Mutta mies vain tuijottaa, siinä vaiheessa käännän itse pään pois. Mikä juttu? Yleensä jos joku tuijottaa tai katsoo, hällä on myös asiaa tai tervehtii tmv.
Eli siis miksi arvon miehet katsotte naisia silmiin ilman mitään asiaa?
On myös niitä jotka vilkuilee ja kun kääntyy katsomaan niin kääntävät äkkiä pään pois.
Mutta se, että huomaan miehen tuijottavan, tuijotan takaisin ja tuntuu että menee ikuisuus eikä kumpikaan sano mitään, pakko vain katsoa muualle ja ihmetellä vain että mikä juttu 😅
Miesten tuijotus
7
133
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Eivät uskalla tulla juttelemaan sinulle, vaan odottavat, että sinä teet avauksen.
- Anonyymi00004UUSI
Niin minäkin miehenä katson pidempään hyvännäköistä naista, kun näen sellaisen aika harvoin? Ennen se oli toisinpäin ja naiset hymyili nätisti, tuli ihan marketeissakin jutteleen harva se päivä. Ehkä johtuu siitäkin, että yritän pukeutua huomaamattomasti, kuten muutkin, lenkkarit, jessit ja villapaita, mutta en ole paksu, enkä pätkä, en juoppo, enkä tatuoitu alkuasukas, parta ajettuna joka päivä. Ennen tuli kahvikutsuja lähes joka viikko, mutta niin se vain muuttuu, kun ei juppaile, eikä aja hienolla autolla, eikä istu kapakoissa tai tapahtumissa. jukkap999
- Anonyymi00002UUSI
Huomaatko että itse tuijottelet ja kauttarantain toivot ihailevien katseiden hyväilevän itsetuntoasi. Mikä ihmeen juttu jos olet tuntikausia laittanut itseäsi peilin edessä ja kukaan ei vilkaisekkaan sinua, niin menetkö purkkien lukse pikavauhdilla hakemaan lohtua.
- Anonyymi00003UUSI
Mä en juurikaan meikkaa en tuijota miehiä sillä verukkeella että jotenkin kaipaisin ihailevia katseita.
Mun päässä vaan liikkuu ajatus että mitän vidduu tuijottelee siinä. Tuijotan sitten takaisin.
- Anonyymi00005UUSI
Kansalaisella on prillit hukassa.
Tai muistikatkos.
Siksi hän tuijottaa. - Anonyymi00006UUSI
Jos tuijottava mies on OIKEIN KOMEA, niin vihellä hänelle, vanha kikka ja toimiva!
- Anonyymi00007UUSI
Ei ole kyse siitä, että "miehet tuijottaa". Ihmiset yleensä katsovat (=parempi termi) toisiaan. Se, miten sitten katsomisen kohde tuon tulkitsee, on sitten kohteen omien korvien välissä
Eli olet itse luonut itsellesi ongelman!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561712Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241332- 951026
- 87773
- 44765
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 28571
- 31513
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55493Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443