olen odottanut, että tämä kone halaisi minua joskus , mutta ei - tämä kylmä, kova ja tyly ystävä..
Hyvää alkavaa viikkoa kaikille; miten tuntevia teidän koneenne ovat tänä aamuna?
Minä
68
2133
Vastaukset
- Mirre
Elä oikeeta elämää!!!
- Pirre*
möhkäle siitä huolimatta joskus ottaa ja mutistaa oikein kunnolla...:)
- Angi ....
Pirre* kirjoitti:
..samalla.. On muuten liian sähköinen ja kuuma kapistus.
- Pirre*
Angi .... kirjoitti:
..samalla.. On muuten liian sähköinen ja kuuma kapistus.
ei haittaisi..:)
- mekatron
Pirre* kirjoitti:
ruudun läpi sinne näppäimistöllesi ja oikein yllättää.
Saattaisit saada sellaisen säväyksen, että ambulanssia kaivattaisiin...
Ambulanssi-miehet ihmettelisivät niitä virtuaalikäsiä ympärilläsi ja minä täällä omaa torsoani.
Kaikkea sitä tuleekin mieleen :)).
Mutta oikein hyvää viikon alkua Pirrelle, Kakulle, n52:lle ja kaikille muillekin.
Aurinkokin paistaa ja räkättirastaat laulavat.
Älkääkä syyttäkö omaa konettanne, vika on kyllä vahvasti suomi24:n omissa järjestelmissä... - Pirre*
mekatron kirjoitti:
Ambulanssi-miehet ihmettelisivät niitä virtuaalikäsiä ympärilläsi ja minä täällä omaa torsoani.
Mutta oikein hyvää viikon alkua Pirrelle, Kakulle, n52:lle ja kaikille muillekin.
Älkääkä syyttäkö omaa konettanne, vika on kyllä vahvasti suomi24:n omissa järjestelmissä...aika... hmm..vaikuttavaa, siis kokonaanko meinasit tulla tärähtää, vai räpylätkö vain ujuttasit...:))
Mutta elä nyt ihan oikeesti...hyvä ihminen, säre sitä konettasi, kyllä mie yritän nyt toipua tästä maanantaimatalasta..:)
KIITOS emppis symppis mekatrooni..:), mihin mie joutusin iliman teitä palstalaiset.. Pirre* kirjoitti:
ei haittaisi..:)
Ne 'pienet kipinät' siitä koneesta!
Meikäläinen tyytyisi kyllä hyvinkin katselemaan sanallisia kipinöitä kauempaa, olen nimittäin niin staattisella sähköllä latautunut tyyppi, että tuskin uskallan auton ovia availla tekemättä pieniä 'koekosketuksia'. Ne tällit, joita saan kesät, talvet...sattuvat.
Joskus iltaisin huvittelen pimeässä katselemassa kuinka sormenpäistä räiskähtelee valkoisia , no...lieskoja ne ovat. Ei auta vaatteiden huuhteluaineetkaan.
Paras esimerkki lienee eräältä talvelta, kun parvekkeen oven lähellä oli lapsenlapsen leikkikaluja ja joka kerran koskiessani oven kahvaan kuului 'pling'! Siinä oli n. puolen metrin päässä lattialla muksun leikkikassakone, patterilla toimiva. Kuvittelin ensin, että se ilmoittelee pariston tyhjentymisestä, mutta kun kone toimii vieläkin samalla patterilla, niin kyllä se oli vaan sitä kipinöintiä.
Uskokoon ken tahtoo, minä ainakin uskon ja lähetänkin Sinulle Pirre nyt ajatukselliset koetäräytykset! :))))- Pirre*
TiaLiinu kirjoitti:
Meikäläinen tyytyisi kyllä hyvinkin katselemaan sanallisia kipinöitä kauempaa, olen nimittäin niin staattisella sähköllä latautunut tyyppi, että tuskin uskallan auton ovia availla tekemättä pieniä 'koekosketuksia'. Ne tällit, joita saan kesät, talvet...sattuvat.
Joskus iltaisin huvittelen pimeässä katselemassa kuinka sormenpäistä räiskähtelee valkoisia , no...lieskoja ne ovat. Ei auta vaatteiden huuhteluaineetkaan.
Paras esimerkki lienee eräältä talvelta, kun parvekkeen oven lähellä oli lapsenlapsen leikkikaluja ja joka kerran koskiessani oven kahvaan kuului 'pling'! Siinä oli n. puolen metrin päässä lattialla muksun leikkikassakone, patterilla toimiva. Kuvittelin ensin, että se ilmoittelee pariston tyhjentymisestä, mutta kun kone toimii vieläkin samalla patterilla, niin kyllä se oli vaan sitä kipinöintiä.
Uskokoon ken tahtoo, minä ainakin uskon ja lähetänkin Sinulle Pirre nyt ajatukselliset koetäräytykset! :))))pitää jo hankkia kunnon maadotukset..:))
- Pirre*
TiaLiinu kirjoitti:
Uskokoon ken tahtoo, minä ainakin uskon ja lähetänkin Sinulle Pirre nyt ajatukselliset koetäräytykset! :))))ne sellaiset staattista sähköä (muka) johtavat "hihnat"..:), ne sellaiset joita nykyään näkee vain venäläisten ajamissa Ladoissa...jos pistäisit kokeeksi muutaman lukkoneulalla hameen helmasta maata viistämää...:)
Pirre* kirjoitti:
ne sellaiset staattista sähköä (muka) johtavat "hihnat"..:), ne sellaiset joita nykyään näkee vain venäläisten ajamissa Ladoissa...jos pistäisit kokeeksi muutaman lukkoneulalla hameen helmasta maata viistämää...:)
...kohta ne formulakisat saavat? Voisin olla jotain Schumi-luokkaa staattisella sähköllä kulkevan Ladan ratissa. Mitä nillä maadoituksilla niin kauan kuin jonkun mielestä kipinät on kivoja, esim. pikkumuksu sai tällin ja nauroi sanoen, kokeillaan uudestaan! Jotakuta kädestä tervehtiessä saattaa myös rätsähdellä.
Jokos siellä on ukkosenjohdattimet korvallisilla?- Kakku
TiaLiinu kirjoitti:
Uskokoon ken tahtoo, minä ainakin uskon ja lähetänkin Sinulle Pirre nyt ajatukselliset koetäräytykset! :))))"maadoittaa" itsesi ennenkuin kosket autonoveen. Siis kun avaat oven noustessasi autosta, linttaa jalka ensin maahan ja vasta sitten kosket siihen oveen. Ainakin minulla auttaa.
- Kakku
mekatron kirjoitti:
Älkääkä syyttäkö omaa konettanne, vika on kyllä vahvasti suomi24:n omissa järjestelmissä...Toivotan myös sinulle hyvää viikkoa! (tulin oikein hyvälle tuulelle. :0)))))))))
Ja Pirrelle myös hyvää viikkoa toivotan mä. Kyllä tämä viikon ankein päivä on kohta taputeltu. :0) - Pirre*
Kakku kirjoitti:
Toivotan myös sinulle hyvää viikkoa! (tulin oikein hyvälle tuulelle. :0)))))))))
Ja Pirrelle myös hyvää viikkoa toivotan mä. Kyllä tämä viikon ankein päivä on kohta taputeltu. :0)ja hyvää yötä...:)
- Marion.T
vissiin lopullisesti - ei halaa eikä lähetä viestejä, katsotaampa tuleko tämä perille...
Mä voin halata sinua näin virtuaalisesti, jos sattuu tämäkään viesti onnistumaan :)))
Sulla on ollut kovat taistelut, mutta olet sankarillisesti selvinnyt voittajana ONNEA :DDDD
(mun kone tuntee kohta potkun persuksissaan ellei vieläkään onnistu)- Pirre*
, mie kans kyllä vähä haukuin tätä tänäaamuna samasta syystä, oisko tuo suuttuna siitä..*miettii* ja onkohan tämä pitkävihaista sorttia...:(
(Voisivat ne kehittää näihin silti jotkut räpylät joilla halata...) - Pirre*
pieni adrenaliinipläjäys tekee välillä hyvää minun psyykkelleni...:))
- Marion.T
Pirre* kirjoitti:
pieni adrenaliinipläjäys tekee välillä hyvää minun psyykkelleni...:))
sellainen seesteinen vaihe :)))
Odottelen vain ihmeissäni, että mitenkäs se näin kauan on kestänyt :DDD - Pirre*
Marion.T kirjoitti:
sellainen seesteinen vaihe :)))
Odottelen vain ihmeissäni, että mitenkäs se näin kauan on kestänyt :DDDsykleittäin ilmaantuvaa sorttia, pitäisiköhän ottaa jo kalenteri käyttöön..:))
Mie jo heitin iteltäni sen vahtimisen, mutta kai se pakko on ottaa taas käyttöön...
- Talisker
mutta niin tunnen minäkin olevani.
Kai tää viikko tässä lähtee kunhan kahvia saan.
Lykkyä pyttyyn teillekin lajitoverit,enää kymmenen kuukautta ja kesälomalle.- Pirre*
taidat olla oikea positiivari * että vain 10 kuukautta..*..:), kyllä tuolla elämänasenteella yhestä maanantai debiksestäkin selviää ..ja kahvia vielä siihen..:))
- Talisker
Pirre* kirjoitti:
taidat olla oikea positiivari * että vain 10 kuukautta..*..:), kyllä tuolla elämänasenteella yhestä maanantai debiksestäkin selviää ..ja kahvia vielä siihen..:))
herkkä luonne.
Kun saa halosta päähän,niin tulee vedet silmiin. - Pirre*
Talisker kirjoitti:
herkkä luonne.
Kun saa halosta päähän,niin tulee vedet silmiin.olet korkeintaan saanu..:))
Ei liity oikein asiaan, mutta tuosta leivonnaisesta, ja sillä iskemisestä tuli mieleen, että poika kerran kysyi, silloin näsäviisas iässä, että olisiko sulla äiti pesäpallomailaa antaa..mie kysyn että mitä sie sillä...olivat kuulemma pallot jo valmiina..tarkoitti miun tekemiä pikkupullia..ilkiö oli hyväkäs silloin..:)
- n52
Mulla kone aina yhtä aulis.
Antaa kirjoitustilaa,mielenkiintoisia avauksia...=),laskuja,ilmoittaa tuhlaamisesta,keskeneräisistä teksteistä,huutaa tarvittaessa(musiikki),vie liikaa aikaa,vaatii aikaa,mutta luojan kiitos ei ole kodissani keskeisellä paikalla vaikka ei olekkaan nurkassa(vielä)ja pikku nykäisyllä poistettavissa....=)
Hyvät alkavat viikot!
Sulla upeita tauluja?- Pirre*
melkein mielialojeni mukaan... siis ilimoja myöten; nyt kyllä jotain valonpilkahdustakin näkyy..:)
Mutta todella kylmältä tämä kone tuntuisi, jos sen sisällä ei olisi ihmisiä...teitä..:), kun ne vielä ne kädet...
- sarkikala
tänä aamuna, heti kun avasin sen, että joku uusi mato on leviämässä ympäri maailmaa. Samalla se kuitenkin ilmoitti että "älä ole huolissasi, minä vedän suojapeitteen päälleni ettei mato pääse kimppuuni". Kiltti kone, eikö vain?
- Angi ....
Pidä hyvää huolta tuollaisesta ystävästä..he (:-)
- Pirre*
joko ne virusten torjuntaohjelmat ovat nuin pitkälle kehittyneitä...ja kilttejä...kyllä tämä kone on sittenkin hyvä..*huokaus ja katsahdus ylös pilviin..kiitos*..
- Marion.T
jo luikertelee täällä koneessa, niin paljon on reistaillut, ilmoitti eilen että on havaittu 679 virusta ja ne kaikki olivat kuulemma tulleet eilisen aamun aikana - ei ole ihme että on itsellänikin kurkku kipeä ja flunssa iskemässä päälle :((
Sitten kone yritti poistaa niitä hiljalleem raksutellen - hitto ja kaikki palomuurit ja sen sellaset turvajutut tähänkin on hommattu.....
Heitän kohta koko tämän pirullisen saastuneen vehkeen ikkunasta ulos.... - sarkikala
Marion.T kirjoitti:
jo luikertelee täällä koneessa, niin paljon on reistaillut, ilmoitti eilen että on havaittu 679 virusta ja ne kaikki olivat kuulemma tulleet eilisen aamun aikana - ei ole ihme että on itsellänikin kurkku kipeä ja flunssa iskemässä päälle :((
Sitten kone yritti poistaa niitä hiljalleem raksutellen - hitto ja kaikki palomuurit ja sen sellaset turvajutut tähänkin on hommattu.....
Heitän kohta koko tämän pirullisen saastuneen vehkeen ikkunasta ulos....F-Secure -virustorjuntaohjelma palomuureineen. Alkupaketti maksaa noin 65€ ja päivitys (lisenssin uusiminen) kerran vuodessa maksaa 50€. Ai mutta nythän minä mainostin taas... Saa nähdä poistetaanko tämä viesti. Lue nopeasti!
- Marion.T
sarkikala kirjoitti:
F-Secure -virustorjuntaohjelma palomuureineen. Alkupaketti maksaa noin 65€ ja päivitys (lisenssin uusiminen) kerran vuodessa maksaa 50€. Ai mutta nythän minä mainostin taas... Saa nähdä poistetaanko tämä viesti. Lue nopeasti!
juuri onkin - hitto soikoot, siitä huolimatta viruksia pukkaa...
Tuntuu älyttömältä maksaa torjuntaohjelmista ja palomuureista kun kone vilisee matosia...
Meille laitettiin pari kuukautta sitten tämä uusin versio F-Securesta mutta meno jatkuu samana. :((
Kai se syy on siinä, että poika käyttää konetta vaikka mihin imuroimisiin ja ne pahimmat pöpöt kyllä tulevat palomuurienkin läpi :((
Juuri muutama päivä sitten huomasin että sähköpostiini tulee postia aivan väärällä osoitteella täältä kotimaasta ja aina Amerikasta asti, kun soitin Elisalle niin ne kovasti ihmettelivät että miten se voi olla mahdollista.
Aivan outoja ihmisiä sitä postia lähettelevät, ja ihan eri osoitteella mikä minulla on...Siitä huolimatta eksyvät minun sähköpostiini.
En kyllä ymmärrä itsekään miten väärä sähköpostiosoite voi eksyä mun postiini...
Hot mailin sähköpostissa ei sitä ongelmaa ole ollut, mutta tuolla kotiposti.netissä kylläkin.
Eipä sitä näköjään tiedä mihin se sähköposti joutuu kun sen koneelta lähettää.. Marion.T kirjoitti:
Tuntuu älyttömältä maksaa torjuntaohjelmista ja palomuureista kun kone vilisee matosia...
Meille laitettiin pari kuukautta sitten tämä uusin versio F-Securesta mutta meno jatkuu samana. :((
Kai se syy on siinä, että poika käyttää konetta vaikka mihin imuroimisiin ja ne pahimmat pöpöt kyllä tulevat palomuurienkin läpi :((
Juuri muutama päivä sitten huomasin että sähköpostiini tulee postia aivan väärällä osoitteella täältä kotimaasta ja aina Amerikasta asti, kun soitin Elisalle niin ne kovasti ihmettelivät että miten se voi olla mahdollista.
Aivan outoja ihmisiä sitä postia lähettelevät, ja ihan eri osoitteella mikä minulla on...Siitä huolimatta eksyvät minun sähköpostiini.
En kyllä ymmärrä itsekään miten väärä sähköpostiosoite voi eksyä mun postiini...
Hot mailin sähköpostissa ei sitä ongelmaa ole ollut, mutta tuolla kotiposti.netissä kylläkin.
Eipä sitä näköjään tiedä mihin se sähköposti joutuu kun sen koneelta lähettää..laki antaa siihen "absoluuttisen"selityksen.
Tämä aineen häviättömyyden laki,ts.koska koneet on "palomuureilla"kaikkialla suojattu,niin varmaan sitten singahtelevat niistä muureista aikojen kuluessa pääovesta sisään,kun se sitä raotetaan,ja silloin maili ei katso osoitetta mihin itsensä pukkaa.
Näin on marjat ja jos et usko,niin valehtelen lisää.emw34 kirjoitti:
laki antaa siihen "absoluuttisen"selityksen.
Tämä aineen häviättömyyden laki,ts.koska koneet on "palomuureilla"kaikkialla suojattu,niin varmaan sitten singahtelevat niistä muureista aikojen kuluessa pääovesta sisään,kun se sitä raotetaan,ja silloin maili ei katso osoitetta mihin itsensä pukkaa.
Näin on marjat ja jos et usko,niin valehtelen lisää.korjausta.
Siis ne mailit sinkoilevat muurista toisiin ja niin kauan,että mailin mentävä "reikä"sattuu kohdalle.Siksi joskus viestit viipyilevät ja osoitteet sekoittuvat,että näin tarkoitin.
Siis valehtelin lisää vaikket vielä kertonutkaan,usotko vaiko et.
Ps.Äläkäs alja väittämään,että olis miehen logiikasta kyse,vaan vakta-homma,sanon minä..- Marion.T
emw34 kirjoitti:
korjausta.
Siis ne mailit sinkoilevat muurista toisiin ja niin kauan,että mailin mentävä "reikä"sattuu kohdalle.Siksi joskus viestit viipyilevät ja osoitteet sekoittuvat,että näin tarkoitin.
Siis valehtelin lisää vaikket vielä kertonutkaan,usotko vaiko et.
Ps.Äläkäs alja väittämään,että olis miehen logiikasta kyse,vaan vakta-homma,sanon minä..logiikkaa niin mitenkähän tuon naisen logiikan kanssa olisi.
Ymmärrän jos posti tuo kirjeen väärään osoitteeseen, mutta että kone - toisaalta tietokone ymmärtää vain kaksi merkkiä 1 ja 0 eikä mitään muuta - tiedätkös sen :)))
Näistä ykkösistä ja nollista se tekee kaiken mitä nyt kone sitten tekeekin... Marion.T kirjoitti:
logiikkaa niin mitenkähän tuon naisen logiikan kanssa olisi.
Ymmärrän jos posti tuo kirjeen väärään osoitteeseen, mutta että kone - toisaalta tietokone ymmärtää vain kaksi merkkiä 1 ja 0 eikä mitään muuta - tiedätkös sen :)))
Näistä ykkösistä ja nollista se tekee kaiken mitä nyt kone sitten tekeekin...sen tietokoneen suurin puute onkin,joka myös on sen paras ominaisuus.
Puute on 1 ja 0.ssa,ettei kone oikeesti ymmärrä mitään,mutta se paras ominaisuus sitten onkin,ettei se tee koskaan mitään omia "päätöksiä"tai "vedä johtopäätöksiä"vaan kiltisti suorittaa annettujen yksien ja nollien loogista käskytystä.
Ja"inhimillinen" ominaisuus sillä vielä on,se osaa kaatua ja huilata,jos sitä ylikuormittaa ja joskus tuntuu että oikeesti kiukutteleekin ja osaa olla hiton rasittava,kun sille päälle sattuu.- sarkikala
Marion.T kirjoitti:
Eipä sitä näköjään tiedä mihin se sähköposti joutuu kun sen koneelta lähettää..koneeseen sen uuden F-Secure -version, niin annoitteko silloin torjuntaohjelman skannata koko kovalevyn sisällön? Jospa silloin jo oli koneessa viruksia! Ei niitä uusia kyllä voi tulla sen ohjelman ja sen palomuurin läpi jos se on ohjelma nimeltään "F-SECURE INTERNET SECURITY" 2005 ja ala-
otsikot: Antti-Virus, Palomuuri & Anti-Spyware, Roskapostin halinta & Lapsilukko.
Tarkista asia!
taitaa jatkaa,mihin eilen jäi.Ts.Tunteet pinnassa ja ruutu hehkuu lämpöä.
Täältä myös sylintäyteinen halaus,(siis hiukan alle kahden metrin mittainen),jos sillä vaikka alkuun päästäis.
Hyvää huomenta ja viikkoa myös sinne itä-suomeen.- Pirre*
ihan köriläs halaus...voi kun lämmitti...:)
*ei se ihme jos hehkuu*
ps. mistä niitä lämpöhehkuisia ruutuja saa..ja oliko kallis:?
- Taatto
Tosi itsepäinen. Siksi kostan sen välillä keskisormen näpytyksillä.
- Pirre*
käyttö on kyllä aika tuhmaa, ja Taatto jo....* :) *
Sitäpaitsi pahaa ei saa pahalla kostaa...* tulipa omahyväinen olo *.
Minä tätä luupäätä vain pikkusen luunappilla näppäsin, se on sentään sivistynyttä kasvatusta....:/ - Taatto
Pirre* kirjoitti:
käyttö on kyllä aika tuhmaa, ja Taatto jo....* :) *
Sitäpaitsi pahaa ei saa pahalla kostaa...* tulipa omahyväinen olo *.
Minä tätä luupäätä vain pikkusen luunappilla näppäsin, se on sentään sivistynyttä kasvatusta....:/Niin tyhmä, ettei ymmärrä edes väistellä mun keskisormea, kokekoot kohtalonsa ja alistukoot siihen. Sitäpaitsi tää menee kohta - kun on niin saamarin hidas ja laiska - läppärien taivaaseen. Uuden koulutan paremmin tavoilleni ja kutitan sitä joka sormella, silleen kivasti.
- Pirre*
Taatto kirjoitti:
Niin tyhmä, ettei ymmärrä edes väistellä mun keskisormea, kokekoot kohtalonsa ja alistukoot siihen. Sitäpaitsi tää menee kohta - kun on niin saamarin hidas ja laiska - läppärien taivaaseen. Uuden koulutan paremmin tavoilleni ja kutitan sitä joka sormella, silleen kivasti.
liian hyvällekään, tulee vielä liian vaativaksi ja rupeaa aina tahtomaan vaikka mitä...esilämmitykssii...:))
* :)..vihellän, en sanonut mittää * - Taatto
Pirre* kirjoitti:
liian hyvällekään, tulee vielä liian vaativaksi ja rupeaa aina tahtomaan vaikka mitä...esilämmitykssii...:))
* :)..vihellän, en sanonut mittää *Tää esileikki nykyisen läppärin kanssa ei ole oikein suhteessa sen suorituskykyyn. Minä sentään olen paljon vanhempi. Dee dee.
- vaille 54.
halaan ja rutistan näin kylmän koneeni kautta, mutta minäpä oonkin tottunut kylmiin halauksiin muuallakin kuin Inari-järvessä. Ihan totta mukava "tuttava" oot jolle voi vaikka välillä nyyhkii kun on paha olla ja aina on nessupaketti valmiina, iloon ja suruun. Kiitos sulle.
- Pirre*
näihen huurteisten ruutujen läpi, siitä se taas, ja mie aina kinua täältä halauksia, huomasitko...:))
Olenkohan "hyväksikäyttäjä"...:(
Kiitos...nenäliinasta siullekkii...:)
- sinih52
viime yönä ja aamuna että ei hallunnut mitään lähettää halusi pitää kaiken itsellään ei jaettavaksi muille..:=)))
ehkä se halusi sanoa mullekin että
Sitä ehtii elämässä mitä tahansa kun ei hosu.
:=)))
Hyvää päivänjatkoa kaikille - Hemmo
..ootkohan sä liikaa tääl sätissä? pystytkös olemaan viikon muualla?.. :)
- Pirre*
"hemmolla se onnistuu katos ja ihan töissä..:)
- ollaan
omasta koneesta poksahti joko prossa tahi emolevy...
Ei tää mamman kone tunnu yhtään niin läheiseltä ja äänikin on omituinen ja näyttö aivan liian kirkas...
Sitäpaitsi oma tuolikin on paljon parempi.
Taitaa tietsikat olla vähän samanlaisia kuin autot, jostain syystä niihin kiintyy.
=DW=- Pirre*
Tottakai, vaikka kuka on hieman omituinen, jos joku vieras alkaa näpelöimään ihan noin vain, sille oisi pitänyt esitellä itsensä, varovasti ja hienotunteisesti ..:), muistitko:?
Oma tuoli on aina parempi, oman kokonen kuoppa siinä ja muutkin viritykset omien mittojen mukaan.
Ilomielin vaihtaisin aina autoni (uudempaan), en ole autoihin kiintyvää sorttia, mutta se kai on yksi niitä paljonpuhuttuja eroja miesten ja naisten välillä..:)
- Nallukka
*Halii Pirren*..Oikein aidon tuntuisesti!
*hymy*
Olis muuten ihmisillä ihan oikeassakin elämässä paljon enemmän toisille annettavaa.
*Lämmintä syksyä sulle toivotan*Myös sisäistä!- Pirre*
tulipa lämmin olo...ihanaa halailla näinkin, tietysti ne livehalaukset on niitä parhaita..:))..
Miksi me suomalaiset ollaan tälläisiä jörriköitä, kyräilemme toisiamme epäluuloisesti kulmiemme alta...ja sitten sairastamme... - Nallukka
Pirre* kirjoitti:
tulipa lämmin olo...ihanaa halailla näinkin, tietysti ne livehalaukset on niitä parhaita..:))..
Miksi me suomalaiset ollaan tälläisiä jörriköitä, kyräilemme toisiamme epäluuloisesti kulmiemme alta...ja sitten sairastamme...Sairastamme?
Tuskin se halauksiin liittyy.
*hymyyn*kuitenkin...sanoohan se sananlaskukin:
Nauru pidentää ikää,vaikka se ei aina ulospäin näykkään.
Saas nähä milloin pääsen taas koneelle.
Menee junnut aina edelle.
Sinun kanssasi vois jutella vaikka pitempääkin.
*toivottavasti vielä tapaamme*
*Vaikka vaan virtuaallisesti*
*Älä unohda HYMYÄ* - Pirre*
Nallukka kirjoitti:
Sairastamme?
Tuskin se halauksiin liittyy.
*hymyyn*kuitenkin...sanoohan se sananlaskukin:
Nauru pidentää ikää,vaikka se ei aina ulospäin näykkään.
Saas nähä milloin pääsen taas koneelle.
Menee junnut aina edelle.
Sinun kanssasi vois jutella vaikka pitempääkin.
*toivottavasti vielä tapaamme*
*Vaikka vaan virtuaallisesti*
*Älä unohda HYMYÄ*yksinäisyyttä ja sen seurauksia..sitä tarkoitin...ja eiiiiiiiiiiii liity ihaniin halauksiin..:)
- Nallukka
Pirre* kirjoitti:
yksinäisyyttä ja sen seurauksia..sitä tarkoitin...ja eiiiiiiiiiiii liity ihaniin halauksiin..:)
(10v vanha kone saas nähä toimiiko)?
*Pyytää Anteeksi*
Mulla hieman erikoinen tilanne.Jään kohta yksinäni ja en tiedä oikeestaan mitään siitä mitä siitä seuraa.Voin vain kuvitella.Minä voin romahtaa ja alkaa juoda,tai jotain muuta..tiedä häntä?
Mutta kuitenkin:
*Hyvää yötä ja kaaniita unia* - Pirre*
Nallukka kirjoitti:
(10v vanha kone saas nähä toimiiko)?
*Pyytää Anteeksi*
Mulla hieman erikoinen tilanne.Jään kohta yksinäni ja en tiedä oikeestaan mitään siitä mitä siitä seuraa.Voin vain kuvitella.Minä voin romahtaa ja alkaa juoda,tai jotain muuta..tiedä häntä?
Mutta kuitenkin:
*Hyvää yötä ja kaaniita unia*jostain..?
Jos et halua vastata niin ei haittaa, vaan sanon hyvät yöt myöskin sinne.
ps. juomaan ei kannata käydä minkään asian takia.
- 55sinkku
Mut kun sähköpostin avaa ja huomaa että on tullut viestejä,niin johan konekin lämpiää:)))
Sulle kanssa Pirre hyvää alkavaa viikkoa ja kaikille muillekin.- Pirre*
ja halauksiakin tulee, mutta kun ei niitä käsiä..siitä..kuitenkaan...:) noo.. leikki leikkinä, jospa ne pian keksii semmosenkin..
Kiitos toivotuksista, ja mitäs miun voivotuksista, hyvää yötä sinullekin, nyt miun pitää älytä lopettaa...
- Pirre*
tönitte ystävällisesti minut yli tämän matalan maanantain, Kiitos ja Hyvää yötä.
- Itserakasko?
Jännää todeta, että tuoolla keskustelussa muutama 2 -5 ihmistä käyvät pitkin päivää täysin olematonta keskustelua keskenään. Ja sinä "Pirre" olet yksi suurimmista n.s aloittajista. Tuntuu oudolta, että vain muutama ihminen keskustelee tuntitolkulla jonninjoutavasta - ja sitten lopuksi aloittaja kiittelee! Onkohan tämä nyt oikein O.K.? Kysyn vaan Suomi 24:ltä???
- hertta47
Itserakasko? kirjoitti:
Jännää todeta, että tuoolla keskustelussa muutama 2 -5 ihmistä käyvät pitkin päivää täysin olematonta keskustelua keskenään. Ja sinä "Pirre" olet yksi suurimmista n.s aloittajista. Tuntuu oudolta, että vain muutama ihminen keskustelee tuntitolkulla jonninjoutavasta - ja sitten lopuksi aloittaja kiittelee! Onkohan tämä nyt oikein O.K.? Kysyn vaan Suomi 24:ltä???
tässä ketjussa oli 17 keskustelijaa tähän mennessä. Oikeastaan...millainen on ihminen joka pyrkii mollaamaan muita. No, hän on huonolla itsetunnolla varustettu yksinäinen kulkija joka saa pikkuisen nostetta egolleen polkaisemalla kanssaihmistä. Tosin tämä noste on harha ja näyttää henkilön kehittymättömuuden aikuiseksi.
Miten niin ei olisi oikein, he keskustelevat jotka tahtovat. Foorumi on vapaa, ei täällä jaeta kellokorttiaikoja. Sinullakin on sama mahdollisuus keskusteluun, mutta asenteesi saattaa estää iloisen rupattelun muiden kanssa. Rupattelu poistaa stressiä, kannattaisi kokeilla :)) hertta47 kirjoitti:
tässä ketjussa oli 17 keskustelijaa tähän mennessä. Oikeastaan...millainen on ihminen joka pyrkii mollaamaan muita. No, hän on huonolla itsetunnolla varustettu yksinäinen kulkija joka saa pikkuisen nostetta egolleen polkaisemalla kanssaihmistä. Tosin tämä noste on harha ja näyttää henkilön kehittymättömuuden aikuiseksi.
Miten niin ei olisi oikein, he keskustelevat jotka tahtovat. Foorumi on vapaa, ei täällä jaeta kellokorttiaikoja. Sinullakin on sama mahdollisuus keskusteluun, mutta asenteesi saattaa estää iloisen rupattelun muiden kanssa. Rupattelu poistaa stressiä, kannattaisi kokeilla :))Huono itsetunto on sellaisen käyttäytymisen takana,niinkuin sanoit.
Se,että piikittely/ilkeily on heidän toimintatapansa,saattaa olla vain se ainoa tapa,minkä osaavat ja "tietävät"toimivan niin,että tulevat huomatuiksi muiden seurassa.
Valitettavaa tietysti kohteen kannalta,mutta myös heidän(hänen),jotka tuntevat itsensä "riittämättömiksi".
Hehän saavat kuitenkin muilta ketjun osallistujilta monenkertaisen negaation vastaansa,jota muille(t.yhdelle) itse antavat.
Tämä ei tarkoita sitä,että kaikki siittä, erikseen hänelle antaa kirjallisessa muodossa palautteen,mutta selvää kai on,että lähes kaikki mielessään tuomitsevat hänen toimensa.
ps.Elikä,esim tässä ketjussa,suhde on yksi vastaan
jotain..., yli kymmenen,luulisin.- renata1
hertta47 kirjoitti:
Miten niin ei olisi oikein, he keskustelevat jotka tahtovat. Foorumi on vapaa, ei täällä jaeta kellokorttiaikoja. Sinullakin on sama mahdollisuus keskusteluun, mutta asenteesi saattaa estää iloisen rupattelun muiden kanssa. Rupattelu poistaa stressiä, kannattaisi kokeilla :))että selkeää nimimerkkiän käyttävä tulee tavallaan tutuksi muiden palstalaisten kanssa, kun taas joka ilkeilykirjoituksessaan nikkiä vaihtanut herättää halua päästä kaltaisestaan mahdollisimman kauas.
Vaikea ymmärtää miksi Pirre on nyt "vainolaisen" hyökkäyksen kohteena.Arvelen kuitenin, että soliaalisuus ja muut huomioon ottava asenteensa ärsyttää tyyppiä, joka ei pysty katkeruudeltaan ja kateudeltaan tavalliseen "rupatteluun." - Marion.T
renata1 kirjoitti:
että selkeää nimimerkkiän käyttävä tulee tavallaan tutuksi muiden palstalaisten kanssa, kun taas joka ilkeilykirjoituksessaan nikkiä vaihtanut herättää halua päästä kaltaisestaan mahdollisimman kauas.
Vaikea ymmärtää miksi Pirre on nyt "vainolaisen" hyökkäyksen kohteena.Arvelen kuitenin, että soliaalisuus ja muut huomioon ottava asenteensa ärsyttää tyyppiä, joka ei pysty katkeruudeltaan ja kateudeltaan tavalliseen "rupatteluun."tulilinjalle, ennen se olin minä joka haukuttiin lyttyyn, mutta lakkasin vastaamasta ilkeilyihin ja nyt ei ole enää pahemmin kukaan pottuillut..
Olen täysin Pirren puolella, tiedän kyllä taatusti mitä jatkuva paskanheitto on.. Sen tekevät ihmiset jotka tuntevat syvää kateutta kaikista ja kaikesta...
Valitettavaa, mutta kuuluu näköjään tähän palstaelämään.
Taivaanrannanmaalari sai loanheitosta tarpeekseen ja lähti kokonaan pois, toivottavasti Pirre pitää pintansa..
Viikon päästä voi olla toinen pilkattavana, kyllä siitä kaikki osansa saavat vuoronperään Angi piti pintansa kaikesta huolimatta, ja nyt näyttää että hänenkin kohdallaan on paskanheitto loppunut..onneksi...
Miksiköhän täällä on tuollaisia pelkkiä ilkeilykirjoitusten kirjoittajia, eikä elämä anna heille mitään positiivista.... - Taatto
Itserakasko? kirjoitti:
Edellytykset haastaa verbaalikisaan kaikki aloittajat. Anna palaa, odotan mielenkiinnolla. Täällä näyttäisi olevan treenattua kisakuntoa ja sopivaa haastetta Sinullekkin.
- Pirre*
Itserakasko? kirjoitti:
tuon pitkän oon...että se siitä.
- Pirre*
Marion.T kirjoitti:
tulilinjalle, ennen se olin minä joka haukuttiin lyttyyn, mutta lakkasin vastaamasta ilkeilyihin ja nyt ei ole enää pahemmin kukaan pottuillut..
Olen täysin Pirren puolella, tiedän kyllä taatusti mitä jatkuva paskanheitto on.. Sen tekevät ihmiset jotka tuntevat syvää kateutta kaikista ja kaikesta...
Valitettavaa, mutta kuuluu näköjään tähän palstaelämään.
Taivaanrannanmaalari sai loanheitosta tarpeekseen ja lähti kokonaan pois, toivottavasti Pirre pitää pintansa..
Viikon päästä voi olla toinen pilkattavana, kyllä siitä kaikki osansa saavat vuoronperään Angi piti pintansa kaikesta huolimatta, ja nyt näyttää että hänenkin kohdallaan on paskanheitto loppunut..onneksi...
Miksiköhän täällä on tuollaisia pelkkiä ilkeilykirjoitusten kirjoittajia, eikä elämä anna heille mitään positiivista....turha hätistellä, en mie säikähä vähästä..:)
Tänne vaan täyvveltä laijjalta, jos se helpottaa heidän oloaan..:)
Kiitos Marion.T..
rauha kanssamme..:) Pirre* kirjoitti:
tuon pitkän oon...että se siitä.
kesän ajan kun olen näille palstoille kirjoittanut,ja en olisi kyllä ikinä uskonut,että aikuisten ihmisten keskenkin voi olla tuollaista turhaa napinaa.ihan kuin olisi pikkukakarat asialla!
milloin napistaan liiasta kirjoittamisesta tai siitä ettei jotkut kirjoita tarpeeksi fiksuja juttuja...tai maristaan siitä että jotkut vain pääsee "ääneen".kuka ihme on kieltänyt
jokaista kirjoittelemasta tänne,eikä seurata kateellisena sivusta malliin -ku pirre vie kaikki kaverit ja lelut-....- Pirre*
mii-su kirjoitti:
kesän ajan kun olen näille palstoille kirjoittanut,ja en olisi kyllä ikinä uskonut,että aikuisten ihmisten keskenkin voi olla tuollaista turhaa napinaa.ihan kuin olisi pikkukakarat asialla!
milloin napistaan liiasta kirjoittamisesta tai siitä ettei jotkut kirjoita tarpeeksi fiksuja juttuja...tai maristaan siitä että jotkut vain pääsee "ääneen".kuka ihme on kieltänyt
jokaista kirjoittelemasta tänne,eikä seurata kateellisena sivusta malliin -ku pirre vie kaikki kaverit ja lelut-....palaamassa lähtöruutuun..:)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1322782
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau562227Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.251783- 1291548
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3641318- 681293
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?721270- 891075
- 90999
- 130954