Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. tätä palstan arkea.

Kyllä mainitsemiasi keinoja on ehdotettu monet kerrat,mutta tämän palstan idea on että on osallistujan oma ja hyväksyttävä valinta,mitä tai kuinka useaa nikkiä käyttää viesteissään.

ps.Tilanteeseen kyllä tottuu ja ei kannata olla sen takia huolissaan,että kyse olisi tässä avauksessasi jostain ainutlaatuisesta tilanteesta.
    Tätä tapahtuu joskus enemmän joskus ei juuri ollenkaan.

Palstan koukeroista kyllä ajan kanssa pääsee käsitykseen ja tunnut tasapainoiselta henkilöltä,joten uskon,että kohdallasi se ei edes ole kovin vaikeaa,Joten kirjoittele ja osallistu edelleen.

Hyvää viikonloppua myös itsellesi,ja elähän itse ihmisiksi,ei ainakaan nykäsen tavoin.
  2. päästä asiaan.

Hyvä ja naseva perustelu.

Arvonimi on kyllä aivan hyväksyttävä,nyt vain joku sanojen taitaja sorvaamaan sopivaa etuliitettä,koska Bittejä palaa ehkä liikaa,jos kokonaisena sen ottaa käyttöön.