Vapaa kuvaus

- täysi-ikäisten lasteni mielestä "maailman paras isä"; saattavat joskus sortua kyllä lievään liiotteluun,mutta tavoilleni uskollisena,en heitä käy tuomitsemaan vaan "rakastan heitä juuri sellaisina" kuin ovat. Ts.olen saanut elämän tärkemmän lahjan,hienot lapset ja siksi kiitos puolisolleni tämän asian toteutumisesta. Jaa'a,ettäkö vaimon mielestä "maailman;;olkoon,eipä siitä enempää,mutta tykkää kuiteskin,ainaskin luulen niin,ainaskin nuorempana,ainaskin jostain jutusta silloin. No,omasta mielestä mussa asuu ainakin muutama hippi,Robin Hood, Pelle Peloton ja Esa Saarinen. S-postia voi lähettää kaiken näköiset,kokoiset,ikäiset,asiallista ja vaikka "epäasiallista",postia lähettävät,koska siinä usein piilee myös joku muu merkitys,kuin kuin toiselle tarkoitettu pahan olon tuottamisen tarve. sp.osoite [email protected] Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

28

Kommenttia

4775

1. sori,en malttanut olla sanomatta.
  2. todella.
    Sen olen yhden kerran kokenut jo yli viisitoista vuotta sitten.

En ollut sentään pettävä osapuoli,mutta sen seurauksena käytiin vaimon kanssa perusteellinen ja rehellinen analysointi myös niistä kotikutoisista syistä,jotka edesauttoivat tilanteeseen ajautumista.

Itsekin olin onnellisen tietämätön vaimon perimmäisistä toiveista/tarpeista.Luulin kyllä tietäväni jo siihen ikään(yhdessä jo silloin 13-vuotta),mutta oman äidin usein käyttämä fraasi,luulo ei ole tiedon väärti,oli "unohtunut"ja siinä arjen pyörteissä(yrittäjänä),kuvittelin,että kotona on kaikki hyvin,kunhan vain teen seitemän päivää viikossa töitä ja hankin tarvittavaa vaurautta kodin ja irtaimen hankkimiseksi ja sen puolen kyllä kohtuu hyvin hoidinkin.

Eipä kai tarvi paljon enemmin kertoa,miksi asiat menivät lähes karille.

Usein olen palstalta lukenut,että syrjähypystä ei voi koskaan täysin 'toipua'.
    Voin kyllä vannoa,että voi,ei tietysti kaikissa tapauksissa,mutta omassa liitossa se oli yksi niitä konkreettisia asioita,joka sai suhteeseen panostuksen molemmilta osapuolilta aivan uudelle tasolle ja itsestäänselvyyksiä ei enää ollut,vaan vieläkin huomioidaan toisemme ja tuodaan esiin tunteet,oli ne sitten hyviä tai pahoja ja otetaan ne "todesta".

Olen todella hyvilläni,ettei liitto siihen kaatunut.
    Sekin jo tullut moneen kertaan aiemmin sanottua,että luottamus vaimoon on aivan ehdoton ja vaimon minuun.
    Mustasukkaisia emme ole koskaan olleet,ei ennen,eikä myös jälkeen ko.tapauksen.

ps,tilanne olisi varmaan toinen,jos jommalla kummalla olisi alkoholi juhlimisen kyytipoikana,silloin saattaisi olla,että lojaalisuus ja tunnetila ei aina olisi tasapainossa,vaan saattaisi niitä lipsumisia tulla puoli vahingossakin.
  3. Vai pitääkö olla pitkään?

Olen ollut sonera/teliasoneran asikkaana vuodesta-93.¨ja hyvin on mennyt,en edes kotisoittoa ole viitsinyt hankkia,ja mitään muitakaan lisukkeita en ole pyytänyt,eikä kai niitä ole tarjottukaan,koska arvelevat että siinä on sellainen juntti,joka maksaa mitä pyydetään ja oikeassa ovat olleet.

ps.ei ole aavistustakaan,mitä on kk.maksu ja mitä puhelut maksavat.Tekstareita en viitsi kirjoitella.Laskut ovat n.40-60 euroa/kk.