hannu-sandberg

hannu-sandberg profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Heips kaikki, jotka ovat joutuneet jostain syystä tätä lukemaan ;-) Parhaita puoliani ovat: Olen vahva, komea, älykäs, hellä, rehti ja romanttinen mies. Parhain ominaisuureni on kuitenkin luontainen vaatimattomuuteni. Kauan sitten olin hyvinkin ylpeä itsestäni mutta kaverit patistivat psykologille ja hän paransi minut. Nykyään olen Etelä-Suomen miellyttävin ihminen. Huonoja puoliani ovat: Olen patologinen valehtelija ja täysin huumorintajuton yksilö. Ruma ja ryppyinen vanha äijän kääkkä. Hyvää kevättä vaan kuitenkin kaikille. (tai sitten ei) Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Liittynyt 21v sitten
0 aloitusta · 10 kommenttia
Vielä n. 30 vuotta sitten uskottiin alkuräjähdyksen tapahtuneen noin 6 miljardia vuotta sitten. Nyt nähdään liki 14 miljardin valovuoden päähän ja siellä on galakseja.
Teorian mukaan valonnopeutta ei voi ylittää. Nyt on havaittu galagsi, joka loittonee 2,5 kertaisella valonnopeudella. Ihmisen äly ei riitä ymmärtämään asiaa, joka ei lopu koskaan, saati sitten sen alkamattomuutta. Kaikki muuttuu teknologian kehittyessä. myös teoriat menevät uusiksi. Uskon, että myös ihminen kehittyy ymmärtämään, mitä näkee.