

Se on todella merkillistä, kun kaikki kirjoitukset on ollut jo toista kymmentävuotta sanansta sanaan samat, ei edes pilkun paikka ole vaihtunut. Pelastakaa Aisa. Olen VKKsta ja en ihan terve. Slava Turtiainen, Heroim VKK ja Venäjä!

• Anonyymi

Ossi elää joka päivä uutta eilistään sekä vetää jatkuvasti sata lasissa ja käsijarru päällä. Vähän sama asia, kun soutaisit ja huopaisit samanaikaisesti. Siksi mikään ei muutu.

• On se outoa, että tungeksitte MINUN avakusimenttiini. Avatkaa omia ja vastailkaa niissä itsellenne, niin minäkin teen. Kaimani on toistojen ammattilainen, minä vasta noviisi. Totuus on kuitenkin, että toistot opettavat. Yksikään nokkahuilun huippu ei ole välttynyt kymmeniltätuhansilta toistoilta päästäkseen huipulle.

Mitä politiikkaan tulee niin kaikenlainen vastustaminen on heti lopetettava. Eri mieltä saa toki olla, mutta ei minun kanssani.

Suutelin sammakkoa ja muutuin prinsessaksi. Ei se päälle näy, ei, mutta sisikuntani muuttui hauraaksi ja haavoittuvaksi. Ensi kuussa taas leikkelevät ihonalaista sisikuntaani, mutta jos siitä vielä selviän, niin lupaan lopettaa kaikenlaiset lestanhuudot ja muut, vähintäänkin kuukaudeksi. Älköön kaimani tukehtuko porkkanaan tahi siihen sontaämpäriinsä mitä tänne aina annostelee tasaisin väliajoin, päivät pääksytysten, vuodesta toiseen. Hänellä on sama nuha kuin minulla: taivaaseen ei huolita, belsepuupi ei siedä kilpailijoita ja komposti on jo valmiiksi täynnä paskaa, Siksi me siis kellumme tässä rajapinnassa elämän ja Suomi24:n välillä, puristuksissa ja raskautettuina.

• Anonyymi

Voihan didgeridoo ja lampun jalka!!!

• Anonyymi

Ei hätiä mitiä. Halonen ollut leikkauksessa, saanut nyt omat munat.
      Kertoileeko ny naisista vieläkin kiimaisemmin.

• Anonyymi

Pyllymajuri oli leikkauksessa mukana tarkastamassa, että ne munat varmasti myös tulivat?

• Anonyymi

Inkeroisissa ihmetellään ihan samaa!

• Anonyymi

Ja joka päivä yhä uudelleen ja uudelleen.

• Anonyymi

Mites tää liittyy kepuun?

No kaatopaikalle kuuluu kaikki paitsi keskustan asiat.

• Anonyymi

Se on niiin väärin, loistavia avauksia ja joka päiviä uusia ja tuoreita näkökantoja! Aisan nerokkuus on uudistuminen ja ei toista vanhaan, miksi ne poistetaan?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      14
      3779
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3078
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      280
      2905
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      7
      1971
    5. 233
      1610
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1390
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1281
    8. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1245
    9. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1071
    10. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      32
      1065
    Aihe