Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse ajattelisin niin että jos karma on todellista ja koskettaa kaikkia sielullisia, niin siinä kyllä pitäisi olla erittäin tarkka sääntökirja jotta kaikki saavat saman kohtelun tai rangaistuksen asteen, tai tason, vastaavista teoista/rikoksista. Pitää olla reilu peli.
En oikein usko että tekemällä hyvää voit kumota karmaa, se on epäloogista. Ei maailma vaan toimi niin.
Saako tässä elämässä hyviä asioita itselleen tekemällä muille hyvää? Enpä tiedä. Kun miettii mitenkä on hyväntekijöille käynyt elämässä, monet on vangittu ja ammuttu tms. Ei oikein näytä siltä että hyväntekijä saisi mitään takaisin siitä mitä tekee, muuta kuin hyvää mieltä.
29.05.2024 01:16
Ei se kiinnosta enää.
Ehkä pystyisinkin vaikuttamaan siihen, mutta se menisi vaan huonompaan suuntaan kuitenkin. Minun ajatuksillani ei vaan kertakaikkiaan ole positiivista vaikutusta, joten parempi olla ajattelematta turhia.
29.05.2024 01:06
Jakaisin itse ehkä näin, terveet - sairaat - rikolliset. Riippuen siitä mihin joukkoon kuulut, elämäsi on erillaista, ja voi olla melko vähissä vaikutusmahdollisuudet.
Toisilla ei ole mitään vaikeuksia tyytyä kohtaloonsa, jos se kohtalo on olla joku maailmankuulu tähti tai muusikko tms....
Onhan niitä rikkaita ja kuuluisia jotka ovat edellisessä elämässään tehneet jotain hyvin kun ovat päässeet sellaiseen asemaan. Mutta tässä elämässään monet niistä ovat mokanneet pahemman kerran, haaste on ollut liian suuri heille. Monet näistä Hollywoodin tähdistä ovat sekaantuneet satanistisiin rituaaleihin, ja ovat tehneet asioita joita tavallinen ihminen ei edes pysty mielessään kuvittelemaan.
29.05.2024 01:04
Enpä tiedä tuota. Kysymyksen asettelu on lähtökohdiltaan kovin johdatteleva. Ei voida sanoa että "jokaisen" on tehtävä jotain, tai on oltava jotain, ellei kyse sitten ole kaupallisesta uskonnosta.
Jollain yksilöllä saattaa olla täysin vapaat kädet tehdä elämästään juuri sellainen kuin haluaa sen olevan. Jollain toisella taas voi olla tiukat rajat mihin pystyy elämässään vaikuttamaan, joku ei pysty ollenkaan, vaan joutuu seuraamaan elämänsä kulkua kuin elokuvaa.
Itse en enää välitä sekaantua omaan elämääni.
29.05.2024 00:39
Kirjoituksesi oli täysin oikein, seuraavassa elämässä vastataan tämän elämän teoista.
Omat ajatukset kyllä vaikuttavat, pystyt ajatuksellasi manifestoimaan asioita elämääsi, sekä hyviä että huonoja.
Itse olen hyvin varovainen ajatuksilla manifestoinnin suhteen, ne asiat mitä minä olen saanut aikaan eivät ole olleet ihan sitä mitä tarkoitin... vähän sinnepäin, muttei sitä mitä halusin. Siksi lopetin sen ja yritän nyt olla keskittämättä ajatuksiani erityisesti mihinkään tiettyyn asiaan/tulevaisuudenkuvaan.
29.05.2024 00:21
Minä tiedän aivan varmasti että minä en joudu. Jos näkisit minut niin sinäkin tietäisit.
Ja mikäli näin nyt kuitenkin kävisi (mikä on ensinnäkin mahdotonta) niin tekijät eivät selviäisi kovin pitkälle elämässään sen jälkeen.
Vai tarkoitatko nyt ehkä jotain muuta kun mitä minä ajattelen, selvennyksen vuoksi kysyn että ajattelitko sinä että joku nainen tekisi niin minulle?
28.05.2024 23:06
Huomaan että toivotte jonkinlaista tunnereaktiota, tai tunteellista osallistuvaa kommentointia, mutta sellaista ei ole tulossa. Olen väärä henkilö siihen. Asia ei vaan millään tavoin kosketa minua itseäni.
Olen vaan huomannut tämän trendin että näistä jutuista puhutaan 50 vuotta myöhemmin enkä ymmärrä sitä että miksi vasta kymmenien vuosien jälkeen, ja miksi juuri nyt(... kun se on trendikästä puhua näistä). Miksi ei puhuta heti kun asia tapahtuu, ja miksi ei puhuta etukäteen ennenkuin mitään on edes tapahtunutkaan, miksi pitää odottaa että jotain sattuu (ja sitten vaietaan vuosikymmeniksi).
Mutta tämän koko juttu on ihan teidän oma asianne, ei se minulle kuulu milään tapaa. Naiset selvittäkööt keskenään nämä ongelmansa, ihan miten haluavat.
28.05.2024 17:18
En ole lapsi. En ole nainen. Joten asia ei koske minua.
28.05.2024 17:10
No kukin tavallaan, ihan miten haluaa.
Kummallista että naiset osaavat tehdä tuollaista laskelmointia mielessään tapahtuman jälkeen, laskelmoivat seurauksia pitkälle tulevaisuuteen asti. Mutta ENNEN kuin se tapahtuma sattuu omalle kohdalle sitä laskelmointikykyä ei vaan löydy etukäteen, jotta voisi välttää koko tapahtuman alunperinkin. Nykyaikana siinäkin voi olla hengestä kyse.
28.05.2024 16:01
En oikein jaksa uskoa että se olisi siitä kiinni että uskallatko kertoa vai et.
Mikäli se tosiaan olisi vaan siitä kiinni, muutamasta sanasta, niin varmasti koko loppuelämäsi sättisit itseäsi kun et saanut niitä taikasanoja sanottua.
Kokeile ja sano se, tai kirjoita sille.
Sitten näet ettei se siitä kiinni ole.
28.05.2024 00:21
Olet kuin piikikäs ruusupuska, sanoi hän.
Ja läträät hajuvedellä.
Luonteesi on kuin pimeä metsä, mihin järjen valo ei paista.
"Kauneutesi" on niin pelottavaa että katson sinua vain riittävän etäisyyden päästä, ja silloinkin mielummin eri suuntaan.
Onneksi näen sinua vain harvoin.
28.05.2024 00:03
>>>Kaunis ja mielellään nuori nainen, joka antaa paljon pimppaa riittää pitämään ne onnellisena>>>
Ja pointti tässä oli mikä, siis kuka nyt voisi olla olematta onnellinen tuollaisessa tilanteessa? Täytyisi olla jotenkin todella sairas mieleltään ja kieroutunut yksilö jos tuo ei riittäisi, jos siinä ei olisi enemmän kuin tarpeeksi. Ehkäpä joku täysin narsistinen opportunisti vaatisi enemmän ja enemmän, mikään ei riittäisi.
Mutta miehelle tuo kyllä olisi enemmän kuin tarpeeksi.
>>>Nainen on paljon monimutkaisempi>>>
Niinpä. Tuossa olet kyllä sataprosenttisen oikeassa.
27.05.2024 23:56
Koita joskus katsoa youtubesta tämä video, siinä kerrotaan juuri siitä mistä olen puhunut, tunteiden ja ajatusten, ja oman itsen hallinnasta. Lisäksi siitä että kuinka voidaan suoraan muokata omaa tulevaisuuttaan omaa persoonaansa muokkaamalla.
Ennyt tarkoita että sinun pitäisi tuohon alkaa... vaan että tietäisit mistä on kyse.
WATCH THIS EVERY DAY - Dr. Joe Dispenza Best Motivational Speech
MotivationHub
27.05.2024 23:44
Odota vaan kun tulee ikää lisää ja kaikki ketä tunnet on jo haudassa. Kyllä se ihanuus loppuu, usko pois, se on ainoa asia mikä elämässä on täysin varmaa. Huumorintaju voi toki jäädä jäljelle, mutta kukaan ei niin synkkää huumoria halua kuunnella, paitsi ehkä englantilaiset.
27.05.2024 16:58
Millaista "elämän hakua" enää siinä iässä pitäisi olla? Eiköhän se elämä aikalailla ole jo paketissa siinä vaiheessa, hidas matka hautaan vaan tulevaisuuden odotuksina.
27.05.2024 16:55
>>> Aikuisena olisin kaivannut noita taitoja >>>
Tarkalleen ottaen missä, mihin ja miksi?
27.05.2024 16:51
En enää ihmettele mitään.
26.05.2024 16:10
En kirjoittanut ennenmmin ennekuin kirjauduin ja laitoin ensimmäisen viestin, ne on tuolla näkyvissä kaikki.
Niin siinä runossa on kaksi puolta, vastakkaista, se kuinka voi nähdä saman asian täysin eri tavoin.
Muistin tosiaan yhden tunteen lisää, melankolian, sen avulla kirjoitin tuon runon eilen. Joskus vuosikausia sitten pidin siitä tunteesta paljon.
26.05.2024 16:09
Siis samaistut tuon biisin sanoihin itse?
26.05.2024 15:51
En ymmärrä tuosta mitään... mitä tunteita se runo herättää? Se minua kiinnostaisi tietää..
26.05.2024 15:42
57 / 108