darknessin

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Ei koskaan parisuhdetta
Olen 45 vuotias mies eikä minulla ole koskaan ollut oikeaa parisuhdetta, ei nuorena eikä vanhana, eik ä tule olemaan. M54211137Kuinka uskovaiset perustelevat maallisen elämäntavan?
Miten te perustelette itsellenne sen että elätte maallista elämää, samaan kuin kaikki muutkin. Mutta te pääsette taivaas7253196Kuinka parantua feminismistä
Laitetaan feministi päiväksi tekemään miesten töitä, jotain fyysistä oikeaa työtä. Iltaan mennessä feminismi on haihtunu1451974Feministit lopettivat huvit
Vähäpukeisten naisten pudottaminen pallolla veteen oli Linnanmäen suosituimpia huvituksia Naisasialiitto Unionin kirjelm2351333Naisen ja miehen erot keskustelussa
Katselin juuri Jordan B. Petersonin haastattelua, ja haastattelija oli erittäin inhottava naishenkilö, jotenkin kaikki i101172Grönlannin jäätikön sulaminen - huijausta!
Digitaalisesti tehdyissä karttakuvissa jäätikkö on miltei sulanut pois kokonaan, mutta kun turisti menee paikan päälle k881041Yksinäiset kulkijat
Joskus kun olen töissä tien varrella (lumitöitä tms.) ja kadulla kulkee kävelijöitä ja koiranulkoiluttajia ja muita urhe771030Naisen logiikkaa osa 5: Empatia
Tuli keskusteluissa vastaan tälläinen asia kuin empatian tunteminen, sain paljon kritiikkiä naisilta kun sanoin etten vi1201026Elon Musk teki natsitervehdyksen
Nyt on mielenkiintoiset ajat tulossa.... Mitähän tästä vielä seuraa, alkaako paljastumaan muitakin asioita, nyt kun va145999Ilmastouskovaiset!
Oletteko jo lopettaneet autoilun kokonaan? Entä oletteko jo lopettaneet lentokoneella lentelyn ympäri maailmaa? MINÄ TI51818Vegetarismi ja veganismi on haitallista
Se on haitallista sekä ihmiselle, sekä eläimille ja luonnolle. Valtavat määrät eläimiä kuolee viljelyn sivuvaikutusten26799Trumpin, Vancen ja Zelenskyin keskustelu valkoisessa talossa ei mennyt kovin hyvin
Katsoin koko tilaisuuden alusta loppuun asti. Tilaisuus sujui melko hyvin noin 40 minuuttia kunnes sekavan oloinen Zelen98697Miksei ydinaseita käytetä
Ja miksi Trump haluaa lopettaa ydinaseiden valmistuksen. Koska he eivät pysty käyttämään ydinaseita enää sodassa. Joku t56691Jokaisen kristityn on hyvä tietää Satanisteista
Ja heidän opeistaan. Kaikki salaisuuden paljastetaan videolla, sisäpiirin henkilö kertoo kaikki yksityiskohdat. Jos ol27664Todellinen tasa-arvo
Sama palkka kaikille samasta työstä, palkka työn määrän mukaan eikä sen tuntimäärän mitä työssä on vietetty. Samat edut46643Jos syöt kasviksia, osallistut geneettiseen kokeiluun
Alkuihmiset eivät syöneet kasviksia koska ne olivat myrkyllisiä. Syötäviä kasveja kehitettiin vasta noin 4000 vuotta sit39625Nostradamuksen ennustukset
Huomasin että löydän uusia merkityksiä nostradamuksen ennustuksiin kun katson alkuperäistä ranskankielistä tekstiä, vaik23558Maatalouseläimille syötetään myrkyllistä kemikaalia
Ilman minkäänlaista syytä, se ei hoida mitään vaivaa eikä lääkitse eläintä mitenkään. Sitä myrkkyä syötetään rehun seass13550Tekoälyn todelliset vaarat
Elon Musk sanoi joku vuosi sitten että tekoäly on erittäin vaarallista ja sitä täytyy kontrolloida, mutta nyt hän sanoi31536Omistusoikeus parisuhteessa
Tai sanotaanko että avoliitossa. Avioliitossahan omistusoikeus toiseen on aika selvä, käsittääkseni. Missä määrin parisu53513