Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+hei+vietä+kiva+päivä🤗❤️
09.09.2022 12:21
Ei+tässä+kummempia:)+kävin+lenkillä+siis+pallinsärkijällä😄ja+tein+ruokaa+kanaa+a+la+vihannekset+ynnä+mausteet.:)+mitä+sinä+meinaat+tehdä?+Muuta+kun+kiusoitella+minua+sechuaalisiin+tekoihin+työmaalla❤️
09.09.2022 11:13
Kirjoitin+melkein+samaan+aikaan+❤️mä+ihmettelinkin+mikä+sua+risoo.+En+viittinyt+tohon+sun+vikaan+viestiin+laittaa+mitään.+Aattelin+et+on+paras+minun+rauhottuu+etten+laita+mitään+mitä+katuisin+kuitenkin❤️ikävä+tuli.
09.09.2022 10:05
🌞👋🧸👍😔❤️huomenta+joko+oot+töissä?+Oot+monta+aloitusta+tehnyt+eilen😄tiedän+et+kiellät+mut+enihei+aurinkoista+päivää+sinulle+pikku+anneli❤️
09.09.2022 09:57
En+kyllä+tajuu+mut+ei+tää+oo+ekakerta+sä+oot+käytäytynyt+välillä+samanlailla+ilmeisesti+iso+henkilö+on+silloinkin+vieraillut🤣no+on+mulla+ikävä+pikku+Annelia+miksei+olisi❤️muru+mussukka+rakas+hanipöö+kultahippuseni+.+Ai+jaa+nyt+mä+ymmärisin😉
08.09.2022 17:09
Täytyy+kyl+nyt+sanoa+etten+ymmärrä+mitä+puhut?+Vihjailut?+Luulot+sinusta?+Ei+mulla+oo++mitään+luuloja+sinusta❤️mä+en+kyll+tajuu+sua+tänään.+Secistä+höpöttäminen+noh+kai+se+jotain+vihjailuu+on🤣jos+mä+sanon+et+sulla+on+ikävä+nii+se+on+leikkii+toki+tiedän+ettei+sulla+oikeesti+oo😉
08.09.2022 16:46
Rakas+pikkunen+sinä+luet+vaan+sen+minkä+annan+lukea❤️mitä+tarkoittaa+ennenkin+?+Varmasti+ollaan+mutta+tämäm+vuoden+puolella🤣se+on+hyvä+jos+oon+sun+mielestä+hulluimmasta+päästä+posiitivisesti+kai?+Samanlainen+oot+itekkin😚a+että+se+on+just+nii+eikä+toisinpäin.❤️
08.09.2022 16:27
No+en+lopeta+sinä+saat+lopettaa+sit+ku+siltä+tuntuu❤️ja+miks+oot+nii+vakava?+Isoja+herroja+oon+vähän+pieniä+vielö+vähemmän+mutta+meitä+siunatusti+hulluja+on+lukematon+määrä🤣joko+meet+kotia+päin+ja+meikit+silmistä+valuneena+miettiessäsi+seppoasi?
08.09.2022 15:59
Jotenkin+tuntuu+etten+osaa+olla+ilmankaan+sinua+ja+viestittelyä❤️tietenkin+voidaan+lopettaa+jos+haluat?tohon+ikävään+niin+sinähän+se+ikävissäsi+kysyit+oonko+heityänyt+lusikat+nurkaan😛
08.09.2022 15:44
No+en+tietenkään+mussu❤️piti+siirtyä+työpaikalle+ja+täällä+jputu+opettaan+yhtä+tyyppiä+puhelimen+käytössä(pitää+raportoida+työturvallisuuteen+liittyviä+juttuja)mikä+toi+sun+homma+oli?+Jaa+sä+toivoisit+niin+et+lopettais+se+nyt+sen+palstailun+🤣🤣ehei+tää+jatkuu+ja+jatkuu+.+Joko+oot+kotona+ja+hampaat+naulassa+?+Oliko+hirvee+ikävä+oliko?❤️
08.09.2022 15:25
Nooh+saat+sinä+kutsua+minua+ihan+miksi+vaan❤️en+sitten+häiritse+sinua+kerta+työt+painaa.👋❤️
08.09.2022 12:16
No+mikä+on:))+mistä+moinen+ongelma+on+syntynyt+että+mulgeroksi+kutsut?❤️
08.09.2022 12:00
No+hei+❤️viesti+on+kadonnut+jonnekkin😛taas+toimii+tää+ehkä:))en+tiiä+eturauhasen+koosta+ois+hyvä+jos+tutkisit+sen:))sulla+on+varmaan+pieni+käsi+saat+sen+kokonaan+sisään+laitettuu😄maha+on+ja+pysyy.;))+kävin+kaupassa+ja+ostin+vaikka+mitä+.+Söin+naggimuusia+valmis+juipeloo+ja+salaattia+tein+itse.+Siihen+tuli+salsapapuja+ja+olliiveja+ja+munaa,+jääsalaattia+oli+hyvää+voin+tehä+sulle+joskus❤️voi+sun+silmii+niihin+vois+ruikkii+proteiinia+:)mitä+sinä+kultapimpura+teet+.siellä?
08.09.2022 11:40
Juuhu+vanhan+täytyy+pitää+huolta+kunnosta🤣ei+toi+vatsa+tost+hirveesti+oo+six+päckii+alkanu+muistuttaa:))+jotenkin+särkee+päätäkin.+Tais+tulla+nukuttuu+jotenki+huonosti.+Vai+laitoit+meikit+ja+hiukset+:)+varmaan+oot+kaunis❤️aurinko+paistaa+juu+.+Ei+oo+pilven+hattaraakaan.+Täytys+lähtee+käymään+kaupassakin.+Se+on+toi+ikunen+mietintä+mitä+söis.;))miksei+ihmistä+oo+suunniteltu+siten+et+vois+syyä+vaan+jugurttia😄😄😄no+enihei+mee+sä+,+mä+treenaan+sit+kaupalle.+Tsau+bello+mio+amore❤️
08.09.2022 08:17
Huomenta+pikkunen❤️kuka+julkkismies+jolla+pitkä+tukka?+Eikai+se+metrosechuaali+Kyrönen+Sahmi++tieks+se+joka+on+joka+stnan+hömppäohjelmassa+mukana?ihme+uni🤣heräsin+tos+kello+puoli+seiska.+Nyt+juon+kahvia+ja+söin+mansikkarahkapurkin.+Kohta+täytyis+vetää+soutulaittella+puolen+tunnin+varvi.🤣mitä+sinä+teet?
08.09.2022 07:28
Hyvää+yötä+anneli❤️
07.09.2022 21:57
Nii++kyll+mä+sen+tiesinkin+nii+mimäkin+sinua+pikku+anneli❤️täs+oli+palaveri+tuolla+ylhäällä+.+Kahvittelu+hetki+join+teetä+omenateetä.+Ja+höpötin+plastiikkijörnäyttäjästä+muille🤣eivät+tienneet+mikä+on🤣joko+oot+menossa+nukkumaan?❤️
07.09.2022 21:13
Vai+olit+iltakävelyllä+ja+plastiikkikyrdä+mukana?+Miten+susta+on+tullu+noin+rietas+pikkunen🤣🤣ohikulkijat+on+varmaan+ihmetellet+kun+sinä+olet+varmaan+kova+ääninen+ison+O+tullessa?+Melkein+oon+varma+et+sulta+tulee+kaaressa+nesteet🤣onnex+ne+on+luuleet+et+hirvet+siellä+parittelevat:))muuten+olisit+kymppiuutisten+kevennyksessä🤣en+mä+naura+omille+jutuille+ku+joskus:)juu+sen+mä+sanoin+et+kannattaa+välillä+käydä+wc+ä.+Noin+jos+on+hätä+ja+ei+muuta+paikkaa+löydä+täällä+mihin+sontia.+Nupin+hieronta+on+privaattijutska+ei+kerrota+sitä+muille🤣🤣vai+ajattelit+minua+ja+nyt+sun+täytyy+vielä+sanoa+et+tykkäät+musta+pikku+Anneli❤️
07.09.2022 20:12
Jos+jollain+ihmeellä+oltais+oltu+saman+aikaan,+niin+oltais+otettu+vaan+yksi+sänky(siellä+on+jokaiselle+yksi+sänky+,kaappi+ja+palli)olisit+sanonut+alikersantille+et+haluut+sebon+kanssa+samaan+sänkyyn+,kun+sillä+on+nahkainen+kerran+laukeava+housussa+🤣.+Ei+pelota+nukkua+sitten+niin❤️en+simpputanu+sanoin+vain+että+täällä+määrää+ylempiarvoinen+eli+herra+kopraali+kaikkien+asioiden+ylimatruusi+alokkaiden+kauhu,+SuurSuomen+kuvernööri+Sebbo+elina+Edesfärd.+Ei+se+sanonut+sitten+enään+mitään.+Pudisteli+päätään.+Ei+voinut+uskoa+et+joutu+hullun+oppipojaksi.+🤣Rahkapullaa+ei+ollut+mutta+löysin+vanhoja+hiomalaikkoja+sanoin+et+ne+on+hyviä+kaakaon+kanssa.+Sormet+haisi+niin+pahalle+et+jouduin+pesemään+ne+mutta+vasta+kättelyn+jälkeen.:)mitä+murunen+teet+ajatteletko+minua?❤️❤️❤️❤️❤️
07.09.2022 19:24
Joo+mulle+tuli+inttiajat+mieleen+.+Mä+taidan+laittaa+noi+korpin+natsat+tähän+työtakin+kaulukseen+ja+kouluttaa+uutta+työntekijää🤣ekaks+ku+se+tulee+sisään+tänne+eikä+koputa+oveen+ja+yrittää+sisään,+huudan+et+ulos+ja+otetaan+uudestaan+se+sisään+tulo🤣jos+koputtaa+oveen+ja+tulee+sisään+kysyn+alokkaan+nimeä:)))jos+yrittää+vastata+sanon+et+turba+kiinni+täällä+puhutaan+vaan+jos+kysytäään.+Tätä+jatketaan+vähän+aikaa.+Jos+alokas+on+muuten+hyvin+käyttäytyvä+saatan+jopa+potkaista+bercaukseen+hyväksymisen+merkiksi🤣joo+tiedän+rakas+oot+jo+pötköllään+ku+luet+tän+ja+nukut+ja+nukut+niiku+lutviiki❤️
07.09.2022 16:59
12 / 22