Suuteli meitä " huomenta..aamun joikaus täältä..
Toimisto auki...kaikki odottaa silmä tarkkana ruutuun tuijottaa ..kyssäreitä kyssäreitä...
No olipas lause minkä kirjoitin.....
Vitsi ei olis pitänyt laulaa..Andree käveli juuri toimistolle...
" aurinko
30
1733
Vastaukset
..kirjoitin santaan Andre', sen pyyhki tuulet, vielä musta kuulet..
Mukavaa päivää, kerkisin jo tuolla alempana toivotella..On kuin silkiä vaan,sylillisen tahtoisin kerrallaan "....sinulle kanssa mukavaa onnellista päivää.
Aforismisi pisti ajattelemaan..haavaita haaveita...niistä sitä koostuu paljon...:)hai kirjoitti:
On kuin silkiä vaan,sylillisen tahtoisin kerrallaan "....sinulle kanssa mukavaa onnellista päivää.
Aforismisi pisti ajattelemaan..haavaita haaveita...niistä sitä koostuu paljon...:)ja onnellista viikonloppua sulle! Miten sen sitten vietätkin. Jos bailausta, esim. seuraava vois sopia ;))
"Kukaan ei kertonut, että lattia on liukas.
Sitä on elämä."
-Ogden Nash-
- AngorVat
aamua sinne toimiston porukalle ;)
Tän päivän miete... "Se, joka huutaa kovimmin, on yleensä kasan alimmainen."
Ja sitten Toimistolle kiperä kysymys: Jos puu kaatuu metsässä eikä kukaan kuule niin lähteekö siitä ääni?Kysymystä laitat.....no osa porukasta hilppas het metsään..on tuossa lähellä keskuspuisto...siis siellä vielä puita.
Tukihenkilön kanssa tultiin siihen tulokseen että ääni lähtee maailmalle...on sama kuin se perhos juttu..kun siipiä väräyttää...niin matkojen päässä syntyy hurrikaani...:))- AngorVat
hai kirjoitti:
Kysymystä laitat.....no osa porukasta hilppas het metsään..on tuossa lähellä keskuspuisto...siis siellä vielä puita.
Tukihenkilön kanssa tultiin siihen tulokseen että ääni lähtee maailmalle...on sama kuin se perhos juttu..kun siipiä väräyttää...niin matkojen päässä syntyy hurrikaani...:))sää varmaan tarkoitat tota kaaosteoriaa ;))
"kuinka perhosen siiven räpäys Katmandussa saa aikaan pyörremyrskyn Floridassa."
Tässä on mun oma versio:
Kun mää painan entteriä (leikin serverillä konehuoneessa ja ruudulla lukee "format c:) niin älymäärä ihmisiä sekoo (asiakkaiden koneet tilttaa). ;))) AngorVat kirjoitti:
sää varmaan tarkoitat tota kaaosteoriaa ;))
"kuinka perhosen siiven räpäys Katmandussa saa aikaan pyörremyrskyn Floridassa."
Tässä on mun oma versio:
Kun mää painan entteriä (leikin serverillä konehuoneessa ja ruudulla lukee "format c:) niin älymäärä ihmisiä sekoo (asiakkaiden koneet tilttaa). ;)))Selvis.......:)....säkin tykkäät tehdä ..nooh sellaista pientä jäynää päivän mittaan.....
" älä koskaan kasva aikuiseksi,älä ole katkera elämälle ,elä ja anna muittenkin elää "..vissiin tuokin joku aforismi..en vain muista mistä sen kuulin.....saamari kone tilttas....:))- AngorVat
hai kirjoitti:
Selvis.......:)....säkin tykkäät tehdä ..nooh sellaista pientä jäynää päivän mittaan.....
" älä koskaan kasva aikuiseksi,älä ole katkera elämälle ,elä ja anna muittenkin elää "..vissiin tuokin joku aforismi..en vain muista mistä sen kuulin.....saamari kone tilttas....:))Paina "AnyKey". Se on kuudessadasviideskymmenesneljäs näppäin vasemmalta lukien keskellä. ;))
Täällä muuten kummittelee... joku trolli oli piilottanut mun gallerian - hui (sata hymiöö)
- :o)
.."syksyn lehti maahan ehti"...ja.."kaikessa soi blues".. Empä ehtinykkään ensin..pah..Huomenta vaan sinnekkin :o)...."taivas itkee sadan pisaroin"..
Hyvä tulee...eikä ekaksi olekkaan hyvä mennä ..no heikoille jäille..:))
Mä tuumaan aina " naiset ekaksi "....- meriv
hai kirjoitti:
Hyvä tulee...eikä ekaksi olekkaan hyvä mennä ..no heikoille jäille..:))
Mä tuumaan aina " naiset ekaksi "....Yksi ehdottomasti romanttisempia lauluja on Stellan "Aamun kuiskaus" mene edeltä...kyllä se jäääää kantaa-aaa..
meriv kirjoitti:
Yksi ehdottomasti romanttisempia lauluja on Stellan "Aamun kuiskaus" mene edeltä...kyllä se jäääää kantaa-aaa..
nää kirjoitustasi...:)
ÄÄh kohtelias täytyy olla...jos pelkää.....
Auts mähän en pelkää mitään..paitsi pimeää korkeeta lujaa...:))
Hei tota laulua en vissiin olekkaan kuullut...hyräile vähän- meriv
hai kirjoitti:
nää kirjoitustasi...:)
ÄÄh kohtelias täytyy olla...jos pelkää.....
Auts mähän en pelkää mitään..paitsi pimeää korkeeta lujaa...:))
Hei tota laulua en vissiin olekkaan kuullut...hyräile vähänMene edeltä kyllä se jää kantaa,
ole rauhassa tiedät mä sua seuraan,
kyllä se jää kantaa,
sulje jo silmäsi... meriv kirjoitti:
Mene edeltä kyllä se jää kantaa,
ole rauhassa tiedät mä sua seuraan,
kyllä se jää kantaa,
sulje jo silmäsi..." lisää pituutta heti , muuten ei aukene naisten pedit, tai ainakin isommat tuopit "....
Nyt tollanen olo mulla...:))- meriv
hai kirjoitti:
" lisää pituutta heti , muuten ei aukene naisten pedit, tai ainakin isommat tuopit "....
Nyt tollanen olo mulla...:))Jos isommat tuopit, lienee turhaa sinne petiin haikailla..muuta kuin yksin.
Pituus taas lienee hyvinkin suhteellinen käsite..ehkä jopa yliarvostettu..jaa..tuota..mitähän pituutta tarkoititkaan.... meriv kirjoitti:
Jos isommat tuopit, lienee turhaa sinne petiin haikailla..muuta kuin yksin.
Pituus taas lienee hyvinkin suhteellinen käsite..ehkä jopa yliarvostettu..jaa..tuota..mitähän pituutta tarkoititkaan....Oikeeta pituutta.....:))..muistat varmaan sen aplari jutskan..ei tarttis varvistaa...:)))
- tuffe
On se kummaa kun on olevinaan niin kiire ettei näitä päätehtäviä meinaa ehtiä... Sait kuitenkin auringon nousemaan :)
Päivän aforismi: Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se vastakoon kaapelivaurioista.
Ja kysymys... taitaa mennä kasvatuksen sarakkeelle.. mitä tehdä pikkukollille joka ei usko karjaistua sanaa? Lahjonta, kiristys vai rangaistus?Olenkin sua odotellut...hyvä kun astuit varjoista..:)
Näin kollina ja muiltakin kolleilta kysyen...LAHJONTA..see ainoa oikea tapa...
Niin ja silitys hellä suukko on myös hyvää tekevä....- tuffe
hai kirjoitti:
Olenkin sua odotellut...hyvä kun astuit varjoista..:)
Näin kollina ja muiltakin kolleilta kysyen...LAHJONTA..see ainoa oikea tapa...
Niin ja silitys hellä suukko on myös hyvää tekevä....Mieltä lämmittää :))
Pitää sitten huomenaamulla kokeilla toimistonne käytäntöä, ehkä mullekin löytyy uusi titteli... :/
Kiitän :)) tuffe kirjoitti:
Mieltä lämmittää :))
Pitää sitten huomenaamulla kokeilla toimistonne käytäntöä, ehkä mullekin löytyy uusi titteli... :/
Kiitän :))Juuri pomon juttusilla...olisitko kiinnostunut tulla toimistoon hommiin...olis paikka kuulemma auki....terävä älyiselle oikein kirjoittavalle naiselle ( meillä sukupuoli kiintiöt )...palkka nyt ei kovin hyvä..mutta seura sen sijaan priljanttia...perhana nyt iski laulu..." mä putoan mä putoan "...auts..en ole ottanut mitään.....:))
- tuffe
hai kirjoitti:
Juuri pomon juttusilla...olisitko kiinnostunut tulla toimistoon hommiin...olis paikka kuulemma auki....terävä älyiselle oikein kirjoittavalle naiselle ( meillä sukupuoli kiintiöt )...palkka nyt ei kovin hyvä..mutta seura sen sijaan priljanttia...perhana nyt iski laulu..." mä putoan mä putoan "...auts..en ole ottanut mitään.....:))
Kyllähän mä tiedän että olen pikkasen parempi kuin toiseksi paras, mutta että joku muukin sen huomaa... ;))) eeehh, taidan pudota kanss... :)
Onkos pomo reilu, kiltti... eli nukkuuko...? tuffe kirjoitti:
Kyllähän mä tiedän että olen pikkasen parempi kuin toiseksi paras, mutta että joku muukin sen huomaa... ;))) eeehh, taidan pudota kanss... :)
Onkos pomo reilu, kiltti... eli nukkuuko...?Hän..no voipi ollakkin..mutta harvoin...
Ovi hällä joskus lukossa ..siis työhuoneen..mitä sitten tekeekin ei ole meille viellä selvinnyt...olen kyllä silloin äijät laskenut..kaikki olleet paikalla että ei ainaskaan mitää Clinttoneita...:)- tuffe
hai kirjoitti:
Hän..no voipi ollakkin..mutta harvoin...
Ovi hällä joskus lukossa ..siis työhuoneen..mitä sitten tekeekin ei ole meille viellä selvinnyt...olen kyllä silloin äijät laskenut..kaikki olleet paikalla että ei ainaskaan mitää Clinttoneita...:)muistitko laskea itseäsi? ;))
kepaa kysyä,niin olis kinkkisempi probleem.
Entisenä metallimiehenä,siis seppänä on sampoa tullut taottua.
No juur äsken tuli sitten sellainen käytännön tilanne eteen kun lämmitin itselleni pienessä kattilassa ruokaa.
Eihän se kattilaa lämmittänyt levy ollut, kuin nelosella ja koskaan aiemmin ole mitää patalappuja käytellyt,enkä nytkään.
Nyt vaan se kattilan pohja tuntu sormenpäissä turhan kuumalta,ettei melkein polttavalta.
Siksi kysyisin,pitäiskö jo näinkin herkkähipiäisenä ryhtyä käyttämään jotain feminiimisiä patalappuja,vai treenata kädet takaisin siihen kuntoon,ettei moisia kapineita tarvi?
Ennen nostin makaroonilaatikon uunista ílman sen kummempia tuskia.(kuivin käsin onnistuu,jos on "sepän kädet").
Vai onko ongelmaan joku aivan uniikki ratkaisu?no itselle sattunut...siis tapa...:)
No mulla oli makkarapannu uunissa..siis sellaisessa rautapaistin pannussa...ja mä sitä ottamaan..noo kyllä mulla patalappu kädessä..väärässä vaan..ja ei kun kahvasta kiinni...no poltti se niin perhanasti mutta laitoin käden het viileän veden alle....siinä sit pidin sitä viisi minsaa..ja ja ei jäljen jälkee käteen...ei pudonnut edes pannu kädestä...onhan tämä vähän aikaa vievä keino..mutta sillä välttyy turhalta feministiltä...tai sit homma täytyy hoitaa pimeessä..silloin voi sen patalapun pitää...:))hai kirjoitti:
no itselle sattunut...siis tapa...:)
No mulla oli makkarapannu uunissa..siis sellaisessa rautapaistin pannussa...ja mä sitä ottamaan..noo kyllä mulla patalappu kädessä..väärässä vaan..ja ei kun kahvasta kiinni...no poltti se niin perhanasti mutta laitoin käden het viileän veden alle....siinä sit pidin sitä viisi minsaa..ja ja ei jäljen jälkee käteen...ei pudonnut edes pannu kädestä...onhan tämä vähän aikaa vievä keino..mutta sillä välttyy turhalta feministiltä...tai sit homma täytyy hoitaa pimeessä..silloin voi sen patalapun pitää...:))taidan pistää verhot kiinni,niin ei kolme metriä korkean pensasaidan takaa kulkijat näe.
Olen sen verran kuitenkin pelkuri,että jos joku yllättäis patalaput käsissä,niin häpeä varmaan salpaisi hegityksen ja silloin ei olis kauhukaan kaukana.
ps.Leppiosa henkireikä tämä vastaanottosi.
Olen sitä salaa jo lueskellut aiemmin.- meriv
emw34 kirjoitti:
taidan pistää verhot kiinni,niin ei kolme metriä korkean pensasaidan takaa kulkijat näe.
Olen sen verran kuitenkin pelkuri,että jos joku yllättäis patalaput käsissä,niin häpeä varmaan salpaisi hegityksen ja silloin ei olis kauhukaan kaukana.
Olen sitä salaa jo lueskellut aiemmin.Ettekö ole ikinä ajatelleet kuinka moni nainen ihailee - ainakin silmät kosteinä - palomiehiä..
Hankkikaa tulenkestävät hanskat..punaiset, kyynärpäähän ulottuvat ja vielä haisaappaat jalkaan ja tulenkestävä essu suojaamaan tulevaisuutta.
Siinä ei pitele naapurinrouvaa edes kolmemetrinen, sähköistetty piikkilanka-aita. meriv kirjoitti:
Ettekö ole ikinä ajatelleet kuinka moni nainen ihailee - ainakin silmät kosteinä - palomiehiä..
Hankkikaa tulenkestävät hanskat..punaiset, kyynärpäähän ulottuvat ja vielä haisaappaat jalkaan ja tulenkestävä essu suojaamaan tulevaisuutta.
Siinä ei pitele naapurinrouvaa edes kolmemetrinen, sähköistetty piikkilanka-aita.turvatoimia edelleen kiristetävä.Laitetaan vielä rullaverho alas ja verhovalo katkaisemaan loputkin heijastumat.
Naapurina kun asustaa oikein upea,pitkä nuori perhenäiti.
En tietenkään voi asettaa heidän nuorta rakkauttaan vaakalaudalle,koska olen itsekin hyvin,hyvin tunnollinen perheenisä.
Nuo suoja-varusteet kyllä verstaalta löytyiskin,mutta väri ei täsmää. Ja toisekseen sitä noissa vuosikymmeten aikaisissa hitsaus/hiontatöissä eräänlaista sm-'kissa-hiirileikkiä on joka paikkaan osaavien kipinöiden kanssa tullut leikittyä,että siinä suhteessa olen melko paksunahkainen,jos näin vios sanoa,ja hups,taisin muuten jo sanoakin.emw34 kirjoitti:
taidan pistää verhot kiinni,niin ei kolme metriä korkean pensasaidan takaa kulkijat näe.
Olen sitä salaa jo lueskellut aiemmin.Me kaikki näistä tehdään luettavaa...oikeesti täytyy myöntää mukavaa tämä minunkin mielestä lukea on...makeita ihmisiä tässä häärii...:)
meriv kirjoitti:
Ettekö ole ikinä ajatelleet kuinka moni nainen ihailee - ainakin silmät kosteinä - palomiehiä..
Siinä ei pitele naapurinrouvaa edes kolmemetrinen, sähköistetty piikkilanka-aita.Kylän suurin kypärä ja...."...onko se noin..ääh mulla sit väärä ammatinvalinta aikoinaan...
Pitäskö pyrkiä VPKon hommiin...:)) ottaisivat vaikka aseman vahdiksi vanhan miehen....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604866Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362209Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti581969- 1981938
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1711589Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2961515Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061280- 881209
- 2071182
- 651154