Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2144

1. Suomen historiasta.
  2. Mikä on julmaa ja kovaa ja mikä ei, se on vain mielipidekysymys. Jos tosiasioiden listaaminen on julmaa ja kovaa niin sitten syyllistyn juuri siihen ja olen julma ja kova ihminen.

Nykyaikainen elämäntapa on väärä ihmiselle joka on kymmeniätuhansiavuosia elänyt luonnossa, luonnon sääntöjä ja ehtoja noudattaen. Luonnollinen elämäntapa ei aiheuta mielenterveysongelmia, ja mikäli tälläinen yksilö siitä huolimatta ilmaantuisi sen yksilön luonto kyllä korjaisi pois.

Nykyaikana pahimmat mielenterveyshäiriöiset ovat johtavassa asemassa, 99%:lla johtajista on psykopaattisia ominaisuuksia/ tai ovat täysiä psykopaatteja. Luonnontilassa elävässä maailmassa tuollaiset henkilöt eivät olisi pitkäikäisiä, loppu tulisi nopeasti tavalla tai toisella.
    Luonnossa ei ole politiikkaa eikä poliittisia systeemeitä.

Tuota kuvailemaasi hieman luonnollisempaa elämäntyyliä voit kokeilla muuttamalla kesäksi mökille, jonkun tuttavan/sukulaisen, tai vuokrata mökin tms. sitten näkisit millaista luonnollisempi elämäntapa on verrattuna esim. kerrostaloelämään. Kun miettii häkkikanalaa ja vapaita maatilan kanoja, niin voi hahmottaa sen eron mikä niissä on.
    Puhuit jotain maanviljelystä, se on kaukana luonnollisesta elämäntyylistä, siinä ei ole mitään luonnollista.
    Jos pystyt hieman liikkumaan ja tekemään jotain fyysistä hommaa, niin selviät luonnollisemmassa elämäntyylissäkin. On ollut lähelle satavuotiaita vanhuksi jotka elivät yksin mökissä keskellä metsää.
    Jos kiinnostaa niin netistä hakemalla löytää tietoa luonnonläheisestä elämäntyylistä.
  3. Koetan nyt tässä viestissä muotoilla lauseeni teidän arvollenne sopivaksi.
    Olen pahoillani mikäli te arvon Herra/Rouva Kirjailija olette kokeneet jonkun kommenteistani loukkaaviksi, joissa kyseenalaistin teidän ammattitaitonne, ja nämä kaikki mielipiteet joita esitin täysin ilman Teidän lupaanne.
    Vetoan sivistymättömyyteeni, en osaa käyttäytyä soveliaalla tavalla Kirjailijain seurassa koska en ole heidän seuralleen koskaan aiemmin altistunut. Osin syytä on varmasti myös vanhemmissani jotka eivät koskaan opettaneet minulle kuinka arvon Kirjailijain seurassa käyttäydytään ja kuinka heitä saa puhutella. Koskaan eivät vanhempani vieneet minua kaupungille odottamaan ravintolan eteen taksitolpalle ja sanoneet että "katsopas, tuossa menee kirjailija! On se hieno!"
    Arvostuksen puutteeni suomalaisia kirjailijoita kohtaan juontaa myöskin juurensa lapsuudestani, kun jo lapsena (noin 8-9v) altistuin ulkomaalaiselle kirjallisuudelle joka oli mahdollistettu luettavakseni suomentajien ansiosta, joten en koskaan löytänyt sellaista normaalia arvostusta suomalaista kirjallisuutta kohtaan vaan ohitin kokonaan sen vaiheen. Myöhemmin aikuisena siirryin lukemaan kirjallisuutta alkuperäiskielellä, tai muutamissa tapauksissa ammattitaitoisen kääntäjän kääntämänä englannin kielelle. Koska suomenkielen sanavarasto on hyvin rajallinen, ja englanninkielinen käännös on paljon rikkaampi sanastoltaan sekä sisällöltään lähempänä alkuperäistä teosta. Olen toki joskus muutamia kertoja yrittänyt lukea suomalaista tuotantoa, mutta yhtäkään kirjaa en muistaakseni ole päässyt loppuun asti kun kontrasti on liian suuri siihen verrattuna mitä olen tottunut lukemaan. Joten tästä henkilökohtaisesta sivistymättömyydestäni johtuen en osaa huomioida arvon Kirjailijaa oikealla tavalla, enkä osaa keskustella arvon Kirjailijan vaatimalla tasolla. Joten jatkossa varmaan on parempi että jäävään itseni ja vetäydyn keskusteluista arvon Herra/Rouva Kirjailijan ja yleisesti Kirjailijoiden kanssa, kun en ole kykeneväinen kunnioittamaan heitä heidän itsetuntonsa vaatimalla tavalla, tai ylipäätään keskustelemaan heidän kanssaan heidän soveliaaksi kokemallaan tavalla.
  4. Ihmetyttää tuo kirjoituksesi taso, joka on lähellä ala-arvoista, loputtomasti kirjoitusvirheitä. Ja sinä siis olet kirjailija? Hieman epäilyttää kyllä. Mutta kait se suomessa on ihan mahdollista. Eikö sinun pitäisi ennemmin olla vääntämässä täytettä kirjan kansien väliin sen sijaan että roikut täällä, mikäli siis todella olet ammattikirjailija. Ehkä kristillisillä kirjailijoilla on erillaista, vapaampaa kuin muilla.

Oikoluku on myös sinulla melko heikkoa, minä kritisoin nimenomaan suomalaisia kirjailijoita, kokoajan on ollut puhe vain suomalaisista kirjailijoista, ja siis kaikesta siitä roskasta mitä suomalaiset ulos itsestään suoltavat, ja mitä ilman maailma olisi parempi paikka.
    En kritisoinut koko maailman kirjailijoita. Kyllä maailmalta löytyy hienoja teoksia ja kirjailijoita. Äkkiseltään nyt mieleen tulee esim. Mihail Bulgakov, Isac Asimov, Arkady ja Boris Strugatsky, Umberto Eco, Arthur C. Clarke. Varmasti on muitakin jotka nyt unohdin.

Ilmeisesti olet myös lintuasiantuntija muiden meriittiesi lomassa. Harvempi lintu laulaa lentäessään, yleensä ne oksalla istuvat ja laulavat. Miksei lintu voisi olla ylpeä itsestään ja siitä mitä se tekee? Sanoisin että varmasti se on ylpeä, ja siksi se laulaakin. Miksi se ei olisi? Vai pitäisikö senkin nöyrtyä kristillisen jumalan edessä?

En syö leipää, en juo olutta, en harrasta sirkushuveja, jätän ne rahvaalle ja kirjailijoille. Enkä ala omia tekemisiäni selittelemään jossain typerällä keskustelupalstalla, kun en ole julkisuudenhakuinen henkilö. Mutta en alkaisi kirjailijaksi tuottaakseni jotain keskinkertaista roskakirjallisuutta, jos en voi olla hyvä siinä mitä teen niin miksi tekisin sitä ollenkaan.