Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai, hei muuten, kirjoitin eilen illalla runon tuonne, katsopas että puhutteleeko se sinua, tai että ymmärrätkö mistä siinä on kyse. Ei varmaan aukene ihan kaikille tuo
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18491763/maailma-on-taynna
26.05.2024 15:10
Tuntuu että tuhlaan aikaa mitä minulla ei edes ole. Pitäisi tarkkaan harkita joka sekunti, että mihin sen käyttää.
Tuo on mielenkiintoista, että keinut valon ja pimeyden välillä, ja se muuten selittään sen miksi vaikutat niin sekavalta, siis ihan oikeasti, ilman mitään vitsiä. Nyt tajuan mistä on kyse. Ja vielä tuo ankkurointi, kaikki käy järkeen.
Jos nyt sanon sen verran, että mikäli löydät taidon siihen ankkurointiin että pystyt pysymään tietyssä pisteessä (tunteet,mieli) niin voit valita sen tunteen mitä haluat tuntea ja pysyä siinä kohdassa. Se ei ole kovin helppoa mutta mahdollista. Olen sitä kokeillut joskus. En vaan muista enää monenkaan tunteen sijaintia, ainoat mitä löydän on vapauden tunne, viha, tasainen olotila. En ole kovinkaan innostuntu tunteilusta, joten yleensä tykkään pysyä vaan neutraalina.
Miksi en saisi valita pimeyttä? Ja mitä jos se on jo valinnut minut, olen vain koettanut pyristellä siitä eroon. Itseasiassa lopetin henkiset harrastukset kun säikähdin niin paljon että halusin vaan eroon koko jutusta. Toisekseen huomasin että persoonani alkoi muuttumaan ei- inhimilliseen suuntaan. Aloin olemaan enemmän jokin muu kuin ihminen.
Epäilen etten aio kuunnelle cheekkiä, sori vaan...
26.05.2024 15:04
Mikä se on? Peili (peilikuva omasta itsestäsi).
26.05.2024 01:21
Mutta jos vain näkisit syvemmälle
voisit havaita sen mustan auran
joka ympäröi
sen kitkerän happamuuden joka sisältä
säteilee
Sen katkeran
sielun
26.05.2024 01:13
Kauniita asioita jotka kulkevat omia teitään,
näet ohimennen
mutta et voi edes koskea niitä,
et edes hipaista
Niiden ohi liitäessä sulokkaalla vauhdilla
26.05.2024 01:10
Maailma on täynnä saavuttamattomia asioita.
Sellaisia jotka saattavat olla lähellä, mutta saavuttamattomissa.
26.05.2024 00:26
Puhe on puhetta. Talk is cheap, sanotaan amerikassa.
Puhumalla ei ikinä mitään tapahdu, puhe on tyhjää, tyhjiä sanoja ilman työtä.
Tuo kirjoitelmasi on kyllä hyvin tehty, oikein taiteellista.
26.05.2024 00:06
Tämä on äärimmäisen totta.
Ehkä voisi sanoa että se kiinnostus tulisi olla molemminpuolista, sellaista jossa molemmat osapuolet ottavat yhteyttä. Puhuttiin nyt sitten ihan kaverisuhteista tai muista suhteista, tai vaikka sukulaisuussuhteista.
Pitäisikö nyt vaan kertakaikkiaan lopettaa ne yksipuoliset ystävyydet.
Mitä virkaa sellaisella edes on?
25.05.2024 23:32
"elävää musiikkia ulos".... Niinkuin iskelmää lähiön kaljabaarissa vai?
Itse just kuuntelen kuulokkeilla täysillä arch enemyä ja slipknottia, kaksi loistavaa bändiä, hyvin erillaisia miltei kaikin tavoin.
Sinä suosittelet juttuseuraa ja minä lääkkeitä.... Ehkä olemme samanlaisia mutta eri tavoilla.
Ei minulla oikeastaan ole aikaa. Paljon töitä tiedossa, ja halu saada ne tehdyksi tämän vuoden aikana. Sitten voin keskittyä enemmän omiin tavoitteisiini, sen henkisen tien kulkemisen jatkamiseen mikä minulta jäi kesken vuosia sitten. Pitää vaan tarkkaan harkita kuinka pitkälle menen. Aion taas astua Pimeyden Tielle. Olen nytkin jonkinasteisessa kontaktissa olentoihin, en ole varma mitä ne ovat, demonisia henkiä todennäköisesti. Aion pakottaa ne komentooni, pistää ne tottelemaan minua. Sen jälkeen... en vielä tiedä mitä teen(jos se onnistuu). Sitten ei paljoa rajoja enää ole olemassa, en vain tiedä mitä haluaisin tehdä.
25.05.2024 22:54
Olen viime aikoina miettinyt paljon täällä palstalla olon järkevyyttä. Onko minulla mitään järkiperusteita kirjoittaa tänne. Ainakaan nämä kommentoijat täällä selkeästi eivät ole samalla tasolla kanssani, eivätkä voi käsittää asioita mitä sanon. Joten on melko turhaa sanoa mitään. Miten itse tästä hyödyn millään tavoin. En tiedä.
Paljon ennemmin katson puheita youtubesta joissa koko maailman älykkäimmät henkilöt kertovat elämänviisauksia, tärkeitä tietoja joilla voi muuttaa oman elämänsä ja oman itsensä, dna:sta lähtien. Kun tulen katsomasta niitä videoita, ja saavun tänne palstalle, kontrasti on liian suuri. Tajuan että tämä on järjetöntä, on järjetöntä tuhlata aikaansa täällä. Ihan kuin ihmisellä ei olisi tuhatta tärkeämpää asiaa tehtävänä kun selata näitä palstoja. Kai se on jonkinlainen riippuvuus mikä saa ihmiset tulemaan näille palstoille päivästä toiseen, yöhön asti. Sellainen ei vaan taida olla minun juttuni ollenkaan. On niin paljon asioita mitkä pitää tehdä, mitkä pitää saada hoidettua, ja lisäksi haluan kehittyä henkisesti, vielä paljon pidemmälle kuin mihin olen päässyt. Tämä palstatoiminta ei edistä tavoitteitani millään tavoin. Kun täällä ei edes ole todellista keskustelua. Itseasiassa sinä olet miltei ainoita joka on edes yrittänyt keskustelua, siis mustasuden lisäksi. Tarkoittaako se että koko palstalla on vain kaksi todellista henkilöä, kolme minut mukaan luettuna. En tiedä, mutta se on mahdollista.
25.05.2024 16:45
Voit uskoa ihan vapaasti mitä haluat.
Jos valitset uskoa öljyteollisuuden tuottamiin tutkimuksiin niin voit ihan vapaasti tehdä niin. Minulle sillä ei ole pienintäkään merkitystä, en ihan oikeasti välitä pätkääkään.
Netti on avoinna sinullekin, varmasti löydät tietoa jos sitä vaan avoimin mielin etsit.
24.05.2024 23:50
Enpä taida.
Ilmeisesti selviät ihan hyvin sitten, se ei vaan aina täällä näytä ihan siltä tekstisi perusteella, mutta varmaan elämäsi onkin järkevämpää kuin se miten kirjoitat.
24.05.2024 23:03
Olet oikeassa, tiedän kyllä.
Mutta tiedän myös senkin että on paljon henkilöitä jotka selviävät jokapäiväisestä elämästään ainoastaan lääkkeiden avulla. Valitettava tosiasia.
Se toinen vaihtoehto selviytymiseen on erittäin vaativa, täytyy itse huolehtia itsestään, ja tehdä joka ainoa asia vaikeimman kautta, joka päivä. Ymmärrän etteivät kaikki siihen pysty, enkä halveksi tai ylenkatso heitä sen takia, se on vain yksi tosiasia. Tiedän itse erittäin hyvin miten vaikeaa elämä on ilman "lääketieteellisiä apukeinoja", enkä sitä lähtisi kaikille suosittelemaan, se sopii ainoastaan harvoille.
24.05.2024 22:39
Haluat olla normaali? Tee sitten normaalien ihmisten normaaleja asioita, ja selvitä aina että mikä kulloinkin on vallitseva normi.
24.05.2024 22:33
Miten ihmeessä nautit negatiivisista tunteistasi? Siis niistä mitkä saa sinut itkemään.
Ja miten muka tunteista olisi tarkoitus nauttia?! Käsittämätöntä....
Tunteet ovat vain aivoissa sijaitseva ohjelma joka antaa impulsseja ja saa ihmisen toimimaan, saa aikaan tunnereaktioita. Tunteille annetaan aivan liian suuri arvo, suhteettoman suuri ottaen huomioon miten vähän niillä on käytännön arvoa (todellista arvoa).
24.05.2024 22:32
No kuka estää, ihan vapaasti voit tehdä niin...
Siis ovat rikollista porukkaa, huumeita ym. sellaista liittyy kuvioihin. Tietysti jos oikein ilkeä olisit niin ilmoittaisit poliisille niistä, mutta pitäisi olla varmoja tietoja mitä kerrot. Sitten ne vasta suuttuisivatkin... joutuisit pakenemaan paikkakunnalta kauas pois.
Kummallista että sinä olet tuollaiseen porukkaan ylipäätään sekaantunut millään tavoin. Yleensä tuonsorttisista henkilöistä kannattaisi alunperinkin pysyä mahdollisimman etäällä.
24.05.2024 18:52
Joo no, voit kuunnella niitä öljyteollisuuden asiantuntijoita jos haluat, itse vastaat lopulta seurauksista jos niitten oppeja noudatat. Tee ihan vapaasti mitä lystäät, en minä välitä.
Mielestäsi sipsit ovat siis terveellisiä.... heh...
Kookosöljy on eräs terveellisin rasva mitä on olemassa. Vain oliiviöljy on ennen sitä listalla.
24.05.2024 18:47
Ok, että tuollainen kuvio menossa. Olisiko ehkä sinun mahdollista muuttaa pois sieltä paikkakunnalta ja jättää tuo kaikki taaksesi? Saisit kokonaan uuden elämän ja alun jos kukaan ei tuntisi sinua suuremmalla paikkakunnalla/kaupungissa.
Jos kyseessä olisi isompi kaupunki niin luultavasti riittäisi kun muuttaisit kaupungin toiselle puolelle asumaan.
Mistä tämä johtui alunperin että se "akka" aloitti tuollaisen mustamaalaamiskampanjan sinua vastaan? Teit jotain mistä se hermostui?
24.05.2024 18:42
Olen opetellut sellaisen taidon.
Tarkkailen jatkuvasti tunteitani ja valitsen mitä haluan tuntea ja mitä en, ja yleensä en halua. Eivät ne tunteet jää mihinkään patoon jos niitä ei tunne... se on taas vaan niitä naisten juttuja..
Mielestäni se on henkilökohtainen kysymys että haluaako elää tunteiden vallassa vai eikö halua. Itse en halua, ja en näe mitään syytä että miksi minun pitäisi tuntea kaiken maailman tunteita joilla ei ole mitään merkitystä elämäni sujuvuuden kannalta. En näe suurimmalla osalla tunteista mitään tarkoitusta käytännön kannalta.
24.05.2024 18:36
Ahaa ok, mutta eikö se asia kuitenkin jää tänne palstalle kun suljet palstan. Miten se vaikuttaa normaaliin elämääsi, vai ovatko ne henkilöt sielläkin mukana? Ehkä voisit pyrkiä pääsemään kauas niistä henkilöistä, ottaa etäisyyttä niihin.
Voisit tietysti jo nyt kertoa tarinasi ja julkaista sen täällä, mutta kannattaisi käyttää vain etunimiä jolloin ne jotka tuntee ne tyypit tietää kenestä on kyse, mutta muut eivät tiedä. Eihän sinulla ole mitään velvollisuutta pitää asioita salaisuutena mitä sinulle itsellesi on tapahtunut. Ainoastaan lakiteknisistä syistä ne sukunimet pitäisi jättää pois tekstistä.
24.05.2024 18:29
58 / 108