Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Willywonka7
profiilit
Willywonka7
Willywonka7
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
429
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyl+se+pitää+vähän+vasemmalle+kaartua😅sillä+puolella+on+se+g+.pistepirkko🤣tai+ylhäällä+tai+oikeella😅tai+koko+aluella.++No+nii+riittaan+päätty+jokasella+tos+lopussa.+Ens+jaksossa+on+tiedossa+melkein+sovintosechuaalia😅❤️
01.09.2022 19:49
Se+näytää+jotenkin+naiselta+jolla+on+parta+oisko++näin?siis+sukupolven+vaihtaja?🤔+sill+on+vielä+alkuperäset+lärpyttimet+ja+oottaa+uusia+jotka+äiti+tekee+puusta+nii+kuin+siinä+lorussa+kalle+custee+corkki😅❤️
01.09.2022 19:30
Ok+❤️mä+tuon+sit+ihan+vaan+pusseissa.😅mäki+katon+nyt+tota+90+päivää+melkein+lätinää+ehkö.+Nyt+tossa+on+toi+metrosechuaali+ja+kolumpialainen+🤣🤣😅
01.09.2022 19:14
Tuon+köykö+et+tuon+suussa?🤣
01.09.2022 18:49
Mäkin+oon+vilkassu+sitä+joskus+silloin+tällöin.+Siinä+on+omituisia+pareja+ihan+kun+ne+ois+tehty+vaan+tota+ohjelmaa+varten+siis+pyydetty+tuntemattomia+toisilleen+ja+kattotaan+miten+käy+kun+menevöt+yhteen+siis+tirkistys+tv+:ä.+Voihan+se+olla+et+ne+on+ohjelman+jälkeen+vielä+yhessä❤️
01.09.2022 18:47
Kylmää+kylmää😅ootko+kuulu+et+ne+kuljettaa+niitä+lättyjä+simmosissa+lämpöjuttujen+sisällä🤣katotko+mussu+naisten+jääkiekkoa?nyt+sieltä+tulee+kanaali+5+Suomi+Tsekki.+Paljon+päättyy+veikkaan+5-2+nii+ja+proteenijuomanhan+se+kuski+tuo🤣🤣🤣
01.09.2022 18:26
Laitan+toi+pizzakuski+tuo+samalla+ku+heitää+lättyjä+sinnepäin😅tää+on+paikallinen+yrittäjä+nimeltä+homepizzaa+jo+vuodesta+2022+tarzanpizza+huuto+kuuluu+syötyänne+pizzaamme+...+kauhusta.+Mainos😅+ei+hullumpi+yittäjä+tai+kirjaimellisesti+hullu.+Mällimäki+69+B+tuleeeee.❤️
01.09.2022 18:05
Ohoijaa+tulihan+nukuttua+ja+heti+tänne😅tää+ei+voi+olla+normaalia🤣🤣🤣benispumppu+toimii.+Oli+niin+hyvin+imenyt+ett+oon+ryppynen+ku+rusina+tuli+ainakin+litra+proteiinijuomaa+haluutko😅😅😅
01.09.2022 17:45
Joo+mäkin+meen+mä+laitan+ton+mun+sähköllä+toimivan+benispumpun+päälle+samalla+😅😅😅niin+kuvittelen+paremmin+sut❤️
01.09.2022 15:59
Joo+syömisen+jälkeen+jossain+kohtaa+rupee+väsyttää😋nää+salmiakit+on+turkan+pippureita+niit+värikkäitä.+Ei+nii+tulisii.+Niin+mäki+tykkään+niistä+valkosipulikebabeista+mä+katoin+et+ne+oli+niitä+mitä+mä+ostin+mut+ne+olikin+kinkku.+Höh😅meinaatko+nyt+mennä+päikkäreille+kulta?+Jos+pidetään+unessa+yhteyttä+tunnet+mut+unessasi+siitä+et+lippiksessä+lukee+tämä+on+unta+potkaise+minua+perchecheen❤️
01.09.2022 15:35
Croisantteja+oli+mut+ilman+naggii.+Meinasin+kysyä+yheltä+myyjältä+voiko+oman+nagin+työntää+croisanttiin+ku+teillä+ei+oo+valmiita?+En+kehannu+ois+varmaan+ymmärtänyt+tahalleen+oikein+ja+viennyt+takahuoneeseen😅ostin+kokkikartanon+kebab+riisi+valmisjutun.+ne+on+hyviä:))ja+niitä+panniineja+tieks+kokkikartanon+ja+salmiakkii+eilen+teki+niin+mieli+sitäkin+vinkvink+muun+lisäksi❤️
01.09.2022 15:14
Ei+olee+siis+ei+ole+töissä+tänään+kai🤣ei+näkynyt+kun+kävin+siellä:))no+parempi+et+pidetään+nää+vaan+meijän+juttuina+ettei+kukaan+muu+saa+tietää:Dmitä+teet+kävitkö+ulkona+?hieno+ilma+ainaki+nyt.+Mä+lähen+kohta+kohti+länttä+eli+kotio+kaupan+kautta.+Täytyy+taas+miettiä+mitä+tekis?+Oisko+k+lähikauppamajassa+nakkicroissntteja+täytyy+kattoo❤️
01.09.2022 13:54
Jooo+mä+meen+kohta+käymään+siellä+ja+kerron+kaiken+ecinahoist+ja+smetanoista+ja+kumiankoist+joilla+on+percräiässä+ubs+2.0😅😅😅varmaan+lyö+enne+ku+ehtii+kuuntelemaan+loppuun.+Sit+mä+kirjotan+sulle+peijaksen+suljetulta+osastolta+lisä+tietoja+mitä+sano❤️
01.09.2022 13:20
Menin+heti+katsomaan+kuka+on😅olix+se+kaljuksi+leikkattu+käipäle🤣siinä+oli+samaa+näköä+myös+sen+sammon+kanssa.+Sä+sit+pidät+tuon+näkösistä?+Täällä+duunissa+on+yks+vähän+samaa+näköä+oleva+mies(en+minä)+sillä+on+hiuset+leikkattu+kanssa+tolleen+ikä+noin30.+Nenä+sillä+on+ihan+saman+näkönen😅on+tuolla+toisessa+päässä+rakennusta🦝mä+meen+kertoon+sille😅😅😅😅❤️no+en+mee
01.09.2022 12:54
Ai+jaa+niitä+on+monta+täällä😅mulla+meinas+mennä+kebabit+väärään+kurkkuun+mut+onnex+söin+ite🤣🤣että+tämmöstä+peliä+.minä+kun+oon+luottanut+sinuun+kulta+😅tuli+maha+ja+varamaha+täyteen(viittaus+aloitukseen)tuliko+sulla❤️
01.09.2022 12:27
Minulla+ei+muuten+ole+esinahkaa+siitä+tehtiin+lampunvarjostin+kun+olin+pieni+ja+pieneen+lamppuun🤣🤣saa+nähdä+milloin+poistuu+nää+tekstit.:))joo+kyll+alkaa+olla+jo+mautonta😅nii+mitä+oikeesti+syöt?+Mä+meen+nyt+syömään+heissulivei❤️
01.09.2022 11:14
Joo+mä+lähen+kohta+mulla+ois+yllätys+yllätys+jugurttia+mansikka+mä+en+oikeestaan+muuta+osta+mut+syön+kyllä+muitakin😋mulla+on+pari+kebableipää+jossa+chillikastiketta(valkosipulia+pistän+jos+syön+kotona)+juomana+kraanaves.+Mitäs+sulla?
01.09.2022 10:49
Ei+siihen+löydy+Suomenkielestä+kuvaavaa+sanaa😅löysin+ainoastaan+Saamenkielellä+kuvaavan+adjektiivin+se+menee+näin+axut+kele+nötjö+kauhia+körthy🤣🤣🤣olet+sinäkin+minun+iloinen+tyttö❤️
01.09.2022 10:29
Niin+se+dödö+jäi+mainitsemasta+on+boss+black+mysteerinen+tuoksu,+hiukan+sekoitus+ballihikeä+ja+välilihan+eteeristä+cacan++käryä.+Joskus+ostan+myös+hugo+bossia+ihan+vaan+sen+takia+et+siinä+voi+testata+kuin+kännissä+on.+Huuko+huubo+juuba+böss😅no+jos+tarkkoja+ollaan+tulihan+siinä+kaksi+vatsalihas+liikettä+muuten+kirjoittelisin+pöntöltä+tätä.+Sinä+tuotat+oikeesti+minulle+iloa.+Täällä+oi+tylsää+jos+ei+sais+purkaa+näitä+ahdistuksii+kelleen❤️
01.09.2022 10:08
Joo+soitin+tossa+klo+21.00+kun+tuli+niin+valtava+erectus+.+Sinäkö+se+oot+tosiaan+ois+pitäny+äänestä+tunnistaa+vaikken+oo+koskaan+kuullu😅kyllä+kuvittelin+sinun+beebuskan+kasvoillani+ja+kutittelun+kielelläsi.+Sen+takia+heräsin+virkeänä+tänä+aamuna+.+Jaksoin+jopa+tehdä+yhden+vatsalihasliikkeen+kun+kumarruin+pöntölle❤️
01.09.2022 09:50
20 / 22