Mutta mies vain tuijottaa, siinä vaiheessa käännän itse pään pois. Mikä juttu? Yleensä jos joku tuijottaa tai katsoo, hällä on myös asiaa tai tervehtii tmv.
Eli siis miksi arvon miehet katsotte naisia silmiin ilman mitään asiaa?
On myös niitä jotka vilkuilee ja kun kääntyy katsomaan niin kääntävät äkkiä pään pois.
Mutta se, että huomaan miehen tuijottavan, tuijotan takaisin ja tuntuu että menee ikuisuus eikä kumpikaan sano mitään, pakko vain katsoa muualle ja ihmetellä vain että mikä juttu 😅
Miesten tuijotus
44
1291
Vastaukset 44
- Anonyymi00001
Eivät uskalla tulla juttelemaan sinulle, vaan odottavat, että sinä teet avauksen.
- Anonyymi00004
Niin minäkin miehenä katson pidempään hyvännäköistä naista, kun näen sellaisen aika harvoin? Ennen se oli toisinpäin ja naiset hymyili nätisti, tuli ihan marketeissakin jutteleen harva se päivä. Ehkä johtuu siitäkin, että yritän pukeutua huomaamattomasti, kuten muutkin, lenkkarit, jessit ja villapaita, mutta en ole paksu, enkä pätkä, en juoppo, enkä tatuoitu alkuasukas, parta ajettuna joka päivä. Ennen tuli kahvikutsuja lähes joka viikko, mutta niin se vain muuttuu, kun ei juppaile, eikä aja hienolla autolla, eikä istu kapakoissa tai tapahtumissa. jukkap999
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin minäkin miehenä katson pidempään hyvännäköistä naista, kun näen sellaisen aika harvoin? Ennen se oli toisinpäin ja naiset hymyili nätisti, tuli ihan marketeissakin jutteleen harva se päivä. Ehkä johtuu siitäkin, että yritän pukeutua huomaamattomasti, kuten muutkin, lenkkarit, jessit ja villapaita, mutta en ole paksu, enkä pätkä, en juoppo, enkä tatuoitu alkuasukas, parta ajettuna joka päivä. Ennen tuli kahvikutsuja lähes joka viikko, mutta niin se vain muuttuu, kun ei juppaile, eikä aja hienolla autolla, eikä istu kapakoissa tai tapahtumissa. jukkap999
Ei nainen voi enää kasvukeskuksissa vilkaistakaan vastaantulevaa, kun liian usein alkaa se häiriköinti ja ahdistelu. 20-30 vuotta sitten ei ollut juurikaan vastaavaa ongelmaa eikä nykyään maallakaan, koska siellä ei matuja.
- Anonyymi00002
Huomaatko että itse tuijottelet ja kauttarantain toivot ihailevien katseiden hyväilevän itsetuntoasi. Mikä ihmeen juttu jos olet tuntikausia laittanut itseäsi peilin edessä ja kukaan ei vilkaisekkaan sinua, niin menetkö purkkien lukse pikavauhdilla hakemaan lohtua.
- Anonyymi00003
Mä en juurikaan meikkaa en tuijota miehiä sillä verukkeella että jotenkin kaipaisin ihailevia katseita.
Mun päässä vaan liikkuu ajatus että mitän vidduu tuijottelee siinä. Tuijotan sitten takaisin. - Anonyymi00023
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mä en juurikaan meikkaa en tuijota miehiä sillä verukkeella että jotenkin kaipaisin ihailevia katseita.
Mun päässä vaan liikkuu ajatus että mitän vidduu tuijottelee siinä. Tuijotan sitten takaisin.Kivahan se on tuijottaa :) mitataan kummalta pettää pokka ensin
- Anonyymi00005
Kansalaisella on prillit hukassa.
Tai muistikatkos.
Siksi hän tuijottaa. - Anonyymi00006
Jos tuijottava mies on OIKEIN KOMEA, niin vihellä hänelle, vanha kikka ja toimiva!
- Anonyymi00007
Ei ole kyse siitä, että "miehet tuijottaa". Ihmiset yleensä katsovat (=parempi termi) toisiaan. Se, miten sitten katsomisen kohde tuon tulkitsee, on sitten kohteen omien korvien välissä
Eli olet itse luonut itsellesi ongelman! - Anonyymi00009
Olet mitä ilmeisemmin,HYVÄN-NÄKÖINEN!Vajakeilla on tapana ns.tuijottaa...ei kantsi välittää!Ja tyhmiä on kuules joka paikka täynnä.Ole onnellinen,että olet nätti!
- Anonyymi00010
Pitävät hyvännäköisenä ihastelevat tai haluavat huomion. Naiset harrastaa myös tuota baareissa.
- Anonyymi00012
Silmistä näkee mimmonen tissuttelija on kyseessä . Katse ei ole tuijotusta .
- Anonyymi00013
Kivahan se on aina, kun huomaa. Itse tykkään kyllä, nostaa itsetuntoa, että kiitokset vain niille miehille, jotka tuota harrastaa 🫶
- Anonyymi00014
"Mamma, tuo mies mua tuijottaa"
https://www.youtube.com/watch?v=Y5HimTPZnaU - Anonyymi00015
Mä näytän aina kieltä näille. 😝Loppuu se tuijotus tai sit ei.
- Anonyymi00016
"Tosi Rakkaus ei Titteleitä Tuijottele". Eikä ku mihis se tiirikka ny tippu...
- Anonyymi00017
Harvassa ne naiset joita kannattee tuijottaa. Multa se on kunnioituksen osoitus.
- Anonyymi00018
Jos on oikein kaunis, pakko tuijottaa, ainakin aina välillä.
- Anonyymi00019
Sul on kierot silmät?
- Anonyymi00020
Oletkos miettinyt sitä että jos mies ensin katsoo sinua ja sinä käännyt katsomaan häntä ja hän puolestaan kääntää katseensa pois, niin mies voi olla yksinkertaisesti UJO?
- Anonyymi00021
Ihan samaa peliä pitää naisetkin, se on toisinaan häiritsevää, kun ne tuijottelijat on yleensä sellaisia joita itse ei haluaisi edes nähdä. Homojen tuijottelu on myös erityisen inhottavaa.
- Anonyymi00022
Olet nätti tyttö sitten, nauti ihailevista katseista....ei sitä enää 30 vuoden jälkeen tarvitse kärsiä :-))
- Anonyymi00025
Voi kuule.
- Anonyymi00026
Voi kuule.
- Anonyymi00024
Yleensä katson vain tissejä ja persettä en silmiä.
- Anonyymi00027
Oletko vrma että katsovat sinua sillä silmällä, ehkä hakuaisit että katsovat. Moni nainen kuvittelee että miehet katselevat ihastuneena näkymää ja siinä voisi tulla pettymys jos ajatuskuplan näkisi.
Jos nainen on kaunis niin mies kyllä katsoo jos on siis mies, moni nainen laittautuu juuri sen takia.
Tämä uusi kamerakulma sääntö urheilussa saattaa vähentää mieskatsojia, ja moni urheilijanainen valitsee urheiluasut itse, joissa on todellakin valinnanvaraa. Hiukset ja kynnet laitettuna, tiukat pikkuiset urheiluhousut jne.. varmasti kiusallista useimmalle naisurheilijalle joka ei halua kuvattavan vartaloaan. No sama täytyy päteä miehiin myös. Katsokaapa 100 metrin naisjuoksijoita arvokisoissa, kaikki kuin tulleet kauneussalongista ja on kyse urheilusta, miettikääpä sitä. Mitä luuleette haluaako että heitä kuvataan?
Kysynkin nyt onko kaikki ne asennot urheilussa tarpeellisia, jalat levällään istuen radalla kun vastaavasti naiset aina istuu tuolilla jalat yhdessä, pyllistykset joita näkee vaikka siihen ei olisi tarvetta, entäpä kaikkki jotlka on paikanpäällä katsomassa kielletäänkö heitä katsomasta, vain TV-katsojat on pannassa näkymistä.
Urheilussa on myös kyse miellyttävästä näkymästä ja urheilu suorituksesta. Sanopa ihan rekhellisesti katsotko mielummin hunnutettua naista pikamatkalla vainluonnollisessa asussa olevaa, vain silmät näkyvissä oleva urheilija ei ole luonnollisen näköinen ainakaan länsimaissa.- Anonyymi00028
Jos et ole kaunis niin häpeät ulkonäköä useimmiten ja toivoisit olevan kaunis. Tätä faktaa harva ei niin kaunis myöntää. Vähissä on ne lihavat jotka eivät haluaisi olla laihempia. Luonnonlaki. Välimeren rannoilla lomapaikoissa on kaunista katseltavaa ja luonnollistakin kauneutta silmälle, silikoni pallot ei ole onneksi niin yleisiä kuin voisi luulla siellä kunuimarannoilla kävelee. Suomessa syntyvyys on liian alhainen ja se tuskin aranee jos syyllistetään miehiä siitä että katsovat kauniita naisvartaloita. Pride ja muut ryhät lisääntyy, se on harmi.
- Anonyymi00036
Anonyymi00028 kirjoitti:
Jos et ole kaunis niin häpeät ulkonäköä useimmiten ja toivoisit olevan kaunis. Tätä faktaa harva ei niin kaunis myöntää. Vähissä on ne lihavat jotka eivät haluaisi olla laihempia. Luonnonlaki. Välimeren rannoilla lomapaikoissa on kaunista katseltavaa ja luonnollistakin kauneutta silmälle, silikoni pallot ei ole onneksi niin yleisiä kuin voisi luulla siellä kunuimarannoilla kävelee. Suomessa syntyvyys on liian alhainen ja se tuskin aranee jos syyllistetään miehiä siitä että katsovat kauniita naisvartaloita. Pride ja muut ryhät lisääntyy, se on harmi.
En mä häpeä mun ulkonäköäni vaikka olen ylipainoinen ja sehän meinaa monen miehen mielestä että silloin nainen ei ole kaunis.
Tietysti halauaisin olla laihempi en sen takia että olisin kaunis vaan että oliain terveenpi, siinä se ero.
Naisten haukkuminen ei ainakaan paranna syntyvyyttä. Eikös miesten ja naisten pitäisi vetää yhtäköyttä, eikä olla koko ajan arvostelemassa muita. - Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
En mä häpeä mun ulkonäköäni vaikka olen ylipainoinen ja sehän meinaa monen miehen mielestä että silloin nainen ei ole kaunis.
Tietysti halauaisin olla laihempi en sen takia että olisin kaunis vaan että oliain terveenpi, siinä se ero.
Naisten haukkuminen ei ainakaan paranna syntyvyyttä. Eikös miesten ja naisten pitäisi vetää yhtäköyttä, eikä olla koko ajan arvostelemassa muita.Mistä tempaisit naisten haukkumisen?Tekstissä nimen omaan oli että miehet katsoo mielellään kauniita naisia. Kaunis nainen on miehen silmälle sykähdyttävä näky ja se on luonnon laki. Ei tarkoita sitä että pitää olla joku missi tyyppinen. Minusta skaala on melko laaja kauneudessa. Rumimpia on silikoni pallo tissiset ja rulla-huuliset. ei siksi että ulkonäössä olisi se suurin vika, vaan pitää olla jotenkin henkisesti köyhä joka sellaisia täysin luonnottomia paiseita ihonsa alle laitattaa ja vielä kuvittelevat että olevansa hyvännäköisiä. Onneksi suurin osa on luomuja. Kun mies katsoo naista pitkään yleensä se johtuu siitä että pitää näkymästä, ei se ole arvostelemista. Ei pidä kääntää jonkin mielipidettä joksikin muuksi mitä se on. Kyllä moni mies katsoo kaunista naista ja ei voi mitään sille että se saa eroottisia ajatuksia mieleen, se ei ole haukkumista eikä naisen alistamista. Päinvastoin, mutta ehkä joku ei niin kaunis ole kokee sen kateellisena niin? yiedätkö että kaunis naisen vartalo saa aikaan miehessä veret liikkeelle. Näin on luonto meidät luonut ja se on se mikä saa ihmiset lisääntymään ja olen huolissani suomalaisten lisääntymisestä.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mistä tempaisit naisten haukkumisen?Tekstissä nimen omaan oli että miehet katsoo mielellään kauniita naisia. Kaunis nainen on miehen silmälle sykähdyttävä näky ja se on luonnon laki. Ei tarkoita sitä että pitää olla joku missi tyyppinen. Minusta skaala on melko laaja kauneudessa. Rumimpia on silikoni pallo tissiset ja rulla-huuliset. ei siksi että ulkonäössä olisi se suurin vika, vaan pitää olla jotenkin henkisesti köyhä joka sellaisia täysin luonnottomia paiseita ihonsa alle laitattaa ja vielä kuvittelevat että olevansa hyvännäköisiä. Onneksi suurin osa on luomuja. Kun mies katsoo naista pitkään yleensä se johtuu siitä että pitää näkymästä, ei se ole arvostelemista. Ei pidä kääntää jonkin mielipidettä joksikin muuksi mitä se on. Kyllä moni mies katsoo kaunista naista ja ei voi mitään sille että se saa eroottisia ajatuksia mieleen, se ei ole haukkumista eikä naisen alistamista. Päinvastoin, mutta ehkä joku ei niin kaunis ole kokee sen kateellisena niin? yiedätkö että kaunis naisen vartalo saa aikaan miehessä veret liikkeelle. Näin on luonto meidät luonut ja se on se mikä saa ihmiset lisääntymään ja olen huolissani suomalaisten lisääntymisestä.
En mä ole kenellekkään naiselle kateellinen vaikka olisi kuinka kaunis.
Ihme vääntöä.
Ei ne kauniit naiset muita naisia hauku ja alista. Ne on ne sisältä mustaa moskaa täynnä olevat naiset jotka haukkuu muita naisia, ne ovat mielestäni rumia.
- Anonyymi00029
Ehkä epävarmat ja huonon itsetunnon omaavat kuvittelevat että heitä tuijotetaan. Oletko ehkä itse se joka tuijottaa omaa kuvaa peilistä, eikä muut?
- Anonyymi00037
En tuijota peiliä, tiedän mitä sieltä näkyy.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
En tuijota peiliä, tiedän mitä sieltä näkyy.
Olen mies ja katson joka päivä itseäni peilistä että parta ja hiukset ovat ok. En ole löytänyt peilille muuta käyttöä kuin katsoa siitä näkymää. naiset käyttää peiliä paljon enemmän koska naiset haluaa näyttää kauniilta ja ehostavat itseään ja se voi olla ilman meikkkiä, hiusten laitto on taitolaji ja sillä saa ulkonäön muuttumaan paljon ja yleensä parempaan suuntaan.
- Anonyymi00030
Kyllä naisetkin osaa tulla iholle. Itse olen oikeastaan tavannut elämäni aikana yhden ihmisen joka on heti kertonut ajatuksensa. Mutta nainenhan on kunkku aika monessa asiassa.
- Anonyymi00031
Juuri tuon takia, että saat mietittävää. Tuijottaminen on laillista 😂
- Anonyymi00032
Mun mies tuijottaa ihan kaikkia
- Anonyymi00033
Naurattaa, kun muistaa Repe Helismaan laulun Linja-autossa on tunnelmaa.
Täällä Helsingissä se tunnelma on aika jähmettynyt busseissa ja muissa julkisissa liikennevälineissä. Jos katsoo vaikka bussissa vahingossa silmiin ketä hyvänsä,varsinkin naista ,löytää itsensä pian putkasta. Se silmiin katsominen on sitten kai seksuaalista häirintää. Ja jos erehtyisi vielä puhuttelemaan vieressä istujaa, putka reissu olisi varma.Ei enää tunnu siltä, että olemme samaa lajia ihmisolentoja.- Anonyymi00034
Nykyisin se menee näin... linja- autossa onpi tunnelmaa, linja- autossa kaula katkeaa..
- Anonyymi00041
Anonyymi00034 kirjoitti:
Nykyisin se menee näin... linja- autossa onpi tunnelmaa, linja- autossa kaula katkeaa..
Mistähän moinen johtuu,, sitä ei saa sanoa ääneen, muuten tulee oikeasti se putkareissu ja työpaikka on vaarassa ja käräjille lähtö. Tähän on tultu, et saa sanoa asioita niinkuin ne on.
- Anonyymi00035
Savossa kaupunkia en kerro ettei mene paikan maine niin muutama nainen tuijottanut piitkäään ja olen Suomessa ollut monessa paikassa outoa on.
- Anonyymi00043
Kii*aisia ovat. Ostettava niille dil*ot postilaatikkoon että rauhoittuvat 🫣
- Anonyymi00046UUSI
Ne katsoo, että tuossapa tyyppi ,joka ei varmaan osaa ymmärrettävästi kirjoittaa, välimerkkien käytöstä puhumattakaan.
- Anonyymi00044UUSI
Sinulla on luultavasti ns. botox-naama ja metrin mittaiset epäaidoilta näyttävät ripset ja mies katsoo että onpas kamalan näköinen akka tuossa, onkohan valepukuinen ukko.
- Anonyymi00045UUSI
Ei se sinua tuijota, vaan sitä sun vieressä olevaa autoa.
Silmät vaan harittaa ja katsoo sillä tavalla kieroon että näyttää kuin se katsoisi sinua, mutta todellisuudessa se auto siinä vieressä kiinnostaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5901424Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43787Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 40485
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432