Pääministeri Sanna Marinin (sd.) tuore bilekohu on poikinut monenlaista, muun muassa kansalaisadressin.
– Kansalaisina olemme huolissamme siitä, onko pääministeri Sanna Marin kykenevä hoitamaan tehtäväänsä nyt, kun julkisuuteen tulleiden tietojen valossa vaikuttaa siltä, että hänen arviointi- ja työkykynsä ovat heikentyneet?
Sanna Marinin eroa vaaditaan adressilla
18
106
Vastaukset
Saahan niitä adresseja pykätä, siitä vaan. Meillä täällä pehmustetussa sellissä on vain yksi tikkataulu ja siinä tummaan pukeutunut epämääräinen hahmo, jossa lukee KAPITALISTI. Sitä heittelemme tylsillä kumitikoillamme aamusta iltaan. Hoitajille lisää palkkaa, varastavat tikkarimme kun ei raha riitä elämiseen.
Ota sinä pahvi rennosti, Sanna Marin on seuraavankin hallituskauden pääministeri täysin huolimatta siitä, mitä sinä asiasta ajattelet. Ei Sanna hyvä ole ei, mutta paras kuitenkin, jos ymmärrät. Ja sinähän ymmärrät :-)- Anonyymi
Ei jummarra, ei jummarra.
- Anonyymi
Sanna on huumebilettäjä. Ihme idoli, jopa vasemmistolaisille.
- Anonyymi
Sanna on huumebilettäjä Ihme idoli, jopa vasemmistolaisille
- Anonyymi
Tänään taisi olla melko suuri kansalaismielenosoitus Helsingissä. Ihmiset vaativat pääministerin eroamista tai erottamista virasta. Pelottavaa.
- Anonyymi
Saarikon on syytä erota.
- Anonyymi
Päivän kysymys?
Miksi 68 % kannattaa nykyhallitusta, vain 9 % ei kannata.
perSSujen kannatus on kai n. 15 %.
Siitä voitte vetää johtopäätöksiä. - Anonyymi
Lännen median tekemän tutkimuksen mukaan 2/3 suomalaisista on tyytyväisiä Marinin hallitukseen. Suunnilleen samassa kohtaa vaalikautta Sipilän hallitukseen oli tyytyväisiä 1/3.
- Anonyymi
Mitäs perustuslain kohtaa sinä väität Marinin sitten rikkoneen? Perustuslaki ei muuten äänestä vai kuinka tollo olet?
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs perustuslain kohtaa sinä väität Marinin sitten rikkoneen? Perustuslaki ei muuten äänestä vai kuinka tollo olet?
Onko Marin rehellinen ja taitavaksi tunnettu, kuten perustuslaki edellyttää? Kyllä asia on niin Kapi, ettei mielikuvilla ole mitään tekoa käytännön kanssa. Ei vaikka viestit saatkin pois.
- Anonyymi
Sanna on tinasotilas jonka paikka olisi piirongin päällä jauhoastiassa.
- Anonyymi
Niin varmaan pölhöoikeistolaisen mielestä.
- Anonyymi
Sanna Marin, surkea pääministeri.
Käykää allekirjoittamassa adressi! Minä kävin aikoja sitten.
- Anonyymi
Ihmeellistä että on vielä pääministeri
- Anonyymi
Sanna on pintaliitäjä.
- Anonyymi
Eroaisi itse, mutta kun on niin vit.. tyhmä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133768Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja283078Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2782891Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin71961- 2321600
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk61360- 751281
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...2021235Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_41071Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi321055