Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
darknessin
profiilit
darknessin
darknessin
Vapaa kuvaus
Olen juuri sellainen kuin miltä näytänkin. NOT! . . .
Aloituksia
87
Kommenttia
2148
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En minäkään usko että olisin, kun en edes tiedä mistä asioista on kyse.
Tulee taas mieleeni että pitäisi taas mainita niistä lääkityksistä.... mutta kun jo kymmeneen kertaan olen niistä sanonut niin olkoot nyt, kun et niitä halua.
24.05.2024 18:24
Yleensä en tunne, voin tuntea jos haluan, mutta en halua.
Itkin minäkin kerran, vuosia sitten kun näin sairaalassa kuolemaa tekevän isäni. Se oli shokkivaikutuksesta johtuva reaktio, kun en osannut odottaa että tilanne olisi niin huono. Sen jälkeen en ole itkenyt.
Niin no, minua siis ihan aidosti kiinnosti tietää että mitä aloittaja on kokenut, kiinnostaa siis se konreettinen kokemus, ei ne tunteet mitä se on aiheuttanut. Mielestäni tunteet ovat sekundäärisiä.
24.05.2024 18:23
Mistä syystä teit niin?
Millä tavalla elämäsi on ollut harvinaisen epäreilua?
(Nämä nyt on selkeästi naisten juttuja, eikä pitäisi tähän ollenkaan sekaantua....)
24.05.2024 18:00
Sanoisin vielä että minulla oli mielikuva että olet hullu kissanainen ja asut yksin viiden kissan kanssa (mikäli tuota voi yksinasumiseksi enää kutsua). Tai että sinulla olisi sekalainen kokoelma erillaisia lemmikkieläimiä. Tuota että sinulla onkin aikuisia lapsia en osannut arvata ollenkaan.
24.05.2024 17:49
En osaa sanoa. Kun jonkin asian hyväksi toteamiseksi tarvittaisiin monenlaisia tunnereaktioita.
Voit olla oikeassa että se oli kehumista, on se mahdollista.
24.05.2024 17:32
Ahaa ok. Kommentoin moneen asiaan, ja sitten unohdan ne kokonaan. En yhtään muista tuollaista tapausta.
Se joku saa kääntää asioita miten lystää... ei minua liikuta. Ei minulla ole edes aikaa miettiä jotain palstahenkilöiden mielenliikkeitä tai salamyhkäisiä kuvioita.
24.05.2024 17:27
Millä tavoin elämäsi on tuhottu?
Aika vähän tuossa aloituksessasi on yksityiskohtia, keskityt vain siihen henkilökohtaiseen tunteeseen mikä sinulla nyt on, mutta mikä on se tarina mikä on johtanut sinut tuohon tilaan?
24.05.2024 17:22
Tuosta voisit oppia jotain....
Jos olet päättänyt tehdä jotain, niin tee se huolimatta siitä mitä tulee tiellä vastaan. Älä lähde liikkeelle ennenkuin olet sen päätöksen tehnyt. Ihan sama vaikka siellä lammella olisi ollut bussilastillinen eläkeläisiä tungeksimassa, niin olisit vaan mennyt niistä läpi, heittänyt vaatteet pois ja alasti uimaan. Se on oikea asenne.
24.05.2024 17:20
Ahaa joo, no ne olivat ihan vain tosiasioita mitä sanoit. Ehkä täällä tosiasiat voidaan luokitella hyväksi. Tosiaan. Koska valhe on täällä perustavaraa niin tosiasia on hyvyyttä.
24.05.2024 17:13
Joo no, en tiedä yhtään mitään tuollaisesta mitä tuossa lopussa mainitsit, niin en osaa kommentoida asiaa.
Nyt huomasin sen äkästely-ketjun, ja että joku oikein laittoi linkin minun tekemääni aloitukseen... haha!... aikamoista että joku vaivautui sen etsimään.
Mitä kommentoit siinä ketjussa että minä olisin luultavasti anonyymina haukkunut sinua, niin se ei pidä ollenkaan paikkaansa. Ei minun tarvitse anonyymina haukkua ketään, voin sen tehdä yhtä hyvin ihan kirjautuneenakin. Enkä muutenkaan ollenkaan kannata sellaista että esiinnytään useina henkilöinä täällä, koko homma menee ihan sekopäiseksi jos niin tehdään. Jokaisella pitäisi olla oma persoona ja omat mielipiteet, eikä tekaistuja persoonia ja mielipiteitä.
Ja se että en pitäisi sinusta ei myöskään pidä paikkaansa, ainoastaan tämä "henkinen vuoristorata" mitä käyt läpi on se asia mistä en pidä. Enhän edes tunne sinua niin hyvin että voisin sanoa että pidänkö vaiko enkö.
Minulle oli yllätys että sinulla on aikuisia lapsia, pidin sinua paljon nuorempana henkilönä, noin kolmikymppisenä.
24.05.2024 16:52
Ehkä asia onkin niinkuin sanot. Että ongelma on minun suunnassani.
Jos vaan itse et koe itseäsi heikoksi tai huonoksi, tai vajaaksi tms. niin eihän se tosiaan silloin ole sinun ongelmasi jos joku muu kokee sinut sillä tavoin. Vain sillä on merkitystä kuinka itse koet oman itsesi, mitä mieltä olet itsestäsi.
Voisit kopioida ne kommentit ihan vaan tekstitiedostoon niin ovat tallessa. Samoin kun kirjoitat viestiä tänne niin se kannattaa kopioida ennekuin lähettää, viestit monesti vaan katoaa ilman syytä.
24.05.2024 16:32
Nyt sinulla on loistava tilaisuus oppia jotain ihmisistä.
Varsinkin kun sanon sinulle että nämä täällä ovat juuri niitä samoja ihmisiä joita kohtaat jokapäiväisessä elämässäsi. Niillä on vain silloin se naamari naamallaan mikä hymyilee ja lausuu mukavia ja kohteliaita vuorosanoja, se sama ihminen heittää naamarin pois kun tulee tänne kirjoittamaan, täällä ihminen on aidoimmillaan.
24.05.2024 16:28
Missä keskustelussa puhuit minusta hyvää? Haluaisin nähdä sen.
Se olisi ensimmäinen kerta täällä... yleensä minua koskevat kommentit ovat olleet tyyliin: "varo sitä, älä keskustele sen kanssa" " ole varovainen" tms.....
24.05.2024 16:24
Ongelma minulle on se tunteisiin perustuva elämäntapasi.
Haet jatkuvasti validaatiota sille että joku pitää sinusta, tai tuntee edes jotain sinua kohtaan. Tarvitset ja kaipaat sitä että joku välittää sinusta.
Mielestäni se tekee sinusta heikon.
Tuollainen poikkeaa omasta elämäntyylistäni täysin, on sen vastakohta, ja tunneherkän ihmisen seura alkaisi minua ahdistamaan varmasti.
24.05.2024 16:17
Muistatko kun puhuin siitä että sinulle tekisi hyvää se lääkitys. Sitä kannattaisi ihan oikeasti pohtia tarkasti, ja harkita vielä pariin kertaan. En sano pahalla vaan hyvällä.
Missä kohtaa puhuit minusta hyvää, ja miksi ihmeessä?
24.05.2024 16:13
Katsos vaan, heti löytyi kaksi lisää....
Väitän että vielä löytyy useampiakin, ainakin kaksi vielä.
24.05.2024 16:04
Väitän vahvasti että metallin/ muovin/lasinpalat ovat se terveellisin ainesosa noissa teollisesti tuotetuissa moskissa.
Noin yleisesti ottaen historian kaikkien aikojen haitallisin aine on rypsiöljy ja erityisesti kovetettu kasviöljy (rypsi/rapsi/puuvilla jne) mitä tungetaan ns. "herkkuihin". Tai jos nyt tiukasti vertaillaan niin ilmeisesti haitallisuudessa puuvillaöljy on kaikkein pahinta, mutta rypsiöljyä käytetään eniten kaikessa.
24.05.2024 16:00
Sanoin joskus aiemmin että täällä on oikeasti sellaisia henkilöitä joilla on vakavia mielenterveysongelmia... ja nyt tuli siihen validaatio.
Ja aloittaja ei varmasti ole yksin.
24.05.2024 15:51
Ei tuossa mitään vmäistä ole, tosiasiahan se on.
On paljon ihmisiä jotka eivät suostu toimimaan muiden alaisuudessa. Yksityisyrittäjiä, konsultteja, paljon nykyään yritykset ostavat ulkoisia palveluita osana toimintaansa, esim. yksityisiltä toimijoilta. Ei ole mikään pakko olla alamainen jos ei halua. Paitsi jos kokee olevansa työmuurahainen joka nauttii kun tekee osansa kokonaisuudesta.
24.05.2024 15:48
Et pysty rajoittamaan menestyjää. Huomaat hyvin pian olevasi entinen vaimo jos sitä yrität.
Luuletko ihan oikeasti että otat jonkun uraansa koko elämänsä suunnitelleen miehen, ja muutat sen joksikin sellaiseksi minkä sen haluaisit olevan, mitä mielikuvituksessasi ajattelet? Et onnistu siinä. Ainoa mikä sinulle on mahdollista on päästä sen kyytiin, siivelle, ja sekin aika voi olla hyvinkin rajallinen mitä siinä pysyt mukana.
24.05.2024 15:45
59 / 108