Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä toisit sellaiseksi, että sen pitäisi vilpittömästi riittää sellaiselle kumppanille, jonka tahdot? Nyt ei siis kysytä riittääkö se, vaan pitäisikö sen mielestäsi riittää? Huolisitko itse itsesi, jos olisit sellainen henkilö, jonka haluaisit kumppaniksesi?
Vastaukset 110
- Anonyymi00001UUSI
Helkatin hyvä kysymys tänne. Tosin en tiedä, että tietääkö nämä tyypit itsekään mitä haluavat, saatikka voivat antaa tms. (Miesvauvatyypit siis)
Itse en pystyisi nyt antamaan sitä, mitä itsekin haluaisin. Joten en mieti edes parisuhdetta. Minulla on suhteellisen kovat henkiset vaatimukset suhteessa, että en alkaisi moiseen rundiin.... en ehkä ikinä, mutta en ainakaan nyt.- Anonyymi00039UUSI
"Itse en pystyisi nyt antamaan sitä, mitä itsekin haluaisin."
Kuulostaa hyvin realistiselta ja rehelliseltä toteamukselta. Aina eivät parisuhteet ole kiikarissa. - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
"Itse en pystyisi nyt antamaan sitä, mitä itsekin haluaisin."
Kuulostaa hyvin realistiselta ja rehelliseltä toteamukselta. Aina eivät parisuhteet ole kiikarissa.Myönnän myös senkin, että parisuhde-ajatukseni on ehkä utopia.
Mutta pyrkisin siihen, jos sellaiseen lähtisin.
En kuitenkaan lähde, kun tiedän, ettei A. Minusta nyt olisi siihen.
B. En kykenisi pitämään puoliani, että haluamani ehkä utopiset tarpeet tulisi tyydytettyä. (Ennenpitkään kiukuttelisin suhteen poikki kuitenkin) - Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Myönnän myös senkin, että parisuhde-ajatukseni on ehkä utopia.
Mutta pyrkisin siihen, jos sellaiseen lähtisin.
En kuitenkaan lähde, kun tiedän, ettei A. Minusta nyt olisi siihen.
B. En kykenisi pitämään puoliani, että haluamani ehkä utopiset tarpeet tulisi tyydytettyä. (Ennenpitkään kiukuttelisin suhteen poikki kuitenkin)Mutta tälläisistä vastauksista ei kiriä keskustelua..
Pitäisi tehdä jonkinlainen vastakkainanasettelu-asetelma ja luoda draamaa.
Niin ja unohdin sanoa olevani mies. Se voi jotain vastakaisuutta herättää... - Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Mutta tälläisistä vastauksista ei kiriä keskustelua..
Pitäisi tehdä jonkinlainen vastakkainanasettelu-asetelma ja luoda draamaa.
Niin ja unohdin sanoa olevani mies. Se voi jotain vastakaisuutta herättää...Miksi pitäisi luoda draamaa? Ihan täysi oikeushan sinulla tuohon ajatteluusi ja kokemukseesi on, täysin sukupuolesta riippumatta. Minusta on vain tervettä ja vastuuntuntoistakin tunnistaa omat rajoitteensa.
Mutta ehkä joku muu haluaa kiistellä kanssasi. Minulle sellainen ei ollut tämän aloituksen tarkoitus. - Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Miksi pitäisi luoda draamaa? Ihan täysi oikeushan sinulla tuohon ajatteluusi ja kokemukseesi on, täysin sukupuolesta riippumatta. Minusta on vain tervettä ja vastuuntuntoistakin tunnistaa omat rajoitteensa.
Mutta ehkä joku muu haluaa kiistellä kanssasi. Minulle sellainen ei ollut tämän aloituksen tarkoitus.Ei hän niin sanonut, luepa uudestaan.
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Ei hän niin sanonut, luepa uudestaan.
No sinähän voit vastata hänelle sopivammin ja kelpaavammin. Ole hyvä vain.
- Anonyymi00002UUSI
Näkkileipää ja vettä.
- Anonyymi00003UUSI
Kyllä mä mielestäni tuon aikalailla sen saman, mitä toiselta haluaisinkin ja mun mielestä sen pitäisi riittääkin. En tosin ole yhtään varma riittääkö sit tosielämässä. Kaikki tuntuu ettivät jotain missiä/mallia ja itse kuitenkin olen ihan tavis.
Mä tuon siis vakaat tulos, ihan ok elintason, en odota ja halua mitään luksusta. Olen ulkoisesti ihan ok ja pidän terveydestäni huolta. Olen rauhallinen ja kiltti, kuulemma vähän liikaakin, kun pitäsi olla jotain särmää. Ite en särmästä tykkää, vaan pitäis nimenomaan olla kiltti ja rauhallinen. Olen välittävä ja pidän omistani huolta ja olis ihanaa, jos mustakin pidettäis huolta. Ja nainen siis olen.- Anonyymi00007UUSI
Unohin ton yhden kohdan. Kyllä mä itteni kaltaisen miehen huolisin heti. 😁
- Anonyymi00037UUSI
Kuulostaa tuollaisena aivan realistiselta toiveelta. Toivottavasti löydät etsimäsi.
- Anonyymi00004UUSI
mä olen jo mummoutunut
- Anonyymi00006UUSI
Iällisesti vain lapsenlapsellisesti?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Iällisesti vain lapsenlapsellisesti?
ei enää kiinnosta suhteilut
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Niinkin voi käydä, vaikka aika moni mummoutunutkin kaipaa rakkautta.
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ei minuakaan suhteilu, mutta seksi voisi kiinnostaa. Tosin korkeat arvoni opastavat päästämästä kenen tahansa energiaa lähelleni. Ihminen on k*sessa, jollei hallitse viettejään. Ja se on tasan noin.
- Anonyymi00005UUSI
alotin nuo hommat verrattaen nuorena ;Dd
- Anonyymi00041UUSI
Tuot siis pöytään ...kokemusta? osaamista? iän tuomaa viisautta?
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
en mitään noista
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
ehkä vttumaisen kylmän luonteen ja sekoilua
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
ehkä vttumaisen kylmän luonteen ja sekoilua
Kuulostaa ikävältä, mutta ainakin rehelliseltä.
Jos nyt leikin, että olisin innostunut aloittamaan ylipäätään parisuhteen, niin olen kuullut toisen suusta seuraavat asiat:
- Hyvä kodinhengetär
- Huomioiva erinäisissä tilanteissa
- Sinnikäs (ongelmanratkaisukyky)
- Luotettava kumppani
- Keskustelutaitoinen
Ja kyllä, olen tehnyt ja teen virheitä, kuten olen aiemmin todennutkin.
Tasapuolisuuden vuoksi myös miinuksia:
- Temperamenttisuus
- Kärsimättömyys
- Kova suunnittelemaan, taidot ei aina riitä toteuttamaan
- Liiallinen kiltteys
- Pullero
Siinäpä noita 50/50.
En voisi kuvitella kumppanikseni enää sellaista, jonka kanssa vietin osan elämästäni. Hän oli niin järkevä, että torppasi aina kaikki (hyvätkin) ideani.
Sen sijaan huolisin kumppaniksi temperamenttisen ja intohimoisen ihmisen, joka osaa puhua ja kuunnella.
🙏- Anonyymi00014UUSI
Huolisitko itsesi? 😉
Anonyymi00014 kirjoitti:
Huolisitko itsesi? 😉
No kyllä sitten, kun olen vähän paremmassa kunnossa. 🤔
- Anonyymi00040UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
No kyllä sitten, kun olen vähän paremmassa kunnossa. 🤔
Noi mitä sulle on sanottu, ovat tärkeitä ominaisuuksia kaikki. Musta on hienoa, että pistit tohon noita miinuksina pitämiäsikin. Minä en tosin pitäisi noita kaikkia miinuksina. 🙂
Anonyymi00040 kirjoitti:
Noi mitä sulle on sanottu, ovat tärkeitä ominaisuuksia kaikki. Musta on hienoa, että pistit tohon noita miinuksina pitämiäsikin. Minä en tosin pitäisi noita kaikkia miinuksina. 🙂
No joo, onhan se hyvä katsella realistisesti peiliin. 🙂
- Anonyymi00048UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
No joo, onhan se hyvä katsella realistisesti peiliin. 🙂
Mitta tiedätkös ... ei kaikkea ole aina pakko osata itse. 😛
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mitta tiedätkös ... ei kaikkea ole aina pakko osata itse. 😛
Ei olekaan ja pitää uskaltaa tunustaa, jos ei jotain osaa. ☺️
- Anonyymi00054UUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Ei olekaan ja pitää uskaltaa tunustaa, jos ei jotain osaa. ☺️
Kyllä, sekin on realismia. 😁
- Anonyymi00008UUSI
Joustavaa luotettavaa elämisen helppoutta.
Mjoo, hallinnoin kulkuneuvojen käytettävyyttä. Tänänkin piti pumpata naisen polkupyöränrenkaisiin lisää ilmaa, ja nostaa tyttären pyörästä satulaa jo ohjaustankoa.
Jälkikasvu kasvaa ihan huimaa vauhtia, on nyt jo 155 cm pitkä.
Taloudellinen tasapaino, hoidan sovittuja kuluja mutisematta.
Luotettava vanhempi, tekee mitä on sovittu. Ei myöhästy sovituista menoista.
En sotke kotia, olen sisäsiisti.
AV- Anonyymi00011UUSI
Kuulostaa hyvältä. 👍
Koetko kelpaavas ja tulevasi riittävän arvostetuksi suhteessasi (en nyt sano parisuhde, kun tuo tuntuu olevan hiukan epäselvä kuvio)? - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. 👍
Koetko kelpaavas ja tulevasi riittävän arvostetuksi suhteessasi (en nyt sano parisuhde, kun tuo tuntuu olevan hiukan epäselvä kuvio)?Kyll maaren, varmaan arvostavat ja sen huomaa jo siinä kun haluavat viettää aikaa kanssani. Viihdytään porukassa ihan hyvin.
Olen periaatteessa vähään tyytyväinen, mutta jos katsoo tätä kokonaisuutta saa takaisin äärimmäisen paljon sellaista, mitä mikään raha tai muukaan voisi yksin korvata.
AV - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kyll maaren, varmaan arvostavat ja sen huomaa jo siinä kun haluavat viettää aikaa kanssani. Viihdytään porukassa ihan hyvin.
Olen periaatteessa vähään tyytyväinen, mutta jos katsoo tätä kokonaisuutta saa takaisin äärimmäisen paljon sellaista, mitä mikään raha tai muukaan voisi yksin korvata.
AVTuo kuulostaa siis varsin hyvältä ja toimivalta. 👍
- Anonyymi00009UUSI
Tukea, turvaa ja hellyyttä.
- Anonyymi00013UUSI
Haluutko yhtään avata millasta tukea ja turvaa?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haluutko yhtään avata millasta tukea ja turvaa?
En halua. Parisuhteen perusta.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
En halua. Parisuhteen perusta.
Kovin moniselitteistä sitten, mutta ok.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kovin moniselitteistä sitten, mutta ok.
Eli perus puhutaan ja luvataan, mutta teot puuttuu. Perus palstalainen siis .
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Eli perus puhutaan ja luvataan, mutta teot puuttuu. Perus palstalainen siis .
Ehkä. Eihän hänen kuitenkaan ole noita pakko avata. Toivottavasti selkeyttää, jos joskus joku tarjolle tulee.
- Anonyymi00010UUSI
Kikkelii antaisin ja voin kainaloonkin ottaa ja suukkojakin antaa
- Anonyymi00015UUSI
Mitään muuta ei löydy? Ajatteletko, että ton pitäis realistisesti riittää sellaselle, jonka haluisit?
- Anonyymi00017UUSI
Rakkautta sydämmestäni mutta raha rakkautta en anna
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mitään muuta ei löydy? Ajatteletko, että ton pitäis realistisesti riittää sellaselle, jonka haluisit?
Kerran sitä saatuaan tyttö huomaa ettei voi enään elää ilman sitä
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Rakkautta sydämmestäni mutta raha rakkautta en anna
Millä te siiten eläisitte? Vai kuuluko toiveisiisi, että nainen maksaa kaiken?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kerran sitä saatuaan tyttö huomaa ettei voi enään elää ilman sitä
Ruoattakin on paha elää ja Suomessa on talvella melkoisen kylmä ilman kattoa pään päällä.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Millä te siiten eläisitte? Vai kuuluko toiveisiisi, että nainen maksaa kaiken?
Rahaa ja raha rakkautta en anna
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Rahaa ja raha rakkautta en anna
Haaveilet siis gigolon urasta? Mitenkäs aattelet, riittäkö sulla rahkeet siihen?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Haaveilet siis gigolon urasta? Mitenkäs aattelet, riittäkö sulla rahkeet siihen?
Se mitä annan sitä ei voi rahalla ostaa
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Pakkohan se on, jos ei sinulla kerta yhtään ole. Sokerimammat ei kai ole innokkaimpia pullapaakareita, mutta saahan sitä kaupasta. 😁
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Pakkohan se on, jos ei sinulla kerta yhtään ole. Sokerimammat ei kai ole innokkaimpia pullapaakareita, mutta saahan sitä kaupasta. 😁
Totta jokainen nainen haluaisi sitä ja maksaisi mitä vain saadakseen sitä kerran tai vähäksi aikaa mutta vain yksi nainen sen voi saada eli onnen ja aidon rakkauden ja täydellistä seksiä mutta sitä ei rahalla saa
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mites kun olette asuneet yhdessä vuoden ja toista ei enää kiinnosta mitä tarjoat? Sitten vaihtuu kumppani?
- Anonyymi00012UUSI
Pöytäliinan ja astiat.
- Anonyymi00016UUSI
Joku toinen hoitaa ruoat?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Joku toinen hoitaa ruoat?
Ne voi olla vaikka sivupöydällä.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ne voi olla vaikka sivupöydällä.
Mutta kuka ne tuo?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mutta kuka ne tuo?
Yhdessä käsikädessä on tuotu.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Yhdessä käsikädessä on tuotu.
Kuulostaa hankalalta, mutta onnistuu varmaan, jos ei oo kiire. 😁
- Anonyymi00021UUSI
Mä en osaa markkinoida itseäni, lupailla.
Silti olen saanut rakkautta ja saanut rakastaa.
En ole aloituksen mukaan koskaan ajatellut.
Vilma- Anonyymi00028UUSI
Sellasta sitten. Et ilmeisesti tunne itseäsi ja elämääsi kovin hyvin, kun et osaa yhtään ainoaa asiaa sanoa.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Sellasta sitten. Et ilmeisesti tunne itseäsi ja elämääsi kovin hyvin, kun et osaa yhtään ainoaa asiaa sanoa.
Jahas. Pitääkö taas vängätä.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jahas. Pitääkö taas vängätä.
Mitä muuta tuohon voi sanoa, kun toinen vain kiemustelee ja venkoilee?
- Anonyymi00026UUSI
Huolisin.
- Anonyymi00043UUSI
Seuran lisäksi naisella olisi mahdollisuus hyötyä siitä mitä olen saanut aikaan, liittyen asumiseen ja talouteen.
- Anonyymi00046UUSI
Eli tuot pöytään siis seurasi (onko se hyvää seuraa), asumuksen ja ilmeisesti ainakin jonkinlaisen taloudellisen vakauden? Pitäisikö tuo omasta mielestäsi realistisesti riittää sellaiselle josta haaveilet? Huolisitko itse itsesi?
En huolisi. Liikaa sairauksia, liian vanha ja jääräpäinen. Ainoastaan se mitä voisin itsestäni huolia, vankkumaton rinnalla kulkija ja uskollinen (ei enää viiraa), rehellinen, lojaali, toimelias ja luotettava.
Muu ei jatkoon.- Anonyymi00055UUSI
Haluaisit siis terveemmän, nuoremman ja mukautuvamman. 😛
No ei vaan, realistinen kuvaus. Anonyymi00055 kirjoitti:
Haluaisit siis terveemmän, nuoremman ja mukautuvamman. 😛
No ei vaan, realistinen kuvaus.Kyllä ja sellainen mulla on. Paitsi mukautuvuus on vielä huonommalla tolalla, kun mulla. Mutta nuorempi ja terveempi. Mutta vittumaisen ykspäinen juntti toisinaan. 😅
- Anonyymi00056UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kyllä ja sellainen mulla on. Paitsi mukautuvuus on vielä huonommalla tolalla, kun mulla. Mutta nuorempi ja terveempi. Mutta vittumaisen ykspäinen juntti toisinaan. 😅
No kaks kolmesta on jo ihan hyvin. 😂
Tökstöksnöö kirjoitti:
Kyllä ja sellainen mulla on. Paitsi mukautuvuus on vielä huonommalla tolalla, kun mulla. Mutta nuorempi ja terveempi. Mutta vittumaisen ykspäinen juntti toisinaan. 😅
Ja ottaisinko hänetkään enää uudelleen kumppaniksi, jos pitäisi valita niin en. Olisin mielummin yksin.
Vaikka on rakas on myös rasittava, liian.Anonyymi00056 kirjoitti:
No kaks kolmesta on jo ihan hyvin. 😂
Nojoo, hänen vahvuuksiin kuuluu luotettavuus, jopa ikävissä jutuussa voi luottaa, että on ikävä ihminen.
Sekä vastuunkanto kyky on kehuttava mitä tulee lapsiin ja talouteen. Muussa on toivomisen varaa.- Anonyymi00061UUSI
Tökstöksnöö kirjoitti:
Nojoo, hänen vahvuuksiin kuuluu luotettavuus, jopa ikävissä jutuussa voi luottaa, että on ikävä ihminen.
Sekä vastuunkanto kyky on kehuttava mitä tulee lapsiin ja talouteen. Muussa on toivomisen varaa.Kaippa se on tavallaan ihan hyvä asia luotettava (ennalta-arvattava) niissä negatiivisissakin. Veemäisempää se on, jos tulee aina ikäviä yllätyksiä.
Anonyymi00061 kirjoitti:
Kaippa se on tavallaan ihan hyvä asia luotettava (ennalta-arvattava) niissä negatiivisissakin. Veemäisempää se on, jos tulee aina ikäviä yllätyksiä.
Totta, sen lasken hyväksi asiaksi.
Aika vähän tuon mitään. Toisinaan ruokaa. Positiivinen puoli pitäisi olla, etten tuo ongelmia.
- Anonyymi00058UUSI
Ruoka on positiivista ja samoin se, ettet tuo ongelmia. Tai no ehkä masokisti anorektikko ei arvostaisi kumpaakaan noista ominaisuuksista. 🤔
Vähiin jää tuomiset mutta periaatteessa kaikki mukana kulkevat ominaisuudet ovat käytettävissä ilman odottamattomia lisäkustannuksia, ei pörssiheilahteluita 😄 kursseissa.
Samankaltaisesti pollaansa käyttävä kelpaa mainiosti kumppaniksi, vastaava, ei kuitenkaan klooni 😸- Anonyymi00057UUSI
Kai nyt sentään jotakin tuot? Sen perusteella mitä olen palstakirjoituksiasi nähnyt, niin ehkä melko runsaastikin. Ehkä nyt hieman vähättelet itseäsi?
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kai nyt sentään jotakin tuot? Sen perusteella mitä olen palstakirjoituksiasi nähnyt, niin ehkä melko runsaastikin. Ehkä nyt hieman vähättelet itseäsi?
Tjaa, mitä nyt kukin kokee saavansa mukanani, jossain määrin toivon että se olisi kaikki mitä tarvitaan...just sopivasti :)
- Anonyymi00060UUSI
Ex-Lukka kirjoitti:
Tjaa, mitä nyt kukin kokee saavansa mukanani, jossain määrin toivon että se olisi kaikki mitä tarvitaan...just sopivasti :)
No huolisitko sitten itse itsesi? Kun et nyt ilmeisesti halua lainkaan avata mitään omista avuistasi.
Anonyymi00060 kirjoitti:
No huolisitko sitten itse itsesi? Kun et nyt ilmeisesti halua lainkaan avata mitään omista avuistasi.
"vastaava, ei kuitenkaan klooni 😸"
- Anonyymi00069UUSI
Ex-Lukka kirjoitti:
"vastaava, ei kuitenkaan klooni 😸"
Aloituksessa sanottiin "Huolisitko itse itsesi, jos olisit sellainen henkilö, jonka haluaisit kumppaniksesi?" Eli kyllä se huolittava, ihan klooni olisi. Vaan ei tarvitse vastata, jos vaatii liikaa aivoakronatiikkaa. 👍
Anonyymi00069 kirjoitti:
Aloituksessa sanottiin "Huolisitko itse itsesi, jos olisit sellainen henkilö, jonka haluaisit kumppaniksesi?" Eli kyllä se huolittava, ihan klooni olisi. Vaan ei tarvitse vastata, jos vaatii liikaa aivoakronatiikkaa. 👍
Pahoittelen eksymistäni minulle väärän aiheen pariin
- Anonyymi00073UUSI
Ex-Lukka kirjoitti:
Pahoittelen eksymistäni minulle väärän aiheen pariin
Ei tarvitse lainkaan pahoitella. Vastaiksesi oli vallan mainio tuollaisenakin.
- Anonyymi00062UUSI
Jaahas, narsistia piirteitä omaavien vanhempien kasvattamana opin näkymättömiksi, ettei minulla saa olla omia tarpeita ja etten koskaan kelpaa itsenäni ja että hyväksyntä pitää ansaita. Varmaan siis korjaisin pöydän jalan, että muut voisivat sillä sitten tanssia. Mutta tosiasiassa helpointa minulle on, etten ole enää pelissä mukana.
- Anonyymi00064UUSI
"Mutta tosiasiassa helpointa minulle on, etten ole enää pelissä mukana."
Tuossa tilanteessa se varmaan on (ainakin toistaiseksi) paras vaihtoehto. Ikävät ihmiset tuppaavat yleensä "haistamaan" tuollaisen tilanteen. Ajatteletko, että voisit ehkä saada apua jostakin? - Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
"Mutta tosiasiassa helpointa minulle on, etten ole enää pelissä mukana."
Tuossa tilanteessa se varmaan on (ainakin toistaiseksi) paras vaihtoehto. Ikävät ihmiset tuppaavat yleensä "haistamaan" tuollaisen tilanteen. Ajatteletko, että voisit ehkä saada apua jostakin?En minä enää mikään ihan nuorukainen ole. Yksinäisyydestä tuli minun identiteetti, kun ulkopuolisuus jäi pysyväksi. Kyse ei siis ole mistään väliaikaisesta.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
En minä enää mikään ihan nuorukainen ole. Yksinäisyydestä tuli minun identiteetti, kun ulkopuolisuus jäi pysyväksi. Kyse ei siis ole mistään väliaikaisesta.
Kaksinkin on ihan mahdollista olla yksin. eikä välttämättä yksinäinen. Vaan siis jos ei halua, niin ei onneksi ole mitään pakkoa. 👍
- Anonyymi00063UUSI
Red pill kyssäri. Suomessa ei ole sama juttu kuin jenkeissä. Täällä ei oikeasti tarvitse kysyä naisilta tuota.
Itse en ole haluamassa enää naista elämääni. Mutta jos nyt sattumalta erehdyn joskus. Vahvuudet on sanani mittainen mies, joka huomioi naistaan pienillä arkisilla jutuilla. Joka rakastaa pyynteettömästi. Kantaa mukanaan rauhallista olemusta, eikä ole tekemässä draamaa.
Taloudellinen puolikin on siinä määrin kunnossa kuin suomessa voi olla. Tarjolla katto ja seinät mukavan kokoisessa kodissa. Mutta kuten sanottu nämä on turhia suomalaiselle naiselle.
"Huonona puolena" toisin pöytään myös lapsen. Ja oikeasti huonona puolena ovella kävisi epästabiili ja arvaamaton lapsen äiti.- Anonyymi00066UUSI
Itseasiassa tämä ei ole lainkaan redpill kysymys, vaan päinvastoin. Voivat he toki olla tätäkin yrittäneet omia. Ei tule seurailtua sen joukon toimia. Tässä jokatapauksessa kysyttiinkin ihmisiltä, ei juuri naisilta, kuten nyt ehkä vastauksista voi huomata. 🙂
Miksi ajattelet seinien, katon ja mukavan kodin olevan Suomessa turhia? Entä miksi ajattelet lapsen olevan huono puoli? Vai koetko niin, että sinusta olisi huono, jos toisella(kin) olisi lapsi? Itse, jos etsisin kumppania, pitäisin lasta ihan positiivisena puolena ja sen äidin kanssa minulla ei olisi ongelmaa olla olematta tekemisissä (läsnäoloni kun tuskin lisäisi stabiiliutta). - Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Itseasiassa tämä ei ole lainkaan redpill kysymys, vaan päinvastoin. Voivat he toki olla tätäkin yrittäneet omia. Ei tule seurailtua sen joukon toimia. Tässä jokatapauksessa kysyttiinkin ihmisiltä, ei juuri naisilta, kuten nyt ehkä vastauksista voi huomata. 🙂
Miksi ajattelet seinien, katon ja mukavan kodin olevan Suomessa turhia? Entä miksi ajattelet lapsen olevan huono puoli? Vai koetko niin, että sinusta olisi huono, jos toisella(kin) olisi lapsi? Itse, jos etsisin kumppania, pitäisin lasta ihan positiivisena puolena ja sen äidin kanssa minulla ei olisi ongelmaa olla olematta tekemisissä (läsnäoloni kun tuskin lisäisi stabiiliutta).Mietin asiaa redpill suunnasta. Suomessa naisilla on omat kodit ja pärjäävät ilman miestäkin. Suomessa ei oleteta että mies olisi rahan tuoja ja nainen olisi kodin hengetär.
Lapsi oli lainauksissa, koska varmasti jollekin asia olisi ylitsepääsemätön asia. Sivusta voin kommentoida omaa ajatusmaailmaa. Olisi ihanaa näyttää lapselle millainen on aito rakastava ja kunnioittava parisuhde.
En usko stabiiliuden kasvavan. Mukava kuulla ettei lapsen äiti haittaisi sinua. - Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Mietin asiaa redpill suunnasta. Suomessa naisilla on omat kodit ja pärjäävät ilman miestäkin. Suomessa ei oleteta että mies olisi rahan tuoja ja nainen olisi kodin hengetär.
Lapsi oli lainauksissa, koska varmasti jollekin asia olisi ylitsepääsemätön asia. Sivusta voin kommentoida omaa ajatusmaailmaa. Olisi ihanaa näyttää lapselle millainen on aito rakastava ja kunnioittava parisuhde.
En usko stabiiliuden kasvavan. Mukava kuulla ettei lapsen äiti haittaisi sinua.Suosittelen jättämään nuo punapilleritouhut. Niissä ei ole mitään järkeä, eikä logiikkaa.
Itse en edes ymmärrä miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka tarvitsee johonkin. Kuulostaa minusta aivan kamalalta. Haluan olla haluttu itseni takia, en mikään tarve-esine. Tai ehkä osalla (miehistä?) on sitten tarve olla tarvittuja. Minusta se on vain aika outo tapa arvottaa itsensä. Miksi muuten pitäisi ajatella, että "mies olisi rahan tuoja ja nainen olisi kodin hengetär"? Voihan sen ajatella toisinkin päin, jos on itselle luontevampaa, tai mix and match tyyliin. Aika moni nainen arvostaisi myös sellaista miestä, joka laittaa hyvää ruokaa ja leipoo, noin esimerkiksi.
Niin kauan kun minun ei tarvitse olla henkilökohtaisesti tekemisissä toisen ihmisen elämän hankalien henkilöidenn kanssa, niin eihän heistä minulle haittaa ole. - Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Suosittelen jättämään nuo punapilleritouhut. Niissä ei ole mitään järkeä, eikä logiikkaa.
Itse en edes ymmärrä miksi kukaan haluaisi kumppanin, joka tarvitsee johonkin. Kuulostaa minusta aivan kamalalta. Haluan olla haluttu itseni takia, en mikään tarve-esine. Tai ehkä osalla (miehistä?) on sitten tarve olla tarvittuja. Minusta se on vain aika outo tapa arvottaa itsensä. Miksi muuten pitäisi ajatella, että "mies olisi rahan tuoja ja nainen olisi kodin hengetär"? Voihan sen ajatella toisinkin päin, jos on itselle luontevampaa, tai mix and match tyyliin. Aika moni nainen arvostaisi myös sellaista miestä, joka laittaa hyvää ruokaa ja leipoo, noin esimerkiksi.
Niin kauan kun minun ei tarvitse olla henkilökohtaisesti tekemisissä toisen ihmisen elämän hankalien henkilöidenn kanssa, niin eihän heistä minulle haittaa ole.Kuten sanottu redpill suunnasta vastailin. Ja monien ulkomaalaisten somekäyttäjien näkemyksiin liittyy toi mies tuo rahat ja nainen kotona.
Varmasti suuriosa naisista, arvostaa miehen panosta koti puolella niin keittiössä kuin muualla. Siinä mielessä varmasti me sinkku isät oltaisiin varmaan aika hyvissä asemissa, deitti maailmassa. 😆
Itse olen ihan syystä joutunut ihmettelemään nykyajan redpill & miesviha materiaalia. Pitää osata suojata lasta sosiaalisenmedian disinformaationista jne. Myöskään lapsen äiti ei osaa erottaa todellisuutta sosiaalisessa mediassa ja todellisessa elämässä.
Eiköhän kaikki halua olla rakastettuja sellaisena kuin on ja antaa rakkautta. Tuskin kukaan arvottaa oikeasti "arvollaan", se taitaa olla kuvitelmaa, pääsääntöisesti sellaisilla jotka eivät syystä tai toisesta ole löytänyt kumppania, vielä. - Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Kuten sanottu redpill suunnasta vastailin. Ja monien ulkomaalaisten somekäyttäjien näkemyksiin liittyy toi mies tuo rahat ja nainen kotona.
Varmasti suuriosa naisista, arvostaa miehen panosta koti puolella niin keittiössä kuin muualla. Siinä mielessä varmasti me sinkku isät oltaisiin varmaan aika hyvissä asemissa, deitti maailmassa. 😆
Itse olen ihan syystä joutunut ihmettelemään nykyajan redpill & miesviha materiaalia. Pitää osata suojata lasta sosiaalisenmedian disinformaationista jne. Myöskään lapsen äiti ei osaa erottaa todellisuutta sosiaalisessa mediassa ja todellisessa elämässä.
Eiköhän kaikki halua olla rakastettuja sellaisena kuin on ja antaa rakkautta. Tuskin kukaan arvottaa oikeasti "arvollaan", se taitaa olla kuvitelmaa, pääsääntöisesti sellaisilla jotka eivät syystä tai toisesta ole löytänyt kumppania, vielä.Varmasti, ainakin lapsen takia, on järkevää pysyä kärryillä noista. Sen syvemmälle ei minusta kuitenkaan kannata siihen kaninkoloon pudota. Yhdysvalloisa varsinkin tuo raha korostuu ja se on ihan ymmärrettävääkin, kun ottaa huomioon millainen yhteiskunta se on. Toisaalta tuo on juuri Yhdysvalloissa jopa hieman huvittavaa, sillä siellä jos missä perhe on aivan hirvittävän kallis investointi. Harvalla miehellä on siellä sellainen palkka, että kotia ja perhettä sillä yksinään pyöritettäisiin. Se ei vain ole tavallisen kansan realismia ja aika moni noista tuota aatetta levittävistä onkin leveästi eläviä miljonäärejä.
Itse olen kyllä kuullut tuota "et tarvitse miestä mihinkään" kommentointia myös parisuhteessa olevilta. Ja se on ihan totta, en tarvitsekaan. Enkä olisi huolinut sellaista miestäkään, joka tarvitsisi naisen johonkin. Jokaisella tietenkin on omat tarpeensa ja joilla on tarve olla tarvittu. 🙂
- Anonyymi00065UUSI
Oikean ihmisen kanssa riittäisi, ilman pelkoa.
Hämmennystä.
(kuinka monella tavalla tuon voi tulkita?)
;)- Anonyymi00070UUSI
Tuotko siis mukanasi jokaisen noista tavoista tulkita tuon? 😬
Anonyymi00070 kirjoitti:
Tuotko siis mukanasi jokaisen noista tavoista tulkita tuon? 😬
Aivan varmasti tuon.
(ja muutaman väärintulkinnankin)
- Anonyymi00074UUSI
Jos keittiön pöytää tarkoitetaan niin iloöljyä. Etenkin puisevalle pöydälle. Tiskipöytä voi olla kiveä.
Puuliitto nääs toistaiseksi. Ei se ilopuu.- Anonyymi00075UUSI
Saat itse päättää mikä pöytä se on.
- Anonyymi00076UUSI
buddy-love kirjoitti:
Kivinen tiskipöytä on typerä, paitsi jos haluaa hankkia usein uusia astioita.
Kai nyt muoviastiat muutaman kolhun kestää?
Anonyymi00076 kirjoitti:
Kai nyt muoviastiat muutaman kolhun kestää?
Juomalasit ovat nimensä mukaisesti yleensä lasia.
Samoin kaikki posliininen on arkaa kolhimiselle.
Ja tuosta syystä keittiössä ei pitäisi olla kovaa lattiakaan.- Anonyymi00080UUSI
buddy-love kirjoitti:
Juomalasit ovat nimensä mukaisesti yleensä lasia.
Samoin kaikki posliininen on arkaa kolhimiselle.
Ja tuosta syystä keittiössä ei pitäisi olla kovaa lattiakaan.Voi sitä käyttää myös juomamuoveja 😛
Anonyymi00080 kirjoitti:
Voi sitä käyttää myös juomamuoveja 😛
Ei voi, paitsi retkimuonituksessa.
- Anonyymi00081UUSI
buddy-love kirjoitti:
Ei voi, paitsi retkimuonituksessa.
No täytyy sitten varmaan retkeillä keittiön lattialla.
- Anonyymi00082UUSI
En mitään jos en riitä sellaisena kuin olen ole hyvä ja etsi seuraava
- Anonyymi00084UUSI
Eli sinun "sellaisena kuin olen" ei sisällä yhtään mitään, ei edes ihmistä. Varsin erikoista. Miten ihmeessä täysin olematon, voisi olla kenellekään hyvä? Haamuko sinä olet, pelkkää ilma?
- Anonyymi00083UUSI
Toisin parisuhteeseen rakastavan, elämään positiivisesti suhtautuvan, tasapainoisen, luotettavan ja lempeän kumppanin. Olen kaikin puolin yhteiskuntakelpoinen yksilö, maksan veroni, minulla ei ole rikosrekisteriä, en koskaan huijaa hedelmävaa'alla ja autan mummot tien yli. Olen tuhma ainoastaan makuuhuoneessa, ehkä joillekin vähän liiankin tuhma. Sen takia tarvitsisin miehen, joka ei säikähdä kiihkeyttäni vaan osaisi vastata siihen.
Kiltteydestäni huolimatta minussa on myös temperamenttia, joka saattaa joskus pulpahtaa esiin, mutta koskaan ei lentele lautaset enkä pidä mykkäkoulua. Olen joskus saamaton asioissa, jotka ovat mukavuusalueeni ulkopuolella. Minulla ei todellakaan pysy vasara kädessä, mutta ei pysy sukkapuikotkaan. Osaan kuitenkin leipoa parhaat mokkapalat ikinä ja olen kelvollinen kokki. Inhoan siivoamista, mutta vielä enemmän inhoan likaisuutta ja tunkkaisuutta, joten siivousinhostani huolimatta olen kohtuullisen ahkera siivoaja. En ole niuho, sillä maailmani ei kaadu siihen, jos pyyhkeet ei ole oikeassa järjestyksessä viikattu kaappiin tai joskus löytyy sukka sängyn vierestä.
Pidän itsestäni ja huolisin kyllä itseni kaikista vioista huolimatta. Niin ja olen nainen.
Aletheias- Anonyymi00089UUSI
Ihana 🙂. Minä kyllä luulen, että sinulle riittäisi ottajia, kun vain löydät sellaisen kelvollisen ja yhtä ihanan.
- Anonyymi00090UUSI
Kolmen vartin viinapullon.
- Anonyymi00091UUSI
Mulla ei ole mitään annettavaa. Mulla on just omannäköiseni mukava elämä, jota en halua muuttaa. Mulla ei ole aikaakaan. Eikä halua, olen aina ollut onnellisin ja vapautunein ihan yksinäni.
Ehkä toinen yhtä introvertti, joka myös pitää kiinni omasta hyvästä elämästään, ei odota toiselta mitään eikä ole mitään ottamassa eikä antamassa. Ehkä siinä voisi jokin pieni vireen mahdollisuus olla, jos lähtökohta odotuksille olisi nolla. Ihan omanlainen suhteensa, ei minkään mallin mukainen.
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812506Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422116Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58650Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6538- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492