Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kookoo5
profiilit
kookoo5
kookoo5
Vapaa kuvaus
Aloituksia
41
Kommenttia
1924
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pidä vain yksi oikea jumala, Suolikaasujumala Seppo on kaikkeinsta paras.
20.12.2024 10:29
Valintoja. Kaikki laihduttajatkin kuolevat, kaikki kuolevat lopulta. Kun on sairaalloisen lihava (Obesitas morbida= kuolettava lihavuus), niin silloin leikkaus on erinomainen apukeino.
Laihduttamisessa on sellainen ikävä asia, että melkein jokaisella paino palaa korkojen kera. Laihduttaminen ruokavaliolla on varsin helppoa verrattuna saavutetun painon pysyvään pitämiseen.
20.12.2024 10:25
Ikävä homma, mutta kuolleisuus-% on kyllä hyvin pieni.
"Lihavuuskirurgiassa alle 30 vrk:n kuolleisuus on vähäinen, 0,1–0,2 %, eli se vastaa esimerkiksi tekonivelkirurgian kuolleisuuslukuja ja on pienempi kuin sappirakon poistoleikkauksessa.”
Minä kyllä suosittelen leikkausta.
20.12.2024 02:56
On. Peräilma-Saatana juurikin tekee sitä, mitä kirjoitat. Se on hyvin kekseliäs. Sen on todettu mm. löysyyttävän öisin ihmisten ryppynaruja, hävittävän hernevellipurkkeja, Avaavan salaa ikkunoita ja ovia. Levittävän Peräilmavastaista propagandaa mediassa terveellisten ruokailutottumusten varjolla. Sen usein käyttämä motto on Abi male flatus. Sitä se kirjoittelee väriliiduilla seiniin.
20.12.2024 02:50
Tuo on epätarkka käännös. Oikea henkistyttnyt, jeesuksen hyväksymä käännös on: "Miljoonat, jotka nyt laskevat kinttu koholla äänekkäästi Peräilmaa, laskevat sitä vielä äänekkäämmin ikuisesti."
19.12.2024 08:29
Kyllä. Saatana sulki alkuperäisen kookoo-nimmarin, koska en ollut tarpeeksi tuhma.
19.12.2024 08:22
Ensimmäinen jt oli ruttenvoordtin mukaan nealerdaalinen, nimeltään Ördgh. Hänellä oli iiiiiiso seetripuinen nuija, ja iiiiso karvainen reppu sseljässä, joka oli täyttettynä Neaderlaardin vartsikoilla. Niitä Ördgh jakoi luolasta luolaan. Ja opasti samalla muita neladerlaardilaisia Peräilman suurenmoisiin salaisuuksiin.
19.12.2024 01:17
Minä taas olen sama, mutta minulta ei kysytty. Mutta olen minä muutaman kerran ollut sama henkilö, jolta kysyttiin. Ja kysyttiinkin tärkeästä henkistyttäneestä aiheesta, nimittäin Peräilma.
19.12.2024 01:09
Kyllä näin voi käydä. Etenkin enkelruhtinas, taivaan täysvaltainen Peräilmaongelmaenkeli, Pertti, lentää lehahtaa paikalle Peräilmaongelman sattuessa automaattisesti ja myös pyydettäessä. Hänellä on seljässään kilin venytetystä esinahasta valmistettu karvainen reppu, Peräilmaselviytymispakkaus. Se sisältää hernevellipurkkeja, saapasrasvaa, beryllinen endosskooppi ja seetripuuvartinen pers**n suti.
17.12.2024 22:27
Tottakai osaan. Menisin Peräsuolijoelle pantavaksi. Mutta kyllä täällä asuinpaikallakin pano onnistuu. Ja tarkennuksena kaikille jt joille on siunaantunut likainen mielikuvitus, pano on tietysti verollepano.
17.12.2024 08:12
Mitä se kertoo sinusta, jos mieltymykseni kirjoittaa ihmiselimistön normaalista toiminnasta on häiritsevää. Häiritsisikö, jos kirjoittelisin vaikka rektumin kireyden vaihteluista eri ikäkausina?
15.12.2024 22:53
On kyseessä toiseksi suurin jt juhla, heti muistonvieton jälkeen. Se on tase russelin Suurenmoisen Peräilman Vuodattamisen Muistelo.
Juhliessa lapataan salilla hernevellijä naamariin, pötsi aivan täyteen. Sitten luetaan tunnin verran tase russelin pyramidituumaperusteisia maailmanloppuennustuksia . Ja sitten seisten yhteisvuodatetaan Peräilmaa tase russelin maailmanloppuennustuksia, muistellen pelkillä pikkuaivoilla. Sitten vuodatuksen loputtua lapataan lisää hernevelliä kitusiin, kunnes koko 607 litran padallinen on syöty loppuun. Ja sitten vuodatetaan taas...
14.12.2024 23:54
Voi toki on selitettävissä, kun vai on tarpeeksi henkiiistytnyt, kuten minä. Sen oikea nimi on Peräilmastuskirja.
Esimerkiksi hallava hevonen on alunperin Epytgin vaaraon hevossiittolan vanha orhi. Se oli vaaraon lempiorhi, koska oli niin hyvä laskemaan Peräilmaa. Itse asiassa koko siittolan paras. Ja tämä johtui siitä, että täysvaltainen Peräilmaongelmaruhtinas Pertti päätti kerran aikansa kuluksi antaa kyseiselle luontokappaleelle tämän suurenmoisen Peräilman lahjan. Hallava hevonen on haudattu omassa kulltetussa sargovaagissa vaaraon viereen Teepan Peräilman Temppelin kaikkeinsta pyhimpään.
13.12.2024 12:04
Kyllä enkelolento osasi ennustaa: tismalleen 19.14 pääsi päivän ensimmäisen kerran Peräilmaa. Kyllä kannatti odottaa, sillä se oli 6.07 sekunnin, 120 desibaalin hidastettu basso-kukkuu. Tärkeintä oli kuitenkin havaita, ettei minua ollut hyljätty.
Kannattaa jt vastaavassa tapauksessa rukoilla enkelolento Perttiä. Hän on taivaan enkelruhtinaista täysvaltainen Peräilmaongelmaruhtinas. Jo ruttenvordti otti häneen yhteyttä mm. kun teki suurenmoista kirjaansa ”Ne, jotka tänään eivät laske Peräilmaa, laskevat sitä huomenna".
11.12.2024 21:10
Uskotko todella tuohon, mitä kirjoitat? Uskotko myös joulupukkiin ja Petteri Munakuonoon? Jos et, niin mikä ero?
10.12.2024 13:22
Onko Paula Vesalan tuotanto oikeasti jonkun lyttypään mielestä kulttuuria?
10.12.2024 13:16
Jos 3 % leikkaukset valtion tuista tuhoavat kulttuurin, niin tuhoutukoon.
08.12.2024 20:21
Zsarlathutsralaisuudesta on otettu messiashahmoon Peräilma ja Raappahousut. Myös toiseksi viimeisen aterian hernevelli. Samoin maagit, jotka lentää liihottelivat Peräilman voimalla. Ja tietysti eräs Flatus-galaksin tähti on ns. Joulun tähti.
Zsarlathutsralaisuuden keksijä, Veikko Zsarlathutsra oli kova poika keksimään asioita, aivan kuten kristinuskon keksijätkin.
08.12.2024 20:19
Ei saa. Mutta Peräilmaa saa laskea sekä samanaikaisesti lausuu hänen nimensä.
08.12.2024 11:04
Ei tarvittu lupaa siihen aikaan. paavali oli jo huomannut uskonnon hämäyspotentiaalin, ja vuokrasi entisen sikalan Jerusalemista kirkoksi. Vetäisi ison retonkikankaan esiripuksi ja askarteli pari puista ristiä. Puhujan pöttöä toimitti vanha tynnyri. Ja hyvin alkoi löytyä tyhmiä ihmisiä sieltäkin, joiden rahuskit kerättiin parempaan taltaan.
08.12.2024 01:19
42 / 97