Kestätkö arkipäivät hyvin, vai joudutko silloin tällöin arkea pakoon?
Mitkä ovat keinosi saada arjesta juhlaa? Vai tarvitseeko arjen ollakaan juhlaa?
Arkea pakoon
5
578
Vastaukset
tais olla kohdallani niin,että se olikin arki joka ei kestänyt minua,vaan laittoi minut vilttiketjuun pois liiasta arjen 'hyväksikäytöstä'.
ts.läh.20-vuotta seitsemän päiväistä ja yli,....,no,jätän lopun sanomatta,koska ei sitä juuri kukaan uskoisi,eikä sinällään muille mitään käytännön merkitystä.
Nyt olen alkanut nauttia myös joutenolosta oiken "täyspäiväisesti"ja hyvällä omallatunnolla.Vaan kestämisen varmistamiseksi kannattaa pitää niitä juhlahetkiä. Olen huomannut, että sitä paremmin menee, mitä useammin voi sanoa hiljaa itselleen: "Tämä on päivän paras hetki!"
Se hetki voi olla, kun heittää vähäksi aikaa töissä kengät pois ja pyörittelee nilkkojaan. Tai istahtaa tuoremehulle kesken kamalimman rumban. Soittaa lapsenlapselle kuulumisia, ja se kertoo että "Mimmu kuule minula on uuti kaivuli tuu kattoon!"
Oikeastihan se päivän oikeasti paras hetki on, kun on päässyt töistä. Ja sitten...
Vaan nyt on mentävä, tai kirjoitan aiheesta romaanin.- keskiyonkehraaja
Mutta toisinaan etsin kyllä arjen keskelle sitä rauhaa.
Muutama tunti yksin metsän hiljaisuudessa sillon tällön auttaa jaksamaan sen hirveen hulabaloon mitä meidän arki usein pitää sisällään.Tai ehkä se onkin juuri sitä pakenemista, tuo halu olla yksin omine ajatuksineen.
Hyvin sujuneen arkipäivän jälkeen tuntuu että elämä on yhtä juhlaa... - puskis
Olen yksityisyrittäjä,työskentelen silloin kun haluan (siis esimerkiksi öisin jos en nuku),sinkku,asun yksin mukavassa talossa saaressa luonnon keskellä,arkeni on yhtä juhlaa!
- juhla
kurjaa - ainakin meidän avioliitossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954