Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Prinsessasi
Prinsessasi
Prinsessasi
Vapaa kuvaus
Sellaista se on.
Aloituksia
12
Kommenttia
8885
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos ja kivaa sunnuntaita myös sulle☺️💋
Mitäs tänään tapahtuu?😊
11.08.2024 13:46
Etpäs, siis tuo voi ihan hyvinkin pitää paikkaansa että on noin. Mun olisi hyvä käydä lääkärissä ja verikokeissa.
11.08.2024 06:41
Ei ollut😊
11.08.2024 02:56
Nii, joo kaikki keinot täytyy koittaa🤷🏼♀️
11.08.2024 02:07
Haha olipa hassu video😄🤗 ”ei se mikään villieläin ole ompahan muuten vaan hauskaa” 😂
Katselin äsken ikkunasta ulos, kaksi pupua meni sielläkin sattumoisin☺️
Ja joo oli se unensaanti turha toivo, tässä sitä taas.
11.08.2024 01:43
Olet paras😘 mä koitan nyt laittaa ruudun kiinni, jos nukahtaisin paremmin. Hyvää yötä sinulle ❤️ tule vain viereen sitten kun käyt nukkumaan🤗
11.08.2024 00:02
On se hiukan😊 Pupulla on parantava vaikutus🥰
10.08.2024 23:21
En tiedä onko tuo se sama, mutta tuolla edellisessä ketjussa joku sanoi että ärsyttää kun sinä Pupu puhut mulle. Eli ehkä on mustasukkainen, luulisin.
10.08.2024 23:19
Joo hui😵💫
10.08.2024 23:14
Kauheeta jos sellanen tulis alas, vielä ihmismassan keskellä. Puhumattakaan että olis kyydissä ollu. Ainahan siellä tietty se lentäjä on vaarassa🫣
10.08.2024 22:50
Nam😋 ja oli varmasti hienoja koneita kaikenkaikkiaan. Prinsessakaan ei olisi tohtinut mennä sellaseen😐
10.08.2024 22:05
Yritinkin sinulle vastata ja ihmettelin miksi se ei onnistu.😊 mitenkäs sielä markkinoilla? oliko hieno lentonäytös? 🚀
10.08.2024 21:51
Kiitos kappaleesta Pupu🥺🫶🏻 arvostan sinua todella paljon kun välität❤️
10.08.2024 20:55
Ei mitään varsinaista syytä, masentaa ja ahdistaa vaan kaikki. Ihan yleisesti.
10.08.2024 20:44
Kiitos🥺😢❤️
10.08.2024 20:04
Hei Pupu😊 huonoa ja katkonaista unta, aika huono päivä ollut muutenkin.
Miten siellä?
10.08.2024 20:02
Sellainen mä kyllä oon. Mutta kiitos.
10.08.2024 19:43
Pupun kanssa ei mulla ole ikinä mitään hätää, viereesi on ihaninta nukahtaa🥺❤️😴
10.08.2024 02:44
Käperryn viereesi halimaan ja ainakin yritän nukahtaa, öitä vielä toistamiseen🤗 pusujen kera tietty😚
10.08.2024 02:19
Täytyi avata ikkuna yöksi kun on niin kuuma😮💨
10.08.2024 01:34
94 / 445