Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. Päivän hommat hoidettu?
    Kierrettiin vaimon kanssa järvi ympäri ,sellainen 15 km.sauvakävelylenkki ja voimisteltuakin tuli riittävästi,sillä hirvikärpäsiä sai usean km.matkan ajan irroitella milloin mistäkin.

Ja siksi kai vesi tuli mieleen.
  2. verry sorry!
  3. vanhaa se tämäkin..
  4. olen asiaa mielessäni käsitellyt.

Olen sen tyypin henkilö,että saan parhaan tyydytyksen pikemmin niin,että yritän selvitä mahdollisimman vähin kirjatiedoin karikoiden yli, oli sitten kyseessä työ tai muu elämänalue.

Tosin perustiedot ammatin suhteen olen hankkinut,mutta ns.nappulatieto/katalogit ym. ja ulkoa opeteltu liturgia ei ole koskaan ollut minun juttuja.

Olisin saanut vapaa-oppilaan paikan sen ajan yhteiskouluun ja opettaja usean kuukauden yritti käännyttää minua sinne,ja samaten konepaja koulun päästötodistuksen stipendinä metsäteollisuusyritys olisi maksanut palkan teknillisen-/teknillisen korkeakoulun opiskelun ajalta,mutta en suostunut siihenkään,koska samaan aikaan yhtiö energia kriisiin vedoten ilmoitti tulevista henkilöstön supistustarpeista.(olin ko.yhtiön palveluksessa koulutuksen aikaan)

Ja sen vuoksi en kieltäytynyt,että olisin epäillyt,ettei työpaikkaa heiltä olisi saanut(pysynyt),vaan ajattelin,että mieluummin jatkan käsin tekemistä,kuin ryhtyisin pikkupomoksi saati "luomaan jotain uraa työelämän hierarkiassa".

Niitä päätöksiä en ole koskaan katunut ja ainoa asia,joka jäi nuoruudesta harmittamaan,on se,etten viitsinyt opetella edes yhtä vierasta kieltä.

jk.tämä kirjoitus siksi,että se kuvaa selvimmin,minkälainen elämän srategia on omintani.
    Ja siksi ehkä yrittäjän tie oli luonnollinen valinta elämän kutsumuksena,koska sitä se kohdallani oli ja vieläkin sairaseläkeläisenä läh.harrastuksena.