Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Liittynyt 4v sitten
87
aloitusta ·
2148
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Idiootti. Tämän keskustelun johtava idea oli aikamatkustus.
Eikä tuossa mitä sanoin ollut mistään "lempeistä" kyse, vaan siitä että olisin hyväksikäyttänyt jokaista naista minkä vaan olisin saanut, käyttänyt ilman tunteita tai välittämistä. Nyt tekisin juuri niin, nuorena en vaan ymmärtänyt asioita tarpeeksi selkeästi, minulla ei ollut tietoa.
30.05.2024 16:58
En vaan osaa suhtautua tarpeellisella vakavuudella, kun se ei kosketa itseäni millään tavalla. Sinä taas et pysty ymmärtämään tälläistä näkökantaa ollenkaan, koska otat asian erittäin henkilökohtaisesti, etkä kykene katsomaan tilannetta itsesi ulkopuolelta.
30.05.2024 16:52
Haha!.... Niin enpä tiedä, ei voi sanoa varmaksi. Mutta näin kun vanhana miettii niin ne olisi olleet ihan hyviä nuoria naisia kaikki... ehkä silloin nuorena sitä ajatteli erillailla, kun niitä nuoria naisia oli joka paikassa niin paljon, eivät tehneet vaikutusta.
30.05.2024 16:50
Onpas ikävää.
30.05.2024 16:28
Ostaisin atomipommin, oikein ison sellaisen.
30.05.2024 16:12
Mietin tätä aikamatkustus-asiaa, ja tietysti olisi paljon asioita mitä tekisin toisin, varmaan lähes kaiken.
Mutta erityisesti tuli mieleen se miten olen suhtautunut naisiin. Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niin kyllä ottaisin joka ainoan naisen joka minulle itseään tarjoaa, en välittäisi onko minulla tunteita sitä kohtaan vaiko ei ole, olisinko edes yhtään kiinnostunut, kaikki kelpaisi, en edes harkitsisi yhtään. Näin vanhana kun miettii sitä nuoruutta niin tuo oli eräs isoimmista virheistä mitä elämässäni tein kun torjuin niin monta naista, ehkä kymmenen tai enemmänkin. Ja nyt tuntuu todella tyhmältä että olen ollut sellainen nuorena, oikea typerys, aivan käsittämättömän typerä. Olin joku ihan eri ihminen kuin mitä nyt olen.
30.05.2024 16:09
En tiennyt että tämä on suljettu keskustelu ja tarkoitettu vain asianomaisille. Jos tämä olisi selkeästi ilmaistu heti alussa niin en oletettavasti olisi osallistunut.
Tuosta mieheksi muuttumisesta, se on nykypäivänä täysin mahdollista, ja monet naiset ovat niin tehneet. Siis jos naisena oleminen niin kovasti ahdistaa niin sille on kyllä olemassa vaihtoehtoja. Ja suomalainen nainen on erinomaisessa asemassa jos haluaa muuttua mieheksi, ei kovin paljoa tarvitse tehdä niin menee jo täydestä miehestä.
30.05.2024 16:01
>>> onko sinulla neuvoja naisille miten välttää seksuaalisen väkivallan uhriksi joutuminen?>>>
On yksi, muutu mieheksi, se vähentää uhriksi joutumista dramaattisesti...
29.05.2024 22:05
En tiedä, aihe ei ole ollenkaan minun alaani. Eikä minulla riitä mielenkiintoa alkaa aihetta tutkimaan sen tarkemmin.
29.05.2024 22:04
Voisitko kertoa ja perustella että miten ja millä tavalla elämäsi on nyt 45 vuotiaana parempaa kuin mitä se oli 25 vuotiaana?
29.05.2024 21:40
Kun on yli neljäkymmenen niin lakkaa välittämästä, ihan sama... ei ole enää mitään mahdollisuuksia mihinkään kuitenkaan.
Todellakin elämässä on vain yksi oikea mahdollisuus, se on silloin kun olet nuori vielä, jos mokaat sen niin sillä selvä, toista mahdollisuutta ei todennäköisesti enää tule. Nuorten mielestä elämä on mahdollisuuksia täynnä.... mutta ei se ole, kuin vain hetken ajan.
29.05.2024 17:04
Jotenkin vaan niin sekavaa, ilmeisesti kun puhut jollekin tuntemallesi henkilölle, ja muut ei tiedä mistä kyse. Voisit ehkä olla läpinäkyvämpi ja kertoa koko jutun kaikille julkisesti, jospa siihen tulisi jotain järkeä, ehkä.
29.05.2024 16:59
Vaikutat ehkä hieman epävakaalta....
29.05.2024 16:36
En sanoisi että olisin parempi kuin sinä, (tai enhän tiedä, sinun tapauksessasi ehkä voi olla mahdollista sekin kaukaa haettu mahdollisuus).
Tarkoitan sitä että en näytä ulkonäöltäni sellaiselta että valikoituisin uhriksi, fyysisesti sekä käytökseltäni ja olemukseltani. Esim. kaupungilla kulkiessani nämä ns. arabit, joita nyt on joka paikassa, nyökkäävät minulle ohi kulkiessaan ja tervehtivät, koska ulkoinen olemukseni herättää heissä kunnioitusta.
Tietenkin tälläinen on täysin mahdotonta jos olet nainen. Tämä ei ole alentavaa, vaan realismia. Pitäisi opetella tajuamaan niiden ero. Jos aiot yhtään millään tavalla toimia maailmassa, niin se pitää lähteä realismin lähtökohdista, eikä mielikuvituksen. Jos et siihen pysty, on parempi pysyä kotona lukkojen takana.
Viittasin tuossa kysymyksessäni siihen, että jos tekijä olisi nainen, kuten esim iltalehden jutussa viikko sitten oli, niin tällöin saattaisin ollakin "uhri" mikäli nainen olisi hyvännäköinen, en usko että minulla olisi mahdollisuuksia vastustaa sitä, ainakaan mitenkään merkittävästi.
29.05.2024 16:02
Mietipä itse hyvin tarkkaan mitä sanon. En sanonut odottavani palkkiota TOISILTA, vaan siltä, sanotaanko sallimukselta, tai kohtalolta. Sinä varmasti puhut jumalasta tms. Mutta ikinä en saanut yhtään mitään, en ainakaan sellaista mitä toivoisin. Miksi palvelisin jotain tahoa miltä en mitään saa, en edes kiitosta.
29.05.2024 15:51
No minä en palvele. Enkä todellakaan näe toisissa itseäni, en mitenkään. Ehkä joissain voin nähdä sen mitä olin joskus nuorena, hyvin kauan sitten. Mutta muihin ihmisiin en todellakaan koe minkäänlaista yhteyttä.
29.05.2024 15:47
Rehellisesti sanoen en ollenkaan ymmärrä ihmisiä jotka tekevät pyyteettömästi jotakin.
Ja suuresti epäilen niiden motiiveja, että mitä siinä on taustalla. Miksi kukaan tekisi jotain vaikeaa ja rasittavaa ja kurjaa odottamatta siitä mitään palkkaa. Ei vaan ole järkevää.
29.05.2024 01:38
Miten suhtautuisit niihin itämaisiin haareminaisiin "henkisesti"?
Oletko nähnyt sellaisia koskaan, tiedätkö miltä ne näyttää?
(kyse oli siitä että jos olisit sulttaani, tyytyisitkö siihen)
29.05.2024 01:34
Jos se todella olisi pyyteetöntä, niin eipä sitä ihmistä sitten harmittaisi vaikkei mitään palkkiota tai hyötyä siitä saisikaan.
Jos minä joskus erehdyn jotain hyvää tekemään jollekin, niin kyllä vaistomaisesti odotan jonkinlaista palkkiota siitä toiminnasta.
Ja sitten kyllä ***ttaa kun huomaan että mitään ikinä en saa.
En vaan vissiin ole tarpeeksi hyvä ihminen sellaiseen hommaan.
29.05.2024 01:29
Kai se olisi vaan pakko tyytyä...
Mutta sitten olisi kyllä hyvin vaikeaa yhtään keskittyä henkisiin asioihin jos ympärillä pyörisi haaremillinen kauniita ja upeita itämaisia naisia...
29.05.2024 01:20
56 / 108