Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mariastahle
profiilit
mariastahle
mariastahle
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Panees nyt miettien Foortimies. Minä olen sen jo miettinyt. Oma autokuume nousee nyt vain kohisten, että alan kaupata tosissani Fiestaa. Sinä olisit ostajaehdokkaista nro 3. Olen vasta siis kolmelle tarjonnut, eikä kukaan ole vielä antanut kieltävää vastausta. Koeajotreffit tehty kahdelle vkl. Aurinkoisia mietteitä !
30.03.2011 09:22
Sullahan oli se 2000:n budjetti. Nyt vaan rupeet tinkimään, niin minä nostan hintaa !!!!! Käy nyt ensin tsekkaamassa, ruvetaan sitten kaupankäyntiin.
29.03.2011 16:43
Huomenta Foorti mies. Henry on siis ollut minulla syntymästään saakka. Ford Fiestani on vuosimallia 1999 , olen ostanut sen 1.4.2000. Ekat 5 vuotta hän seisoi nätisti tallissa talvisin, kun tarvitsin sitä vain kulkemaan Lahdenväylää ees`taa mökille. Nyt on tyttäreni ajellut sillä myös talvet. Ei siis paljon yli 135 000 ajettu. Fordi on aina Fordi. Sen ostan nytkin seuraavaksi. ( Huom. Olen myös omistanut Minit, Peugeot ja Malibu Chevrolet. ) Koeajo Sinulle ?
29.03.2011 08:35
Haluat siis minun rakkaan Henryni ! Ok. Saat sen piakkoin. Itselleni iski uudenautonkuume, Fordin tietysti; osto jäi eilen vain värisävystä kiinni.
Joo, olen ajanut 135 000 Henrylläni = Ford Fiesta 1.3 Ambiente 3-ovinen. Hän on oikea sunnuntailapsi, huollettu ja hoivattu hyvin; kahdet käyttökelpoiset renkaat, ilmastointi, radiokasettisoitin yms asiaankuuluvaa. Ostettu v 2000.
Mahtuu budjettiisi. On ollut vain naisen hellän käden ohjauksessa. Käyhän koeajolla.
28.03.2011 19:09
1 / 1