Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Prinsessasi
profiilit
Prinsessasi
Prinsessasi
Vapaa kuvaus
🥰🫶🏻☀️🍁🤗💋🍂☔️🎭❤️
Aloituksia
7
Kommenttia
2566
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sanoisin, että olen aivan normaali tyyppi. Siihen kategoriaan kuulun noista yllämainituista. Vähän saattaa unelmoijaakin minusta löytyä, sellainen haaveilija olen aina ollutkin.🙂
Perverssit ja kaksimieliset tyypit ovat varmaankin vain puutteessa itse.
Harhaisiin olen myös törmännyt kanssa, joku täällä on aivan varma että olen mies ja/tai erään toisen käyttäjän alter ego 😂 kumpaakaan näistä en siis ole.
Usein täällä on kyllä niin erikoista ja sekavaa juttua, sellaista todella outoa häiriökäyttäytymistä, että aivan varmasti on myös huumeidenkäyttäjiä saitilla.
31.05.2023 20:44
Onko ollut rauhallista töissä vaiko kiireinen työvuoro? 😊
31.05.2023 20:25
Omia ajatuksiani pääni sisällä, tietenkin.
Toki niitä voi ajatella muuallakin, kuin ulkona.
31.05.2023 18:40
Ei siinä nyt mitään pahaa ole😃
Ulkona kun menee ja lujaa tuulee, niin tuskin omia ajatuksiaan kuulee.
31.05.2023 14:28
Susiprinssille mukavaa työpäivää ja iltaa 🤗
31.05.2023 14:18
Täällä on tosi kova tuuli 🌬
31.05.2023 13:42
Tämän päivän puuhailuista ei ole kyllä harmainta aavistusta🤔 saapa nähdä mitä mieleen juolahtaa😊
31.05.2023 12:55
”Olet supisuomalainen!
Torille! Taivas varjele! Hard rock hallelujah! Cha cha cha! Nyt on aika laittaa Finlandia soimaan ja juhlia (suomalaisen hillitysti toki), sillä sinä olet niin suomalainen kuin olla voi. Verisuonissasi virtaa todennäköisesti maito, ja sydämesi sykkii Kari Tapion Olen suomalainen -biisin tahtiin. Rakastat saunaa, neljää vuodenaikaa, hiljaisuutta ja mökkeilyä. Olet siis sielultasi klassinen suomalainen – ja ylpeä siitä, sillä et haluaisi mitään muuta ollakaan.”
😆🤣 joo onhan se suomalaisuus tietenkin veressäni ja sielussani vahvasti, olenkin ylpeä kansalaisuudestani😊🇫🇮
31.05.2023 12:30
Pisin aika, jonka olen valvonut putkeen, on 24h tai yli, alle 30h kuitenkin… enkä ole mitenkään väkisin tietystikään itseäni pitänyt hereillä, on siihen aina joku syy ollut. Kokemuksesta voin sanoa, että kyllä niitä ylirasituksesta johtuvia oireita ja harhoja tulee jo vuorokauden valvomisella:
Toisen puhetta on vaikea ymmärtää, omakin puhe on hyvin takkuista. Ympärillä tapahtuvia asioita ei tahdo huomata, eikä tajuta. Aivan kuin humalassa olisi, eikä mitenkään ihan lievässä sellaisessa.
Olen myös harhoja kokenut valvomisen takia. Olen ollut ihan varma että kuulen puhetta tai joku puhuu minulle, vaikkei ketään ole lähimaillakaan.
31.05.2023 12:05
Huomenta Susi! ☺️ menin myös taas liian myöhään nukkumaan, vaikka kovasti tiedän että unirytmissä on korjattavaa 😆
Todella varhain sitten heräsin johonkin, enkä saanut enää unta.
31.05.2023 10:55
Ohhoh…🙄 itseasiassa, hänessä on kyllä samaa näköä kuin minussa. Hämmennyin hiukan kuvan nähdessäni😅
Minulla nimittäin on myös brunetit hiukset ja siniset silmät 😊
31.05.2023 10:49
Millainen hän oli sitten?😊🤔
31.05.2023 01:46
Näkisinpä jotain unta, jotain hyvää unta. Näen unia tosi harvoin, olenkin tainnut niin sanoa joskus.
Sitten minulla on aika jännästi niin, että kun näen unta, niin tavallaan tiedostan kokoajan että se on unta. Siitä on erityisesti hyötyä silloin, jos näkee painajaista. Voin siis vaan kirjaimellisesti laittaa filmin poikki halutessasi😃
31.05.2023 00:52
Hyvää yötä Susiprinssi ja nukutaan oikein tosi hyvin☺️😚
31.05.2023 00:26
Huomenna ei ole, välipäivä😆
Ylihuomenna taas menen 😊
30.05.2023 23:45
Vanhemmillani on. Meillä oli koira… mutta on menehtynyt jokin aika sitten. Kovin iäkäs ja sairas oli😢 sekarotuinen, niin ihmisläheinen ja todella viisas, niin rakastettava. ❤️ enkä koskaan häntä unohda.
Sitten on meillä kissa, hän myös niin kultainen ja rakas, niin paljon iloa tuova😄🤗
30.05.2023 23:43
Koirat ne ja eläimet ylipäätään kyllä piristävät mukavasti, eläimillähän on tutkitusti terapeuttinen vaikutus 🤗
🐕🐈 minä aina lässytän koirille ja kissoille kuin pienille lapsille puhutaan 🤣
Minkä rotuinen koira on kaverillasi?
30.05.2023 22:43
Aivan äskettäin kotiin saavuin. Työvuoroni meni hyvin, kiitos kysymästä 😊 monenlaista hommaahan siinä on aina. Vaitiolovelvollisuussyistä en tietenkään enempää asiaa avaa 😄🤫
Mitä sinun päivääsi ja iltaasi kuuluu🐺?
30.05.2023 22:23
Täällä olen ei hätää 😃
30.05.2023 21:14
Työni on sellainen, etten ehdi täällä olla laisinkaan👩🏼⚕️
30.05.2023 20:57
124 / 129