Vapaa kuvaus

Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .

Aloituksia

87

Kommenttia

2148

1. Ai, hei muuten, kirjoitin eilen illalla runon tuonne, katsopas että puhutteleeko se sinua, tai että ymmärrätkö mistä siinä on kyse. Ei varmaan aukene ihan kaikille tuo

https://keskustelu.suomi24.fi/t/18491763/maailma-on-taynna
  2. Olen viime aikoina miettinyt paljon täällä palstalla olon järkevyyttä. Onko minulla mitään järkiperusteita kirjoittaa tänne. Ainakaan nämä kommentoijat täällä selkeästi eivät ole samalla tasolla kanssani, eivätkä voi käsittää asioita mitä sanon. Joten on melko turhaa sanoa mitään. Miten itse tästä hyödyn millään tavoin. En tiedä.
    Paljon ennemmin katson puheita youtubesta joissa koko maailman älykkäimmät henkilöt kertovat elämänviisauksia, tärkeitä tietoja joilla voi muuttaa oman elämänsä ja oman itsensä, dna:sta lähtien. Kun tulen katsomasta niitä videoita, ja saavun tänne palstalle, kontrasti on liian suuri. Tajuan että tämä on järjetöntä, on järjetöntä tuhlata aikaansa täällä. Ihan kuin ihmisellä ei olisi tuhatta tärkeämpää asiaa tehtävänä kun selata näitä palstoja. Kai se on jonkinlainen riippuvuus mikä saa ihmiset tulemaan näille palstoille päivästä toiseen, yöhön asti. Sellainen ei vaan taida olla minun juttuni ollenkaan. On niin paljon asioita mitkä pitää tehdä, mitkä pitää saada hoidettua, ja lisäksi haluan kehittyä henkisesti, vielä paljon pidemmälle kuin mihin olen päässyt. Tämä palstatoiminta ei edistä tavoitteitani millään tavoin. Kun täällä ei edes ole todellista keskustelua. Itseasiassa sinä olet miltei ainoita joka on edes yrittänyt keskustelua, siis mustasuden lisäksi. Tarkoittaako se että koko palstalla on vain kaksi todellista henkilöä, kolme minut mukaan luettuna. En tiedä, mutta se on mahdollista.
  3. Ok, että tuollainen kuvio menossa. Olisiko ehkä sinun mahdollista muuttaa pois sieltä paikkakunnalta ja jättää tuo kaikki taaksesi? Saisit kokonaan uuden elämän ja alun jos kukaan ei tuntisi sinua suuremmalla paikkakunnalla/kaupungissa.
    Jos kyseessä olisi isompi kaupunki niin luultavasti riittäisi kun muuttaisit kaupungin toiselle puolelle asumaan.

Mistä tämä johtui alunperin että se "akka" aloitti tuollaisen mustamaalaamiskampanjan sinua vastaan? Teit jotain mistä se hermostui?