Jooh,
Tässä tällänen aloitus ei millekään yhdelle aiheelle,
eikä jollekulle tietylle ihmiselle pelkästään.
Keskustelua oikeesti jostakin...
Vaikka tuhina höpinää...
Lempeä, lämpöä haleja...
Jäätä ja tulta,
Vihaa ja rakkautta..
Tunteita ja järkeä..
Tyyntä ja myrskyä..
Biisi ei kirjaimellisesti eikä sanatarkasti kokonaisuudessaan osu,
Mutta jokin siinä on ehkä jollekulle..
Tai joillekuille,
kuinka vaan onhan monikin
"juttu" rikki...
Että ANTEEKSI pyydän samalla tässä..
https://youtu.be/_BJtpa11eDg?si=V0WM0PwnsaikVQPX
Ps ei kiinnosta pätkääkään oonko mä
jonkun mielestä mies muka..
Eikä uhkailut tai haukkumiset..
Viimeiset viis minuuttii
191
1040
Vastaukset
- Anonyymi
😥😥😥
Tää on luultavasti ainut mitä vastaan sellaiseen mist en tiiä yhtään mitä, miksi enkä kuka.
En aio enää arvuutella enkä tunnistella tai jotain..
Triggeröintiä juuh...
Mut antaa olla ilman enempää.
En aio myöskään harhailla enempää..
😞😞😞- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Tää on luultavasti ainut mitä vastaan sellaiseen mist en tiiä yhtään mitä, miksi enkä kuka.
En aio enää arvuutella enkä tunnistella tai jotain..
Triggeröintiä juuh...
Mut antaa olla ilman enempää.
En aio myöskään harhailla enempää..
😞😞😞Oliko sulla mies minkälainen ajatus?
Saas nähdä saatko noit kommentteja, joista et piittaa. Rasittavaa sellainen jankkaus, mutta kun ihminenon sairas ja kuvittelee olevansa ainoa joka on oikeassa niin minkäs voi!
Pirkko Mannolallakin on vähän saman niminen biisi: Viisi viimeistä minuuttia
https://youtu.be/K1YksAawIyMNo saa nähdä,
saa nähdä saanko niitäkään joita ootan...
Kiitos sulle kommentista 😊
Taitaa ollakin ehkä ekat meiän välillä nää.
Kiitos PM biisistä..originalpieninainen kirjoitti:
No saa nähdä,
saa nähdä saanko niitäkään joita ootan...
Kiitos sulle kommentista 😊
Taitaa ollakin ehkä ekat meiän välillä nää.
Kiitos PM biisistä..Harvoin kommentoin täällä kenenkään kirjoituksiin. En varsinkaan rekattujen. Ettei ne mun "ihailijat" innostuisi "ihailemaan" mun takia ketään.😊
lounas.ajatus kirjoitti:
Harvoin kommentoin täällä kenenkään kirjoituksiin. En varsinkaan rekattujen. Ettei ne mun "ihailijat" innostuisi "ihailemaan" mun takia ketään.😊
Johan oli salaperäistä tai mitä lie..
Ei hajuakaan mitä tolla meinaat 🤔originalpieninainen kirjoitti:
Johan oli salaperäistä tai mitä lie..
Ei hajuakaan mitä tolla meinaat 🤔Tarkoitan näitä, jotka on nimitellyt mua tänäänkin esim. puupääksi ja mieheksi. Ettei ne tule mun kommenttien takia haukkumaan kenenkään toisen aloituksiin. Joskus kun olen kommentoinut jotakin rekattua,niin minusta tulee multinikki, joka juttelee itsekseen yms.
Eihän noilla nimittelyillä tietenkään ole mulle mitään merkitystä. Tiedänhän minä kuka ja millaista ruudun tällä puolella on,eikä täällä mikään nimittelyistä muutu miksikään.
Kivaa iltaa sinulle!lounas.ajatus kirjoitti:
Tarkoitan näitä, jotka on nimitellyt mua tänäänkin esim. puupääksi ja mieheksi. Ettei ne tule mun kommenttien takia haukkumaan kenenkään toisen aloituksiin. Joskus kun olen kommentoinut jotakin rekattua,niin minusta tulee multinikki, joka juttelee itsekseen yms.
Eihän noilla nimittelyillä tietenkään ole mulle mitään merkitystä. Tiedänhän minä kuka ja millaista ruudun tällä puolella on,eikä täällä mikään nimittelyistä muutu miksikään.
Kivaa iltaa sinulle!Aa sinäkin siis olet mies ja multinikki 😅
Kaikkee tota samaa saan mäkin..
Eipä se niin oo alun jälkeen ketuttanut..
No välil ku on huonompi päivä nii suutahdan vaik ei pitäs.
Eikä noi tollaset oo ees niit pahimpii mitä saa kuulla..
Kiitos..
Kivaa iltaa sulle myöskin sinne!- Anonyymi
Toi ei oikein nyt avaudu mulle..
A ♡ E???
En oo kumpikaan...Oot susi🤣
Anonyymi kirjoitti:
Oot susi🤣
No en kyl oo...
Mut kiva kun höpötit siin nii
Sain paikan tuupata biisin ...
https://youtu.be/igIT08gOdvk?si=jl4jEHFyjcn4XTmLSiis että mitä ja missä tarkoitat??
Ei mä en ole sairas...
Mua ei voi parantaa..
Mun aivot on poikkeavat..
Ja ihan olen psyk. Puoleen ollut yhteydessä viimeks tänään.
Ja ihan kunnossa siinä mielessä olen..- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Harvoin kommentoin täällä kenenkään kirjoituksiin. En varsinkaan rekattujen. Ettei ne mun "ihailijat" innostuisi "ihailemaan" mun takia ketään.😊
Eli olet mies ns vahingon siirtäjä näiden hahmojesi välityksellä?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Tarkoitan näitä, jotka on nimitellyt mua tänäänkin esim. puupääksi ja mieheksi. Ettei ne tule mun kommenttien takia haukkumaan kenenkään toisen aloituksiin. Joskus kun olen kommentoinut jotakin rekattua,niin minusta tulee multinikki, joka juttelee itsekseen yms.
Kivaa iltaa sinulle!Kaikkia sun hahmoja vaivaa mies siis sama pulma, kuinka voi ollakaan?
- Anonyymi
Juu, ei sekään välttämättä riitä, että tiedettävästi terve, riippuu mitä puuhailee ja eikö senkin pitäisi jotain määritellä
- Anonyymi
Ei täällä ole naisia. Ei ole siis olemassakaan todennettavia naisia. Oikeastaan naurattaa koko homman psykologia.
Että olisi joku mieheksi luulija riitti täällä naisten käytävä ensin läpi. Kun eihän mies voi yrittää miestä " lähentyä" edes vahingossa kirjoituksen tasolla. Niin sehän on toki täytyy tällä riitillä selvittää. Naiset niin " syttyy" tästä toiminnasta, että. Ja reaktiosta päätellen joku oletettu" mies" henkilö, voi nähdä tilaisuutensa tulleen ja " lohduttaa" , siis mikäli nainen reagoi riittävän " naismaisesti" jotta voitaisiin olettaa naiseksi. Jos paikalla on enemmän naisia suivaantumassa, voin vain kuvitella miten huvittavaa se onkaan.En nyt ihan pystynyt keskittymään tohon kokonaisuudessaan..
Mun ei käytös ei taida olla joo ihan niin selvää naismaista, mut ei se mitään pääasia et ite tiiän mitä oon...
En tosiaan oo enkä haluis olla sellanen prinsessamainen iik likaa, iik kynnet..- Anonyymi
Jatkan. Mutta, kun ei täällä ole miehiäkään. Ne pahimmat rakkauden nälkäiset mustasukkaiset ja pakkomielteisimmät trollaajat kieroimmilla peleillä. Jotka parhaimmillaan leikkii miehiä. On nekin naisia... Kaiken takana on siis nainen.
Ja vitsillä nämä. Mutta onhan se nyt huvittavaakin. Ja kaiken lisäksi.
Pastan miehet kokee varmaan päivittäin tulevansa täällä naisten keskellä vähintään seksuaalisesti ahdistelluiksi. - Anonyymi
En nyt ihan pystynyt keskittymään tohon kokonaisuudessaan..
Mun ei käytös ei taida olla joo ihan niin selvää naismaista, mut ei se mitään pääasia et ite tiiän mitä oon...
En tosiaan oo enkä haluis olla sellanen prinsessamainen iik likaa, iik kynnet..Eikä tarvitsekaan. Mä kyllä uskon. Että olet nainen. Olen itsekkin. Ja ihan tota samaa settiä joka päivä.
Anonyymi kirjoitti:
Jatkan. Mutta, kun ei täällä ole miehiäkään. Ne pahimmat rakkauden nälkäiset mustasukkaiset ja pakkomielteisimmät trollaajat kieroimmilla peleillä. Jotka parhaimmillaan leikkii miehiä. On nekin naisia... Kaiken takana on siis nainen.
Pastan miehet kokee varmaan päivittäin tulevansa täällä naisten keskellä vähintään seksuaalisesti ahdistelluiksi.Noh, mistään muustaen voi olla varma kun et ainakin mä oon nainen,
ja tääl on ollut 100% varmuudella yks mies.. ♡
Siis sellasista jotka enempikin kirjoitellu tääl.
Muistakin voisin sanoa jotain mutta en lähe vannomaan ja vakuuttelee muista mitään.
Ei oo mun asiani eikä kuulu mulle...Anonyymi kirjoitti:
Pastan miehet kokee varmaan päivittäin tulevansa täällä naisten keskellä vähintään seksuaalisesti ahdistelluiksi.Jatkanpa mäkin,
Mut jos ei oo miehii eikä naisiakaan,
niin onko ne sit bottei tai tekoälyä??
Mikäs sä muuten olet?
Kiva kun tulit jutskailee siihen..Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvitsekaan. Mä kyllä uskon. Että olet nainen. Olen itsekkin. Ja ihan tota samaa settiä joka päivä.
Jotenkin huvittavaa useimmiten..
En niiku ymmärrä miks joku haluaa väittää päinvastasesti...- Anonyymi
Jotenkin huvittavaa useimmiten..
En niiku ymmärrä miks joku haluaa väittää päinvastasesti...No. Koitan ajatella näitä vähän kuin hiottujen taiteiden kummallisina ilmentyminä ja kärjistyminä. Tilanne komiikkanakin. Toki elävä taide voi olla hyvin raakaakin. Mutta sillä on omat puolensa. Se ei kuitenkaan poista vastavaikutusten kaunistakin kirjoa.
- Anonyymi
Jatkanpa mäkin,
Mut jos ei oo miehii eikä naisiakaan,
niin onko ne sit bottei tai tekoälyä??
Mikäs sä muuten olet?
Kiva kun tulit jutskailee siihen..Siitä voidaan olla montaa mieltä. Parempi jättää sillekin mysteeri vara. Täällä nivoutuu liian tiukalle lankojen kuteet, jos kaikkea pyritään tunnistamaan ja selvittämään. Palsta ei vaan enää toimi ideaalisti. Se melkein kuristuu itseensä.
- Anonyymi
En nyt ihan pystynyt keskittymään tohon kokonaisuudessaan..
En tosiaan oo enkä haluis olla sellanen prinsessamainen iik likaa, iik kynnet..No tuo ny ei liity mitenkään prinsessamaiseen käytökseen tuo iik likaa iik kynnet se ny pääosin on vai jotain turhamaista prinsessaksi on helpompi tulkita käytöksen mukaan asiallisen korrekti käytös se taas mitä ulkonäölleen tekee johtunee yleensä siittä halusta tulla nähdyksi mulla se taase on se olemus mikä pistää silmään nimen omaan se toisen olemus että kiinnostunko vaiko enkö kolme esimerkkiä joista kiinnostuin yhdestä heistä en kiinnostunut hänen oman olemuksensa takia ei ole yksinkertaista saada pientä lasta välittämään vanhemmastaan niin paljon että lapsen olemuksesta on tulkittavissa satutappa mun äitiä ni mä satutan sua kaksi muuta si taas itselläni ei ole kokemusta heidän kaltaisistaan toinen on sen verran pieni sintti että yritti kaikin tavoin tulla huomioiduksi huomatuksi ei kuitenkan liian läpinäkyvästi ettäkö olisi halunnut kuitenkaan olla huomion keskipiste toinen on oli taas käytökseltään sen verran arka että itse pidin häntä kainovienona oletukseni mukaan saattaisi johtua siitä että häntä on mahdollisesti koulussa kiusattu syystä tai toisesta osin kateudestakin mitä luultavammin mielestäni hän on kuitenkin sievä en ny tänne si taase viitti yksilöidä missä heihin kuhunkin ulkoisesti huomioni kiinnitin enkä koe että se tieto si taas kuuluu kenellekään muulle kun mulle mu peppu on se mitä katsella tykkään ja ne on ne mun luontomaisemat jos siitä jo on mustasukkainen ni ei ainakaan mun kanssa tule toimeen
Anonyymi kirjoitti:
No tuo ny ei liity mitenkään prinsessamaiseen käytökseen tuo iik likaa iik kynnet se ny pääosin on vai jotain turhamaista prinsessaksi on helpompi tulkita käytöksen mukaan asiallisen korrekti käytös se taas mitä ulkonäölleen tekee johtunee yleensä siittä halusta tulla nähdyksi mulla se taase on se olemus mikä pistää silmään nimen omaan se toisen olemus että kiinnostunko vaiko enkö kolme esimerkkiä joista kiinnostuin yhdestä heistä en kiinnostunut hänen oman olemuksensa takia ei ole yksinkertaista saada pientä lasta välittämään vanhemmastaan niin paljon että lapsen olemuksesta on tulkittavissa satutappa mun äitiä ni mä satutan sua kaksi muuta si taas itselläni ei ole kokemusta heidän kaltaisistaan toinen on sen verran pieni sintti että yritti kaikin tavoin tulla huomioiduksi huomatuksi ei kuitenkan liian läpinäkyvästi ettäkö olisi halunnut kuitenkaan olla huomion keskipiste toinen on oli taas käytökseltään sen verran arka että itse pidin häntä kainovienona oletukseni mukaan saattaisi johtua siitä että häntä on mahdollisesti koulussa kiusattu syystä tai toisesta osin kateudestakin mitä luultavammin mielestäni hän on kuitenkin sievä en ny tänne si taase viitti yksilöidä missä heihin kuhunkin ulkoisesti huomioni kiinnitin enkä koe että se tieto si taas kuuluu kenellekään muulle kun mulle mu peppu on se mitä katsella tykkään ja ne on ne mun luontomaisemat jos siitä jo on mustasukkainen ni ei ainakaan mun kanssa tule toimeen
Mitä sä höpiset mustisjuttua.. mene nukkuu ja juttele päivällä lisää. Öitä 🤗
Anonyymi kirjoitti:
No tuo ny ei liity mitenkään prinsessamaiseen käytökseen tuo iik likaa iik kynnet se ny pääosin on vai jotain turhamaista prinsessaksi on helpompi tulkita käytöksen mukaan asiallisen korrekti käytös se taas mitä ulkonäölleen tekee johtunee yleensä siittä halusta tulla nähdyksi mulla se taase on se olemus mikä pistää silmään nimen omaan se toisen olemus että kiinnostunko vaiko enkö kolme esimerkkiä joista kiinnostuin yhdestä heistä en kiinnostunut hänen oman olemuksensa takia ei ole yksinkertaista saada pientä lasta välittämään vanhemmastaan niin paljon että lapsen olemuksesta on tulkittavissa satutappa mun äitiä ni mä satutan sua kaksi muuta si taas itselläni ei ole kokemusta heidän kaltaisistaan toinen on sen verran pieni sintti että yritti kaikin tavoin tulla huomioiduksi huomatuksi ei kuitenkan liian läpinäkyvästi ettäkö olisi halunnut kuitenkaan olla huomion keskipiste toinen on oli taas käytökseltään sen verran arka että itse pidin häntä kainovienona oletukseni mukaan saattaisi johtua siitä että häntä on mahdollisesti koulussa kiusattu syystä tai toisesta osin kateudestakin mitä luultavammin mielestäni hän on kuitenkin sievä en ny tänne si taase viitti yksilöidä missä heihin kuhunkin ulkoisesti huomioni kiinnitin enkä koe että se tieto si taas kuuluu kenellekään muulle kun mulle mu peppu on se mitä katsella tykkään ja ne on ne mun luontomaisemat jos siitä jo on mustasukkainen ni ei ainakaan mun kanssa tule toimeen
Jatkan sen verran, tää osuu aika hyvin muhun :
"" satutappa mun äitiä ni mä satutan sua""
Mun pennut suojelee ja pitää puolia..
Omat ja niiden kaveritkin...
Sen verran pahoja tapahtunut...Anonyymi kirjoitti:
Pakko vielä ihan niiku pakko... peppuja on kiva katella... 😉 peppu unia sinne ny.
- Anonyymi
Mitä sä höpiset mustisjuttua.. mene nukkuu ja juttele päivällä lisää. Öitä 🤗
Eipä juuri väsytä tuli päiväunet nukuttua sen vert pitkät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarvitsekaan. Mä kyllä uskon. Että olet nainen. Olen itsekkin. Ja ihan tota samaa settiä joka päivä.
😂😂😂
- Anonyymi
” Ei täällä ole naisia. Ei ole siis olemassakaan todennettavia naisia. Oikeastaan naurattaa koko homman psykologia. ” Äläpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuisko se mies sisällöstä ja ulkopuolisten uuvattiudesta, täällä ei ole taso korkea leikkiä ns anaalyytikkoa
- Anonyymi
ääh vittu, käy jo säädättämässä antennisi uusiksi siellä missä oletkin paikallisella psykedeliaosastolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastan miehet kokee varmaan päivittäin tulevansa täällä naisten keskellä vähintään seksuaalisesti ahdistelluiksi.Nortti puhuu asiaa,itsestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nortti puhuu asiaa,itsestään.
En ole nöde. Enkä mies.
- Anonyymi
Mutta. Vaikka. Me olemme hyvin erilaisia ihmisiä. Ja vahvuudet ja heikkoudet ja vinkkelit katsoa asioita ovat hyvin erilaiset.
Niin sun kesä toiveet kuulostaa hyviltä. Mä en nauti oikeastaan kenenkään pahoinvoinnista. Vaikka itselläni on omat kulmani. Enkä niistä luovu.
Mutta rehellisesti. Toivon, että saat elämäsi kesän. Ihan kaikkea ihanaa. Ja vielä päälle siihen jotain hyvää ja kaunista mitä et osaa edes odottaa.
Oikeastaan toivon jotakin yllätyksellistä kaikille. Jotakin uutta vanhan sijaan. Jotakin helppoa. Jotakin kevyttä. Raikasta ja ennen kaikkea uutta. Jotakin, mitä ei etsitä menneestä vaan mikä luo uutta itsessään ja on ihanasti läsnä.Kiitos tosta toivomisesta.
Mutta eipä sellaista oo tapahtumassa.
Ei mulle, ei enää vaan oo ei tuu.
Ei elämäni kesää, ei hyvää eikä kaunista.
Ei läsnäolevaa mitään, ainakaan ihanaa.- Anonyymi
Kiitos tosta toivomisesta.
Mutta eipä sellaista oo tapahtumassa.
Ei mulle, ei enää vaan oo ei tuu.
Ei elämäni kesää, ei hyvää eikä kaunista.
Ei läsnäolevaa mitään, ainakaan ihanaa.Älä manaa itseäsi. Sanoissa on voimaa.
Anonyymi kirjoitti:
Älä manaa itseäsi. Sanoissa on voimaa.
Joopajooo....
Toi mitää manausta ollu...
Miten muka oli?
Eilen sä puhuit henkimaailmassa juttua ja nyt manausta...
Kuka sit ootkaan..- Anonyymi
Joopajooo....
Toi mitää manausta ollu...
Miten muka oli?
Eilen sä puhuit henkimaailmassa juttua ja nyt manausta...
Kuka sit ootkaan..Ristiriitainen ehkä muille. Mutta tarkoitan hyvää. Mua ohjaa eniten huoli. Sen jälkeen muu. Liian monia hidastettuja onnettomuuksia ennalta nähneenä. Sitä koittaa niitä ehkäistä. Tai mennä pois todistamasta, jos ei pysty muuta. Nyt hyvää yötä.
Anonyymi kirjoitti:
Ristiriitainen ehkä muille. Mutta tarkoitan hyvää. Mua ohjaa eniten huoli. Sen jälkeen muu. Liian monia hidastettuja onnettomuuksia ennalta nähneenä. Sitä koittaa niitä ehkäistä. Tai mennä pois todistamasta, jos ei pysty muuta. Nyt hyvää yötä.
Noh niin kai..
Ei sitten..
Kiitos 😊
Hyvää yötä sulle kelle lie silti!!
Siis kommentti jota odottaa poistetaan..
Ei oo totta....
Mä alan kohta äkästelee ja murisee ja kiukkuumaan...
😤😠
Kiukkutuhinaa...- Anonyymi
Ootkin julma ihminen. Voi vttu.
Anonyymi kirjoitti:
Ootkin julma ihminen. Voi vttu.
Miten niin oon julma ???
Perustele syytöksesi !!!- Anonyymi
Miten niin oon julma ???
Perustele syytöksesi !!!Iha vtun julma
Anonyymi kirjoitti:
Iha vtun julma
No eipä perustelua tullut.
Normisti oon kaikkea muuta ku julma..
Mutta sit joskus hyvin harvoin kylläkin,
kun joku ylittää rajan.....
.... Saa takaisinkin päin.
Mitä julmaa sellanen on?
Ja kyllä osaan olla myös todella julma..
Pahin julmuus mussa on tunnekylmyys,
Aika moni on saanut sen kokea elämän varrella..
Ne ei ole mulle yhtään mitään...
Vaik on ollut ihan samaa vertakin..
Tulta, jäätä....
Ja siltä väliltä...
Musta löytyy kaikki tunteet ja muut...
Myös julmuus , katkeruus, viha ja rakkaus...- Anonyymi
No eipä perustelua tullut.
Normisti oon kaikkea muuta ku julma..
Mutta sit joskus hyvin harvoin kylläkin,
kun joku ylittää rajan.....
.... Saa takaisinkin päin.
Mitä julmaa sellanen on?
Ja kyllä osaan olla myös todella julma..
Pahin julmuus mussa on tunnekylmyys,
Aika moni on saanut sen kokea elämän varrella..
Ne ei ole mulle yhtään mitään...
Vaik on ollut ihan samaa vertakin..
Tulta, jäätä....
Ja siltä väliltä...
Musta löytyy kaikki tunteet ja muut...
Myös julmuus , katkeruus, viha ja rakkaus...Ei kannata ehdotella itsarii, saatan sen vaiks tehä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata ehdotella itsarii, saatan sen vaiks tehä.
En oo tainnut ehdottaa sitä..
Ja ihan samat sanat...- Anonyymi
En oo tainnut ehdottaa sitä..
Ja ihan samat sanat...Sinähän se olet joka minua kiusaa.
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän se olet joka minua kiusaa.
No tota mietippä asiaa vielä uusiksi...
Sitä että kuka, miksi ja sillei..
Öitä nyt vaan toivottavasti nukut yösi oikein noh... En viiti sanoa...- Anonyymi
No tota mietippä asiaa vielä uusiksi...
Sitä että kuka, miksi ja sillei..
Öitä nyt vaan toivottavasti nukut yösi oikein noh... En viiti sanoa...Sano pois. Miks kiusaat mua?
- Anonyymi
Ei minuakaan kiinnosta. Nikillisille voisi laittaa oman palstan. Tämä on anonyymipalsta ja tyhmä kun osalla on nuo tyhmät nikit.
E-Lukka kirjoitti:
😂 kauheeta eikö totta, soorii
Joo, on kamalaa kun on meitä nikillisiä täällä.
Musta on ainakin kiva tietää kenen kanssa juttelen..
Joku turhanpäivänen on se ja sama kenen kans...
Mutta sit on ne tietyt jutut,
joita vaan tietyn kanssa haluaa höpötellä. 🙃😉
Kiva kun tulit tähän 🤗🌞
- Anonyymi
Originelli trolli🤣
Dar.....
Laitan tänne sulle vastauksen mitä en viittinyt siin toisessa aloituksessa pölöttää...
▪️◾▪️◾▪️
En mä oikestaa ihmettele jos joku Katoaa..
En enää..
Oon niin tottunut jo siihen täällä...
Tää on ärsyttävää kun täällä olo sai aikaan
etten enää uskalla luottaa keneenkään.
Noh eipä kai sille mitään mahda...
Joo on mennyt liian usein illat jopa aamu 8 täällä..
Parhaimmillaan syksyllä meni 3vrk putkeen, mitä nyt muutama pikku puolen tunnin torkkuminen välissä.
Tai en mä täällä sitä 3vrk kokonaan ollu mut päiväl oli muutakin ja sit yöt täällä.
Se oli kyl oikeesti aika hyvää aikaa..
Mukavaa..Tuo kuullostaa melko hurjalta. Ei ihan järkevältä.
En oikeastaan osaa edes kuvitella tuollaista..
Ymmärtäisin tuon niin että joku täällä on huijannut sinua ja esiintynyt jonain muuna kuin mitä on, ja sitten vaan kadonnut. Tuollaiselle katoamiselle on joku nimityskin olemassa, juuri nyt en sitä muista, mutta se on siis yleistä toimintaa nettimaailmassa.
En edes tiedä miten voisi käyttää aikaa päiviä näillä palstoilla, en edes osaisi tehdä niin. Aina teen jotain muuta samalla kun olen täällä. Nyt on menossa Joe Rogan Experience #2115 ,erittäin mielenkiintoista....
Sinä et ilmeisesti katso youtubea ollenkaan?darknessin kirjoitti:
Tuo kuullostaa melko hurjalta. Ei ihan järkevältä.
En oikeastaan osaa edes kuvitella tuollaista..
Ymmärtäisin tuon niin että joku täällä on huijannut sinua ja esiintynyt jonain muuna kuin mitä on, ja sitten vaan kadonnut. Tuollaiselle katoamiselle on joku nimityskin olemassa, juuri nyt en sitä muista, mutta se on siis yleistä toimintaa nettimaailmassa.
En edes tiedä miten voisi käyttää aikaa päiviä näillä palstoilla, en edes osaisi tehdä niin. Aina teen jotain muuta samalla kun olen täällä. Nyt on menossa Joe Rogan Experience #2115 ,erittäin mielenkiintoista....
Sinä et ilmeisesti katso youtubea ollenkaan?En mä sitä kovinkaan kattele...
Enimmäkseen se on musiikin takia käytössä.
Joskus jotain muuta.
Teen mäkin yleensä muuta samalla kun täällä...
Siivoon, kokkaan, juttelen muille, katon jotain ohjelmaa, surffailen muualla netis, ja teen vertsikka ja tukihenkilöhommia, vaparihommia..
Joskus ei sit jaksa muuta tehä samalla..
Ei se varmaan niin järkevää olekaan valvoa ...
Minkäs teet kun ei vaan voi nukkua...originalpieninainen kirjoitti:
En mä sitä kovinkaan kattele...
Enimmäkseen se on musiikin takia käytössä.
Joskus jotain muuta.
Teen mäkin yleensä muuta samalla kun täällä...
Siivoon, kokkaan, juttelen muille, katon jotain ohjelmaa, surffailen muualla netis, ja teen vertsikka ja tukihenkilöhommia, vaparihommia..
Joskus ei sit jaksa muuta tehä samalla..
Ei se varmaan niin järkevää olekaan valvoa ...
Minkäs teet kun ei vaan voi nukkua...>>>Minkäs teet kun ei vaan voi nukkua>>>
Unilääkkeitä?
Aika paljon teet samanaikaisesti. Minulle on haasteellista keskittyä puheen kuuntelemiseen ja kirjoittamiseen yhtäaikaisesti. Joudun usein kelaamaan videota taaksepäin kun huomaan että jotain meni minulta ohitse.darknessin kirjoitti:
>>>Minkäs teet kun ei vaan voi nukkua>>>
Unilääkkeitä?
Aika paljon teet samanaikaisesti. Minulle on haasteellista keskittyä puheen kuuntelemiseen ja kirjoittamiseen yhtäaikaisesti. Joudun usein kelaamaan videota taaksepäin kun huomaan että jotain meni minulta ohitse.Heh joo ne nää nepsy aivot tälläset..
En mäkään aina pysty keskittyy samanaikasesti moneen...
Liian usein En ees yhteen asiaan..
Mut siis varsinkin jotkut ohjelmat, on todella haastavia.. Ellei ne oo tosi mielenkiintoisia.
Ei kiitos unilääkkeitä..
Tai joskus ois hyvä olla mutta..
Mulla oikestaan ne,
niinku monet muutkin jutut toimii päinvastoin.
Esim kofeiini rauhoittaa...
Ja unilääkkeenä toiminut hyvin muutaman henkilön kanssa juttelut.
Sä olet yks lisää näköjään rauhoittava ja unilääke..
Mä en muista koska oisin ollut viimeksi väsynyt ja valmis nukkumaan tähän aikaan..
Sillei ettei piristy hetkessä uusiks..
Ihan outoa..
Katellaan jos huomenna törmäillään..
Ei voi tietää koskaan mikä päivä en enää palaa tänne.. No kyl mä viel tän viikon jotenkin ainakin oon..
Ellei käsky käy että nyt loppui, ja sillei...
No se tilanne tais mennä jo että joku vois päättää tän. 😔
Huomaa et väsymys paha kun menee niin rönsyileväksi ja tyhmäks pölötykseksi.
Tätä ei oo käynyt monenkaan kanssa.
Mitä hittoa...
Tunnetaanko me???
Hyvää yötä 🤗😴💤😙- Anonyymi
Heh joo ne nää nepsy aivot tälläset..
Mut siis varsinkin jotkut ohjelmat, on todella haastavia.. Ellei ne oo tosi mielenkiintoisia.
Ei kiitos unilääkkeitä..
Mulla oikestaan ne,
Mä en muista koska oisin ollut viimeksi väsynyt ja valmis nukkumaan tähän aikaan..
Ihan outoa..
Ei voi tietää koskaan mikä päivä en enää palaa tänne.. No kyl mä viel tän viikon jotenkin ainakin oon..
Mitä hittoa...
Tunnetaanko me???
Hyvää yötä 🤗😴💤😙Menitkö nukkumaan? Haluaisitko viestitellä säpolla?
T: eräs pitkä Anonyymi kirjoitti:
Menitkö nukkumaan? Haluaisitko viestitellä säpolla?
T: eräs pitkäMeen nyt..
Voin huomen viestitellä tai siis tänään mut päiväl....
Hyvää yötä sullekin sinne 🤗
Jookosta??
https://youtu.be/Mb7ZOpzXTkI?si=esmCRJJApIlkggrj- Anonyymi
Meen nyt..
Voin huomen viestitellä tai siis tänään mut päiväl....
Hyvää yötä sullekin sinne 🤗
Jookosta??
https://youtu.be/Mb7ZOpzXTkI?si=esmCRJJApIlkggrjMeetkö nukkuu nyt? Se yks posti ei toimi enää, mut voin tehdä sulle väliaikaisen postin jos haluut nyt jutella vähän.
Anonyymi kirjoitti:
Meetkö nukkuu nyt? Se yks posti ei toimi enää, mut voin tehdä sulle väliaikaisen postin jos haluut nyt jutella vähän.
En mä nyt yöllä jää vähän juttelee kun se on sitte suoraan aamuun asti...
Tiiät sen kyllä.. 😊
Mun on pakko nukkua..
En oo oikein kunnos,
ja vajaa 5 tuntia aikaa nukkua.
Jos sä haluat nii laita vaik postia nii vastaan siihen sitte aamupäivällä.
Olis kyllä kiva jutella viel. 🤗
Terkuin t- Anonyymi
En mä nyt yöllä jää vähän juttelee kun se on sitte suoraan aamuun asti...
Tiiät sen kyllä.. 😊
Mun on pakko nukkua..
En oo oikein kunnos,
ja vajaa 5 tuntia aikaa nukkua.
Jos sä haluat nii laita vaik postia nii vastaan siihen sitte aamupäivällä.
Olis kyllä kiva jutella viel. 🤗
Terkuin tOkei no joku toinen kerta sitten. Hyvää yötä. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Okei no joku toinen kerta sitten. Hyvää yötä. 😊
No et siis voi valmiiks laittaa sitä postia ni jutellaa päiväl...
Hyvää yötä hali ois ollu kiva... 😊🤗- Anonyymi
No et siis voi valmiiks laittaa sitä postia ni jutellaa päiväl...
Hyvää yötä hali ois ollu kiva... 😊🤗No mä olisin tehnyt vaan sellaisen väliaikaisen tilin. Jos haluut vielä tänä yönä jutella niin laitan tähän osoitteen. Siellä saat sitten h:t.
Heh joo ne nää nepsy aivot tälläset..
Ei kiitos unilääkkeitä..
Mulla oikestaan ne,
Ihan outoa..
Mitä hittoa...
Tunnetaanko me???
Hyvää yötä 🤗😴💤😙Ehkä voisit seurata että mitkä tekijät vaikuttavat unen laatuun, tai unen olemassaoloon. Listata ne kaikki, lajitella ne järjestykseen missä helpoimmin muutettavat asiat on ensin, ja alkaa muuttamaan niitä ongelmakohtia helpommasta vaikeampaan päin.
Minulla se keskittyminen on sellaista että kohdistan kaiken huomioni yhteen pisteeseen, kaikki muu ympäriltä katoaa. Sitten siirtelen huomion-pistettä eri kohtiin tarpeen mukaan, esim. edestakaisin videopuheesta tähän tekstiin, luultavasti monta kertaa sekunnissa, tai riippuen puhujan nopeudesta, ehkä sekunnin välein. En siis varsinaisesti pysty keskittymään useisiin asioihin yhtäaikaisesti (kuten monet naiset väittävät pystyvänsä tekemään), vaan yhteen asiaan kerrallaan.darknessin kirjoitti:
Ehkä voisit seurata että mitkä tekijät vaikuttavat unen laatuun, tai unen olemassaoloon. Listata ne kaikki, lajitella ne järjestykseen missä helpoimmin muutettavat asiat on ensin, ja alkaa muuttamaan niitä ongelmakohtia helpommasta vaikeampaan päin.
Minulla se keskittyminen on sellaista että kohdistan kaiken huomioni yhteen pisteeseen, kaikki muu ympäriltä katoaa. Sitten siirtelen huomion-pistettä eri kohtiin tarpeen mukaan, esim. edestakaisin videopuheesta tähän tekstiin, luultavasti monta kertaa sekunnissa, tai riippuen puhujan nopeudesta, ehkä sekunnin välein. En siis varsinaisesti pysty keskittymään useisiin asioihin yhtäaikaisesti (kuten monet naiset väittävät pystyvänsä tekemään), vaan yhteen asiaan kerrallaan.Ei se nyt oo noin vaan.
Unenlaatu..
Jos sitä unta ei vaan oo.
Se on mulla ollut aina,
Ja paheni sairauksien takia.
Mut ei sillä ole väliä enää.originalpieninainen kirjoitti:
Ei se nyt oo noin vaan.
Unenlaatu..
Jos sitä unta ei vaan oo.
Se on mulla ollut aina,
Ja paheni sairauksien takia.
Mut ei sillä ole väliä enää.Ok, unenlaatua ei ole, kun ei ole unta...
Väittäisin niin että unettomuus on seurausta tunteisiin perustuvasta elämäntavastasi.
Itselläni tuollaisia ongelmia ei ole, siis käytännössä mitään niistä ongelmista mitä sinulla ilmeisesti on (en tiedä koko listaa ongelmistasi), koska lopetin tunteiden varassa elämisen.
Jos ajattelee luonnonkansoja jotka elävät aidosti luonnossa, kuten tuhansia vuosia sitten tehtiin, niin he eivät elä tunteiden vuoristorataa, vaan elämäntapa on käytännöllisyyteen perustuva. Tiukasti käytännöllinen. Tämä tunteellinen elämä on vain nykyajan ilmiö, kotoisin ehkä ihan muutaman sadan vuoden ajalta. Sitä ennen ei yksinkertaisesti ollut varaa tai aikaa tälläiseen elämäntyyliin.darknessin kirjoitti:
Ok, unenlaatua ei ole, kun ei ole unta...
Väittäisin niin että unettomuus on seurausta tunteisiin perustuvasta elämäntavastasi.
Itselläni tuollaisia ongelmia ei ole, siis käytännössä mitään niistä ongelmista mitä sinulla ilmeisesti on (en tiedä koko listaa ongelmistasi), koska lopetin tunteiden varassa elämisen.
Jos ajattelee luonnonkansoja jotka elävät aidosti luonnossa, kuten tuhansia vuosia sitten tehtiin, niin he eivät elä tunteiden vuoristorataa, vaan elämäntapa on käytännöllisyyteen perustuva. Tiukasti käytännöllinen. Tämä tunteellinen elämä on vain nykyajan ilmiö, kotoisin ehkä ihan muutaman sadan vuoden ajalta. Sitä ennen ei yksinkertaisesti ollut varaa tai aikaa tälläiseen elämäntyyliin.No kuule eipänää tunteisiin liity..
Seuraus ja vtun elämäntapa..
Mistä sä mun elämäntavastani tiiät mitään.
Jos mulla on neuroligisia juttuja,
Sekä fyysisiä syitä miksi en Nuku..
Ja kun mulla nyt sattuu olemaan myös tää
bibo2 niin todellakin vuoristorata elämää on.
Ja sille en voi mitään..
Tai voisin jos haluan lääkityksellä elää,
Mikä ei sitten taas sovi muiden juttujen takia..
Tää ei oo mikään hlvtin masennus
minkä saa pois jollain prkl tahdon voimalla.
Sulla ei ole ongelmia mitä mulla tuntuu olevan...
Hah..
Toivottavasti sulla on joku jolle saat
puhuttua ja purettua ittees..
Suosittelisin silti hieman miettimään sitä
Että jos sä haluat ja sulla on tarvetta
purkaa itseäsi ja ajatuksiasi,
niin yritä edes olla loukkaamatta.
Toki sillä tavalla jotkut saa mielihyvää itselleen..
Mutta usein jää sitten ilman sitä joka keskustelisi pidempään.originalpieninainen kirjoitti:
No kuule eipänää tunteisiin liity..
Ja sille en voi mitään..
Hah..
Mutta usein jää sitten ilman sitä joka keskustelisi pidempään.Mielestäni lääkitys olisi sinulle ehdottoman tarpeellinen. Unilääke lisäksi. Ihmettelen suuresti kuinka lääkärisi antaa sinun olla vapaasti ilman lääkityksiä.
No kuule eipänää tunteisiin liity..
Ja sille en voi mitään..
Hah..
Mutta usein jää sitten ilman sitä joka keskustelisi pidempään.Oikeastaan en ihan ymmärrä miksi elämäntapasi arvosteleminen on loukkaavaa. Ja miksi ylipäätään otat joka sanan henkilökohtaisesti hyökkäyksenä itseäsi ja omia arvojasi vastaan.
darknessin kirjoitti:
Oikeastaan en ihan ymmärrä miksi elämäntapasi arvosteleminen on loukkaavaa. Ja miksi ylipäätään otat joka sanan henkilökohtaisesti hyökkäyksenä itseäsi ja omia arvojasi vastaan.
No mikä mun elämäntapani sun mielestäsi on?
Mitä sä tiedät siitä niin et voit arvostella sitä?
Ja miten hitossa sä voit sanoa et lääkitys ois tarpeellinen ja ihmettelet kuin lääkäri voi antaa mun kulkea ilman sitä?? ❓❓
Joo unilääke,
meinaatko että niitä saa helposti??
Tai kyllähän masennuslääkettä saa unettomuuteen..
Auttaako neuroleptit ja masennuslääkkeet
jos ongelma on fyysinen ja elimellinen unettomuus?originalpieninainen kirjoitti:
Ja miten hitossa sä voit sanoa et lääkitys ois tarpeellinen ja ihmettelet kuin lääkäri voi antaa mun kulkea ilman sitä?? ❓❓
Joo unilääke,
jos ongelma on fyysinen ja elimellinen unettomuus?>>>Auttaako neuroleptit ja masennuslääkkeet
jos ongelma on fyysinen ja elimellinen unettomuus>>>
Kyllä.originalpieninainen kirjoitti:
Joo unilääke,
jos ongelma on fyysinen ja elimellinen unettomuus?Tiedän vain sen että olet epävakain henkilö kenen kanssa olen ikinä keskustellut.
Ja suosittelisin miettimään vakavasti niitä lääkityksiä vielä uudestaan. Mutta tietenkin elämäsi on sinun omasi ja toimit niinkuin parhaaksi näet, tai sinun tapauksessasi, koet. Jos elämäsi on juuri nyt sellaista kuin haluat sen olevan, olet tyytyväinen tilanteeseesi, niin tietenkään sitten ei ole tarvetta muutoksiin.darknessin kirjoitti:
>>>Auttaako neuroleptit ja masennuslääkkeet
jos ongelma on fyysinen ja elimellinen unettomuus>>>
Kyllä.Ai neuroleptit vie mun kivut pois ??
Ai neuroleptit vie mun kivut pois ??
Tämä keskustelu sinun tulisi käydä oman lääkärisi kanssa. Ehkä lääkärillä on jokin syy miksi ei halua määrätä sinulle esim. kipulääkkeitä.
darknessin kirjoitti:
Tiedän vain sen että olet epävakain henkilö kenen kanssa olen ikinä keskustellut.
Ja suosittelisin miettimään vakavasti niitä lääkityksiä vielä uudestaan. Mutta tietenkin elämäsi on sinun omasi ja toimit niinkuin parhaaksi näet, tai sinun tapauksessasi, koet. Jos elämäsi on juuri nyt sellaista kuin haluat sen olevan, olet tyytyväinen tilanteeseesi, niin tietenkään sitten ei ole tarvetta muutoksiin.Sä et tiedä must hevonperän vertaa muutaku sen mitä sä täällä oot lukenut..
Mä kysyin sulta mikä mun elämäntapani mukamas on??
Se on jännä kyl kui sun mielestä oon niin hemmetin epävakaa ja muuta,
Mut en psykiatrin mielestä oo ees terapian tarpeessa.
Voi kun sä osaat olla niin.....originalpieninainen kirjoitti:
Ai neuroleptit vie mun kivut pois ??
Itse en ole ollenkaan lääkemyönteinen, mutta myönnän silti että jossain tapauksissa lääkkeet ovat tarpeellisia.
Itse en käytä kipulääkkeitä tms muita lääkkeitä, siitä yksinkertaisesta syystä että en tarvitse niitä. Hammaslääkärillä kyllä oli melko epäuskoinen ilme kun hampaan poiston jälkeen hän kysyi onko minulla kunnollisia kipulääkkeitä, kun vastasin etten tarvitse niitä. Sanoin että on minulla asperiinia kyllä jossain. En kertonut että ne on jotain 20 vuotta vanhoja.darknessin kirjoitti:
Tiedän vain sen että olet epävakain henkilö kenen kanssa olen ikinä keskustellut.
Ja suosittelisin miettimään vakavasti niitä lääkityksiä vielä uudestaan. Mutta tietenkin elämäsi on sinun omasi ja toimit niinkuin parhaaksi näet, tai sinun tapauksessasi, koet. Jos elämäsi on juuri nyt sellaista kuin haluat sen olevan, olet tyytyväinen tilanteeseesi, niin tietenkään sitten ei ole tarvetta muutoksiin.Ja toi että sä tiedät...
Puppua pelkästään..
Sä LUULET, KUVITTELET JA OLETAT ja päättelet omias TIETÄMÄTTÄ!!!darknessin kirjoitti:
Tämä keskustelu sinun tulisi käydä oman lääkärisi kanssa. Ehkä lääkärillä on jokin syy miksi ei halua määrätä sinulle esim. kipulääkkeitä.
Ei mun tota keskustelua tarvitse käydä lääkärin kanssa...
Ja toi että sä tiedät...
Puppua pelkästään..
Sä LUULET, KUVITTELET JA OLETAT ja päättelet omias TIETÄMÄTTÄ!!!Tottakai tiedän että olet epävakain persoona jonka kanssa minä itse olen ikinä keskustellut. Kai minä nyt oman henkilöhistoriani tunnen. Muistaisin aivan varmasti jos jonkun yhtä epävakaan olisin jossain joskus tavannut, olisi erittäin vaikeaa sellaista tapausta unohtaa.
Sä et tiedä must hevonperän vertaa muutaku sen mitä sä täällä oot lukenut..
Mä kysyin sulta mikä mun elämäntapani mukamas on??
Se on jännä kyl kui sun mielestä oon niin hemmetin epävakaa ja muuta,
Mut en psykiatrin mielestä oo ees terapian tarpeessa.
Voi kun sä osaat olla niin.....>>>Mut en psykiatrin mielestä oo ees terapian tarpeessa >>>
Psykiatri valitsee sanansa tarkoin, mutta tarkoittaa sitä ettet ole valmis terapiaan. Terapiaan osallistuvan henkilön täytyy olla itse valmis menemään täysillä mukaan toimintaan ja muuttamaan elämäntapaansa terapian seurauksena. Halu tähän täytyy lähteä siitä henkilöstä itsestään, terapeutti ei voi sitä pakottaa yhtään mihinkään.
Yleisesti ottaen, kaikki ongelmat mielenterveyshoidossa hoidetaan lääkkeillä.darknessin kirjoitti:
Itse en ole ollenkaan lääkemyönteinen, mutta myönnän silti että jossain tapauksissa lääkkeet ovat tarpeellisia.
Itse en käytä kipulääkkeitä tms muita lääkkeitä, siitä yksinkertaisesta syystä että en tarvitse niitä. Hammaslääkärillä kyllä oli melko epäuskoinen ilme kun hampaan poiston jälkeen hän kysyi onko minulla kunnollisia kipulääkkeitä, kun vastasin etten tarvitse niitä. Sanoin että on minulla asperiinia kyllä jossain. En kertonut että ne on jotain 20 vuotta vanhoja.Niin no, Sehän se...
Mulla ku sen verta pahat kivut jne ettei tehoa perus kipulääkkeet,
mutta kieltäydyin opiaateista sun muista..
Ootsä huomannut kuinka sun täytyy koittaa päteä ja olla kaikessa niin pirun pätevä ja
"vahva " ja parempi kuin muut??
Ihme että edes pystyt myöntämään ettet
Ymmärrä jotain tai pysty keskittymään..
Sit sä ihmettelet miksi sun kanssa ei muut halua keskustella...
🤗😉originalpieninainen kirjoitti:
Niin no, Sehän se...
Mulla ku sen verta pahat kivut jne ettei tehoa perus kipulääkkeet,
mutta kieltäydyin opiaateista sun muista..
Ootsä huomannut kuinka sun täytyy koittaa päteä ja olla kaikessa niin pirun pätevä ja
"vahva " ja parempi kuin muut??
Ihme että edes pystyt myöntämään ettet
Ymmärrä jotain tai pysty keskittymään..
Sit sä ihmettelet miksi sun kanssa ei muut halua keskustella...
🤗😉En hetkeäkään usko että saisit opiaatteja vaikka niitä pyytäisit.
>pätevä ja
>"vahva " ja parempi kuin muut??
Entä jos vaan olen. Johtuen elämäntavastani joka on erillainen kuin tunteeseen perustuva elämäntapa.
>Ihme että edes pystyt myöntämään ettet
>Ymmärrä jotain tai pysty keskittymään..
Minulla ei ole vaikeuksia myöntää sitä jos en tiedä jostain aihealueesta tarpeeksi kommentoidakseni sitä järkevästi.
Siis keskittyminen oli sitä että keskittyy esim viiteen asiaan yhtäaikaisesti, siihen en pysty, mutta monet naiset väittävät pystyvänsä, minkä väitteen todellisuutta epäilen erittäin vahvasti.
>Sit sä ihmettelet miksi sun kanssa ei muut halua keskustella...
Tässä olet oikeassa. Olen hieman kummastellut että miksi en saa vastauksia kommentteihini. Itse asiassa sinä taidat olla ainoa joka vastaa minulle. En osaa selittää että mistä tämä johtuu.darknessin kirjoitti:
Tottakai tiedän että olet epävakain persoona jonka kanssa minä itse olen ikinä keskustellut. Kai minä nyt oman henkilöhistoriani tunnen. Muistaisin aivan varmasti jos jonkun yhtä epävakaan olisin jossain joskus tavannut, olisi erittäin vaikeaa sellaista tapausta unohtaa.
Mutta kun sä et ole tavannut mua koskaan.
Sä olet nähnyt vaan sen mitä täällä on.
Ja toi että ois vaikea unohtaa jos tapaisit..
Niin se olis kyllä oikeesti jos tapaisit mut.
Sun mieli muuttuis aika radikaalisti,
Ja sä et unohtais mua.
Mutta et sen epävakauden takia..
Vaan ihan muusta syystä.
Voi että kun olisikin kiva tuntea ja tavata...darknessin kirjoitti:
>>>Mut en psykiatrin mielestä oo ees terapian tarpeessa >>>
Psykiatri valitsee sanansa tarkoin, mutta tarkoittaa sitä ettet ole valmis terapiaan. Terapiaan osallistuvan henkilön täytyy olla itse valmis menemään täysillä mukaan toimintaan ja muuttamaan elämäntapaansa terapian seurauksena. Halu tähän täytyy lähteä siitä henkilöstä itsestään, terapeutti ei voi sitä pakottaa yhtään mihinkään.
Yleisesti ottaen, kaikki ongelmat mielenterveyshoidossa hoidetaan lääkkeillä.Oi jösses kui väärässä sä olet..
Älä oikeesti sano asioita noin niiku tosina,
Kun et niistä tiedä yhtään mitään.
Mun elämäntapaa ei tarvitse mitenkään sen kummemmin muutella.
Kuinkas kauan sä olet ollut terapiassa itse?
Mulla just loppui..
Useamman vuoden terapia.
Mä sain enemmän tosin apua mun traumoihin täältä palstalta kun terapiasta.originalpieninainen kirjoitti:
Mutta kun sä et ole tavannut mua koskaan.
Sä olet nähnyt vaan sen mitä täällä on.
Ja toi että ois vaikea unohtaa jos tapaisit..
Niin se olis kyllä oikeesti jos tapaisit mut.
Sun mieli muuttuis aika radikaalisti,
Ja sä et unohtais mua.
Mutta et sen epävakauden takia..
Vaan ihan muusta syystä.
Voi että kun olisikin kiva tuntea ja tavata...Piti lukea tuo viesti kahteen kertaan, enkä vieläkään ole ihan varma että oliko se minulle tarkoitettu, vai tuliko se vahingossa tähän kohtaan jostain ihan muusta keskustelusta.
En ihan ymmärrä mistä on kyse, mutta yritän ottaa selvää tästä.
>>>Ja sä et unohtais mua.
>>>Vaan ihan muusta syystä.
Mikä tai mitkä tekijät saavat sinut uskomaan näin? Oletan että sinulla on joku selkeä syy sanoa noin, todeta varsin itsevarmasti ja rohkeasti.originalpieninainen kirjoitti:
Oi jösses kui väärässä sä olet..
Älä oikeesti sano asioita noin niiku tosina,
Kun et niistä tiedä yhtään mitään.
Mun elämäntapaa ei tarvitse mitenkään sen kummemmin muutella.
Kuinkas kauan sä olet ollut terapiassa itse?
Mulla just loppui..
Useamman vuoden terapia.
Mä sain enemmän tosin apua mun traumoihin täältä palstalta kun terapiasta.Ihmettelen tuota terapiasi tasoa jos jostain palstalta saat paremmin apua.
Ja terapeuttisi oli siis sitä mieltä ettei elämäntavassasi ole mikään vialla, mitään muutettavaa?
En ole koskaan ollut terapiassa. En olisi sellaiseen ollenkaan sopiva kohde koska hoidan omat asiani itse.darknessin kirjoitti:
En hetkeäkään usko että saisit opiaatteja vaikka niitä pyytäisit.
>pätevä ja
>"vahva " ja parempi kuin muut??
Entä jos vaan olen. Johtuen elämäntavastani joka on erillainen kuin tunteeseen perustuva elämäntapa.
>Ihme että edes pystyt myöntämään ettet
>Ymmärrä jotain tai pysty keskittymään..
Minulla ei ole vaikeuksia myöntää sitä jos en tiedä jostain aihealueesta tarpeeksi kommentoidakseni sitä järkevästi.
Siis keskittyminen oli sitä että keskittyy esim viiteen asiaan yhtäaikaisesti, siihen en pysty, mutta monet naiset väittävät pystyvänsä, minkä väitteen todellisuutta epäilen erittäin vahvasti.
>Sit sä ihmettelet miksi sun kanssa ei muut halua keskustella...
Tässä olet oikeassa. Olen hieman kummastellut että miksi en saa vastauksia kommentteihini. Itse asiassa sinä taidat olla ainoa joka vastaa minulle. En osaa selittää että mistä tämä johtuu.Onneksi mun lääke asiani ei ole riippuvaisia sun uskostasi.
Tiiäthän että nyt sulla ois hyvä hetki
pohdiskella miksi on noin...
Onko sulla oikeessa elämässä joku
Jolle sä saat purettua itseäsi?
Mä en oikeesti ees voi sanoa mitään erityisemmin joihinkin noista asioista
joihin niin kovin haluaisin sanoa....
Epävakaalla taistelua itseään vastaan
että Kerrankin en sano...originalpieninainen kirjoitti:
Onneksi mun lääke asiani ei ole riippuvaisia sun uskostasi.
Tiiäthän että nyt sulla ois hyvä hetki
pohdiskella miksi on noin...
Onko sulla oikeessa elämässä joku
Jolle sä saat purettua itseäsi?
Mä en oikeesti ees voi sanoa mitään erityisemmin joihinkin noista asioista
joihin niin kovin haluaisin sanoa....
Epävakaalla taistelua itseään vastaan
että Kerrankin en sano...Tästä keskustelusta tulee mieleeni sellainen tv-sarja kuin Twilight Zone. Joudun myöntämään että olen nyt aika pihalla.
Purettua itsenäni, en edes tiedä mitä se tarkoittaa.
Ja siis on elämässäni useita ihmisiä joiden kanssa olen tekemisissä päivittäin, jatkuvasti, en siis ole yksinäinen jos sitä tarkoitit.
En ollenkaan ymmärrä että miksi mukamas et voisi sanoa joihinkin asioihin mihin haluaisit jotain sanoa? Tämä menee ihan yli käsityskykyni.
Jos et voi sanoa suoraan jotain asiaa, niin ehkä voisit vihjata sitä asiaa jotenkin?darknessin kirjoitti:
Tästä keskustelusta tulee mieleeni sellainen tv-sarja kuin Twilight Zone. Joudun myöntämään että olen nyt aika pihalla.
Purettua itsenäni, en edes tiedä mitä se tarkoittaa.
Ja siis on elämässäni useita ihmisiä joiden kanssa olen tekemisissä päivittäin, jatkuvasti, en siis ole yksinäinen jos sitä tarkoitit.
En ollenkaan ymmärrä että miksi mukamas et voisi sanoa joihinkin asioihin mihin haluaisit jotain sanoa? Tämä menee ihan yli käsityskykyni.
Jos et voi sanoa suoraan jotain asiaa, niin ehkä voisit vihjata sitä asiaa jotenkin?Korjaan edellistä hieman, vihjata asiaa oli minulta väärä sanavalinta, oikea olisi kuvailla asiaa. En kuitenkaan ymmärtäisi vihjeitäsi jos niitä sanoisit, asian kuvailu on selkeämpää.
darknessin kirjoitti:
Piti lukea tuo viesti kahteen kertaan, enkä vieläkään ole ihan varma että oliko se minulle tarkoitettu, vai tuliko se vahingossa tähän kohtaan jostain ihan muusta keskustelusta.
En ihan ymmärrä mistä on kyse, mutta yritän ottaa selvää tästä.
>>>Ja sä et unohtais mua.
>>>Vaan ihan muusta syystä.
Mikä tai mitkä tekijät saavat sinut uskomaan näin? Oletan että sinulla on joku selkeä syy sanoa noin, todeta varsin itsevarmasti ja rohkeasti.Mulla oli piiiiitkä kirjoitus,
mutta pyyhin sen pois...
Toki tallensin sen ensin jos vaikka sittenkin julkaisen..
Ehkä mä mietin jonkin aikaa asiaa koska en tosiaan halua loukata ketään väärinkäsityksillä...
Viimeiset 55 minuuttii mä sitä kirjoitin
ja kinasin itteni kans miten teen...
Sopii aloitukseen hyvin 😞
Tää on ärsyttävää kun koen huonoa omaatuntoa
Jos oon oma itteni ja itsevarma, ja jos sanon mitä meinasin niin tunnen itteni "pettäväksi" vaik oon sinkku..
Sitä samaa on ollu koko hiton 10kk...
Et sellasta...
Ooppa tyytyväinen,
Saat lisää aihetta lyttää ja sanoa epävakaaksi mt ongelmaiseksi...originalpieninainen kirjoitti:
Mulla oli piiiiitkä kirjoitus,
mutta pyyhin sen pois...
Ehkä mä mietin jonkin aikaa asiaa koska en tosiaan halua loukata ketään väärinkäsityksillä...
Jos oon oma itteni ja itsevarma, ja jos sanon mitä meinasin niin tunnen itteni "pettäväksi" vaik oon sinkku..
Et sellasta...
Ooppa tyytyväinen,
Saat lisää aihetta lyttää ja sanoa epävakaaksi mt ongelmaiseksi...En vaan yhtään ymmärrä että mistä on kyse.
Varmaan se 55 minuuttia kirjoitettu viesti täyttäisi koko palstan...
Ehkä voisi siitä nyt miettiä tiivistelmän mikä on rajoitettu kahteen- kolmeen lauseeseen. Sitten odottaisit siihen vastausta, ja taas reagoisit vastauksessa annettuihin yksityiskohtiin seuraavassa viestissä. Ps. Sitä sanotaan keskusteluksi.
Jokainen viestisi vaan herättää uusia kysymyksiä, vastauksia vaan ei ikinä tule mihinkään...darknessin kirjoitti:
Ihmettelen tuota terapiasi tasoa jos jostain palstalta saat paremmin apua.
Ja terapeuttisi oli siis sitä mieltä ettei elämäntavassasi ole mikään vialla, mitään muutettavaa?
En ole koskaan ollut terapiassa. En olisi sellaiseen ollenkaan sopiva kohde koska hoidan omat asiani itse.Edelleen mikä elämäntapa???
Voiko vttu vaan kertoa sen??originalpieninainen kirjoitti:
Mulla oli piiiiitkä kirjoitus,
mutta pyyhin sen pois...
Et sellasta...
Ooppa tyytyväinen,
Saat lisää aihetta lyttää ja sanoa epävakaaksi mt ongelmaiseksi...>>>Jos oon oma itteni ja itsevarma, ja jos sanon mitä meinasin niin tunnen itteni "pettäväksi" vaik oon sinkku.. >>>
Tuo on erityisen hämmentävää. Jos sanot jotain, en tiedä mitä, mutta tunnet itsesi sitten pettäväksi, ketä kohtaan? Jotain ex-poikaystävääkö? En tajua..originalpieninainen kirjoitti:
Edelleen mikä elämäntapa???
Voiko vttu vaan kertoa sen??Hahahaa... sori... tuo on hieman epävakaata ehkä.
Siis se "tunteisiin perustuva elämäntapa" - se minkä heti alussa mainitsin.darknessin kirjoitti:
En vaan yhtään ymmärrä että mistä on kyse.
Ehkä voisi siitä nyt miettiä tiivistelmän mikä on rajoitettu kahteen- kolmeen lauseeseen. Sitten odottaisit siihen vastausta, ja taas reagoisit vastauksessa annettuihin yksityiskohtiin seuraavassa viestissä. Ps. Sitä sanotaan keskusteluksi.
Jokainen viestisi vaan herättää uusia kysymyksiä, vastauksia vaan ei ikinä tule mihinkään...Miten niin ei saa multa vastauksia??
Ei se kuitenkaan koko palstaa täyttäisi.
Ei ihan niin pitkä..
Mutta...
Ehkä sen laitan jossain vaiheessa,
tai sitten en..
Ps keskustelut on mitä on, monenmoisia..
kysymyksiä, vastauksia, mielipiteitä, ajatuksia..
Ohitteluja, loukkauksia olettamuksia ja sitten
myös sitä että samaa uudelleen ja uudelleen...
Tää on vähän siihen osuvaa,
miten sen sanoitkaan sillon joku päivä..
Mun pitää arvostaa itseeni niin etten anna toisen loukata ja vähätellä..
Vai miten se olikaan..originalpieninainen kirjoitti:
Miten niin ei saa multa vastauksia??
Ei ihan niin pitkä..
Mutta...
tai sitten en..
Vai miten se olikaan..Siten niin, kun sinulta tulee aina vaan kysymyksiä? Ei koskaan vastauksia?
Tuo lainauksesi kommentistani on melko varmasti väärin lainattu.- Anonyymi
Miten niin ei saa multa vastauksia??
Ei ihan niin pitkä..
Mutta...
tai sitten en..
Vai miten se olikaan..Moi orig, haluutko jutella säpon välityksellä?
T: Pitkä mies darknessin kirjoitti:
En vaan yhtään ymmärrä että mistä on kyse.
Jokainen viestisi vaan herättää uusia kysymyksiä, vastauksia vaan ei ikinä tule mihinkään...Hauskaa kyllä että kuitenkin kaiken jälkeen,
sen että sä et edes halunnut keskustella
mun kanssa yhtään mitään,
siinä sä silti oot taas keskustelemassa...
Kiitos tosta että jokainen mun viesti herättää uusia kysymyksiä..
En mä tarkoittanut että oisit yksinäinen,
sillä kun kysyin et onko sulla
joku jolle purkaa itseäsi..
Vaikka oisi miljoona ihmistä jonka kanssa päivittäin tekemisissä ei silti välttämättä
ole sellaista jolle voi kertoa kaikesta,
kysyä ihan kaikkea...
Tarkoitin et onko sulla sellanen
jolle voit kertoa kunnolla murheista
huolista voinnista...
Joku joka tukee sua kaikessa,
tai palauttaa sua maanpinnalle..
Sellanen johon voit luottaa,
Ja joka on ja pysyy siinä.
Joka on tyyliin ihan mihin aikaan tahansa,
Tai missä tilanteessa vaan sulle tukena..
Tai vaan juttelemassa turhanpäivästä puppua..
Vaik väität ettet tarvii sellasta..darknessin kirjoitti:
Hahahaa... sori... tuo on hieman epävakaata ehkä.
Siis se "tunteisiin perustuva elämäntapa" - se minkä heti alussa mainitsin.Et sä voi sanoa pelkästään tota,
Ei tollasiin tarvita lääkitystä jne..
Eikä toi sano mitään siitä millaine mun elämäntapa muka on sun mielestä.darknessin kirjoitti:
Siten niin, kun sinulta tulee aina vaan kysymyksiä? Ei koskaan vastauksia?
Tuo lainauksesi kommentistani on melko varmasti väärin lainattu.Saahan multa vastauksia..
Lueppa vaikka uudelleen..
Ja voithan sä kysyä uusiks mihin en vastannut..
Ois pitäny jättää pois se pettämiskokemisen sanominen..
Liian outo juttu..Anonyymi kirjoitti:
Moi orig, haluutko jutella säpon välityksellä?
T: Pitkä miesEtkö sit voinu omaa kommenttii tehä?
Ois tohon riittäny t: ja kirjainkin..
Ei sitä täältä välistä huomaa ajoissa..- Anonyymi
Etkö sit voinu omaa kommenttii tehä?
Ois tohon riittäny t: ja kirjainkin..
Ei sitä täältä välistä huomaa ajoissa..No haluutko? Voin laittaa osoitteen.
Hauskaa kyllä että kuitenkin kaiken jälkeen,
sen että sä et edes halunnut keskustella
mun kanssa yhtään mitään,
siinä sä silti oot taas keskustelemassa...
Kiitos tosta että jokainen mun viesti herättää uusia kysymyksiä..
En mä tarkoittanut että oisit yksinäinen,
sillä kun kysyin et onko sulla
joku jolle purkaa itseäsi..
Vaikka oisi miljoona ihmistä jonka kanssa päivittäin tekemisissä ei silti välttämättä
ole sellaista jolle voi kertoa kaikesta,
kysyä ihan kaikkea...
Tarkoitin et onko sulla sellanen
jolle voit kertoa kunnolla murheista
huolista voinnista...
Joku joka tukee sua kaikessa,
tai palauttaa sua maanpinnalle..
Sellanen johon voit luottaa,
Ja joka on ja pysyy siinä.
Joka on tyyliin ihan mihin aikaan tahansa,
Tai missä tilanteessa vaan sulle tukena..
Tai vaan juttelemassa turhanpäivästä puppua..
Vaik väität ettet tarvii sellasta..Joo no, ei tuollaista kuvailemaasi ole. Enkä oikein jaksa uskoa että muillakaan sellaista on.
Ja oikeassa olet, sellainen henkilö joka tulee toimeen oman itsensä kanssa, ja pystyy arvostamaan omaa itseään (saavuttamiaan asioita joko itsessään tai ulkoisesti) ja kykenee kontrolloimaan omaa toimintaansa, ei tarvitse tuollaista ihmistä jolle valittaa asioistaan mihin aikaan tahansa.
Miksi minun pitäisi kertoa jollekin voinnistani tms. kun ei se sille kuulu. Ja todellisuudessa 99% ihmisistä ei oikeasti välitä toisten voinnista tuon taivaallista, ne kyllä sanoo vaikka mitä ja lupaa vaikka mitä, mutta yksikään sana mitä ne sanoo ei ole todellista.originalpieninainen kirjoitti:
Saahan multa vastauksia..
Lueppa vaikka uudelleen..
Ja voithan sä kysyä uusiks mihin en vastannut..
Ois pitäny jättää pois se pettämiskokemisen sanominen..
Liian outo juttu..>>>Ja toi että ois vaikea unohtaa jos tapaisit..Niin se olis kyllä oikeesti jos tapaisit mut.
Sun mieli muuttuis aika radikaalisti, Ja sä et unohtais mua. Mutta et sen epävakauden takia.. Vaan ihan muusta syystä. Voi että kun olisikin kiva tuntea ja tavata...>>>
Mikä tai mitkä tekijät saavat sinut uskomaan tuolla tavoin? Oletan että sinulla on joku selkeä syy sanoa noin, todeta se varsin itsevarmasti ja rohkeasti.darknessin kirjoitti:
>>>Ja toi että ois vaikea unohtaa jos tapaisit..Niin se olis kyllä oikeesti jos tapaisit mut.
Sun mieli muuttuis aika radikaalisti, Ja sä et unohtais mua. Mutta et sen epävakauden takia.. Vaan ihan muusta syystä. Voi että kun olisikin kiva tuntea ja tavata...>>>
Mikä tai mitkä tekijät saavat sinut uskomaan tuolla tavoin? Oletan että sinulla on joku selkeä syy sanoa noin, todeta se varsin itsevarmasti ja rohkeasti.Sanotaan nyt vaan että sä huomaisit että en oo nii epävakaa enkä kamala ainakin ny näin aluksi..
No jos ois vaan tyylii 5-10 Min ni sit varmasti helposti unohat.
Mutta sanotaan tälläi nyt koska sanoit että
ei ole totta vaik kui luvataan välittää ja sillei
ja ettei ihmiset välitä toisten hyvin voinnista nii mä välitän.
Liikaakin ja sellastenkin joita en tunne ees.
Mut jooh...
Ei näillä tai muulla ole väliä..Anonyymi kirjoitti:
No haluutko? Voin laittaa osoitteen.
Sori ei ollu fiilikset kohillaan jutskailla...
Ei oo vieläkään..
Kyl mieluusti juttelisin,
mut en yöllä...
Sä voit laittaa säpo ni vastailen sit...
Ja ois ehkä hyvä vaihtaa siitä sit toiseen säpo siitä ei oo ainakaa vielä siirtynyt mikään tänne..
Hyvää yötä mun joidenkin hyvien öiden seuralainen 🤗😴💤
Pelkästään tää hyvän yön toivotus ajatus
sai hymyilee..
Outoa.. 😊originalpieninainen kirjoitti:
Sanotaan nyt vaan että sä huomaisit että en oo nii epävakaa enkä kamala ainakin ny näin aluksi..
No jos ois vaan tyylii 5-10 Min ni sit varmasti helposti unohat.
Mutta sanotaan tälläi nyt koska sanoit että
ei ole totta vaik kui luvataan välittää ja sillei
ja ettei ihmiset välitä toisten hyvin voinnista nii mä välitän.
Liikaakin ja sellastenkin joita en tunne ees.
Mut jooh...
Ei näillä tai muulla ole väliä..Ongelma minulle on se tunteisiin perustuva elämäntapasi.
Haet jatkuvasti validaatiota sille että joku pitää sinusta, tai tuntee edes jotain sinua kohtaan. Tarvitset ja kaipaat sitä että joku välittää sinusta.
Mielestäni se tekee sinusta heikon.
Tuollainen poikkeaa omasta elämäntyylistäni täysin, on sen vastakohta, ja tunneherkän ihmisen seura alkaisi minua ahdistamaan varmasti.darknessin kirjoitti:
Ongelma minulle on se tunteisiin perustuva elämäntapasi.
Haet jatkuvasti validaatiota sille että joku pitää sinusta, tai tuntee edes jotain sinua kohtaan. Tarvitset ja kaipaat sitä että joku välittää sinusta.
Tuollainen poikkeaa omasta elämäntyylistäni täysin, on sen vastakohta, ja tunneherkän ihmisen seura alkaisi minua ahdistamaan varmasti.Mulla on toinen aloitus...
Äkästelystä...
Toi on sun ongelmasi,
Ei mun..
Etkä sä voi väittää tollasta vaan siitä mitä täällä luet..
Harmillista kun taas ehtivät poistaa ne kommentit toisessa mistä oisit ymmärtänytkin mikä tilanne on..darknessin kirjoitti:
Ongelma minulle on se tunteisiin perustuva elämäntapasi.
Tuollainen poikkeaa omasta elämäntyylistäni täysin, on sen vastakohta, ja tunneherkän ihmisen seura alkaisi minua ahdistamaan varmasti.Niin ja se sä niiku kuvittelet et mulle on
ihan se ja sama että kunhan joku välittää..
Ei todellakaan ole..
En mä tarvitse enkä halua kenen tahansa
Välittämistä.
Se on se just, se joku...
Ei kuka tahansa..
Etkä sä oikein voi sanoa et mä oisin heikko,
Mä oon oikestaan koht 50v selvinnyt ihan omin avuin..
Viimeinen vuosi on ollut vaikea..
Tai 10kk..
Enkä mä ole tällänen sit kun mut tuntee..
Sit kun avoimesti ja oikeesti tuntee...
Jos oisin niin ei kai mun ystävinä haluis olla ihmiset sieltä lapsuudesta ja nuoruudesta asti..
Mutta turhaa selittää enempää sulle.originalpieninainen kirjoitti:
Mulla on toinen aloitus...
Äkästelystä...
Toi on sun ongelmasi,
Ei mun..
Etkä sä voi väittää tollasta vaan siitä mitä täällä luet..
Harmillista kun taas ehtivät poistaa ne kommentit toisessa mistä oisit ymmärtänytkin mikä tilanne on..Ehkä asia onkin niinkuin sanot. Että ongelma on minun suunnassani.
Jos vaan itse et koe itseäsi heikoksi tai huonoksi, tai vajaaksi tms. niin eihän se tosiaan silloin ole sinun ongelmasi jos joku muu kokee sinut sillä tavoin. Vain sillä on merkitystä kuinka itse koet oman itsesi, mitä mieltä olet itsestäsi.
Voisit kopioida ne kommentit ihan vaan tekstitiedostoon niin ovat tallessa. Samoin kun kirjoitat viestiä tänne niin se kannattaa kopioida ennekuin lähettää, viestit monesti vaan katoaa ilman syytä.darknessin kirjoitti:
Ehkä asia onkin niinkuin sanot. Että ongelma on minun suunnassani.
Jos vaan itse et koe itseäsi heikoksi tai huonoksi, tai vajaaksi tms. niin eihän se tosiaan silloin ole sinun ongelmasi jos joku muu kokee sinut sillä tavoin. Vain sillä on merkitystä kuinka itse koet oman itsesi, mitä mieltä olet itsestäsi.
Voisit kopioida ne kommentit ihan vaan tekstitiedostoon niin ovat tallessa. Samoin kun kirjoitat viestiä tänne niin se kannattaa kopioida ennekuin lähettää, viestit monesti vaan katoaa ilman syytä.Kyllä mä tiedän ton tallentamisen..
Ei se vaan ny siihen auta mitä tossa sanoin et Harmi ettet sä näe niitä..
Tottakai mulla on päiviä jolloin koen itteni heikoksi, huonoksi ja sellasta.
En mä väitä ettei olis..
Mut ei niitä ilman syytä oikestaan.darknessin kirjoitti:
Ehkä asia onkin niinkuin sanot. Että ongelma on minun suunnassani.
Voisit kopioida ne kommentit ihan vaan tekstitiedostoon niin ovat tallessa. Samoin kun kirjoitat viestiä tänne niin se kannattaa kopioida ennekuin lähettää, viestit monesti vaan katoaa ilman syytä.Pistän erilliseen kommenttiin koska tää varmasti poistetaan..
Kai sitä pskana on kun uhkaillaan ja sellasta..
Eikä vaikuta vaan muhun vaan lapsiinkin.
Joo en ois saanu ottaa itteeni tiedän kyllä,
Sitä että mä ite oon tilannut r**skaukseni ja pahoinpitelyt...originalpieninainen kirjoitti:
Pistän erilliseen kommenttiin koska tää varmasti poistetaan..
Kai sitä pskana on kun uhkaillaan ja sellasta..
Eikä vaikuta vaan muhun vaan lapsiinkin.
Joo en ois saanu ottaa itteeni tiedän kyllä,
Sitä että mä ite oon tilannut r**skaukseni ja pahoinpitelyt...Joo no, en tiedä yhtään mitään tuollaisesta mitä tuossa lopussa mainitsit, niin en osaa kommentoida asiaa.
Nyt huomasin sen äkästely-ketjun, ja että joku oikein laittoi linkin minun tekemääni aloitukseen... haha!... aikamoista että joku vaivautui sen etsimään.
Mitä kommentoit siinä ketjussa että minä olisin luultavasti anonyymina haukkunut sinua, niin se ei pidä ollenkaan paikkaansa. Ei minun tarvitse anonyymina haukkua ketään, voin sen tehdä yhtä hyvin ihan kirjautuneenakin. Enkä muutenkaan ollenkaan kannata sellaista että esiinnytään useina henkilöinä täällä, koko homma menee ihan sekopäiseksi jos niin tehdään. Jokaisella pitäisi olla oma persoona ja omat mielipiteet, eikä tekaistuja persoonia ja mielipiteitä.
Ja se että en pitäisi sinusta ei myöskään pidä paikkaansa, ainoastaan tämä "henkinen vuoristorata" mitä käyt läpi on se asia mistä en pidä. Enhän edes tunne sinua niin hyvin että voisin sanoa että pidänkö vaiko enkö.
Minulle oli yllätys että sinulla on aikuisia lapsia, pidin sinua paljon nuorempana henkilönä, noin kolmikymppisenä.darknessin kirjoitti:
Joo no, en tiedä yhtään mitään tuollaisesta mitä tuossa lopussa mainitsit, niin en osaa kommentoida asiaa.
Nyt huomasin sen äkästely-ketjun, ja että joku oikein laittoi linkin minun tekemääni aloitukseen... haha!... aikamoista että joku vaivautui sen etsimään.
Mitä kommentoit siinä ketjussa että minä olisin luultavasti anonyymina haukkunut sinua, niin se ei pidä ollenkaan paikkaansa. Ei minun tarvitse anonyymina haukkua ketään, voin sen tehdä yhtä hyvin ihan kirjautuneenakin. Enkä muutenkaan ollenkaan kannata sellaista että esiinnytään useina henkilöinä täällä, koko homma menee ihan sekopäiseksi jos niin tehdään. Jokaisella pitäisi olla oma persoona ja omat mielipiteet, eikä tekaistuja persoonia ja mielipiteitä.
Ja se että en pitäisi sinusta ei myöskään pidä paikkaansa, ainoastaan tämä "henkinen vuoristorata" mitä käyt läpi on se asia mistä en pidä. Enhän edes tunne sinua niin hyvin että voisin sanoa että pidänkö vaiko enkö.
Minulle oli yllätys että sinulla on aikuisia lapsia, pidin sinua paljon nuorempana henkilönä, noin kolmikymppisenä.Sellasta se on,
uutta oppii toisesta jos viitsii "kuunnella"..
Toi loppu tossa,
säkin kävit kommentoimassa siin ketjussa jotain..
Ja se et joku laittoi linkin suhun...
Saattoi olla just et joku koitti kääntää sun niskaan asioita..originalpieninainen kirjoitti:
Sellasta se on,
Toi loppu tossa,
Saattoi olla just et joku koitti kääntää sun niskaan asioita..Ahaa ok. Kommentoin moneen asiaan, ja sitten unohdan ne kokonaan. En yhtään muista tuollaista tapausta.
Se joku saa kääntää asioita miten lystää... ei minua liikuta. Ei minulla ole edes aikaa miettiä jotain palstahenkilöiden mielenliikkeitä tai salamyhkäisiä kuvioita.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: Pitkä miesRuotsin turvallisuuspoliisi on varmasti ollut korva herkkänä jo muutenkin tämän keskustelupalstan suhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T: Pitkä miesOnko niin paljon pituutta että on huono näkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko niin paljon pituutta että on huono näkö?
Eli ätmi ei niin kaksimetrinen
Sellasta se on,
Toi loppu tossa,
Saattoi olla just et joku koitti kääntää sun niskaan asioita..Sanoisin vielä että minulla oli mielikuva että olet hullu kissanainen ja asut yksin viiden kissan kanssa (mikäli tuota voi yksinasumiseksi enää kutsua). Tai että sinulla olisi sekalainen kokoelma erillaisia lemmikkieläimiä. Tuota että sinulla onkin aikuisia lapsia en osannut arvata ollenkaan.
darknessin kirjoitti:
Sanoisin vielä että minulla oli mielikuva että olet hullu kissanainen ja asut yksin viiden kissan kanssa (mikäli tuota voi yksinasumiseksi enää kutsua). Tai että sinulla olisi sekalainen kokoelma erillaisia lemmikkieläimiä. Tuota että sinulla onkin aikuisia lapsia en osannut arvata ollenkaan.
Joo on mulla sellasia....
Kissoja ei asu mun kotona....
Eikä tällä hetkellä muitakaan elukoita...originalpieninainen kirjoitti:
Joo on mulla sellasia....
Kissoja ei asu mun kotona....
Eikä tällä hetkellä muitakaan elukoita...Olen viime aikoina miettinyt paljon täällä palstalla olon järkevyyttä. Onko minulla mitään järkiperusteita kirjoittaa tänne. Ainakaan nämä kommentoijat täällä selkeästi eivät ole samalla tasolla kanssani, eivätkä voi käsittää asioita mitä sanon. Joten on melko turhaa sanoa mitään. Miten itse tästä hyödyn millään tavoin. En tiedä.
Paljon ennemmin katson puheita youtubesta joissa koko maailman älykkäimmät henkilöt kertovat elämänviisauksia, tärkeitä tietoja joilla voi muuttaa oman elämänsä ja oman itsensä, dna:sta lähtien. Kun tulen katsomasta niitä videoita, ja saavun tänne palstalle, kontrasti on liian suuri. Tajuan että tämä on järjetöntä, on järjetöntä tuhlata aikaansa täällä. Ihan kuin ihmisellä ei olisi tuhatta tärkeämpää asiaa tehtävänä kun selata näitä palstoja. Kai se on jonkinlainen riippuvuus mikä saa ihmiset tulemaan näille palstoille päivästä toiseen, yöhön asti. Sellainen ei vaan taida olla minun juttuni ollenkaan. On niin paljon asioita mitkä pitää tehdä, mitkä pitää saada hoidettua, ja lisäksi haluan kehittyä henkisesti, vielä paljon pidemmälle kuin mihin olen päässyt. Tämä palstatoiminta ei edistä tavoitteitani millään tavoin. Kun täällä ei edes ole todellista keskustelua. Itseasiassa sinä olet miltei ainoita joka on edes yrittänyt keskustelua, siis mustasuden lisäksi. Tarkoittaako se että koko palstalla on vain kaksi todellista henkilöä, kolme minut mukaan luettuna. En tiedä, mutta se on mahdollista.darknessin kirjoitti:
Olen viime aikoina miettinyt paljon täällä palstalla olon järkevyyttä. Onko minulla mitään järkiperusteita kirjoittaa tänne. Ainakaan nämä kommentoijat täällä selkeästi eivät ole samalla tasolla kanssani, eivätkä voi käsittää asioita mitä sanon. Joten on melko turhaa sanoa mitään. Miten itse tästä hyödyn millään tavoin. En tiedä.
Paljon ennemmin katson puheita youtubesta joissa koko maailman älykkäimmät henkilöt kertovat elämänviisauksia, tärkeitä tietoja joilla voi muuttaa oman elämänsä ja oman itsensä, dna:sta lähtien. Kun tulen katsomasta niitä videoita, ja saavun tänne palstalle, kontrasti on liian suuri. Tajuan että tämä on järjetöntä, on järjetöntä tuhlata aikaansa täällä. Ihan kuin ihmisellä ei olisi tuhatta tärkeämpää asiaa tehtävänä kun selata näitä palstoja. Kai se on jonkinlainen riippuvuus mikä saa ihmiset tulemaan näille palstoille päivästä toiseen, yöhön asti. Sellainen ei vaan taida olla minun juttuni ollenkaan. On niin paljon asioita mitkä pitää tehdä, mitkä pitää saada hoidettua, ja lisäksi haluan kehittyä henkisesti, vielä paljon pidemmälle kuin mihin olen päässyt. Tämä palstatoiminta ei edistä tavoitteitani millään tavoin. Kun täällä ei edes ole todellista keskustelua. Itseasiassa sinä olet miltei ainoita joka on edes yrittänyt keskustelua, siis mustasuden lisäksi. Tarkoittaako se että koko palstalla on vain kaksi todellista henkilöä, kolme minut mukaan luettuna. En tiedä, mutta se on mahdollista.Jaa niinku mitäs ne muut sitten on???
Toi oli pitkä kirjoitus,
Ja kertoi aika paljon susta.
Sori että multa ei tuu mitään
Erikoista vastausta tai mitään..
Tavallaan mulla heräsi huoli susta,
Tai onhan se jo aikaisemmin herännyt.
Mikä lienee omituinen mukamas samanlainen
Olotila fiilis turhautuneisuus kyllästyminen en tiiä...
Koitahan jaksella...
Toistaiseksi saa tarvittaessa
otettua yhteyttä..
En tiedä kuin kauan jaksan viel kurkkia
tonne sähkäriin...
Sanot ettet tarvitse juttuseuraa,
niin en enempää sitä ehdottele.
Sateista lauantaina,
Mä lähden kuuntelemaan
Elävää musiikkia Ulos...
Yksin, ikävä kyllä...originalpieninainen kirjoitti:
Jaa niinku mitäs ne muut sitten on???
Toi oli pitkä kirjoitus,
Ja kertoi aika paljon susta.
Sori että multa ei tuu mitään
Erikoista vastausta tai mitään..
Tavallaan mulla heräsi huoli susta,
Tai onhan se jo aikaisemmin herännyt.
Mikä lienee omituinen mukamas samanlainen
Olotila fiilis turhautuneisuus kyllästyminen en tiiä...
Koitahan jaksella...
Toistaiseksi saa tarvittaessa
otettua yhteyttä..
En tiedä kuin kauan jaksan viel kurkkia
tonne sähkäriin...
Sanot ettet tarvitse juttuseuraa,
niin en enempää sitä ehdottele.
Sateista lauantaina,
Mä lähden kuuntelemaan
Elävää musiikkia Ulos...
Yksin, ikävä kyllä..."elävää musiikkia ulos".... Niinkuin iskelmää lähiön kaljabaarissa vai?
Itse just kuuntelen kuulokkeilla täysillä arch enemyä ja slipknottia, kaksi loistavaa bändiä, hyvin erillaisia miltei kaikin tavoin.
Sinä suosittelet juttuseuraa ja minä lääkkeitä.... Ehkä olemme samanlaisia mutta eri tavoilla.
Ei minulla oikeastaan ole aikaa. Paljon töitä tiedossa, ja halu saada ne tehdyksi tämän vuoden aikana. Sitten voin keskittyä enemmän omiin tavoitteisiini, sen henkisen tien kulkemisen jatkamiseen mikä minulta jäi kesken vuosia sitten. Pitää vaan tarkkaan harkita kuinka pitkälle menen. Aion taas astua Pimeyden Tielle. Olen nytkin jonkinasteisessa kontaktissa olentoihin, en ole varma mitä ne ovat, demonisia henkiä todennäköisesti. Aion pakottaa ne komentooni, pistää ne tottelemaan minua. Sen jälkeen... en vielä tiedä mitä teen(jos se onnistuu). Sitten ei paljoa rajoja enää ole olemassa, en vain tiedä mitä haluaisin tehdä.darknessin kirjoitti:
"elävää musiikkia ulos".... Niinkuin iskelmää lähiön kaljabaarissa vai?
Itse just kuuntelen kuulokkeilla täysillä arch enemyä ja slipknottia, kaksi loistavaa bändiä, hyvin erillaisia miltei kaikin tavoin.
Sinä suosittelet juttuseuraa ja minä lääkkeitä.... Ehkä olemme samanlaisia mutta eri tavoilla.
Ei minulla oikeastaan ole aikaa. Paljon töitä tiedossa, ja halu saada ne tehdyksi tämän vuoden aikana. Sitten voin keskittyä enemmän omiin tavoitteisiini, sen henkisen tien kulkemisen jatkamiseen mikä minulta jäi kesken vuosia sitten. Pitää vaan tarkkaan harkita kuinka pitkälle menen. Aion taas astua Pimeyden Tielle. Olen nytkin jonkinasteisessa kontaktissa olentoihin, en ole varma mitä ne ovat, demonisia henkiä todennäköisesti. Aion pakottaa ne komentooni, pistää ne tottelemaan minua. Sen jälkeen... en vielä tiedä mitä teen(jos se onnistuu). Sitten ei paljoa rajoja enää ole olemassa, en vain tiedä mitä haluaisin tehdä.En ollut missään kaljabaarissa..
Vaan ihan ulkona kattomassa keikkaa.
En oo käyny ees baarissa 5 vuoteen vai 6..
Joo mä en väittele sun kanssa täällä lääkityksistä tai sen tarpeesta enää.
Siinä oot oikeessa että mun kuuluisi syödä niitä,
Mutta en syö koska normi elämässä pärjään ilman noita mieleen vaikuttavia.
Toi juttuseura-lääkitys,
Sillei jännä juttu tai mitä lienee kun mulla on
Ns lääkityksestä toiminut juttuseura..
Nyt mä olen oikeestaan jo varma että se
"syy"
miksi must tuntui että oltava palstalla vielä
Olet tai olit Sinä. 😶 ( hitto sentää..)
Koska kun oon nää mitä olen sanonut sulle jo kertonut, mulla ei tunnu enää sitä tarvetta olla täällä tällä hetkellä enää.
Ehkä joku päivä taas tulee sellanen etiäinen ja tunne ja sit taas saatan palata..
No tietty muutkin syyt täällä oloon on nyt
saatu pakettiin..
Tai melkein,
se omaa oloa auttava juttuseura on vielä hukassa.. 😞
Mutta sille ei mahda mitään..
Tai sitten se on jo noissa mitä on yhteyksiä irl
Puoleen jo saanut..
Tai sitten se joku ottaa vielä yhteyttä..
Sulle Da.... vielä haluan sanoa että vaikka ihminen olisi vahva ja ei niin tunteileva,
Jokainen tarvitsee loppujen lopuksi jonkun ihmisen elämäänsä joka on luotettava,
aidosti välittävä ja pysyvä,
kävi mitä kävi niin pysyy..
Se tosin vaatii sen rehellisen, luottamuksellisen sekä sellaisen yhteyden että voi luottaa toiseen.
Ja että tietää kenen kanssa on tekemisissä.
Ei salaavaa "anonyymiyttä "
Jos siis haluaa olla oikeasti ystävä tai jotain.
Jos haluaa vaan vertaistukea, niin sit se on niin..
Tulipa taas omituinen tästäkin...
Älä nyt sinne Pimeyden Tielle lähe,
ei se ole sun paikkasi.
Ei enää...
Siksi sun piti tulla vastaan...
Se olit Sinä joka mua täällä vielä piti...
Jos sä tietäisit kaiken sen mitä mä olen
Tiennyt ja tuntenut ja muuta niin toi ois
Sulle helppo uskoo ja ymmärtää miksi sanoin..
Kaikki selviää ja tulee vielä hyviä päiviä..
🌞🤗🎶♥️🌪💕😉🥀🐾😘🌵🍯🥄🥰💔😪🌞darknessin kirjoitti:
"elävää musiikkia ulos".... Niinkuin iskelmää lähiön kaljabaarissa vai?
Ei minulla oikeastaan ole aikaa. Paljon töitä tiedossa, ja halu saada ne tehdyksi tämän vuoden aikana. Sitten voin keskittyä enemmän omiin tavoitteisiini, sen henkisen tien kulkemisen jatkamiseen mikä minulta jäi kesken vuosia sitten. Pitää vaan tarkkaan harkita kuinka pitkälle menen. Aion taas astua Pimeyden Tielle. Olen nytkin jonkinasteisessa kontaktissa olentoihin, en ole varma mitä ne ovat, demonisia henkiä todennäköisesti. Aion pakottaa ne komentooni, pistää ne tottelemaan minua. Sen jälkeen... en vielä tiedä mitä teen(jos se onnistuu). Sitten ei paljoa rajoja enää ole olemassa, en vain tiedä mitä haluaisin tehdä.Sä sanot et sulla ei ole aikaa...
Paljon sä tuhlaat siitä täällä???
Samalla tavalla kun mäkin...
Vaikka mulla ei ois oikeesti aikaa
täällä oloon tuhlaa...
Henkistä juttua, sieluja, hyvää ja pahaa..
Sellasta on joo omassakin elämässä..
Ai niin kai sä tiesit että ilman valoa,
Ei voi olla pimeyttäkään.
Ite keinun niiden välillä, vuoden jo heilunut...
Tarttis löytää se ankkuri joka pitää mut paikallani...
Ps et varmaan tykkää cheekistä,
Mut kuuntele siltä keinu...
🤗🤍🎶🌗⛅🎵🖤🤗originalpieninainen kirjoitti:
Sä sanot et sulla ei ole aikaa...
Paljon sä tuhlaat siitä täällä???
Samalla tavalla kun mäkin...
Vaikka mulla ei ois oikeesti aikaa
täällä oloon tuhlaa...
Henkistä juttua, sieluja, hyvää ja pahaa..
Sellasta on joo omassakin elämässä..
Ai niin kai sä tiesit että ilman valoa,
Ei voi olla pimeyttäkään.
Ite keinun niiden välillä, vuoden jo heilunut...
Tarttis löytää se ankkuri joka pitää mut paikallani...
Ps et varmaan tykkää cheekistä,
Mut kuuntele siltä keinu...
🤗🤍🎶🌗⛅🎵🖤🤗Tuntuu että tuhlaan aikaa mitä minulla ei edes ole. Pitäisi tarkkaan harkita joka sekunti, että mihin sen käyttää.
Tuo on mielenkiintoista, että keinut valon ja pimeyden välillä, ja se muuten selittään sen miksi vaikutat niin sekavalta, siis ihan oikeasti, ilman mitään vitsiä. Nyt tajuan mistä on kyse. Ja vielä tuo ankkurointi, kaikki käy järkeen.
Jos nyt sanon sen verran, että mikäli löydät taidon siihen ankkurointiin että pystyt pysymään tietyssä pisteessä (tunteet,mieli) niin voit valita sen tunteen mitä haluat tuntea ja pysyä siinä kohdassa. Se ei ole kovin helppoa mutta mahdollista. Olen sitä kokeillut joskus. En vaan muista enää monenkaan tunteen sijaintia, ainoat mitä löydän on vapauden tunne, viha, tasainen olotila. En ole kovinkaan innostuntu tunteilusta, joten yleensä tykkään pysyä vaan neutraalina.
Miksi en saisi valita pimeyttä? Ja mitä jos se on jo valinnut minut, olen vain koettanut pyristellä siitä eroon. Itseasiassa lopetin henkiset harrastukset kun säikähdin niin paljon että halusin vaan eroon koko jutusta. Toisekseen huomasin että persoonani alkoi muuttumaan ei- inhimilliseen suuntaan. Aloin olemaan enemmän jokin muu kuin ihminen.
Epäilen etten aio kuunnelle cheekkiä, sori vaan...originalpieninainen kirjoitti:
En ollut missään kaljabaarissa..
Vaan ihan ulkona kattomassa keikkaa.
En oo käyny ees baarissa 5 vuoteen vai 6..
Joo mä en väittele sun kanssa täällä lääkityksistä tai sen tarpeesta enää.
Siinä oot oikeessa että mun kuuluisi syödä niitä,
Mutta en syö koska normi elämässä pärjään ilman noita mieleen vaikuttavia.
Toi juttuseura-lääkitys,
Sillei jännä juttu tai mitä lienee kun mulla on
Ns lääkityksestä toiminut juttuseura..
Nyt mä olen oikeestaan jo varma että se
"syy"
miksi must tuntui että oltava palstalla vielä
Olet tai olit Sinä. 😶 ( hitto sentää..)
Koska kun oon nää mitä olen sanonut sulle jo kertonut, mulla ei tunnu enää sitä tarvetta olla täällä tällä hetkellä enää.
Ehkä joku päivä taas tulee sellanen etiäinen ja tunne ja sit taas saatan palata..
No tietty muutkin syyt täällä oloon on nyt
saatu pakettiin..
Tai melkein,
se omaa oloa auttava juttuseura on vielä hukassa.. 😞
Mutta sille ei mahda mitään..
Tai sitten se on jo noissa mitä on yhteyksiä irl
Puoleen jo saanut..
Tai sitten se joku ottaa vielä yhteyttä..
Sulle Da.... vielä haluan sanoa että vaikka ihminen olisi vahva ja ei niin tunteileva,
Jokainen tarvitsee loppujen lopuksi jonkun ihmisen elämäänsä joka on luotettava,
aidosti välittävä ja pysyvä,
kävi mitä kävi niin pysyy..
Se tosin vaatii sen rehellisen, luottamuksellisen sekä sellaisen yhteyden että voi luottaa toiseen.
Ja että tietää kenen kanssa on tekemisissä.
Ei salaavaa "anonyymiyttä "
Jos siis haluaa olla oikeasti ystävä tai jotain.
Jos haluaa vaan vertaistukea, niin sit se on niin..
Tulipa taas omituinen tästäkin...
Älä nyt sinne Pimeyden Tielle lähe,
ei se ole sun paikkasi.
Ei enää...
Siksi sun piti tulla vastaan...
Se olit Sinä joka mua täällä vielä piti...
Jos sä tietäisit kaiken sen mitä mä olen
Tiennyt ja tuntenut ja muuta niin toi ois
Sulle helppo uskoo ja ymmärtää miksi sanoin..
Kaikki selviää ja tulee vielä hyviä päiviä..
🌞🤗🎶♥️🌪💕😉🥀🐾😘🌵🍯🥄🥰💔😪🌞Ai, hei muuten, kirjoitin eilen illalla runon tuonne, katsopas että puhutteleeko se sinua, tai että ymmärrätkö mistä siinä on kyse. Ei varmaan aukene ihan kaikille tuo
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18491763/maailma-on-taynnadarknessin kirjoitti:
Tuntuu että tuhlaan aikaa mitä minulla ei edes ole. Pitäisi tarkkaan harkita joka sekunti, että mihin sen käyttää.
Tuo on mielenkiintoista, että keinut valon ja pimeyden välillä, ja se muuten selittään sen miksi vaikutat niin sekavalta, siis ihan oikeasti, ilman mitään vitsiä. Nyt tajuan mistä on kyse. Ja vielä tuo ankkurointi, kaikki käy järkeen.
Jos nyt sanon sen verran, että mikäli löydät taidon siihen ankkurointiin että pystyt pysymään tietyssä pisteessä (tunteet,mieli) niin voit valita sen tunteen mitä haluat tuntea ja pysyä siinä kohdassa. Se ei ole kovin helppoa mutta mahdollista. Olen sitä kokeillut joskus. En vaan muista enää monenkaan tunteen sijaintia, ainoat mitä löydän on vapauden tunne, viha, tasainen olotila. En ole kovinkaan innostuntu tunteilusta, joten yleensä tykkään pysyä vaan neutraalina.
Miksi en saisi valita pimeyttä? Ja mitä jos se on jo valinnut minut, olen vain koettanut pyristellä siitä eroon. Itseasiassa lopetin henkiset harrastukset kun säikähdin niin paljon että halusin vaan eroon koko jutusta. Toisekseen huomasin että persoonani alkoi muuttumaan ei- inhimilliseen suuntaan. Aloin olemaan enemmän jokin muu kuin ihminen.
Epäilen etten aio kuunnelle cheekkiä, sori vaan...Mä itseasiassa juuri oon päättänyt sen et mun pitää palata takas entiseen...
Ei se mulle niinkään hyväksi ole mutta...
Luen ton runon just..darknessin kirjoitti:
Ai, hei muuten, kirjoitin eilen illalla runon tuonne, katsopas että puhutteleeko se sinua, tai että ymmärrätkö mistä siinä on kyse. Ei varmaan aukene ihan kaikille tuo
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18491763/maailma-on-taynnaEn sano muutaku että voi piip....
💔originalpieninainen kirjoitti:
En sano muutaku että voi piip....
💔En ymmärrä tuosta mitään... mitä tunteita se runo herättää? Se minua kiinnostaisi tietää..
darknessin kirjoitti:
Tuntuu että tuhlaan aikaa mitä minulla ei edes ole. Pitäisi tarkkaan harkita joka sekunti, että mihin sen käyttää.
Epäilen etten aio kuunnelle cheekkiä, sori vaan...Hän, joka keinussa jumalten keinuu
Välillä taivaan ja helvetin heiluu
Hän kokee huiput ja kuilut kun keinuu
Kun keinuu
Hän, joka selässä ristinsä kantaa
Kohtalon haltuun itsensä antaa
Kun keinuu
Hän on hiphop jumalan poika, iskuja viskoon kun salamoita
Voi kuka vaan koettaa, heille häviötä luvata voidaan
Ei koskaan kohtaloaan valinnut otti hiljaa paikkansa vastaan
Valtaistuimeensa lapsena kahlinnut isä antoi aikansa kasvaa
Hän tunsi sen vahvana sisällään, mitä saanut oli lahjana isältään
Se samalla ikuisen kirouksen sisältää
Tuleva kuolemaan suruun ja ikävään
Tiensä on oleva lukittu, hänen tiensä on oleva tutkittu
Siitä on kuhistu, jupistu ja mutistu, mut ennen kun saaga on valmis hän ei luhistu
Häntä on kivitetty rehtorin nähden
Nimitelty lennoksi tähden
Hän on nähnyt omien kääntyvän, sillalla katsellut jokien jäätyvän
Silti uskoo valon voittavan vielä, vaikka tietää pimeyden koittavan mukanaan suun
Soittaja viedä
Hän, joka keinussa jumalten keinuu
Kun keinuu
Kun keinuu
Hän ei koskaan välittänyt siitä, että vastaan tuulee, nyt hän puhuu siellä missä
Kansa kuulee
Hänet on ajettu liikkumaan pimeän tullen, hänen ei tarvitse kertoa nimeään sulle
Legendat kulkee hänen teoistaan, näiltä kentiltä ei löydy hänen veroistaan
Tutkijat kirjottaa hänen keloistaan, lehdet kirjottaa hänen kelloistaan
Seuraajat peloissaan pelkäävät loppua, he aistivan hänen kulkevan ansaan
Siihen hän on jo kerennyt tottua, hän tietää mitä unelmat maksaa
Mutta hän jaksaa kruununsa kantaa, eikä sitä koskaan pois kuulukaan antaa
Vaikka hänen saarnansa suututtaa lampaat, ilman häntä olis puuduttavampaa
Eteensä on levitetty punasia mattoi, mutta aasilla hän ei raidaa
Hänen eteensä on levitetty tuhansia akkoi, mut aasia hän ei suostu painaa
Hänen on väitetty käyttävän Saatanan voimaa, illuminatia seinille maalata voidaan
Mut juorut ei riitä kaatamaan poikaa, hän hiphopin parantaa noin vaan
Kun keinuu
Kun keinuu
Tos sen sanat ...
Okei joo kaikki ei osu tietenkään mutta...originalpieninainen kirjoitti:
Kun keinuu
Kun keinuu
Hän on hiphop jumalan poika, iskuja viskoon kun salamoita
Voi kuka vaan koettaa, heille häviötä luvata voidaan
Ei koskaan kohtaloaan valinnut otti hiljaa paikkansa vastaan
Valtaistuimeensa lapsena kahlinnut isä antoi aikansa kasvaa
Hän tunsi sen vahvana sisällään, mitä saanut oli lahjana isältään
Se samalla ikuisen kirouksen sisältää
Tuleva kuolemaan suruun ja ikävään
Tiensä on oleva lukittu, hänen tiensä on oleva tutkittu
Siitä on kuhistu, jupistu ja mutistu, mut ennen kun saaga on valmis hän ei luhistu
Nimitelty lennoksi tähden
Hän on nähnyt omien kääntyvän, sillalla katsellut jokien jäätyvän
Silti uskoo valon voittavan vielä, vaikka tietää pimeyden koittavan mukanaan suun
Soittaja viedä
Kun keinuu
Kun keinuu
Hän ei koskaan välittänyt siitä, että vastaan tuulee, nyt hän puhuu siellä missä
Kansa kuulee
Hänet on ajettu liikkumaan pimeän tullen, hänen ei tarvitse kertoa nimeään sulle
Legendat kulkee hänen teoistaan, näiltä kentiltä ei löydy hänen veroistaan
Tutkijat kirjottaa hänen keloistaan, lehdet kirjottaa hänen kelloistaan
Seuraajat peloissaan pelkäävät loppua, he aistivan hänen kulkevan ansaan
Siihen hän on jo kerennyt tottua, hän tietää mitä unelmat maksaa
Mutta hän jaksaa kruununsa kantaa, eikä sitä koskaan pois kuulukaan antaa
Vaikka hänen saarnansa suututtaa lampaat, ilman häntä olis puuduttavampaa
Eteensä on levitetty punasia mattoi, mutta aasilla hän ei raidaa
Hänen eteensä on levitetty tuhansia akkoi, mut aasia hän ei suostu painaa
Hänen on väitetty käyttävän Saatanan voimaa, illuminatia seinille maalata voidaan
Mut juorut ei riitä kaatamaan poikaa, hän hiphopin parantaa noin vaan
Kun keinuu
Kun keinuu
Tos sen sanat ...
Okei joo kaikki ei osu tietenkään mutta...Siis samaistut tuon biisin sanoihin itse?
darknessin kirjoitti:
En ymmärrä tuosta mitään... mitä tunteita se runo herättää? Se minua kiinnostaisi tietää..
Ei tarviikaan ymmärtää...
En mäkään ymmärrä mitä hittoa se herätti...
Jotain ihan outoa..
Ihan hemmetin ristiriitaista fiilistä..
Tuttua mutta tuntematonta..
Surua, vihaa,
en halua sanoa jotain mitä tunsin..
Tosta mä oon viel varmempi että se syy olit sä..
Kuis paljon sä kirjoitit ennen nikkiä täällä???
Millon sä tulit ikävään???darknessin kirjoitti:
Siis samaistut tuon biisin sanoihin itse?
En oo seonnut älä pelkää...
darknessin kirjoitti:
Siis samaistut tuon biisin sanoihin itse?
Joka keinussa jumalten keinuu
Väliä taivaan ja helvetin heiluu
Kun keinuu
Joka selässä ristinsä kantaa
Onnea hakee paljain käsin pimeästä
Haavat syvenee muttei lakkaa etsimästä
Ei ei lupaukset paljon auta kun on tämä taakka
On oleva sivullinen aina kuolemaansa saakka
On nähnyt omiensa kääntyvän
Sillan alla virtaavien jokien jäätyvän
Nimitetty lennoksi tähden
Vaikka tietää pimeyden koittavan
Silti uskoo valon viel voittavanoriginalpieninainen kirjoitti:
Ei tarviikaan ymmärtää...
En mäkään ymmärrä mitä hittoa se herätti...
Jotain ihan outoa..
Ihan hemmetin ristiriitaista fiilistä..
Tuttua mutta tuntematonta..
Surua, vihaa,
en halua sanoa jotain mitä tunsin..
Tosta mä oon viel varmempi että se syy olit sä..
Kuis paljon sä kirjoitit ennen nikkiä täällä???
Millon sä tulit ikävään???En kirjoittanut ennenmmin ennekuin kirjauduin ja laitoin ensimmäisen viestin, ne on tuolla näkyvissä kaikki.
Niin siinä runossa on kaksi puolta, vastakkaista, se kuinka voi nähdä saman asian täysin eri tavoin.
Muistin tosiaan yhden tunteen lisää, melankolian, sen avulla kirjoitin tuon runon eilen. Joskus vuosikausia sitten pidin siitä tunteesta paljon.darknessin kirjoitti:
En kirjoittanut ennenmmin ennekuin kirjauduin ja laitoin ensimmäisen viestin, ne on tuolla näkyvissä kaikki.
Niin siinä runossa on kaksi puolta, vastakkaista, se kuinka voi nähdä saman asian täysin eri tavoin.
Muistin tosiaan yhden tunteen lisää, melankolian, sen avulla kirjoitin tuon runon eilen. Joskus vuosikausia sitten pidin siitä tunteesta paljon.Meinasin sanoa myös jotain vastakohdista....
Meinasin sanoa myös jotain vastakohdista....
Koita joskus katsoa youtubesta tämä video, siinä kerrotaan juuri siitä mistä olen puhunut, tunteiden ja ajatusten, ja oman itsen hallinnasta. Lisäksi siitä että kuinka voidaan suoraan muokata omaa tulevaisuuttaan omaa persoonaansa muokkaamalla.
Ennyt tarkoita että sinun pitäisi tuohon alkaa... vaan että tietäisit mistä on kyse.
WATCH THIS EVERY DAY - Dr. Joe Dispenza Best Motivational Speech
MotivationHub
- Anonyymi
Dream Lovely / Marshall Watson Music - Topic
https://www.youtube.com/watch?v=gs0a6RN1F54Hyvää yötä!
https://youtu.be/DuED_OWINv4?si=Ry9A_ghYmMGw3lBM
Kiitos kuka oletkaan...
Murisen.....
Tai kehrään...- Anonyymi
Hyvää yötä!
Kiitos kuka oletkaan...
Murisen.....
Tai kehrään...Koira murisee ja kissa kehrää kun sitä silittää tai rapsuttaa luulisin kai et siksi kun se tuntuu hyvältä koira taas murisee useimmiten varoittaakseen kummpaako meinaat että itse samaistut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koira murisee ja kissa kehrää kun sitä silittää tai rapsuttaa luulisin kai et siksi kun se tuntuu hyvältä koira taas murisee useimmiten varoittaakseen kummpaako meinaat että itse samaistut
Mietippä sinä sitä, lämmin kiitos monelle
- Anonyymi
Hyvää yötä!
Kiitos kuka oletkaan...
Murisen.....
Tai kehrään...Helou ätmi’s -is it nice day to start again, is it a nice day to white petting
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helou ätmi’s -is it nice day to start again, is it a nice day to white petting
Eli HV
Anonyymi kirjoitti:
Eli HV
Jassoo selvä juttu...
Tai ei oikestaan oo ollenkaa selvä...
- Anonyymi
Hyvä yritys "t"
- Anonyymi
Miten tämä ko kirjain nyt sitten liittyy tähän miehen humpuukiprofiiliin? Lol.
Minkä taantuneen taaperon???
Ei mun tarvii väittää olevani t niminen,
koska mä olen. Tai en mä pelkkä t ole..- Anonyymi
Ätmiyden kiistäjät vaikka, esim tyyliin olenko se minä ihan ns tärkeänä
- Anonyymi
Minkä taantuneen taaperon???
Ei mun tarvii väittää olevani t niminen,
koska mä olen. Tai en mä pelkkä t ole..No kumpi vaan teistä pojista junior tai senior
- Anonyymi
Ai noin niiku pelkkä Öitä ??
Kiitos raksu, on ikävä 💕🤗
Hyvää yötä... 💕🦝
Muista että jos tarviit nii tääl mä olen.. toistaiseks saa viel kii..
Ehkä tän viikon ajan...En mihinkään, ei tietenkään.
Väkisin pyh...
En,
enkä ole joutumassa mihinkään..
Ainakaa epämiellyttävään..
Olen outo,
Mites se sua vaivaa?
- Anonyymi
Mitäs Runonallelle kuuluu
- Anonyymi
En tiiä yhtään...
Mistäs mä sen tietäisin?No kerro mies vaikka sille tärähtäneelle somevastavalle lisää tästä nalle-hehkujutskasta
- Anonyymi
Oikein aurinkoista iltapäivää originalpieninainen ✨ joskus elämä koettelee 😢 vaikka vaikeeta se on ei yksin tarvitse vaeltaa 💔 oikein paljo voimia ja jaksamista sulle ystäväiseni 🥰 iltahali 🤗
ystävällisin terveisin ✨😌
Antti Elme Makkonen 23v. HelsinkiKiitos Antti 😊
Mikä sun vointi on nyt??
En oo viitsiny laittaa viestiä suoraan,
kun en oo halunnu häiritä..
Oon silti miettiny ja ollu huolissani.. 😊
Voimia ja jaksamista sinnekin 🥰
Ja monta halia 🤗🤗🤗
Aika yksin kyllä vaelletaan 💔😢
Sun pitää oikeesti jättää toi koko nimen
käyttö pois täällä.....
Tähtiä ✨
Hieman mietin niitä nyt...- Anonyymi
Kiitos Antti 😊
Mikä sun vointi on nyt??
En oo viitsiny laittaa viestiä suoraan,
kun en oo halunnu häiritä..
Oon silti miettiny ja ollu huolissani.. 😊
Voimia ja jaksamista sinnekin 🥰
Ja monta halia 🤗🤗🤗
Aika yksin kyllä vaelletaan 💔😢
Sun pitää oikeesti jättää toi koko nimen
käyttö pois täällä.....
Tähtiä ✨
Hieman mietin niitä nyt...On jokseenkin silmiinpistävää, että tarvitset mies näitä nk vastapareja mielikuvitusleikkeihisi monin eri komboin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jokseenkin silmiinpistävää, että tarvitset mies näitä nk vastapareja mielikuvitusleikkeihisi monin eri komboin
Kaikille daijuille kertojille jotakin
- Anonyymi
Ei sun aloitukseen, siihen uuteen voinut lähettää mitään vastausta, vaikka yritetty kahdella eri viestillä kahdesti. Tämä tiedoksi tänne. Oli puhetta siitä uuden ketjun luomisesta. Tässä vastaus, että noteerattu on sun nikki nyt ja keksitään muu keino yhteyteen. Siihen uuteen keskusteluun ei siis voinut lähettää mitään. En kirjoita nyt mitään. Päivemmällä ehkä, mutta ei nyt.
- Anonyymi
Tarvittaessa mun profiilissa on yhteys mahdollisuus.. alkuun..
Siellä lukee että poistuu käytöstä joten miten sit... Mutta nyt ei ole mahdollisuutta kirjoittaa. Pakollinen työ odottaa.
Anonyymi kirjoitti:
Siellä lukee että poistuu käytöstä joten miten sit... Mutta nyt ei ole mahdollisuutta kirjoittaa. Pakollinen työ odottaa.
Miten lukee poistuu käytöstä??
Ei se vielä poistu mun poistamana jos on käyttöä..
Joo tein uuden jo.....
Ei viiti tässä enempiä siitä aiheesta toivotaan et toi uus on aamulla olemassa...
Kuka sit ootkin...- Anonyymi
Mikä mies on tämän sivupersoonasi funktio, kerro muutamalla sanalla, kiitos paas poika lehtiö esiin sedät nii luottaa suhun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mies on tämän sivupersoonasi funktio, kerro muutamalla sanalla, kiitos paas poika lehtiö esiin sedät nii luottaa suhun
Joku päivä nauramme tälle farssille, mutta se päivä ei oo tänää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nauramme ja nauramme
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä hieman naureskelen tolle kuvittelulle..
Naureskellut jo koht 10kk..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nauramme ja nauramme
Ehkä jossain seurassa
- Anonyymi
” Ps ei kiinnosta pätkääkään oonko mä
jonkun mielestä mies muka..
Eikä uhkailut tai haukkumiset..” Etköhän päättelykykyisen mielestä todista, että olet mies…🥱originalpieninainen kirjoitti:
En mielestäni...
Ei vois ikinä sellasta todistaa kukaan..
Vai voikohan??
Miten?Mites sulla menee?
mustasusi kirjoitti:
Mites sulla menee?
Sillei että jos en ois "koukussa" palstaan
niin en tulis enää tänne...
No koht en "saa" enää tulla..originalpieninainen kirjoitti:
No koht en "saa" enää tulla..Sama täällä. Täällä vaan esitetään milloin ketäkin ja saadaan uskomaan että niin ku joku välittäis ja sitten vedetään matto alta.
No koht en "saa" enää tulla..Näitkö mun viestin wa:ssa?
mustasusi kirjoitti:
Sama täällä. Täällä vaan esitetään milloin ketäkin ja saadaan uskomaan että niin ku joku välittäis ja sitten vedetään matto alta.
Niin...
Onhan joistakin luultu et oisi mun kirjoituksia, vaikkei ole..
Useampikin luullut...
Onneks oon ollu selvinpäin niin en ite sentään luule kirjoittaneeni joitain...
Liikaa osuvia omia juttuja, sattumia mukamas...
Onhan täällä muutamat myös ihanku jonkun toisen kirjoittamia ollut..
Harmi vaan että en ajoissa uskonut sitä toista ettei olleet sen..
💔😪originalpieninainen kirjoitti:
Niin...
Onhan joistakin luultu et oisi mun kirjoituksia, vaikkei ole..
Useampikin luullut...
Onneks oon ollu selvinpäin niin en ite sentään luule kirjoittaneeni joitain...
Liikaa osuvia omia juttuja, sattumia mukamas...
Onhan täällä muutamat myös ihanku jonkun toisen kirjoittamia ollut..
Harmi vaan että en ajoissa uskonut sitä toista ettei olleet sen..
💔😪Ei noista anonyymeistä ota enää mitään selvää, valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4801753Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781517Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641348Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H161325- 100915
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19876- 51869
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15731Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722